Help - Search - Members - Calendar
Full Version: intrebari
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
radu45815
Sunt un cititor vechi, in sfarsit m-am hotatrat sa intru si eu in clubul vostru, asa ca vin cu intrebari
Am un A4/2000/115cp, de care sunt f.multumit ,mai putin spatiul interior, lucru care de fapt ma determina sa va scriu. Asadar vreau sa-mi iau un A6 quattro/2000-2002, via germania eventual. Si acum vin intrebarile:
1.in primul rand ce ziceti de tiptronic cu care sunt echipate marea majoritate, am condus recent un pasat de130cp, care nu m-a impresionat de loc, senzatia mea afost ca A4-ul meu merge mai tare
2. merita cu adevarat quattro, nu am mai condus pana acum, sincer m-am descurcat fara sa ma laud pana acum multe sute de mii de km, fara nici o problema nemergand tocmai incet.
3. diferente intre avant si berlina la stabilitate ma refer in primul rand
4. nu stiu acum ce sa va mai intreb practic orice informatie profi mi-ar fi de un real folos
5. vreu un TDI, intrebarea este 150 sau 180 cp
merci
Impuls
Incerc eu sa iti raspund :
1. Cutia tiptronic este performanta si este binevenita. Nu este mare diferenta intre manuala ta si tiptronic insa nu opereaza in conditiile pe care le doresti tu ci dupa anumiti parametrii.
2. Eu te indrum catre un Quatro, eu personal am un 330Xi si diferenta este mare. TCS-ul si alte systeme prezente sunt mult mai active intr-o masina cu tractiune pe 4 roti. Atacul curbelor se face cu o aderenta total diferita de una cu tractiune fata sau spate si deci, stabilitatea in curba este cu totul alta, adica mai buna. Iarna pe zapada vei constata de asemenea bonificatia unui 4x4. De asemenea pe ploaie in anumite situatii de aquaplanare sau cand una din roti este prezenta pe o balta inghetata controlul masinii este altul.
3. Stabilitatea berlinei este net superioara break-ului (Avant). Centrul de greutate este altul iar in curba fundul care este in plus nu face altceva decat sa te "traga " catre exteriorul curbei.

Eu as merge pe un quatro berlina fara doar si poate. Parerea mea..
Succes!
Impuls
Inca ceva:

Nu iti recomand sub nici o forma Passatul. Am un amic care a cumparat acum un an si jumatate una nou nouta, a "pus" 55.000 km pe ea si deja a schimbat discurile de frana! Au mai fost probleme prezente si la chederele de la usi, scartait si zgomote ciudate. Este total nesatisfacut de masina asa ca intr-un an cand se termina leasingul este decis sa revina la BMW. Mai are un X5 de 4 ani timp in care nu s-a manifestat nici macar un defect!

Bafta!
radu45815
merci impuls
la chestiunea cu avantul, daca e asa cum spui tu nu inteleg de ce ar face ei S-urile avant.
HalbaSus
centrul de greutate nu se modifica foarte tare prin adaugarea unei bucati de tabla in spate... asta deoarece partile grele (sasiul, motorul, transmisia, etc..) sunt jos... astfel nu mai conteaza foarte mult daca o bucata de tabla e lipita in spate... exista chiar o apasare aerodinamica suplimentara pe spate... parerea mea e alta: nu ar trebui sa-ti iei avant sau orice alt combi, nu pentru ca ar fi instabile... ci fiindca sunt mai urate ca dracu... iar spatiul castigat este bun doar daca vrei sa transporti butoaie, in rest acei litri castigati in portbagaj nu pot fi folositi cu adevarat (cred ca ai observat si tu ca si A4 are un portbagaj extrem de generos... mai putin generoasa fiind bancheta din spate).
radu45815
QUOTE(HalbaSus)
centrul de greutate nu se modifica foarte tare prin adaugarea unei bucati de tabla in spate... asta deoarece partile grele (sasiul, motorul, transmisia, etc..) sunt jos... astfel nu mai conteaza foarte mult daca o bucata de tabla e lipita in spate... exista chiar o apasare aerodinamica suplimentara pe spate... parerea mea e alta: nu ar trebui sa-ti iei avant sau orice alt combi, nu pentru ca ar fi instabile... ci fiindca sunt mai urate ca dracu... iar spatiul castigat este bun doar daca vrei sa transporti butoaie, in rest acei litri castigati in portbagaj nu pot fi folositi cu adevarat (cred ca ai observat si tu ca si A4 are un portbagaj extrem de generos... mai putin generoasa fiind bancheta din spate).


