Consum de 11.5 l /100Km la Kalos e OK? |
This topic is about Consum de 11.5 l /100Km la Kalos e OK?, the author, Teodor53113, wrote about: Negociat contract leasing, ok in 4 zile, negociat pret masina Chevrolet Kalos cu Radacini de vis-a-vis si de peste drum, ok in 2 zile, cautat masina m ... To read more just scroll down
Consum de 11.5 l /100Km la Kalos e OK? |
Oct 17 2005, 10:08 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 12-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.106 |
-------------------- Chevrolet Kalos 1.4 16V 94CP
ex Dacia 1300 (1970) ex Cielo GLE 1.5 ex Volvo 440 ex Golf II 1.6 |
|
|
Oct 17 2005, 10:13 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
un pic cam mult .
cateva sfaturi 1. desi e mare, nu este exagerat de mare, conteaza stilul de condus 2. accelereaza cu pedala apasata la maxim 20% 3. foloseste din plinfrana de motor 4. foloseste doar benzina de 98 ! 5. schimba la 3500 rpm , si nu o tura exagerat ca puncte de reper supernova 1.4 , un pic modificata , consuma 11-11.5% ! legacy 2.5i , stock , consuma 12% -------------------- |
|
|
Oct 17 2005, 11:10 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
poate consuma un pic mai mult si din cauza temperaturii, e destul de rece afara.si stilul de condus influenteaza consumul, daca o turezi mult, mananca mai mult.si mie imi ia 2 litri in plus in orash fata d cat ar trebui sa imi ia.nu te lua neaparat dupa ce spun constructorii in cartea tehnica.bafta...si..la un consum cat mai mic )
|
|
|
Oct 18 2005, 07:46 AM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Daca am inteles bine, masina are numai 1500 km, deci este inca in rodaj. Dupa 3-4 k km motorul se mai "lasa" si consumul scade. In plus, cu vremea rece de zilele astea, e normal sa consume mai mult + traficul din Bucuresti + (posibil) mai stai putin dimineata cu motorul pornit sa se incalzeasca in masina. In special din acest din urma motiv - eu am stat si 10 min. cu motorul pornit dimineata ca sa fie cald si bine in masina cand o duc pe aia mica la gradinita - in consecinta, consum rezultat 10,5 l/100 km. Da' nu stiu care este consumul orar ... Sfaturi: - NU accelera brusc/violent (in general nu brusca motorul) cat este inca rece - incearca sa te mentii, pe cat posibil) in plaja de turatii indicata in carte (2000 - 3000 rot/min - NU subtura motorul Acum, e drept ca respectarea celor de mai sus este posibila in conditii ideale de trafic ... -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Oct 18 2005, 08:54 AM
Post
#5
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Da, functioneaza in sensul ca daca ai si computer de bord, poti fi edificat asupra unei reduceri de combustibil. INSA, pe de alta parte, iti uzezi timpuriu ambreiajul !! Asa ca eu zic sa folosesti frana de motor cu masura. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 18 2005, 09:28 AM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
nici chiar asa de rau nu-l uzezi .
-------------------- |
|
|
Oct 18 2005, 09:48 AM
Post
#7
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
DE ACORD, nu e o uzura f mare, insa vorbind strict dpdv financiar,e mai ieftin sa-ti schimbi placutele de frana decat un disc de ambreiaj. Asta vroiam sa evidentiez de fapt.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 18 2005, 09:58 AM
Post
#8
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ok , placute de frana + benzina
-------------------- |
|
|
Oct 18 2005, 03:35 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 22-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.003 |
QUOTE("Teodor53113") ... Adica ajutor!, adica sfaturi ... ca bieleta sau caseta de directie care provoaca un pacanit pe stanga fata la plecare si la oprire si la gropi, o ignor o vreme, dar cu consumul, nu ma impac!
