Dacia Logan pe motorina? |
This topic is about Dacia Logan pe motorina?, the author, E d d i e, wrote about: Sorry,eu am Renault Clio Extreme de 80 c.p. facut in Franta,cu dotari de nici eu nu visam(linia de asamblare s-a mutat intre timp in Slovenia)si nu am ... To read more just scroll down
Dacia Logan pe motorina? |
Mar 25 2005, 08:45 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 7 2005, 10:21 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 498 Joined: 12-March 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 42.185 |
Bai fratilor motorul asta e un cacat. 1,5 la greutatea lui???? Daca motorul de 1,4 pe benzina nu se descurca bine, d-apoi diesel de 1,5? 65CP? Motorul pe benzina are 1,4 si 75CP. Oricum apreciez si respect foarte mult Renaultul pentru ce a facut din Dacia. Dar decizia asta e foarte de kkt. Inteleg ca ei vor sa faca o masina ieftina dar nici chiar asa sa-si bata joc de romani. Adica Renaultul ne da un tractor in loc de masina. Ganditi-va ca la 65 CP, cand va fii de urcat o rampa chiar si de inclinatie medie, scoate tata din viteza si retrogradeaza ca daca nu risti sa-ti moara motorul in mijlocul dealului, sau in cel mai bun caz ajungi in varf dupa o ora. Oricum eu cred ca isi bat joc de noi cu introducerea acestui motor pe piata. Daca nu vor sa puna unul de 1,9 ca este prea scump pentru roman si pentru Europa de Est, mai bine nu baga 1,5-ul. Se fac de rusine.
-------------------- Golf 4 , 1.6 105 CP
|
|
|
Apr 7 2005, 10:23 PM
Post
#23
|
|
pilot Group: Membri Posts: 498 Joined: 12-March 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 42.185 |
Este doar o parere. Parerea mea.
-------------------- Golf 4 , 1.6 105 CP
|
|
|
Apr 8 2005, 08:11 AM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 518 Joined: 8-July 02 From: Bucuresti Member No.: 5.114 |
QUOTE(Lucian42192) Ganditi-va ca la 65 CP, cand va fii de urcat o rampa chiar si de inclinatie medie, scoate tata din viteza si retrogradeaza ca daca nu risti sa-ti moara motorul in mijlocul dealului, sau in cel mai bun caz ajungi in varf dupa o ora.
Am inteles ca esti incepator.... Probabil ca nu ai mers niciodata cu un motor diesel. Stai linistit ca nu moare motorul, nici pe pante abrupte. Nu-mi moare mie, cu 64CP, cu masina mai grea si pe benzina (cuplu mai mic), nu o sa moara nici pe asta. Cei care au Simbol cu astfel de motor sunt foarte incantati de el. |
|
|
Apr 8 2005, 04:15 PM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 105 Joined: 27-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.857 |
Una pese alta 65 CP pentru Logan si consum redus este super OK. Doar nu cuperi un diesel sa participi cu el la liniute -------------------- Fast > Faster >> the Fastest >>> The way I drive my car! *** Born to Drive
|
|
|
Apr 8 2005, 09:18 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
QUOTE(wizzard) Eu zic ca sunt super tari la management astia de la Renault. Baga motorul de 1,5 65CP anul acesta. Astfel vor avea posibilitatea sa-l inlocuiasca peste 2-3 ani cu cel de 80 CP. Pana atunci Clio va avea alte motoare noi si mai performante (vezi 1,9).
Una pese alta 65 CP pentru Logan si consum redus este super OK. Doar nu cuperi un diesel sa participi cu el la liniute Clio deja are de cativa ani motorul de 1,9 diesel 90 c.p. ,dar mai performant si mai nou este cel de 1,5 dci cu 80 respectiv 100 c.p. -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 10 2005, 12:19 AM
Post
#27
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 105 Joined: 27-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.857 |
Poate nu m-am exprimat eu cum trebuie. Stiu de clasicul 1,9 care a fost montat si pe Dacia papuc, apoi pe Solenta. Eu am spus despre Clio ca va avea (nici ca a avut si nici ca are) motoare mai noi si mai performante. M-am referit la 1,9 dci (greseala mea ca nu am specificat "dci") care acum echipeaza Megane II (nici asta nu am specificat). Si acest motor l-am dat ca exemplu de motor nou. Sansele sunt mici sa puna acest motor pe viitorul Clio (120 CP diesel pe o masina asa mica....).
