Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bec injectie laguna
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
frunza58205
Sal,
Am si eu un renault laguna 2 1900 dci 120 CP si am o problema pe care am amai auzit-o la posesorii de ope si renault si alte masini
Cateodata se aprinde becul ala galben de la bujii in mers si pierd puterea motorului,,,,nu se opreste niciodata..dar se pierde puterea. Opresc motorul il repornersc si gata....Nus titi de la ce e ca am vazut ca chiar multi au avut problema asta...a gasit cineva raspuns, ca nu ma duc la renault la service ca aia parca vad cate mii de euro imi zic:)..Banuiesc ca e ceva electronic daca atunci cand repornesc nu mai face asa...
Liviu38956
Posibil sa piarda presiunea la turbina daca e model cu electrovalva de control.
catalin51707
salut exact aceasi problema am avut o si eu ( de 1 sapt) ....pana astazi cu ibiza mea- traducerea - ar fi - ai pus benzina super proasta (impuritati si apa) - am asteptat sa se termine - si am schimbat benzina - astazi am fost in service cu masina si mi au resetat din calculator softul pt martorul de motor - cum il denumesc ei - masina si a revenit - este ok - concluzia benzina a fost fff proasta ! in cazul in care si dupa chestia asta continua e nasol inseamana ca s a dus o bujie de la electromotor si trebuie schimbata neaparat - cel putin asa mi s a spus mie....
solver
QUOTE(catalin51707)
salut exact aceasi problema am avut o si eu ( de 1 sapt) ....pana astazi cu ibiza mea- traducerea - ar fi - ai pus benzina super proasta (impuritati si apa) - am asteptat sa se termine - si am schimbat benzina - astazi am fost in service cu masina si mi au resetat din calculator softul pt martorul de motor - cum il denumesc ei - masina si a revenit - este ok - concluzia benzina a fost fff proasta ! in cazul in care si dupa chestia asta continua e nasol inseamana ca s a dus o bujie de la electromotor si trebuie schimbata neaparat - cel putin asa mi s a spus mie....


1. Omu' are diesel.
2. Bujie la ELECTROMOTOR ????? N-am auzit de asa ceva in viata mea.
3. Nimic de mai sus nu cred ca se poate aplica la problema asta.
4. Din pacate tot la tester trebuie sa ajungi sa-ti citesca eroarea.
catalin51707
scuzele mele nu am fost atent ....ideea este ca la fel am patit si eu...si am reprodus ce mi au spus aia din service.....poveste electromotor + aprindere+bujii+benzina....a vorbit 20 de min......f posbil sa nu aibe nici un fel de legatura cu ce am scris eu...scuze le mele!
frunza58205
Pe tester am pus-o...si nici o eroare...am curatat si valva egr..ma gandeam ca e de-acolo...vreo luna n-am ai facut asa..poate ca e de la motorina proasta....maii au de la niste prieteni ce lucreaza pe dieseluri:d...da deacuma bag numa de la mol:)....sa vad asa
frunza58205
ca sa resetezi senzoru ala nu e suficient sa iei borna de la baterie jos?
malin34426
FRUNZA . ai o problema de presiune boost (turbo). treci pe la un tester
Renault (nu altceva) si verifica depresiunea dinaintea valvei electrice de comanda turbo si dupa ea . Daca motorul are peste 150000 km, atunci este necesara o curatenie a ajutajelor de geometrie variabila ( la Satu Mare - SC Euromobil srl - costa 1.5 mil lei daca trimiti turbina ).
Nu te juca cu defectul pentru ca e periculos in depasire , si daca presiunea trece de 2,3 bar poate distruge senzorul de presiune si turbina.
frunza58205
Care e valva care comanda turbo, valva egr, ca aia am curatat-o de vreo luna..Daca se pierde presiune la turbo daca il duc la curatat va fi rezolvata problema sau tre curatata valva aia, daca da unde e valva...?
Sincer la renault la service mi-e cam frica sa ma duc ca parca aud...tre schimbat turbo....valva..numa valva egr e noua 14 milioane:D....si un curatat...e gratis:).....Aia e naspa la servicurile astea....e ars becu la butonu de pornire..1600000 tot butonu...si un bec e 6000:9..sia sacu toate..ei atat stiu sa faca sa schimbe cu totu daca le zice pe tester ca nu e buna presiunea ma si speriu ce se apuca sa schimbe..turbo+intercooler:(
malin34426
Tocmai de aceea ti-am propus sa o pui intai pe tester. resetezi tot apoi faci 10 km dupa care reiei testarea fara sa opresti motorul.
la valva de comanda ajungi simplu mergand pe furtunul de vacuum de la turbo inapoi pina in valva electrica. daca ai timp vreodata sa-ti faci drum spre satu mare atunci o vomrezolva aici, sigur.
frunza58205
si daca problema e la valva aia aia tre curatata, sau schimbata?
malin34426
Numai inlocuita , dar intai trebuie bine verificate celelalte (furtune pompa vacuum, comanda din calculator, actuator turbina, gripaje ale placutei cu palete ale ajutajului. Valva noua este cam 60E
frunza58205
am observat mai nou ca face asta doar cu motorul cald, si de obicei daca o tin mult la relanti, la deum lung nu face asa...
frunza58205
nu poate fi de la debimetru??, mai ramane aprins becu la bujii si daca pun contactu si nu pornesc in cateva secunde si nu se mai stinge doar daca iau contactu si il pun iar.......deci cu motorul oprit...
malin34426
Iarta/mi intarzierea, am prins un virus care m/a facut sa rad hardul.
Daca apare asa devreme poate sa mai fiwe inca ceva, probabil bujii inc. sau releu bujii. Treci pe la un tester renault sau OBD2 , nu bosch .
scrie/mi erorile.
frunza58205
nu cred ca e de la bujii, le-am schimbata cum o luna.......becu ala se aprinde cica si daca e ceva eroare electrica sau electronica
malin34426
nefunctionarea unei bujii sau nef corecta a releului este tot o eroare electrica. poate fi masurat consumul pe fiecare bujie. deci calculatorul o poate verifica si inmagazina ca eroare. Pune-o pe tester , nu-l mai evita.
frunza58205
am fost si problema era la ceva fir nu stiu exact unde era aproape dezlipit....
malin34426
BRAVO!
frunza58205
am scapat ieftin tester+ lipit fir 600 de mii bine ca nu era nimic stricat:)....acum nu mai face asa..sper sa nici nu mai am probleme cu ea.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.