Help - Search - Members - Calendar
Full Version: TOBE SPORT - O PrOstIE SCUMPA !
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Exterior
gabriel44631
incep prin a va striga : NU VA LUATI TOBE FINALE SPORT !
De ce ?
Sunt o porcarie ...

Nu am cumparat BORLA...finala....am zis ca una mai cu 'nume' este Pawerful...in fine am luat-o 4 bulioane ! pls montaj...etc timp pierdut !

Am cerut atunci cand am luat-o un sunet mai grav s a bubuie ca un wffer...sulea... baraie ea nu !

LOGIC ! Astia nu au voie sa vanda decat lucruri RARURITE, sa zic asa , deci nimic oficial nu va scote sunet frumos !
Trebuia sa gandesc eu asta atunci !!! Acum va spun si voua ....

NU FACETI ACEEASI PROSTIE !!!!!!!!!!!!!!
Andrei Suzuki
Daca tu ti-ai luat toba Pawerful,te inteleg ca nu se vede nici o diferenta.
Te intreb si eu ceva:tu ai auzit in viata ta cum suna un sub? Fara suparare,dar nu inteleg cum poti sa compari sunetul scos de o toba cu sunetul scos de un sub.
Si crede-ma ca daca ti-ai fi luat ceva de firma,gen BOrla,Remus..etc,se simtea ceva.
mike.omega
Din cate stiam eu tobele powerfull nici nu sunt facute pentru a te face auzit de la o posta bicycle.gif ci doar sa scoata un sunet mai "domestic" biggrin.gif

Iar daca vrei esapament sport cu sunet pe masura, schimba-l si tu pe tot beer.gif
G e o r g e
powerfull DA dar pawerful nu :angel:
HalbaSus
sper ca toata lumea intelege ca o toba sport pe un motor de 100 de cp nu va da nici nu va lua cai... va modifica doar sunetul... modificarea tobei e necesara atunci cand motorul dezvolta o putere foarte mare, elimina multe gaze iar toba stock nu mai face fatza si creeaza un "backpresure" adica opune rezistenta.... la majoritatea motoarelor normal aspirate asa ceva nu se intampla... se mai intampla la motoare turbo...
DragosS
Da dar este foarte distractiv sa ii vezi pe cei de la firmele de tuning care iti povestesc cum poti sa castigi circa 5cp dintr-o finala si 15-20cp daca schimbi toata evacuarea.Si asta pe cand aveam masina de 75cp.
Andrei Suzuki
Nu e chiar asa Dragos.Sa stii ca ei spun (in mare masura) ceea ce li se spune si lor de catre producatori.Iti dai seama ca nu se apuca ala sa iti zica ca un filtru de aer iti da vreo 20 cp,cand el nici 2 nu da.E adevarat ca exagereaza si ei,dar....intr-o oarecare masura nu cred ca e vina lor.
James Kilowatt
Nu, e vina producatorilor de motoare care se chinuie sa scoata cativa caluti din 16 supape, doua axe cu came etc cand era atat de simplu sa schimbe doar tobele si filtrele de aer biggrin.gif
HalbaSus
faza cu evacuarea care da intre 5 si 15 cp e adevarata... totul e sa pui biturbo pe masina si atunci da si mai mult... adica iei motorul normal aspirat cu evacuare stock care are sa zicem 100 de cp... pui pe el ceva biturbo si chip si filtru de aer si scoti 240... dupa asta inlocuiesti evacuarea (sau mai bine o dai jos) si o sa ai vre-o 250... motivul va fi ca scapi de un backpresure imens pe pistoane... drept urmare motorul se va misca mai liber si isi va "dezlantuii" caii pe care oricum ii avea... de aceea motoarele foarte puternice au si tevi de esapament pe masura... si asta stock !!! nu stiu daca exista producatori care sa fi pus o teava de esapament subdimensionata pt motor ca sa "scada" caii putere...
DragosS
Asta cu bi-turbo este cu totul alta poveste.Acolo chiar castigi ceva.Dar la motoarele aspirate nu castigi decat sunetul!
HalbaSus
ideea era de crestere MARE a puterii prin tuning astfel ca evacuarea stock sa nu mai faca fata... se poate creste puterea unei masini normal aspirate si fara turbo dar e greu sa fie crescuta atat de mult incat sa fie nevoie de tzevi noi.
gabriel44631
draga suzuki, imi dau seama ca experienta ta se rezuma doar la reviste si emisiuni tv de specialitate poate si un internet..cine stie!

