Distributie la Cielo se schimba la nr. de km sau 6 luni? |
This topic is about Distributie la Cielo se schimba la nr. de km sau 6 luni?, the author, xx58220, wrote about: Cielo Executive 1.5DOHC cu 3 ani si ~ 30 000 km... Am fost in Bv la doua service-uri la unul mi-a zis ca nu trebuie sa schimb cureaua de distributie d ... To read more just scroll down
Distributie la Cielo se schimba la nr. de km sau 6 luni? |
Oct 13 2005, 09:42 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 12-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.213 |
Am fost in Bv la doua service-uri la unul mi-a zis ca nu trebuie sa schimb cureaua de distributie decat la 60k iar la altul ca trebuie sa schimb tot kitul de distributie si toate curelele ca au trei ani ... si ca trebuie sa fac revizia echivalenta de 60K La primul service revizia se estimeaza ca va costa ~300 lei iar la al doilea 850 lei... Vreau sa stiu din experienta posesorilor de Cielo cu utilizare "home"(asa cu 10-15k/an) cum ati facut ... Ce risc daca o schimb dupa nr. de km ? Intamplator cunosc un mecanic la primul service care mi-a spus ca initial distributia la Cielo se schimba la 90 k km dar pentru ca au avut cazuri sa se rupa cureaua pe la 80k km fabrica a luat decizia sa se schimbe la 60 k km. Apoi cand a venit cu garantia de 3 ani pentru ca fabrica sa castige si din revizii s-a impus revizia la nr km. sau 6 luni care survine prima. Mecanicul asta zice ca el lucreaza de la inceput in service Daewoo si nu a vazut nici o curea de distributie rupta inainte de 70 k km indiferent de timpul in care au fost parcursi. Sunt in dilema ... Multumesc pt. orice sfat bazat pe experienta proprie... |
|
|
Oct 15 2005, 02:58 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
De obicei se tine cam 80 000 km , oricum cureaua de fabrica este mult superiora celor after market. Se verifica privind la baza dintilor acolo unde cureaua trece cu spatele pe rola de intindere. NU trebuie sa prezinte fisuri la baza dintelui. In rest se rupe doar din cauza intinzatoarelor bolcate, axelor cu came gripate sau pietricele sau corpuri straine patrunse in zona curelei.
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Oct 21 2005, 07:51 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 121 Joined: 6-April 04 From: Gaesti (Dambovita) Member No.: 23.486 |
Ea am schimbat curelele la 60 000 KM chiar daca mecanicul de la service mi-a spus ca, curelele sunt in stare buna.
Din ce am mai auzit si eu este recomandabil ca schimbarile sa se faca la 60 000 KM sau la aproximativ 2 ani. Eu urmatoarea schimbare ar tb sa o fac in mai anul viitor (la 2 ani) chiar daca probabil nu voi avea decat vrea 40 000 KM facuti. -------------------- Renault Megane Sedan 2007
|
|
|
Nov 20 2005, 11:43 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Dec 3 2005, 09:28 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
- distributia se schimba la 60000 km sau la 2 ani; - ulei motor la 10000 km; - antigel la 1 an verificare, la 2 schimbat; - filtru benzina 40000 km schimbat; -lichid ambreaj+frana 20000 km schimbat -bujii 30000 km schimbat; -ulei cutie - doar completare- |
|
|
Dec 14 2005, 12:25 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.556 |
Merita un Cielo Executive din 2003 cu 24.000 km la bord 6.000 de euro?
Masina e in stare foarte buna, dar nu stiu daca merita, mai ales din cauza consumului, cam 11-12% in oras si cam 7% in afara. Eram inclinat s-o iau si sa-i pun un GPL, dar nu stiu dc renteaza, si nici nu stiu ce tb sda fac dupa ce pun instalatia, am inteles ca tb omologata la RAR si alte chestii.... |
|
|
Dec 14 2005, 04:12 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Cauta un Cielo Executive cu Gpl din fabrica.
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Dec 14 2005, 04:57 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.556 |
De ce? Daca il instalez dupa crezi ca o sa am probleme?
Chestia e ca nu prea vinde lumea din astea cu gaz pe ele, ca sunt cat de cat convenabile la consum. Lumea le vinde pe astea pe benzina, ca rup la consum. |
|
|
Dec 15 2005, 12:14 AM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Auto are full options? Daca nu reorienteaza-te! E cam scump!
Cu GPL e simplu. Mergi L aun service serios Si vei primi detalii! |
|
|
Dec 15 2005, 12:58 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.556 |
Are aer conditionat, geamuri electrice fata, servo.
Cred ca asta e tot full options la Cielo..... Aaaa, n-are jante. |
|
|
Dec 16 2005, 10:31 AM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 11-July 04 From: Bucuresti Member No.: 29.127 |
eu am dat pe un executive standard 5.000 E (tot din 2003), deci daca e full (geamuri electrice fata/spate, proiectoare, casetofon, turometru, oglinzi vopsite culoarea masinii, grila radiator nichelata, AC, casetofon + boxe, alarma cu inchidere etc - servo are si in standard, ), zik merita banii, deoarece nou e 8.300-8.600 E .
consumul e cam cum spui tu, afara de la 6-8 l/100, in Bucuresti... ce consum sa-i mai faci cand mergi 10 km intr-o ora jumate... |
|
|
Dec 16 2005, 07:58 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Atunci, merita banii iar cu GPL-ul e simplu,dar nu o transcrie pana nu bagi GPL,altfel vei fi nevoit sa faci acte la dublu.
