TOBE SPORT - O PrOstIE SCUMPA ! |
This topic is about TOBE SPORT - O PrOstIE SCUMPA !, the author, gabriel44631, wrote about: incep prin a va striga : NU VA LUATI TOBE FINALE SPORT ! De ce ? Sunt o porcarie ... Nu am cumparat BORLA...finala....am zis ca una mai cu 'nume' este ... To read more just scroll down
TOBE SPORT - O PrOstIE SCUMPA ! |
Apr 29 2005, 11:19 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 14-April 05 From: Bucuresti Member No.: 44.624 |
De ce ? Sunt o porcarie ... Nu am cumparat BORLA...finala....am zis ca una mai cu 'nume' este Pawerful...in fine am luat-o 4 bulioane ! pls montaj...etc timp pierdut ! Am cerut atunci cand am luat-o un sunet mai grav s a bubuie ca un wffer...sulea... baraie ea nu ! LOGIC ! Astia nu au voie sa vanda decat lucruri RARURITE, sa zic asa , deci nimic oficial nu va scote sunet frumos ! Trebuia sa gandesc eu asta atunci !!! Acum va spun si voua .... NU FACETI ACEEASI PROSTIE !!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Apr 29 2005, 01:41 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Daca tu ti-ai luat toba Pawerful,te inteleg ca nu se vede nici o diferenta.
Te intreb si eu ceva:tu ai auzit in viata ta cum suna un sub? Fara suparare,dar nu inteleg cum poti sa compari sunetul scos de o toba cu sunetul scos de un sub. Si crede-ma ca daca ti-ai fi luat ceva de firma,gen BOrla,Remus..etc,se simtea ceva. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Apr 29 2005, 09:51 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Din cate stiam eu tobele powerfull nici nu sunt facute pentru a te face auzit de la o posta ci doar sa scoata un sunet mai "domestic"
Iar daca vrei esapament sport cu sunet pe masura, schimba-l si tu pe tot -------------------- |
|
|
Apr 30 2005, 08:50 AM
Post
#4
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Apr 30 2005, 04:14 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Apr 30 2005, 06:59 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
Da dar este foarte distractiv sa ii vezi pe cei de la firmele de tuning care iti povestesc cum poti sa castigi circa 5cp dintr-o finala si 15-20cp daca schimbi toata evacuarea.Si asta pe cand aveam masina de 75cp.
-------------------- |
|
|
Apr 30 2005, 08:04 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Nu e chiar asa Dragos.Sa stii ca ei spun (in mare masura) ceea ce li se spune si lor de catre producatori.Iti dai seama ca nu se apuca ala sa iti zica ca un filtru de aer iti da vreo 20 cp,cand el nici 2 nu da.E adevarat ca exagereaza si ei,dar....intr-o oarecare masura nu cred ca e vina lor.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Apr 30 2005, 10:36 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Nu, e vina producatorilor de motoare care se chinuie sa scoata cativa caluti din 16 supape, doua axe cu came etc cand era atat de simplu sa schimbe doar tobele si filtrele de aer
|
|
|
May 1 2005, 01:16 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
faza cu evacuarea care da intre 5 si 15 cp e adevarata... totul e sa pui biturbo pe masina si atunci da si mai mult... adica iei motorul normal aspirat cu evacuare stock care are sa zicem 100 de cp... pui pe el ceva biturbo si chip si filtru de aer si scoti 240... dupa asta inlocuiesti evacuarea (sau mai bine o dai jos) si o sa ai vre-o 250... motivul va fi ca scapi de un backpresure imens pe pistoane... drept urmare motorul se va misca mai liber si isi va "dezlantuii" caii pe care oricum ii avea... de aceea motoarele foarte puternice au si tevi de esapament pe masura... si asta stock !!! nu stiu daca exista producatori care sa fi pus o teava de esapament subdimensionata pt motor ca sa "scada" caii putere...
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
May 1 2005, 01:27 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
Asta cu bi-turbo este cu totul alta poveste.Acolo chiar castigi ceva.Dar la motoarele aspirate nu castigi decat sunetul!
-------------------- |
|
|
May 1 2005, 03:18 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
ideea era de crestere MARE a puterii prin tuning astfel ca evacuarea stock sa nu mai faca fata... se poate creste puterea unei masini normal aspirate si fara turbo dar e greu sa fie crescuta atat de mult incat sa fie nevoie de tzevi noi.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
May 3 2005, 10:07 AM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 14-April 05 From: Bucuresti Member No.: 44.624 |
draga suzuki, imi dau seama ca experienta ta se rezuma doar la reviste si emisiuni tv de specialitate poate si un internet..cine stie!
Dragalasu, atunci cand TU vei avea sub coada peste 211 cai adica un V6 de 3 l, atunci cand Tu vei avea in masina 200W + alti 500 W (DIN) in bass (nu sunt multi nici caii nici WATII dar suficienti cat multi sa ii doreasca) ATUNCI MAI VORBIM, pana atunci ia de citeste ce scriu eu mai JOS din experienta costisitoare cu toba asta ! Este clar pentru mine ca exista o diferenta intre originala si asta mai sport...dar fara mare galagie( atunci cand am asociat zgomotul tobei cu un ufer ma gandeam doar la frecventa joasa a tobei la relanti!) exista o diferenta pe care am simtit-o... masina urca in ture mult mai usor la peste 4000 rpm .. si atat ! cand aveti de dat peste 4-5 milioane pe o finala ii veti da doar pentru o mica satisfactie : urcatul in ture mai lejer si poate sunetul...pentru intreg traseul de evacuare NU STIU .. Dar trebuie sa tineti cont neaparat de masina voastra..discutati cu cei care deja au facut-o, nu toate masinile reactioneaza la fel ! Parerea mea este ca nici o toba care se vinde oficial pe piata nu poate oferi satisfactiile uneia facute de un meserias ! cu exceptia unei linii exclusiviste..scumpe ..a la jack (villnef? ).. 350 euro! Tineti cont ca tot ce este oficial are si niste avize de primit din partea autoritatilor, RAR , TUV etc sau de unde se fac ele ! Nu vor permite sa circule pe strada 1 milion de nebuni cu tobe care scot 120 db....de acord cu mine ? |
|
|
May 3 2005, 10:23 AM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 14-April 05 From: Bucuresti Member No.: 44.624 |
P.S.