Gusturile si parerile sunt impartite la adresa avantului si aici te intreb daca 90% din nemti cara butoaie sau e o usoara mentalitate romaneasca dobandita dupa anii de glorie a brak-ului romanesc? E adevarat ca marea majoriate a brak-urilor nu exceleaza la design dar A4 si Alfa eu zic ca au multe de spus.
mircea43999
Lucrez in domeniul vanzarilor de masini si pot sa-ti spun ca tractiunea integrala are avantaje mai multe decat dezavantaje totul este sa te obisnuiesti cu ea si nu vorbesc de iarna ci de abordarea curbelor pe suprafete diferite.
Si te rog nu mai compara Passat-ul cu Audi pentru ca nu este comparabil,
cu BMW sau Mercedes in cel mai rau caz si cum numai BMW mai ofera tractiune integrala pe berline ai alegerea facuta deja.
Cat despre avant sau berlina e vorba de utilitate si cam atat performantele sunt insignifiant mai mici la prima varianta.
Nemtii sunt inebuniti de avanturi pentru ca au nevoie de spatiu si sunt cu familie numeroasa asa ca au nevoie de depozitare bagaje si cumparaturi!!!!!!!(berea e voluminoasa totusi).
G e o r g e
cum adica numai BMW mai ofera tractiunea integrala pe berline ? blink.gif
Impuls
eu ma refeream la distributia greutatii. Este diferita de sedan si prin urmare si centrul de greutate este diferit. De exemplu noul BMW 3 are distributia greutatii 50/50 lucru rar intalnit la alte masini.

PS Si la Mercedes se ofera tractiune 4x4 pe berline numita 4Matic
G e o r g e
sigur nu vrei sa auzi ca subaru avea deja chestia asta nu ? blush.gif biggrin.gif :angel:
Impuls
Subaru nu are modele cu distributie de 50/50. Sorry.
Outback de exemplu are 55.5/44.5 (fata/ spate)
aici:
http://www.caranddriver.com/article.asp?se...p;page_number=3

Uite aici de ex. the best luxury sedan in 10 best pentru 14 ani la rand...
ei?
http://www.caranddriver.com/article.asp?se...article_id=8917
Iulian HondaFan
1) tiptronic sucks. e o hidramata de duzina cu nume fancy. daca vrei transmisie super ia un DSG sau manuala. in special la un motor sub 150CP hidramata e pierdere de performanta si crestere de consum de aprox. 10%. e comfortabil, asta e clar, dar masina va fi mult mai lenesa mai ales daca e si AWD.

2) Quattro rulz la AWD. dar Subaru ofera 95% din performante la 60-70% din pretul unui Audi Quattro de performante similare.