|
|
|
Dec 23 2005, 11:33 AM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 144 Joined: 11-December 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 63.313 |
Eu nici nu ma gandesc sa schimb cureaua la nr. de ani, ci la km. Sunt inginer de materiale si va spun ca e vrajeala, chestia cu 2 ani. Imbatranirea fizica a curelei este datorata in foarte mica masura conditiilor climatice de la noi (are un coeficient de corectie mic in cazul asta), ci mai degraba uzurii aparuta la functionare. Aceste conditii de schimbare a unor componente fac parte din manualul autoturismului, care este foarte strict datorita normelor din industria auto si a sistemelor de management al calitatii etc. La avioane e normal sa se aplice intocmai, da la cielo, daca se rupe cureaua (putin probail pana la 60.000 km), nu cade din cer masina. La fel si in cazul placutelor de frana - spun ca se schimba la 30.000 km, dar daca la verificare se constata ca sunt bune, ce sens are sa dai bani acum. Mi-au schimbat bujiile la 20.000 km, foarte bine, sunt ieftine, dar si cele vechi sunt in stare buna, mai ales ca merg pe gaz.
In cazul lichidelor, acolo intradevar, e bine de respactat temporal ceea ce spune cartea. Inlocuirea antigelului, lichidului de frana etc. la 2 ani e recomandata, dar nu obligatorie. La mine nr. de km corespunde cu anii, asa incat se potriveste, dar daca mergi putin sau deloc, nu inseamna ca trebuie sa schimbi curele si altele, ca vezi, au imbatranit. -------------------- Renault Laguna II 1.6 16 V
Cielo Executive GPL |
|
|
Dec 23 2005, 11:56 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ba io le-as schimba, desi nu sunt inginer de materiale. E drept, nu la 2 ani, ci la 6 asa cum scrie in carte. E un risc pe care nu mi l-as asuma.
La seat am vazut efectele imbatranirii. Toate furtunele de benzina au inceput sa se fisureze si sa picure (desi sunt cu armatura, sau insertie sau cum se cheama), in doua saptamani cred ca am carpit vre-o 5-6. Pana la urma am cumparat doi metri de furtun si le-am inlocuit pe toate si n-am mai avut dureri de cap. E drept, aveau 11 ani si nu 2, insa erau doar imbatranite si atat, nefiind solicitate mecanic. A crapat pana si cel de la avansul vacuumatic, desi pe acolo nu trece benzina sau altceva ce ar fi putut fi suspectat de efecte corozive pentru cauciuc. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 23 2005, 07:43 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 144 Joined: 11-December 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 63.313 |
QUOTE(MR28673) Ba io le-as schimba, desi nu sunt inginer de materiale. E drept, nu la 2 ani, ci la 6 asa cum scrie in carte. E un risc pe care nu mi l-as asuma.
La seat am vazut efectele imbatranirii. Toate furtunele de benzina au inceput sa se fisureze si sa picure (desi sunt cu armatura, sau insertie sau cum se cheama), in doua saptamani cred ca am carpit vre-o 5-6. Pana la urma am cumparat doi metri de furtun si le-am inlocuit pe toate si n-am mai avut dureri de cap. E drept, aveau 11 ani si nu 2, insa erau doar imbatranite si atat, nefiind solicitate mecanic. A crapat pana si cel de la avansul vacuumatic, desi pe acolo nu trece benzina sau altceva ce ar fi putut fi suspectat de efecte corozive pentru cauciuc. Sa le schimbi la vreo 5-6 ani, e normal, da la 2? Scuze, nu m-am exprimat corect sau mai degraba nu ai inteles tu. Adica primeaza timpul de functionare al motorului si nu vechimea fizica. Normal ca trebuie sa le schimbi la un moment dat, dar nici chiar dupa 2 ani, sa fim seriosi. Dac faci 10.000 km in 2 ani, schimbi cureaua de distributie? Mai bine vinzi masina, decat sa stea sa se deprecieze in parcare. -------------------- Renault Laguna II 1.6 16 V
Cielo Executive GPL |
|
|
Dec 24 2005, 03:42 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ai dreptate, 2 ani e exagerat. Chiar scrie asta in manual la Cielo?!
La Seatul meu din 1900 toamna scrie 70.000km sau 5 ani, iar la Nubira 90.000km sau 6 ani. Cred ca totusi 2 ani la cielo e poveste de service... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 25 2005, 09:43 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Da,chiar asta scrie! Mai ales dupa ce mi-ai dat calea legala sa ma uit,pot sa-ti spun ca asta este. Nu stiu ce o sa fac dupa 2 ani, dar voi vedea.
Daca se rupe cureaua exista riscul sa termin supapele sau nu? Stiu ca la alte motoare, pistoanele sunt frezate in cap, iar in momentul in care se rupe cureaua pistonul nu atinge supapa care cade ! La Cielo cum este? Stie cineva? |
|
|
Jan 4 2006, 12:45 AM
Post
#18
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 3-January 06 From: Slobozia Member No.: 64.482 |
Daca se rupe curea, trebuie sa fii atent la temp apei. nu mai merge pompa de apa. :!:
-------------------- Passat 1.9 TDI 130 cp 2004 HIGHLINE
NISSAN Navara Double Cab 2.5 dCi 174 cp |
|
|
Jan 4 2006, 12:46 AM
Post
#19
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 3-January 06 From: Slobozia Member No.: 64.482 |
Supapele n-ai de ce sa le strici... :boxing:
-------------------- Passat 1.9 TDI 130 cp 2004 HIGHLINE
NISSAN Navara Double Cab 2.5 dCi 174 cp |
|
|
Jan 4 2006, 11:45 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(crysty_cyc) Daca se rupe curea, trebuie sa fii atent la temp apei. nu mai merge pompa de apa. :!:
Daca se rupe cureaua de distributie, temperatura apei e ultima ta problema Asta daca nu cumva ai de gand sa tii motorul cald cu aparatul de sudura -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 01:35 AM |