IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

intrebari

This topic is about intrebari, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> intrebari
radu45815
post May 3 2005, 02:43 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 2-May 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 45.808



Sunt un cititor vechi, in sfarsit m-am hotatrat sa intru si eu in clubul vostru, asa ca vin cu intrebari
Am un A4/2000/115cp, de care sunt f.multumit ,mai putin spatiul interior, lucru care de fapt ma determina sa va scriu. Asadar vreau sa-mi iau un A6 quattro/2000-2002, via germania eventual. Si acum vin intrebarile:
1.in primul rand ce ziceti de tiptronic cu care sunt echipate marea majoritate, am condus recent un pasat de130cp, care nu m-a impresionat de loc, senzatia mea afost ca A4-ul meu merge mai tare
2. merita cu adevarat quattro, nu am mai condus pana acum, sincer m-am descurcat fara sa ma laud pana acum multe sute de mii de km, fara nici o problema nemergand tocmai incet.
3. diferente intre avant si berlina la stabilitate ma refer in primul rand
4. nu stiu acum ce sa va mai intreb practic orice informatie profi mi-ar fi de un real folos
5. vreu un TDI, intrebarea este 150 sau 180 cp
merci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Impuls
post May 3 2005, 03:37 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 188
Joined: 2-May 05
Member No.: 45.813



Incerc eu sa iti raspund :
1. Cutia tiptronic este performanta si este binevenita. Nu este mare diferenta intre manuala ta si tiptronic insa nu opereaza in conditiile pe care le doresti tu ci dupa anumiti parametrii.
2. Eu te indrum catre un Quatro, eu personal am un 330Xi si diferenta este mare. TCS-ul si alte systeme prezente sunt mult mai active intr-o masina cu tractiune pe 4 roti. Atacul curbelor se face cu o aderenta total diferita de una cu tractiune fata sau spate si deci, stabilitatea in curba este cu totul alta, adica mai buna. Iarna pe zapada vei constata de asemenea bonificatia unui 4x4. De asemenea pe ploaie in anumite situatii de aquaplanare sau cand una din roti este prezenta pe o balta inghetata controlul masinii este altul.
3. Stabilitatea berlinei este net superioara break-ului (Avant). Centrul de greutate este altul iar in curba fundul care este in plus nu face altceva decat sa te "traga " catre exteriorul curbei.

Eu as merge pe un quatro berlina fara doar si poate. Parerea mea..
Succes!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 08:24 PM