Bec injectie laguna |
This topic is about Bec injectie laguna, the author, frunza58205, wrote about: Sal, Am si eu un renault laguna 2 1900 dci 120 CP si am o problema pe care am amai auzit-o la posesorii de ope si renault si alte masini Cateodata se ... To read more just scroll down
Bec injectie laguna |
Oct 12 2005, 11:13 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
Am si eu un renault laguna 2 1900 dci 120 CP si am o problema pe care am amai auzit-o la posesorii de ope si renault si alte masini Cateodata se aprinde becul ala galben de la bujii in mers si pierd puterea motorului,,,,nu se opreste niciodata..dar se pierde puterea. Opresc motorul il repornersc si gata....Nus titi de la ce e ca am vazut ca chiar multi au avut problema asta...a gasit cineva raspuns, ca nu ma duc la renault la service ca aia parca vad cate mii de euro imi zic:)..Banuiesc ca e ceva electronic daca atunci cand repornesc nu mai face asa... |
|
|
Oct 13 2005, 10:10 AM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 21-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.949 |
Posibil sa piarda presiunea la turbina daca e model cu electrovalva de control.
-------------------- Liviu
Dacia Logan 1,4 Preferance Dacia Logan 1,5 DCI Laureate |
|
|
Oct 13 2005, 12:04 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 178 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.700 |
salut exact aceasi problema am avut o si eu ( de 1 sapt) ....pana astazi cu ibiza mea- traducerea - ar fi - ai pus benzina super proasta (impuritati si apa) - am asteptat sa se termine - si am schimbat benzina - astazi am fost in service cu masina si mi au resetat din calculator softul pt martorul de motor - cum il denumesc ei - masina si a revenit - este ok - concluzia benzina a fost fff proasta ! in cazul in care si dupa chestia asta continua e nasol inseamana ca s a dus o bujie de la electromotor si trebuie schimbata neaparat - cel putin asa mi s a spus mie....
-------------------- |
|
|
Oct 13 2005, 05:51 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 26-April 05 From: Bistrita Member No.: 45.522 |
QUOTE(catalin51707) salut exact aceasi problema am avut o si eu ( de 1 sapt) ....pana astazi cu ibiza mea- traducerea - ar fi - ai pus benzina super proasta (impuritati si apa) - am asteptat sa se termine - si am schimbat benzina - astazi am fost in service cu masina si mi au resetat din calculator softul pt martorul de motor - cum il denumesc ei - masina si a revenit - este ok - concluzia benzina a fost fff proasta ! in cazul in care si dupa chestia asta continua e nasol inseamana ca s a dus o bujie de la electromotor si trebuie schimbata neaparat - cel putin asa mi s a spus mie....
1. Omu' are diesel. 2. Bujie la ELECTROMOTOR ????? N-am auzit de asa ceva in viata mea. 3. Nimic de mai sus nu cred ca se poate aplica la problema asta. 4. Din pacate tot la tester trebuie sa ajungi sa-ti citesca eroarea. |
|
|
Oct 13 2005, 06:04 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 178 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.700 |
-------------------- |
|
|
Oct 14 2005, 12:17 AM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
Pe tester am pus-o...si nici o eroare...am curatat si valva egr..ma gandeam ca e de-acolo...vreo luna n-am ai facut asa..poate ca e de la motorina proasta....maii au de la niste prieteni ce lucreaza pe dieseluri:d...da deacuma bag numa de la mol:)....sa vad asa
|
|
|
Oct 14 2005, 07:49 AM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
ca sa resetezi senzoru ala nu e suficient sa iei borna de la baterie jos?
|
|
|
Oct 14 2005, 09:09 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
FRUNZA . ai o problema de presiune boost (turbo). treci pe la un tester
Renault (nu altceva) si verifica depresiunea dinaintea valvei electrice de comanda turbo si dupa ea . Daca motorul are peste 150000 km, atunci este necesara o curatenie a ajutajelor de geometrie variabila ( la Satu Mare - SC Euromobil srl - costa 1.5 mil lei daca trimiti turbina ). Nu te juca cu defectul pentru ca e periculos in depasire , si daca presiunea trece de 2,3 bar poate distruge senzorul de presiune si turbina. |
|
|
Oct 15 2005, 10:33 AM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
Care e valva care comanda turbo, valva egr, ca aia am curatat-o de vreo luna..Daca se pierde presiune la turbo daca il duc la curatat va fi rezolvata problema sau tre curatata valva aia, daca da unde e valva...?
Sincer la renault la service mi-e cam frica sa ma duc ca parca aud...tre schimbat turbo....valva..numa valva egr e noua 14 milioane:D....si un curatat...e gratis:).....Aia e naspa la servicurile astea....e ars becu la butonu de pornire..1600000 tot butonu...si un bec e 6000:9..sia sacu toate..ei atat stiu sa faca sa schimbe cu totu daca le zice pe tester ca nu e buna presiunea ma si speriu ce se apuca sa schimbe..turbo+intercooler:( |
|
|
Oct 15 2005, 12:50 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Tocmai de aceea ti-am propus sa o pui intai pe tester. resetezi tot apoi faci 10 km dupa care reiei testarea fara sa opresti motorul.
la valva de comanda ajungi simplu mergand pe furtunul de vacuum de la turbo inapoi pina in valva electrica. daca ai timp vreodata sa-ti faci drum spre satu mare atunci o vomrezolva aici, sigur. -------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Oct 15 2005, 01:26 PM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
si daca problema e la valva aia aia tre curatata, sau schimbata?
|
|
|
Oct 15 2005, 03:03 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Numai inlocuita , dar intai trebuie bine verificate celelalte (furtune pompa vacuum, comanda din calculator, actuator turbina, gripaje ale placutei cu palete ale ajutajului. Valva noua este cam 60E
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Oct 23 2005, 05:04 PM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
am observat mai nou ca face asta doar cu motorul cald, si de obicei daca o tin mult la relanti, la deum lung nu face asa...
|
|
|
Oct 23 2005, 05:07 PM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
nu poate fi de la debimetru??, mai ramane aprins becu la bujii si daca pun contactu si nu pornesc in cateva secunde si nu se mai stinge doar daca iau contactu si il pun iar.......deci cu motorul oprit...
|
|
|
Oct 23 2005, 08:09 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Iarta/mi intarzierea, am prins un virus care m/a facut sa rad hardul.
Daca apare asa devreme poate sa mai fiwe inca ceva, probabil bujii inc. sau releu bujii. Treci pe la un tester renault sau OBD2 , nu bosch . scrie/mi erorile. -------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Oct 24 2005, 09:59 AM
Post
#16
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
nu cred ca e de la bujii, le-am schimbata cum o luna.......becu ala se aprinde cica si daca e ceva eroare electrica sau electronica
|
|
|
Oct 31 2005, 03:18 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
nefunctionarea unei bujii sau nef corecta a releului este tot o eroare electrica. poate fi masurat consumul pe fiecare bujie. deci calculatorul o poate verifica si inmagazina ca eroare. Pune-o pe tester , nu-l mai evita.
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 2 2005, 02:46 PM
Post
#18
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
am fost si problema era la ceva fir nu stiu exact unde era aproape dezlipit....
|
|
|
Nov 2 2005, 09:17 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
BRAVO!
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 3 2005, 09:00 PM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
am scapat ieftin tester+ lipit fir 600 de mii bine ca nu era nimic stricat:)....acum nu mai face asa..sper sa nici nu mai am probleme cu ea.....
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:00 PM |