Dacia Logan pe motorina? |
This topic is about Dacia Logan pe motorina?, the author, Tololoi41858, wrote about: Cind va aparea Dacia Logan pe motorina si ce motor va avea, eventual si alte detalii legate de capacitatea cilindrica, pret etc. /biggrin.gif" style=" ... To read more just scroll down
Dacia Logan pe motorina? |
Mar 7 2005, 08:51 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 7-March 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 41.851 |
|
|
|
Mar 7 2005, 09:23 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
stai asa sa caut ...
-------------------- |
|
|
Mar 8 2005, 09:30 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 28-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.444 |
Mi se pare ca va apare in septembrie cu un motor de 1,5 dci 65cp
|
|
|
Mar 8 2005, 10:14 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
De mentionat ca motoarul de 1.9 100cp este un motor foarte fiabil lucru care nu se poate spune si de dci-urile de 1.5 ale caror probleme abia in ultima perioada au fost rezolvate....in special la pompele lucas-delphi... Oricum, inca nu este nimic anuntar oficial deci acestea sunt doar speculatii.. |
|
|
Mar 8 2005, 10:51 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 30-December 04 From: Braila (Braila) Member No.: 37.755 |
Eu sunt dejamagit de aceasta de aceasta decizie a daciei. Motorul de 1.9 este mult mai fiabil si mult mai recomandat. |
|
|
Mar 8 2005, 12:48 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 179 Joined: 25-February 05 From: Bucuresti Member No.: 41.191 |
Decizia (cand va fi o decizie, eu stiam ca este in faza de proiect) de a pune motoarele diesel de 1,5 pe Logan, le va apartine celor de la Renault si nu celor de la Dacia.
Mi se pare logic sa puna motoarele mai slab cotate de la Renault, doar asa au facut si la modelele anterioare de Dacia. Ca este o decizie buna sau nu, ramane de vazut dar oricum nu avem cum sa o influentam. Din informatiile pe care le detin, prin septembrie se preconizeaza sa apara Logan pe motorina. We'll see. |
|
|
Mar 8 2005, 01:37 PM
Post
#7
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
sigur ca da , de ce sa avem motor de ultima generatie cu common rail si consum redus cand putem sa avem un motor de acum 20 de ani . nu ?
sa baga tzaranu' roman motorina de la tractor in el , nu ? sau de ce ? :evil: :evil: :evil: :evil: eu inca mai caut ce motor se va pune pe logan . -------------------- |
|
|
Mar 8 2005, 01:47 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 239 Joined: 15-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.567 |
Un lucru e clar, ca se vizeaza un pret mai mic comparativ cu Renault, dar parerea mea e, ca daca vor alege un motor de 1,9, Symbol-ul dispare de pe piata romaneasca.
Parerea mea... Aviz celor care cred, ca doresc, sa-mi impun parerile! :peacefingers: |
|
|
Mar 8 2005, 04:10 PM
Post
#9
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
motorul de 1.9 n-au decat sa-l adopte. el pierde clar in fata uinui 1.5 dCi de ultima generatie . acesta din urma este mai puternic (cuplu mult mai bun, aproape 80% in plus) , este mai usor si mai sprinten din aceasta cauza.
-------------------- |
|
|
Mar 8 2005, 05:54 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
[quote="BOGDAN37762"]Loganul diesel va fi echipat cu motor de 1.5dci acelasi care "tirie" si R. Clio.
Eu sunt dejamagit de aceasta de aceasta decizie a daciei. Motorul de 1.9 este mult mai fiabil si mult mai recomandat. Ar trebui aici sa faci niste specificari, care motor de 1,5, care Clio si din nou care motor de 1,9. Am mai spus-o si eu,crezi ca pe hibrizii Renault ititvor pune motoarele de ultima generatie,spre exemplu; motorul 1,4 aflat pe SuperNova,Solenza si Logan are saracul 75 c.p.,e cel cu 8 supape, cel cu 16 supape deja are 98 c.p., e mai nou si l-au bagat ce la Clio Symbol in sus.... 1,5 DCI are 65c.p,80c.p,100c.p 1,9DCI are 65c.p.,90c.p.,100c.p.,120c.p.,imi cer scuze daca omit ceva.... Chestia cu taraitul este valabil cand iti iei masina cu motorul cel mai mic,sa fie ieftina si cu caroserie cat mai mare,sa fie de familie si de carat....asa vede romanul raportul marime/pret,nu calitate/pret. |
|
|
Mar 9 2005, 03:27 PM
Post
#11
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
1.9 D are 65cp. restul sunt motoare turbo. apoi cele de la 105 in sus sunt common rail (a existat si un 105dTi)
:angel: -------------------- |
|
|
Mar 9 2005, 07:58 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Corect, stiam ca mi-a scapat o specificare ceva....
|
|
|
Mar 9 2005, 08:04 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Motorul de 1.9 o s-al puna (daca o sa-l adopte) doar din cauza faptului ca este mai rezistent la motorina de kkt care se gaseste la noi...