Dragalasu, atunci cand TU vei avea sub coada peste 211 cai adica un V6 de 3 l, atunci cand Tu vei avea in masina 200W + alti 500 W (DIN) in bass (nu sunt multi nici caii nici WATII dar suficienti cat multi sa ii doreasca) ATUNCI MAI VORBIM, pana atunci ia de citeste ce scriu eu mai JOS din experienta costisitoare cu toba asta !

Este clar pentru mine ca exista o diferenta intre originala si asta mai sport...dar fara mare galagie( atunci cand am asociat zgomotul tobei cu un ufer ma gandeam doar la frecventa joasa a tobei la relanti!)
exista o diferenta pe care am simtit-o... masina urca in ture mult mai usor la peste 4000 rpm .. si atat !

cand aveti de dat peste 4-5 milioane pe o finala ii veti da doar pentru o mica satisfactie : urcatul in ture mai lejer si poate sunetul...pentru intreg traseul de evacuare NU STIU .. Dar trebuie sa tineti cont neaparat de masina voastra..discutati cu cei care deja au facut-o, nu toate masinile reactioneaza la fel !

Parerea mea este ca nici o toba care se vinde oficial pe piata nu poate oferi satisfactiile uneia facute de un meserias ! cu exceptia unei linii exclusiviste..scumpe ..a la jack (villnef? ).. 350 euro!
Tineti cont ca tot ce este oficial are si niste avize de primit din partea autoritatilor, RAR , TUV etc sau de unde se fac ele ! Nu vor permite sa circule pe strada 1 milion de nebuni cu tobe care scot 120 db....de acord cu mine ?
gabriel44631
P.S.
Nu va cumparati filtre sport, admisii de aer lejere fara sa tineti cont de caldura motorului degajata deci si absorbita !

Aer foare cald inseamna si oxigen mai putin, automat explozia este anemica, consumul de benz creste.... este valabil in special pentru motarele mari..peste 2000 sau exista vante de mutare a filtrului in fata radiatorului sau pentru cele in carcasa a la PIPER cu un racord prin care sa traga doar aer rece din afara perimetrului motor !

DECI ATENTIE ! altfel sunt bani aruncati !
Andrei Suzuki
QUOTE(gabriel44631)
draga suzuki, imi dau seama ca experienta ta se rezuma doar la reviste si emisiuni tv de specialitate poate si un internet..cine stie!

Prietene,nu ai de unde sa stii ce experienta am eu,da?Nu ma cunosti,nu te cunosc,nu am zis nimic de tine ca ai bate campii,decat unde mi-a permis situatia.Daca as fi fost vre-un mare expert sau un geniu in ale masinilor,crede-ma ca nu mai intram pe forumul asta,si pe nici unul pt a afla cate ceva nou,pt a schimba impresii despre...orice.Ne-am inteles?Asa ca te rog,las-o mai usor cu tonul asta pt ca noi toti am vb frumos cu tine.Puteam sa te atac (si nu numai eu) rrau de tot cand te-ai apucat sa compari sub-ul cu toba,finalele Pawerful si altele.

QUOTE(gabriel44631)
Dragalasu, atunci cand TU vei avea sub coada peste 211 cai adica un V6 de 3 l, atunci cand Tu vei avea in masina 200W + alti 500 W (DIN) in bass (nu sunt multi nici caii nici WATII dar suficienti cat multi sa ii doreasca) ATUNCI MAI VORBIM, pana atunci ia de citeste ce scriu eu mai JOS din experienta costisitoare cu toba asta !


