IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Consum de 11.5 l /100Km la Kalos e OK?

This topic is about Consum de 11.5 l /100Km la Kalos e OK?, the author, Teodor53113, wrote about: Negociat contract leasing, ok in 4 zile, negociat pret masina Chevrolet Kalos cu Radacini de vis-a-vis si de peste drum, ok in 2 zile, cautat masina m ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Consum de 11.5 l /100Km la Kalos e OK?
Teodor53113
post Oct 17 2005, 10:08 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 12-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.106



Negociat contract leasing, ok in 4 zile, negociat pret masina Chevrolet Kalos cu Radacini de vis-a-vis si de peste drum, ok in 2 zile, cautat masina model dorit eu, gasit in 2 saptamani, dupa 2 saptamani, masina nu venit, gasit alta masina acelasi model in 10 zile, masina nu venit in 2 saptamani, masina venit dupa 1 luna. OK. Luat masina 28 Septembrie, frecat masina 500 Km afara Bucuresti, rezultat consum 5.9, ok, super, extra, arhi, nemaipomenit multumit la mine. Frecat masina Bucuresti azi (17-Oct-05) ajuns la 1300 Km, facut plin, calculat, rezultat 11.56 l/100Km facuti in oras, consternat, intrigat, dereglat la mine ca nu stiut vorbeste romaneste corecteste, ajutor. Adica ajutor!, adica sfaturi ... ca bieleta sau caseta de directie care provoaca un pacanit pe stanga fata la plecare si la oprire si la gropi, o ignor o vreme, dar cu consumul, nu ma impac!


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16V 94CP
ex Dacia 1300 (1970)
ex Cielo GLE 1.5
ex Volvo 440
ex Golf II 1.6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 17 2005, 10:13 PM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



un pic cam mult .
cateva sfaturi
1. desi e mare, nu este exagerat de mare, conteaza stilul de condus
2. accelereaza cu pedala apasata la maxim 20%
3. foloseste din plinfrana de motor
4. foloseste doar benzina de 98 !
5. schimba la 3500 rpm , si nu o tura exagerat

ca puncte de reper
supernova 1.4 , un pic modificata , consuma 11-11.5% !
legacy 2.5i , stock , consuma 12%


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danmatyas
post Oct 17 2005, 11:10 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 2-October 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 57.276



poate consuma un pic mai mult si din cauza temperaturii, e destul de rece afara.si stilul de condus influenteaza consumul, daca o turezi mult, mananca mai mult.si mie imi ia 2 litri in plus in orash fata d cat ar trebui sa imi ia.nu te lua neaparat dupa ce spun constructorii in cartea tehnica.bafta...si..la un consum cat mai mic smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Oct 18 2005, 07:46 AM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



E mult dar nu exagerat.
Daca am inteles bine, masina are numai 1500 km, deci este inca in rodaj.
Dupa 3-4 k km motorul se mai "lasa" si consumul scade.

In plus, cu vremea rece de zilele astea, e normal sa consume mai mult + traficul din Bucuresti + (posibil) mai stai putin dimineata cu motorul pornit sa se incalzeasca in masina.
In special din acest din urma motiv - eu am stat si 10 min. cu motorul pornit dimineata ca sa fie cald si bine in masina cand o duc pe aia mica la gradinita - in consecinta, consum rezultat 10,5 l/100 km.
Da' nu stiu care este consumul orar ...

Sfaturi:
- NU accelera brusc/violent (in general nu brusca motorul) cat este inca rece
- incearca sa te mentii, pe cat posibil) in plaja de turatii indicata in carte (2000 - 3000 rot/min
- NU subtura motorul
Acum, e drept ca respectarea celor de mai sus este posibila in conditii ideale de trafic ...


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 18 2005, 08:54 AM
Post #5


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



"3. foloseste din plinfrana de motor" a spus George.

Da, functioneaza in sensul ca daca ai si computer de bord, poti fi edificat asupra unei reduceri de combustibil.

INSA, pe de alta parte, iti uzezi timpuriu ambreiajul !!

Asa ca eu zic sa folosesti frana de motor cu masura.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 18 2005, 09:28 AM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



nici chiar asa de rau nu-l uzezi .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 18 2005, 09:48 AM
Post #7


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



DE ACORD, nu e o uzura f mare, insa vorbind strict dpdv financiar,e mai ieftin sa-ti schimbi placutele de frana decat un disc de ambreiaj. Asta vroiam sa evidentiez de fapt.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 18 2005, 09:58 AM
Post #8


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



ok , placute de frana + benzina wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares33010
post Oct 18 2005, 03:35 PM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 22-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.003



QUOTE("Teodor53113")
... Adica ajutor!, adica sfaturi ... ca bieleta sau caseta de directie care provoaca un pacanit pe stanga fata la plecare si la oprire si la gropi, o ignor o vreme, dar cu consumul, nu ma impac!