Common rail-urile de cilindree mica se stie ca sunt foarte sensibile la combustibil... |
|
|
Mar 10 2005, 03:43 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Nu stiu ce motor mai mic de 1,9 a avut probleme, poate numai 1,5 dci 65 c.p.,ala e turbo,fara intercooler si turbina cu geometrie fixa,in comparatie cu celelalte care au intercooler si turbina cu geometrie variabila.Si ala de pe Symbol,montat la turci.Am dreptate?Cu cel mai slab motor din gama poti avea probleme,dar uite ca au rezolvat-o si cu ala, problema era cu injectia... De celelalte nu am auzit, poate ne spui tu mai multe....exemple...
|
|
|
Mar 10 2005, 06:06 PM
Post
#15
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 6-March 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 41.714 |
QUOTE(cristi36176) Cel de 1.9 dCi si 100cp (actalmente pe laguna) o sa fie pe Logan insa nu este exclusa si variant de 1.5 80cp si 65 cp.
De mentionat ca motoarul de 1.9 100cp este un motor foarte fiabil lucru care nu se poate spune si de dci-urile de 1.5 ale caror probleme abia in ultima perioada au fost rezolvate....in special la pompele lucas-delphi... Oricum, inca nu este nimic anuntar oficial deci acestea sunt doar speculatii.. Informatia e sigura, despre mot de 1,9 dci ? daca este asa, mai astept si eu, ma interesa un Megan second, dar mai bine ( cred eu ) un logan nou de 1,9 dci. |
|
|
Mar 10 2005, 06:26 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Nu informatia nu este sigura. Am aflat asta de pe un alt site.Iata ce s-a spus acolo:
QUOTE Motorul 1.5 dCi(K9K) a fost dezvoltat pentru a inlocui in oferta de motorizari, dieselul aspirat de 1.9, cu precamera si 64cp (au fost si versiuni de 54) de pe CLio/Kangoo.(F8Q)
Prima versiune a motorului a insemnat si primul motor common-rail cu sistem Lucas-Delphi, cu rampa sferica si a avut 65 cp si a fost lansat in iunie 2001.Are turbina cu geometrie fixa si nu are intercooler. Cu toate ca a avut unele probleme de proiectare la pompa de inalta presiune Lucas, motorul a constituit un adevarat succes pentru Renault si a inlcouit pe gama ClioKangoo si 1.9dti 80cp(F9Q). Astfel a aparut si varianta de 80cp. Presiunea de injectie a ramas la 1450 bar dar in plus a primit un intercooler si injectoare recalibrate. Succesul a continuat cu motorul de 100cp care are presiunea de injectie de 1600 bar (generatia a 2 a) turbina cu geometrie variabila KKK, ambreiaj cu diametru marit. Acets motor a inlocuit vechiul 1.9dCi 102cp pe Megane II. In viitor, motorul K9K se apre ca o sa dezvolte 120cp pe Laguna II phase II, si Megane II phase II, iar la motorul de 1.9 dCi 120cp se va renunta Pana la 120cp, da... o sa ramana K9K, adica cel de 1.5dCi. Asta treptat, dupa facelift-uri succesive si schimbari de generatii la modele. De la ~140-150cp pana la 180 cp o sa fie noul 2.0 dCi. Si peste 200cp o sa fie 3 .0 si/sau 3.5 dCi. Cel de 1.9 dCi o sa ne parvina noua, pe Logan. |
|
|
Mar 17 2005, 11:20 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 105 Joined: 27-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.857 |
Loganul va fi tras de un motor 1.5 dci 65 CP - informatie oficiala. Va fi lansat in vara-toamna si va "incanta" privirile interesatilor la SIAB.
|
|
|
Mar 18 2005, 05:33 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Da asa este, logan va avea 1.5 65 cp--informatie oficiala data de reprezentatntul dacia la national tv...
|
|
|
Mar 20 2005, 04:51 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Asa e Loganul va avea 1,5 DCI 65 c.p. si problemele de la Clio Symbol 1,5 DCI 65 c.p.,ca trebuiau sa le dea cuiva,daca Clio Symbol a trecut la 80c.p.Clio chiar e Renault....nu by Renault. :bash:
|
|
|
Mar 20 2005, 07:22 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Problemele de la motorul 1.5 dCI 65cp ai cam fost rezolvate...era vorba de pompa lucas-delphi pe care am inteles ca nu o mai folosesc...
Eddi pt informatia ta motorul de 1.5 65cp si cel de 1.5 80cp au la baza aceeasi structura cam aceleasi componente si au avut si cam aceleasi probleme... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 06:48 AM |