Da draguta,ai dreptate.Nu am.EU am un amarat de 1.3 cu vreo 93 de cai.Slabut,stiu.Asta e...nu toata lumea are bani de turbo-uri si de V8-uri.
Cat despre muzica,crede-ma ca am si eu cate ceva.Nu e nimic grozav,nu ma duc la competitii,dar e de ajuns.Asa ca,din nou,las-o mai usor cu atacurile

QUOTE(gabriel44631)
exista o diferenta pe care am simtit-o... masina urca in ture mult mai usor la peste 4000 rpm .. si atat !

Si tu la ce te-ai fi asteptat?Vroiai sa iti creasca viteza max cu 10-20 km?
DragosS
Pai eu zic ca daca iti permiti sa intretii 211cp furnizati de un motor V6 de 3l si sa investesti masiv in muzica nu ar trebui sa ti se para exagerat 4 milioane pentru o toba.

Iar daca te pricepi asa bine la masini trebuia sa cam stii ca o finala nu te ajuta cu prea mult in afara de ceva zgomot.Mai bine te foloseai de acest forum ca sa te informezi decat pentru a ataca in stanga si in dreapta.
mike.omega
Si care e specialistu ala(in .ro vorbind) care sa-ti faca o toba/galerie din inox la pret acceptabil si sa nu te tina cel putin o luna??? blink.gif

PS: deoacamdata trec cu vedere atitudinea de "eu sunt mare si tare, voi prosti si mici" insa data viitoare :ban:
Razvy45999
Eu nu prea am experienta de finala Pawerful dar eu stiu ca am dat ceva bani in plus pe Eisenmann si dimineata cand pornesc masina si aud sunetul regret ca nu l-am cumparat mai devreme.
EMaiL40336
Pt. HalbaSus frate scuze dar cred ca tu ori nu esti bine documentat, ori habar n-ai ce inseamna tuning si cum se face
dar oricum e bine ca faci multe postari si scrie specialist la tine... respect
EMaiL40336
aaaa.... sorry ... vad ca nu esti singurul pe aici
Andrei Suzuki
Scuza-ne ca suntem asa batuti in cap.Mai avem de invatat si noi..
Am vrea sa ne invete si pe noi un maestru...sa stim si noi o treaba.Ce zici,te oferi tu?
EMaiL40336
frate nu e vorba de specialisti aici dar, cand vine cineva si zice ca iti trebuie biturbo sub capota ca sa te gandesti sa schimbi tobele ca e gatuit motorul... scuzama... sau ca toba tre sa sune ca un sub si alte chesti de genul asta ..... lasa

cea mai marfa postare aici este: "Eu nu prea am experienta de finala Pawerful dar eu stiu ca am dat ceva bani in plus pe Eisenmann si dimineata cand pornesc masina si aud sunetul regret ca nu l-am cumparat mai devreme."

bravo Razvy45999 cea mai tare postare si sa nu uit tot respectul pt masina ta este belea, belea.... si nici nu este biturbo
Razvy45999
Nu ma consider specialist....ma consider DEPARTE de asa ceva. Postul meu a fost doar un raspuns stupid la un thread care mie nu mi s-a potrivit. Eu consider ca finala mea a fost una din cele mai bune cumparaturi la masina cu toate ca nu e biturbo wink.gif (noroc ca nu suna prea tare, e patetic sa sune tare la cei minimi CP care ii are)
EMaiL40336
nu frate ... ideea este cu nu ai incercat sa aburesti pe nimeni cu tot felul de gogosi