Adica vrei sa zici ca la 1300km deja pacane ceva??? Mi se pare ciudat, eu am un Kalos hatchback motor 1.2 cu care am ajuns la 15.500km fara probleme. Consumul este putin sarit fata de cel din carte insa ... e in limitele normalului. O conditie esentiala mi se pare respectarea regimului de turatie si eu la capitolul asta ... cam stau cu ochii pe turometru. Restul este dependent de trafic caruia n-ai ce sa-i faci. Oricum, pana la 5.000km nu-ti bate capul. Asteapta sa se lase motorul si dup-aia calculeaza consumul. Bafta!! |
|
|
Oct 20 2005, 11:29 PM
Post
#10
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 4-October 05 From: Nairobi Kenya Member No.: 57.525 |
Buna,
consumul dat in specificatiile tehnice este foarte exact, ca de altfel si alte valori din manual (spre placuta mea surprindere ). Eu am obtinut urmatoarele valori: Extra urban intre 5,5 - 6,1 Urban cam 9,5 - 10 Media cam 7,5 +- 0,2 Trebuie stiut ca aceste valori le-am obtinut conducand preponderent in palierul de 2500 -3200 rpm pana pe la 120 km/h cu A/C ON. Peste aceasta valoare ii creste setea insa nu spectaculos. La un drum de 500 km graba m-a costat cca 3-4 litri in plus. Se mai adauga calitatea carburantului care are un cuvant de spus. Exemplu: Moll 95 FPb la 500 km din care 210 autostrada Soarelui 32 litri adica 4 sectoare de cate un US galon fiecare 3,785 litri, iar cu LUKOIL 95 FPb 3 sectoare si cam 1/2 la acelasi parcurs adica 28-29 litri. Conteaza si presiunea in pneuri (30 livre pe inch patrat / 2,1 bar). A/C-ul creste consumul in medie cu 15-20%. Mai trebuie adaugat si ca diferenta de rapoarte dintre treptele 4 - 5 (0,9 - 0,7) impun un demaraj mai bun la schimbare pentru o liniaritate a cuplului motor si o optimizare a consumului adica schimbare la 3000-3200 rpm. Parea mea! ___________________________________________ Kalos 2004 SE 1,4 8V 37500 km |
|
|
Oct 31 2005, 05:20 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
pai de ce sa se uzeze ambreiajul la frana de motor???
ambreiajul este calculat sa patineze doar daca punem frana brisca (cu blocaj de roti) , si asta pentru a nu rupe vreun organ din transmisie; la franele de motor uzuale (chiar la coborarea unei pante cu frana de motor) ambreiajul NU are voie sa patineze! doar la motocicletele super -ultra sport exista ambreiaj "anti-hopping", ce patineaza controlat la frane de motor puternice, pentru a nu bloca roata si a nu produce un derapaj spate; dar nu e cazul aici dar frana de motor uzeaza lagarele din cutia de viteze... -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Nov 2 2005, 12:54 AM
Post
#12
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 12-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.106 |
Pai ... am asteptat sa ajungt la 3000 sa vad ce se intampla, timp in care am facut un drum la Cluj de amorul artei, rezultatul final ... Clujul este superb, exactu cum stiam , consumul n-am avut curaj sa-l fac inca, dar parca a scazut o lecuta, pacanitul a fost "un amanunt minor" dupa cum spuneau cei de la service, pentru ca nu plecam cu pacanit la roata pana la Cluj. La mers am dezavantajul de a fi mers pe masina prietenei mele si pe masina de la firma (2 bucati diesel) pe care le turam pana la 2000 - 2200 si schimbam, de aici am ajuns si eu la 40 sa-i dau a 4-a si la 55-60 a 5-a, adica merg subturat, la capitol ambreiaj, la fiecare franare folosesc ambreiaj + frana si am grija sa revin foarte lent cu ambreiaj (intotdeauna ma gandesc sa nu deranjez pe domnul Prim ministru care se afla in masina) si inm concluzie, eu frec si placuta de frana si discul de ambreiaj si am si consum mare de carburant, asa ca de unde am vrut masina ieftina, am costuri mari de intretinere. Groaznic rezultat. Macar imi place masina din punct de vedere estetit.