3) BMW are 50/50% (+/- 1-2%) pe mai toate masinile, nu stiu daca 50/50 e si pe cele x (AWD)??? AWD nu e punctul forte la BMW, punctul lor forte e RWD.

eu sunt admirator platonic al BMW. zic platonic pt. ca atat timp cat Honda si Toyota fac masinile care le fac la pretul la care le fac nu pot gasi justificare financiara sa platesc >25% pe o diferenta de manevrabilitate ( ca la acceleratie, comfort, siguranta, devalorizare japonezele stau la fel de bine) de 5-10% a unui BMW fata de o Acura/Lexus. 50-50% e super pt. manevrabilitate dar diferentele practice de manevrabilitate sunt mici fata de o Acura comparativa.

ah, si daca ai bani de un M3 mai bine ii pui intr-un Corvette cu 400bhp si echilibru cel putin la fel de bun.
G e o r g e
eu zic la fel ca iulian smile.gif doar ca el are timp sa compuna compuneri frumoase smile.gif multumesc iulian
Impuls
1. eu am steptronic pentru ca trebuie sa o conduca si sotia si pt ca ulterior va ramane ei.

2.treaba cu ce ofera Subaru nu o contest dar asa cum am mai subliniat mai sus sant cateva caracteristici pe care Subaru nu le ofera. Nu stiu daca ai vazut multe masini de Canada dar aici rguina este ceva normal deci rust protection este foarte important pentru mine. Poate ca o schimb peste 1 an sau poate o mai tin 6 ani dar este normal sa ma uit la orice. Inca o data, calitatea nu este comparabila. Neamtul este recunoscut pentru migala si atentie. Mercedes a inceput sa se decline la calitate si si-au luat pe cap si Chrysler ca sa coboare si mai jos....

3. BMW are o excelenta reputatie pentru RWD dar sta foarte bine si la capitolul AWD. Eu o am de doi ani si nici o problema.

Sa-mi fie iertat dar Toyota pentru mine este egal cu zero. Nu agreez marca sub nici o forma si am vazut atatia nemultumiti ca m-am lecuit. Iar designul esate oribil. Niciuna mai definita sau de Doamne-ajuta. Plus ca daca o compari la dotari cu Honda de ex. ai sa vezi ca platesti si pt ca scrie Toyota pe ea. Prefer Net Subaru si Honda!

Eu la M3 nu visez. Am visat cand eram burlac. acum s-au schimbat datele problemei. Ma uit la un M5 dar ca sa iti raspund la intrebare nu compar M3 cu Corvette. de ce? am mai scris intr-un topic. Prea spartana si inconfortabila plus spatiul interior desi este mai mare. Si apoi inchide si tu usile la o Corvette sa vezi cum suna fibra aia si inchide usa la un M3. Ori mie nu imi trebuie o masina din fibra sa mi-o sparga unul la cel mai mic impact. M3 se preteaza totusi ca fiind si masina sportiva dar si de familie. Corvette nu.
Iulian HondaFan
tu ai si 225 de ponei pe 330xi asa ca nu se simte tare hidramata. si AWD este perfect justificabil in Canada cu 6 luni de zapada pe an.

Chiar ruginesc Subaru in Canada? eu vad pe aici destule si vechi de 7-8 ani care arata f. bine ( nu m-am bagat sub ele sa vad exact, dar ochiometric nu par sa fie ruginite). si aici avem iarna ca in Romania, 4-5 luni pe an.

M3 numai pare masina de familie. e totusi masina sport. suspensia e f. tare si cred ca ar fi indicata numai sa-ti transporti soacra. daca-ti transporti sotia si copilu' in asa ceva s-ar putea sa mananci numai hrana rece si sa sfarsesti intr-un nursing home nasol.

stii vorba americanului: " treat your kids well. they are the ones that will choose your nursing home."
Impuls
biggrin.gif
treat your kids well. they are the ones that will scream at you later!
Cunoastem educatia proasta care se da copiilor in Americ de Nord

Mie imi place M3 si nu o consider deloc ca fiind tare la suspensii. are si comfort contrar caracterului sportiv. pai de Corvette ca sa mai zic? M-am dat cu Viper la inaugurarea lui Magnum si a lui 300 C si mi-a miscat toate alimentele de dimineata. Basca ma durea poponeata! blush.gif
In rest este o bestie superba. Mi-ar place asa ca toy de vara...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.