ai o masina frumoasa si o toba care arata si pun pariu ca se si aude super si ai facut o postare scurta si la obiect
Razvy45999
Credeam ca ma iei la misto smile.gif
Oricum gracias smile.gif. Tu ce masina ai? ceva poza ceva? smile.gif
Toba mea maraie asa dupa cum doream eu, asta e norocul cu Eisenmann, decizi tu cum sa sune, nici nu puteam alege altceva smile.gif
aaa44038
Daca va incalzeste cu ceva faptul ca evacuarea voastra de 2cm iese printr-o finala de 10cm,fara a avea nici o utilitate (faptul ca iti da 0 CP si suna ca 5 tractoare la un loc NU e util),aveti ceva probleme de pesonalitate.Dupa cum spunea cineva mai devreme,o evacuare mai mare are sens doar cand cresti cu mult puterea motorului si evacuarea stock nu face fata.
Intr-adevar,exista intotdeauna argumentul "teava mea e mai groasa decat a ta".Daca alte comparatii pierzi,macar pe asta sa o castigi...
gabriel44631
aaaaa...oleu !!!
Cum poti face tu asemenea afirmatie ?
Cum ma tata, tu cand iti cumperi tenesi...nu vrei sa fie cat mai comozi cat mai prectici raportati la costumul de sprint ?
Uniii poarta tenesi la costum cu cravata...
Altii sunt sportivi, fac suta in 9,8 secunde -Donovan Benley sau tu ii vezi pe asta in pantofi cu toc ?

So restul tine de gust.. numai asa poti face diferenta tu pieton , intre unul care si-a facut masina cu gust sia ltul ..de prost gust.

Am vazut dacii tunate--superb!
Am vazut mertane de prost gust...asta da personalitate...cel putin stii ca este la inceputul tunaritului......si are destui bani..
cu totii am facut experiente pe masinile noastre sau ale altora din care am invatat...
Este loc pe acest pamant pentru toti!! de ce sa-i injuri pe cei care nu prea le iese ..spoileru'?.....fara ei nu ai cum balansa informatia si aprecia ce este frumos !!!!!! corect?
f1anatic
Bre...e multzi meseriasi aici. Si vad ca multzi fac aluzii la masini pe care nu le au si au convingeri de beton armat.

Eu nu ma simt calificat ca sa raspund aici...nu am nici bi-turbo V6 de 3 L...Sa intzeleg ca unul din voi este fan AUDI S4.

Tobele finale sint INUTILE daca nu modifici si alte lucruri la motor. Firmele de profil pot fi acuzate de falsa publicitate. O toba finala itzi da zgomot de marfar si nici vorba de CP. O toba finala impreuna cu tzava/tzevi mai mare/i, indepartarea unor tobe de zgomot, inlocuirea si/sau indepartarea unor tobe catalitice (toba catalitica este aspectul critic aici) precum si polished/larger exhaust manifolds (cred ca pe romaneste galeriile de evacuare de la motor...pina se aduna fiecare buchet, atit la motor cit si "tzevaraia initziala") (alt aspect critic)...toate astea impreuna itzi vor aduce o crestere procentuala de ~10 - 15%.

Similar...o toba finala este inutila chiar daca ai crescut puterea motorului altfel. Ideea este COMBINATZIA. Asa ca nu vad cu ce a gresit Andrei Suzuki.

Mike Omega v-a mai explicat (eu credeam ca toata lumea ar trebui sa stie asta) ca imbunatatzirea performantzelor este procentuala nu cu numere gen (plus 10 CP). Cind K&N spune (UP TO 35 HP INCREASE and 50 LB-FT GAINS...voi gata credetzi de buna...Dar ei nu v-au spus pe ce masina...probabil vreun Corvette LS2 cu 6 L V8 care deja are din fabrica spre 400 de CP).

Pentru stimabilul care se lauda cu 500 W zgomot si 211 CP sub coada...ia pune bre o poza cu masina ta in topicul de profil in forumul principal ? Hai ca sint si eu curios ce bi-turbo V6 ai de 3 kile ? Fiecare conduce ce poate si cit are. Esti mindru de risnitza ta...acolo este locul. Si nu inseamna ca daca chiar ai vreo scula asa mai speciala...trebuie sa ai si cunostiintzele in materie. Sa stii ca nu vin impreuna. E mult mai usor sa stii ca ai de schimbat uleiul la 3000 de mile decit sa stii si cum sa il schimbi.