P.S. Mai bine pastram Golful (golf II 1.6 carburatie 1990) pentru ca avea consum mai mic. 10 ... -------------------- Chevrolet Kalos 1.4 16V 94CP
ex Dacia 1300 (1970) ex Cielo GLE 1.5 ex Volvo 440 ex Golf II 1.6 |
|
|
Dec 7 2005, 11:24 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(Teodor53113) ..... de aici am ajuns si eu la 40 sa-i dau a 4-a si la 55-60 a 5-a, adica merg subturat, la capitol ambreiaj, la fiecare franare folosesc ambreiaj + frana si am grija sa revin foarte lent cu ambreiaj (intotdeauna ma gandesc sa nu deranjez pe domnul Prim ministru care se afla in masina) si inm concluzie, eu frec si placuta de frana si discul de ambreiaj
Uite asa se uzeaza ambreiajul... nu prin frana de motor. Daca inveti sa folosesti frana de motor, traieste mai mult si ambreiajul, si placutele, si nici Primul Ministru n-o sa fie deranjat -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 13 2005, 01:20 PM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 13-December 05 From: Campulung Moldovenesc (Suceava) Member No.: 63.440 |
Si eu am un Chevrolet Kalos identic ca motorizare si, la fel ca toti ceilalti, dupa masura initiala m-a cam durut capul (mai ales ca am masurat consumul vara, la 40 grade C, cu aerul conditionat pus la maxim).
Dupa 5000 km s-a lasat mai jos iar acum este oarecum rezonabil, cam 9 - 9,5 cu 6,8 / 7,2, fara aer conditionat. Conteaza maniera de conducere adica intre 2000 si 3000 turatii. Daca treci de 4000 suge ... La fel suge si subturata... Unii zic ca este necesara si o benzina foarte buna, din gama superplus, pentru a avea o ardere mai eficienta si un consum mai redus. hr92ctg@yahoo.com |
|
|
Dec 14 2005, 12:28 AM
Post
#15
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 13-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.508 |
Si eu am un Chevy Kalos si pot afirma ca am facut o constatare stupida: consumul este enorm! fata de motor (1.4) Asta este... :evil:
|
|
|
Dec 17 2005, 04:29 PM
Post
#16
|
|
novice Group: Membri Posts: 41 Joined: 28-June 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 50.005 |
ce-ntelegi tu prin consum enorm ..sau mai exact cat?
-------------------- feel free ... feel FIAT
|
|
|
Jan 13 2006, 11:36 AM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 13-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.298 |
QUOTE(Teodor53113) ................... 11.56 l/100Km facuti in oras, consternat, intrigat, dereglat la mine ca nu stiut vorbeste romaneste corecteste, ajutor. Adica ajutor!, adica sfaturi ... ca bieleta sau caseta de directie care provoaca un pacanit pe stanga fata la plecare si la oprire si la gropi, o ignor o vreme, dar cu consumul, nu ma impac!
in aceeasi zi..acelasi dealer am luat si eu Kalosu meu... mai grav e ca am exact aceleasi probleme, pacanit si consum mare...mai e cineva??.. |
|
|
Jan 13 2006, 12:06 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Se pare ca ati avut ghinion - probabil a fost o "sarja" cu probleme.
Al meu (cel din semnatura 1,4 16V) are aproape 15.000 km (saptamana viitoare fac revizia) si nu pacane/troncane nimic (exceptand suportul de la numar ....). Consumul "scos" in ultima vreme ~ 10 -10,5 l/100 km in oras; 8,8 mixt (50% - 50%) si 6,2 - 6,5 la drum intins. E drept ca, consumul in oras si cel mixt sunt cu 1,5 - 2 l/100 km mai mari decat in carte, dar este la fel de adevarat ca nu stiu cum (in ce conditii de trafic si exploatare a masinii) au fost stabilite aceste consumuri. -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Feb 15 2006, 03:42 PM
Post
#19
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 13-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.508 |
QUOTE(Lucian50012) ce-ntelegi tu prin consum enorm ..sau mai exact cat?
Pai la un motor de 1.4 litri mi se pare cam mult 11. Cum se face ca o vectra de 1.8 sau chiar 2000 scoate tot 11, iar diferenta intre motoare este evidenta! Eu nu spun ca motorul de kalos nu este bun, doar ca este cam "mancacios"!! -------------------- Chevrolet Kalos sedan 1.4 16v 94cp
|
|
|
Apr 3 2006, 10:27 PM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 2-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 72.683 |
in legatura cu consumul din datele tehnice ale masinii, ceea ce am aflat este ca acesta este calculat in conditii de laborator, in care masina se afla pe niste role, stationara, iar soferul are un program computerizat care ii spune, in functie de regimul pentru care calculeaza consumul, cind sa schimbe treptele de viteza si probabil cum sa accelereze. deci se elimina in totalitate factorii atmosferici si rezistenta la inaintare a masinii...
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 01:41 PM |