Adica vrei sa zici ca la 1300km deja pacane ceva??? Mi se pare ciudat, eu am un Kalos hatchback motor 1.2 cu care am ajuns la 15.500km fara probleme.
Consumul este putin sarit fata de cel din carte insa ... e in limitele normalului. O conditie esentiala mi se pare respectarea regimului de turatie si eu la capitolul asta ... cam stau cu ochii pe turometru. Restul este dependent de trafic caruia n-ai ce sa-i faci. Oricum, pana la 5.000km nu-ti bate capul. Asteapta sa se lase motorul si dup-aia calculeaza consumul.
Bafta!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul57532
post Oct 20 2005, 11:29 PM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 4-October 05
From: Nairobi Kenya
Member No.: 57.525



Buna,

consumul dat in specificatiile tehnice este foarte exact, ca de altfel si alte valori din manual (spre placuta mea surprindere ). Eu am obtinut urmatoarele valori:
Extra urban intre 5,5 - 6,1
Urban cam 9,5 - 10
Media cam 7,5 +- 0,2
Trebuie stiut ca aceste valori le-am obtinut conducand preponderent in palierul de 2500 -3200 rpm pana pe la 120 km/h cu A/C ON.
Peste aceasta valoare ii creste setea insa nu spectaculos. La un drum de 500 km graba m-a costat cca 3-4 litri in plus. Se mai adauga calitatea carburantului care are un cuvant de spus.
Exemplu: Moll 95 FPb la 500 km din care 210 autostrada Soarelui 32 litri adica 4 sectoare de cate un US galon fiecare 3,785 litri, iar cu LUKOIL 95 FPb 3 sectoare si cam 1/2 la acelasi parcurs adica 28-29 litri. Conteaza si presiunea in pneuri (30 livre pe inch patrat / 2,1 bar). A/C-ul creste consumul in medie cu 15-20%. Mai trebuie adaugat si ca diferenta de rapoarte dintre treptele 4 - 5 (0,9 - 0,7) impun un demaraj mai bun la schimbare pentru o liniaritate a cuplului motor si o optimizare a consumului adica schimbare la 3000-3200 rpm.

Parea mea!
___________________________________________
Kalos 2004 SE 1,4 8V 37500 km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Oct 31 2005, 05:20 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



pai de ce sa se uzeze ambreiajul la frana de motor???
ambreiajul este calculat sa patineze doar daca punem frana brisca (cu blocaj de roti) , si asta pentru a nu rupe vreun organ din transmisie; la franele de motor uzuale (chiar la coborarea unei pante cu frana de motor) ambreiajul NU are voie sa patineze!
doar la motocicletele super -ultra sport exista ambreiaj "anti-hopping", ce patineaza controlat la frane de motor puternice, pentru a nu bloca roata si a nu produce un derapaj spate; dar nu e cazul aici
dar frana de motor uzeaza lagarele din cutia de viteze...


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Teodor53113
post Nov 2 2005, 12:54 AM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 12-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.106



Pai ... am asteptat sa ajungt la 3000 sa vad ce se intampla, timp in care am facut un drum la Cluj de amorul artei, rezultatul final ... Clujul este superb, exactu cum stiam biggrin.gif, consumul n-am avut curaj sa-l fac inca, dar parca a scazut o lecuta, pacanitul a fost "un amanunt minor" dupa cum spuneau cei de la service, pentru ca nu plecam cu pacanit la roata pana la Cluj. La mers am dezavantajul de a fi mers pe masina prietenei mele si pe masina de la firma (2 bucati diesel) pe care le turam pana la 2000 - 2200 si schimbam, de aici am ajuns si eu la 40 sa-i dau a 4-a si la 55-60 a 5-a, adica merg subturat, la capitol ambreiaj, la fiecare franare folosesc ambreiaj + frana si am grija sa revin foarte lent cu ambreiaj (intotdeauna ma gandesc sa nu deranjez pe domnul Prim ministru care se afla in masina) si inm concluzie, eu frec si placuta de frana si discul de ambreiaj si am si consum mare de carburant, asa ca de unde am vrut masina ieftina, am costuri mari de intretinere. Groaznic rezultat. Macar imi place masina din punct de vedere estetit.


P.S. Mai bine pastram Golful (golf II 1.6 carburatie 1990) pentru ca avea consum mai mic. 10 ...