Si spre deosebire de voi meseriasilor...eu nu am nici masina...si nici nu ma inhaitez cu oameni pusi pe schimbat performantzele la masini...Pur si simplu...experientza mea este "virtuala" biggrin.gif biggrin.gif
mike.omega
@EMaiL40336: nu cred ca esti in masura(si nici altii!!!) sa ataci o persoana, spunandu-i ca n-are habar :bash: (asta se cheama atact la persoana)
Te rog sa te limitezi la un limbaj mai normal(nu suntem in spatele blocului) si sa dai dovada de intelegere daca un membru confunda anumite lucruri sau greseste(suntem aici pt a ne ajuta, nu sa ne dam in cap!) beer.gif

PS: rog "specialistii" in ale modificatului unei masini sa o lase mai moale cu superioritatea asta ca doar suntem toti egali :angel:
Dan27
nu pot decat sa ma distrez:))la cele de mai sus:)).Da e adevarat,unii nu au ce face cu timpul liber si cu banii.Ce aveti cu ei?
gabriel44631
'Mai animalule!' zicea un sef de stat.......
Eu iti spun dragalasu' F1anatic.....
La varsta ta este posibil sa fii luat prin surprindere de ceea ce spui !
Dar mai ales te iei prin surprindere atunci cand citesti ......daca facem referire la persoana mea ..iti repet : am un omega v6 de 211 cp! si 500 W in masina nu inseamna deloc mult dragule ! atat, am mai spus ca nu sunt multi cai dar suficienti cat altii(ca tine, teoreticieni) sa ii doreasca ! V6 biturbo era o alta discutie deschisa de cineva mai sus !

De ce un soarece de bibloteca pune la indoiala calitatile practice pe care altii le au ? Asta pentru aerul de americano' pe care-l degajam atunci cand ne intoarcem din excursia de 1 saptamana din FRANCE?

Esti cam micut dragule ...la minte vorbesc....daca ataci in felul asta neconstructiv colegii de TIPAR!
Esti asa cum te autointitulezi un teoretician ! Nu bufni ...avem nevoie si de tine .. de experienta ta ...daca o folosim constructiv

Hai sa-ti spun practic cum se manifesta acea finala pawerfull pe omega
PRACTIC ! Se simte o urcare mai usoara in ture la peste 4000 ture, acest lucru nu se intampla cu finala originala! (dupa ce am taiat-o, am constat ca traseul ei de evacuare era sinuas( unii stiu de ce!) avea nu mai putin de 70-80 cm lungime fata de asta care are doar 30cm dar traseul de evacuare pentru cele doua tevi este deschis....

hai sa lasam teoriile cu biturbo...si hai sa-i ascultam si paia care au pus in practica teoria !

fii f1anatic ! dar constructiv ! eu imi permit sa iti dau acest sfat, m-ai atacat !
guerilla
un singur sfat. inainte sa aruncati vorbe aiurea cautati pe forum sa vedeti cu cine vorbiti si daca nu cumva persoana in cauza stie destule incat sa ii dati dreptate.
pana una alta domnule gabriel44631 nu ai facut decat sa arunci cuvinte gratuite.
au mai fost pe forum indivizi care se laudau cu mertanele si alte ozn-uri pe care pretindeau ca le au in garaje. fasss.
daca vrei sa impartasesti cunostintele tale aici atunci esti binevenit dar mai lucreaza un pic la atitudine. nu strica nimanui sa fie mai putin orgolios si sa citeasca mai atent.
tu vorbesti de toba finala, toti ceilalti vorbesc de evacuare completa. e o mica mare diferenta.
Andrei Suzuki
QUOTE(gabriel44631)
De ce un soarece de bibloteca pune la indoiala calitatile practice pe care altii le au ? Asta pentru aerul de americano' pe care-l degajam atunci cand ne intoarcem din excursia de 1 saptamana din FRANCE?


Hai ca deja m-am saturat de tine si de atacurile tale.Ramai tu cu finala ta pawerful si cu aia 500 de cai si cu aia 25000 W din masina.