Nu va cumparati filtre sport, admisii de aer lejere fara sa tineti cont de caldura motorului degajata deci si absorbita ! Aer foare cald inseamna si oxigen mai putin, automat explozia este anemica, consumul de benz creste.... este valabil in special pentru motarele mari..peste 2000 sau exista vante de mutare a filtrului in fata radiatorului sau pentru cele in carcasa a la PIPER cu un racord prin care sa traga doar aer rece din afara perimetrului motor ! DECI ATENTIE ! altfel sunt bani aruncati ! |
|
|
May 3 2005, 10:27 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
QUOTE(gabriel44631) draga suzuki, imi dau seama ca experienta ta se rezuma doar la reviste si emisiuni tv de specialitate poate si un internet..cine stie!
Prietene,nu ai de unde sa stii ce experienta am eu,da?Nu ma cunosti,nu te cunosc,nu am zis nimic de tine ca ai bate campii,decat unde mi-a permis situatia.Daca as fi fost vre-un mare expert sau un geniu in ale masinilor,crede-ma ca nu mai intram pe forumul asta,si pe nici unul pt a afla cate ceva nou,pt a schimba impresii despre...orice.Ne-am inteles?Asa ca te rog,las-o mai usor cu tonul asta pt ca noi toti am vb frumos cu tine.Puteam sa te atac (si nu numai eu) rrau de tot cand te-ai apucat sa compari sub-ul cu toba,finalele Pawerful si altele. QUOTE(gabriel44631) Dragalasu, atunci cand TU vei avea sub coada peste 211 cai adica un V6 de 3 l, atunci cand Tu vei avea in masina 200W + alti 500 W (DIN) in bass (nu sunt multi nici caii nici WATII dar suficienti cat multi sa ii doreasca) ATUNCI MAI VORBIM, pana atunci ia de citeste ce scriu eu mai JOS din experienta costisitoare cu toba asta !
Da draguta,ai dreptate.Nu am.EU am un amarat de 1.3 cu vreo 93 de cai.Slabut,stiu.Asta e...nu toata lumea are bani de turbo-uri si de V8-uri. Cat despre muzica,crede-ma ca am si eu cate ceva.Nu e nimic grozav,nu ma duc la competitii,dar e de ajuns.Asa ca,din nou,las-o mai usor cu atacurile QUOTE(gabriel44631) exista o diferenta pe care am simtit-o... masina urca in ture mult mai usor la peste 4000 rpm .. si atat !
Si tu la ce te-ai fi asteptat?Vroiai sa iti creasca viteza max cu 10-20 km? -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
May 3 2005, 02:02 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
Pai eu zic ca daca iti permiti sa intretii 211cp furnizati de un motor V6 de 3l si sa investesti masiv in muzica nu ar trebui sa ti se para exagerat 4 milioane pentru o toba.
Iar daca te pricepi asa bine la masini trebuia sa cam stii ca o finala nu te ajuta cu prea mult in afara de ceva zgomot.Mai bine te foloseai de acest forum ca sa te informezi decat pentru a ataca in stanga si in dreapta. -------------------- |
|
|
May 3 2005, 08:45 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Si care e specialistu ala(in .ro vorbind) care sa-ti faca o toba/galerie din inox la pret acceptabil si sa nu te tina cel putin o luna???
PS: deoacamdata trec cu vedere atitudinea de "eu sunt mare si tare, voi prosti si mici" insa data viitoare :ban: -------------------- |
|
|
May 5 2005, 03:34 PM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 4-May 05 From: Suedia Member No.: 45.992 |
Eu nu prea am experienta de finala Pawerful dar eu stiu ca am dat ceva bani in plus pe Eisenmann si dimineata cand pornesc masina si aud sunetul regret ca nu l-am cumparat mai devreme.
|
|
|
May 8 2005, 05:32 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 237 Joined: 12-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.329 |
Pt. HalbaSus frate scuze dar cred ca tu ori nu esti bine documentat, ori habar n-ai ce inseamna tuning si cum se face
dar oricum e bine ca faci multe postari si scrie specialist la tine... respect -------------------- Nissan Sunny '93, 2.0d 90CP + Lada 1500,din 79, 80CP momentan...
|
|
|
May 8 2005, 05:35 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 237 Joined: 12-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.329 |
aaaa.... sorry ... vad ca nu esti singurul pe aici
-------------------- Nissan Sunny '93, 2.0d 90CP + Lada 1500,din 79, 80CP momentan...
|
|
|
May 8 2005, 05:38 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Scuza-ne ca suntem asa batuti in cap.Mai avem de invatat si noi..
Am vrea sa ne invete si pe noi un maestru...sa stim si noi o treaba.Ce zici,te oferi tu? -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 08:07 PM |