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16V 94CP
ex Dacia 1300 (1970)
ex Cielo GLE 1.5
ex Volvo 440
ex Golf II 1.6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 7 2005, 11:24 AM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(Teodor53113)
..... de aici am ajuns si eu la 40 sa-i dau a 4-a si la 55-60 a 5-a, adica merg subturat, la capitol ambreiaj, la fiecare franare folosesc ambreiaj + frana si am grija sa revin foarte lent cu ambreiaj (intotdeauna ma gandesc sa nu deranjez pe domnul Prim ministru care se afla in masina) si inm concluzie, eu frec si placuta de frana si discul de ambreiaj



Uite asa se uzeaza ambreiajul... nu prin frana de motor. Daca inveti sa folosesti frana de motor, traieste mai mult si ambreiajul, si placutele, si nici Primul Ministru n-o sa fie deranjat smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cornel63447
post Dec 13 2005, 01:20 PM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 13-December 05
From: Campulung Moldovenesc (Suceava)
Member No.: 63.440



Si eu am un Chevrolet Kalos identic ca motorizare si, la fel ca toti ceilalti, dupa masura initiala m-a cam durut capul (mai ales ca am masurat consumul vara, la 40 grade C, cu aerul conditionat pus la maxim).
Dupa 5000 km s-a lasat mai jos iar acum este oarecum rezonabil, cam 9 - 9,5 cu 6,8 / 7,2, fara aer conditionat.
Conteaza maniera de conducere adica intre 2000 si 3000 turatii. Daca treci de 4000 suge ... La fel suge si subturata...
Unii zic ca este necesara si o benzina foarte buna, din gama superplus, pentru a avea o ardere mai eficienta si un consum mai redus.

hr92ctg@yahoo.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nexxus
post Dec 14 2005, 12:28 AM
Post #15


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 13-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 63.508



Si eu am un Chevy Kalos si pot afirma ca am facut o constatare stupida: consumul este enorm! fata de motor (1.4) Asta este... :evil:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian50012
post Dec 17 2005, 04:29 PM
Post #16


novice
**

Group: Membri
Posts: 41
Joined: 28-June 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 50.005



ce-ntelegi tu prin consum enorm ..sau mai exact cat?


--------------------
feel free ... feel FIAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ion65305
post Jan 13 2006, 11:36 AM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 13-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.298



QUOTE(Teodor53113)
................... 11.56 l/100Km facuti in oras, consternat, intrigat, dereglat la mine ca nu stiut vorbeste romaneste corecteste, ajutor. Adica ajutor!, adica sfaturi ... ca bieleta sau caseta de directie care provoaca un pacanit pe stanga fata la plecare si la oprire si la gropi, o ignor o vreme, dar cu consumul, nu ma impac!


in aceeasi zi..acelasi dealer am luat si eu Kalosu meu...
mai grav e ca am exact aceleasi probleme, pacanit si consum mare...mai e cineva??..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Jan 13 2006, 12:06 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Se pare ca ati avut ghinion - probabil a fost o "sarja" cu probleme.

Al meu (cel din semnatura 1,4 16V) are aproape 15.000 km (saptamana viitoare fac revizia) si nu pacane/troncane nimic (exceptand suportul de la numar ....).

Consumul "scos" in ultima vreme ~ 10 -10,5 l/100 km in oras; 8,8 mixt (50% - 50%) si 6,2 - 6,5 la drum intins.

E drept ca, consumul in oras si cel mixt sunt cu 1,5 - 2 l/100 km mai mari decat in carte, dar este la fel de adevarat ca nu stiu cum (in ce conditii de trafic si exploatare a masinii) au fost stabilite aceste consumuri.


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nexxus
post Feb 15 2006, 03:42 PM
Post #19


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 13-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 63.508



QUOTE(Lucian50012)
ce-ntelegi tu prin consum enorm ..sau mai exact cat?


Pai la un motor de 1.4 litri mi se pare cam mult 11. Cum se face ca o vectra de 1.8 sau chiar 2000 scoate tot 11, iar diferenta intre motoare este evidenta!
Eu nu spun ca motorul de kalos nu este bun, doar ca este cam "mancacios"!!


--------------------
Chevrolet Kalos sedan 1.4 16v 94cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristian72690
post Apr 3 2006, 10:27 PM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 2-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 72.683



in legatura cu consumul din datele tehnice ale masinii, ceea ce am aflat este ca acesta este calculat in conditii de laborator, in care masina se afla pe niste role, stationara, iar soferul are un program computerizat care ii spune, in functie de regimul pentru care calculeaza consumul, cind sa schimbe treptele de viteza si probabil cum sa accelereze. deci se elimina in totalitate factorii atmosferici si rezistenta la inaintare a masinii...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 01:41 PM