P.S: a fost super in Franta. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
G e o r g e
gabriel lasa atacurile deoparte ca nu se cade. vino si tu cu niste poze si mai vorbim. din partea mea la cate cunosti ai putea sa nu mai ne spui nimic , dar vezi tu asa ceva nu se cade sa zic , asa ca nu o sa zic. :angel:

macar niste tobe de firma puteai sa pui si macar sa fie traseu complet . nu pot sa-ti spun ce modificari am eu pe troaca mea ca rosesti un pic . sau de altfel multi de pe acest forum.

aceaste afirmatii gratuite ale tale o sa-ti aduca o pauza de relaxare cat de curand .

conduceti cu grija .
EMaiL40336
eu cred ca trebuie schimbat numele topicului... oricum imi cer scuze fata de HalbaSus :flower: .... si andrei credema ca nu ma refeream la tine in nici un caz... esti un tip ok care mi-ai dat mie si altora multe sfaturi bune :cheers:
gabriel44631
QUOTE(f1anatic)
Bre...e multzi meseriasi aici. Si vad ca multzi fac aluzii la masini pe care nu le au si au convingeri de beton armat.

Eu nu ma simt calificat ca sa raspund aici...nu am nici bi-turbo V6 de 3 L...Sa intzeleg ca unul din voi este fan AUDI S4.

Tobele finale sint INUTILE daca nu modifici si alte lucruri la motor. Firmele de profil pot fi acuzate de falsa publicitate. O toba finala itzi da zgomot de marfar si nici vorba de CP. O toba finala impreuna cu tzava/tzevi mai mare/i, indepartarea unor tobe de zgomot, inlocuirea si/sau indepartarea unor tobe catalitice (toba catalitica este aspectul critic aici) precum si polished/larger exhaust manifolds (cred ca pe romaneste galeriile de evacuare de la motor...pina se aduna fiecare buchet, atit la motor cit si "tzevaraia initziala") (alt aspect critic)...toate astea impreuna itzi vor aduce o crestere procentuala de ~10 - 15%.

Similar...o toba finala este inutila chiar daca ai crescut puterea motorului altfel. Ideea este COMBINATZIA. Asa ca nu vad cu ce a gresit Andrei Suzuki.

Mike Omega v-a mai explicat (eu credeam ca toata lumea ar trebui sa stie asta) ca imbunatatzirea performantzelor este procentuala nu cu numere gen (plus 10 CP). Cind K&N spune (UP TO 35 HP INCREASE and 50 LB-FT GAINS...voi gata credetzi de buna...Dar ei nu v-au spus pe ce masina...probabil vreun Corvette LS2 cu 6 L V8 care deja are din fabrica spre 400 de CP).

Pentru stimabilul care se lauda cu 500 W zgomot si 211 CP sub coada...ia pune bre o poza cu masina ta in topicul de profil in forumul principal ? Hai ca sint si eu curios ce bi-turbo V6 ai de 3 kile ? Fiecare conduce ce poate si cit are. Esti mindru de risnitza ta...acolo este locul. Si nu inseamna ca daca chiar ai vreo scula asa mai speciala...trebuie sa ai si cunostiintzele in materie. Sa stii ca nu vin impreuna. E mult mai usor sa stii ca ai de schimbat uleiul la 3000 de mile decit sa stii si cum sa il schimbi.

Si spre deosebire de voi meseriasilor...eu nu am nici masina...si nici nu ma inhaitez cu oameni pusi pe schimbat performantzele la masini...Pur si simplu...experientza mea este "virtuala" biggrin.gif biggrin.gif



MAI FRATILOR CONSIDERATI CA AM EXAGERAT EU ? GABRIEL ?
PA ASTA CARE MA ATACA NU-L VEDE NIMENI ?

EU AM DESCHIS ACEST SUBIECT SI CRED CA SUNT IN MASURA SA PARTICIP LA EL

NU POTI FI NEPASATOR LA CE SPUNE DESPRE TINE UNUL CARE NU-TI RESPECTA NICI MACAR PAREREA
f1anatic
QUOTE(gabriel44631)
'Mai animalule!' zicea un sef de stat.......
Eu iti spun dragalasu' F1anatic.....
La varsta ta este posibil sa fii luat prin surprindere de ceea ce spui ![b/]
Dar mai ales te iei prin surprindere atunci cand citesti ......daca facem referire la persoana mea ..iti repet : am un omega v6 de 211 cp! si 500 W in masina nu inseamna deloc mult dragule ! [b]atat, am mai spus ca nu sunt multi cai dar suficienti cat altii(ca tine, teoreticieni) sa ii doreasca !


De ce un soarece de bibloteca pune la indoiala calitatile practice pe care altii le au ? Asta pentru aerul de americano' pe care-l degajam atunci cand ne intoarcem din excursia de 1 saptamana din FRANCE?

Esti cam micut dragule ...la minte vorbesc....daca ataci in felul asta neconstructiv colegii de TIPAR!
Esti asa cum te autointitulezi un teoretician ! Nu bufni ...avem nevoie si de tine .. de experienta ta ...daca o folosim constructiv

fii f1anatic ! dar constructiv ! eu imi permit sa iti dau acest sfat, m-ai atacat !


Funny rau. Hai noroc ! Ma distrezi si este bine !

PS: Tu mai citesti si ALTE mesaje pe forumul asta ?
G e o r g e
DA TU GABRIEL AI EXAGERAT ! e bine asa . si nu mai tipa la noi ca nu face bine la corzile vocale.
gabriel44631
OK sunteti carcotasi si tineti cu ursu !
NU MAI TIP .....OK ?
:boxing: :bash:
Andrei Suzuki
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(gabriel44631)
'Mai animalule!' zicea un sef de stat.......
Eu iti spun dragalasu' F1anatic.....
La varsta ta este posibil sa fii luat prin surprindere de ceea ce spui ![b/]
Dar mai ales te iei prin surprindere atunci cand citesti ......daca facem referire la persoana mea ..iti repet : am un omega v6 de 211 cp! si 500 W in masina nu inseamna deloc mult dragule ! [b]atat, am mai spus ca nu sunt multi cai dar suficienti cat altii(ca tine, teoreticieni) sa ii doreasca !


De ce un soarece de bibloteca pune la indoiala calitatile practice pe care altii le au ? Asta pentru aerul de americano' pe care-l degajam atunci cand ne intoarcem din excursia de 1 saptamana din FRANCE?

Esti cam micut dragule ...la minte vorbesc....daca ataci in felul asta neconstructiv colegii de TIPAR!
Esti asa cum te autointitulezi un teoretician ! Nu bufni ...avem nevoie si de tine .. de experienta ta ...daca o folosim constructiv

fii f1anatic ! dar constructiv ! eu imi permit sa iti dau acest sfat, m-ai atacat !


Funny rau. Hai noroc ! Ma distrezi si este bine !

PS: Tu mai citesti si ALTE mesaje pe forumul asta ?


Cred ca la mine se referea cand zicea de soarecele de biblioteca.

"Asta pentru aerul de americano' pe care-l degajam atunci cand ne intoarcem din excursia de 1 saptamana din FRANCE?"
Si aici cred ca tot despre mine e vorba. laugh.gif
HalbaSus
cred ca am facut o greseala folosind expresia "bi-turbo" (desi sincer de cate ori visez frumos vad inscriptia "V-12 biturbo" de pe aripa SL65-ului smile.gif). De cand am folosit-o unii au inteles ca tre' sa ai biturbo ca sa-ti montezi toba finala iar altii (f1anatic) a amestecat V6-le lu' gabriel cu bi-turbo-ul meu si uite asa a aparut elementul S4 in discutie smile.gif.

@gabriel: tot respectu' pt masina ta, ma bucur ca esti unul din cei care isi iubesc masinile DAR: nu tre' sa dai cu paru daca altu are alta parere, si pana una alta nimeni nu te-a atacat asa tare, si chiar daca te-ar fi atacat (un misto mic nu strica la nimeni) nu fii asa de combativ... apare urat... mai alesi ca cei cu care "te-ai luat in gura" sunt veterani pe forumu' asta... adevaru' e ca daca nu mi-ar fi simpatica masina ta poate si eu as tine cu ursu... ai grija cum vorbesti, nu ataca persoane (chiar daca tu consideri ca esti atacat) si poate o sa-ti placa pe forumul asta. Ah, si inca ceva... dupa cum au mai zis si altii: pune si tu niste poze cu masina ta in topicu' "totul despre masina mea"


@Email: se accepta scuzele, cand vorbesc de tuning ma refer la ce am experimentat eu pe masina mea si a altora respectiv pe ce am citit pe net (nu neaparat pe forumuri)... oricum acum am observat ca am avansat la titlul de specialist... desi imi placea mai mult cand scria "pilot", asta fiindca toate accesoriile de interior sunt marca "Pilot" si am pneuri Michelin Pilot smile.gif
guerilla
offtopic.gif
vrei sa iti pun Pilot din nou? laugh.gif
Andrei Suzuki
offtopic.gif Eu vreau mai multe stelute daca se poate laugh.gif laugh.gifofftopic.gif
f1anatic
HALBEX
Ma scuzi atunci pt. nenintzelegere. Visuri despre bi-turbo, V6-uri mentzionate de altzii...imediat m-am gindit la AUDI S4, una din masinile care am auzit ca sint mai bune.

GABRIEL44361
Da Gabrielo, felicitarile mele pt. masina. Este ceva meserias, sincer. Insa trebuie sa fii mai intzelegator cu noi...nu toata lumea are masina ca a ta. Mie imi este si rusine sa imi compar carutza cu cei 211 CP ai Opelului Omega V6. Si apoi mai sint multzi altzii aici care chiar au masini "adevarate"...

E posibil sa fi vorbit impreuna si sa ne fi intzeles separat. Totusi...cred ca e bine sa fim mai intzelegatori unii cu altzii. Uite...eu am recunoscut ca nu sint scolit nici macar la gradul de novice in ale masinilor...Nu ma supar ca m-ai luat cu "dragutzule" sau "dragalasule"...dar as vrea...prin MESAGE PRIVATE, sa imi explici si mie citeva chestii in legatura cu tuning-ul. Se poate ? Bine... Merci ! Pa.
gabriel44631
salut, incep prin a ma intreba ce legatura are bunul simt, decenta cu ospitalitatea unui gazduitor....veteran ?!!! blink.gif


Ok f1...este foarte posibil sa ne fi inteles separat chiar daca subiectul era comun, asta e , next time! ( Trebuie sa recunosti ca ti-am raspuns cu acelasi umor pe care l-ai exprimat tu, poate putin mai negru)

Caruta mea V6 ....este caruta mea ..fratilor, recititi contextul in care am spus ca am un v6..........DAR CE MAMA DRACU ESTE O RUSINE SA AI UN V^ ? AM AJUNS SA MOARA VECIUNU SA_I LUAM CAPRA ? invidie?
mai fratilor nu mai reactionati asa !
Am deschis acest subiect cu buna credinta, exprimand o experienta pe care am platit-o......ideea era sa nu faceti si voi aceeasi greseala !

Parerea mea : nu va cumparati, montati doar toba finala! (doar daca trebuie inlocuita cea originala ! sparta.) Satisfactia aspectului poate fi si o terminatie ..misto!

2. Tobele vandute oficial in ,agazine de specialitate , producatori recunoscuti..etc...........nu au voie sa vanda produse care depasesc anumite standarde....deci sunetul va fi o dezamagire !---(pentru 95% dintre modele)
ASTA ESTE PAREREA MEA sustinuta de experienta practica NA !

Tot ce am spus este valabil pentru masina mea...sau modele similare OK?

Cine vrea sa arunce bani pe finale zgomotoase poate trage o concluzie din ce am spus, atat !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.