Ideea de baza era ca Renault va furniza motoare noi pentru Clio (nu se stiu ce motoare, cum etc) si ca este posibil ca la un moment dat (2-3 ani) motorul 1,5 dci 80 CP sa echipeze Loganul. Mersi ca m-ai atentionat :notworthy: . Am rectificat si acum ar trebui sa se inteleaga ce am vrut sa spun. :idea: -------------------- Fast > Faster >> the Fastest >>> The way I drive my car! *** Born to Drive
|
|
|
May 1 2005, 05:05 PM
Post
#28
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
salut si bine v-am gasit. studiez de mult problema asta cu loganele, dar numai online. am fost in unul de 7300 dar decat i-am dat cheie deci nu am impresii.
ma uit dupa mai multe informatii despre ce va fi 1.5 dci pe logan. am inteles ca se fac eforturi f mari sa coboare la un ret sub 10 k cu el. antifonarile (la cel benzinar se simte zgomotul inca destul de bine) pt un motor diesel, intarirea sasiului si costul mai mare al motorizarii sunt elementele care trag de pret in sus. sunt curios daca o vor lasa diesel si la versiunea keala sau va fi numai lux pt diesel cu optiunile kklau. in februarie am condus clio (nu cel simbol) varianta 1.5 dci, masina avea 3000 de km si in o saptamana am reusit sa o predau la hertz cu 4000. am fost foarte multumit de finisaje si m-am simtit mai lejer decat in peugeot 206, dar sa revin la motorizare. s-a spus mai sus cat consuma un astfel de motor 3,8/5.4 parca. ei bine, 900 km facuti cu 44 l motorina. agitatie in Rennes (pe la nenea Lotzi Boloni in oras), 3 persoane pana in Paris (peste 300 km) unde am agitat suburbiile si centru de a imbatranit clio saracul, cu ninsoare si semafoare de 20 min pe 200 m, apoi inapoi 5 pers si bagaj pe o ruta ocolitoare si alternari de vizitat 2 orase, unde se consuma mai mult. viteza de drum a fost 100-110, cu ruperi pe portiuni unde am si testat un 160 si mai era putin loc (3 persoane in masina). Deci pe la 4.6 cred ca a iesit un consum la plin (nu are computer de bord). asta este optiune pt romani. parerea mea ca nu e o minune computerul de bord.nu mereg masina mai bine sau nu consuma mai purin. daca are ABS, servo, CD , airbaguri e f bine. acesta e motorul pe care il asteptam. galagios este si asta se simte daca la semafor lasi geamul jos, te inunda tractorasul cu muzica lui. poate fi solicitat in turatii si duce bine. nu e la inaltimea celor care agreaza sa schimbe numai peste 4000 de ture. dar pt romania va fi bine. sper sa ajung sa conduc si eu sa mi dau cu parerea. eu unul inca mai stau la dacia de 500 de euro si astept sa ma clarific ce e de fapt acest logan, dar peste un an sau doi poate deveni necesara o masina buna si inca ma gandesc la optiunile SH din germania direct sau logan (poate diesel) |
|
|
May 12 2005, 09:39 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.261 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.944 |
Normal ca baga motorul de 65cp, nu trebuie sa mai vanda si modelul Clio Symbol?Oare de ce au bagat acum pe Symbol si motorul de 1.5dci 80cp?Tocmai pentru a renunta la cel de 65cp care va echipa numai Loganul......Ma mira si ca or sa bage motorul de 1.6 16v, dar oricum baga versiunea veche de 107cp, nu pe cea de 115cp care este acum pe Clio si pe Megane........
-------------------- Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise Expect less than a fool, and you shall be satisfied Expect but a fool, and you should be gratified Expect more than a fool, and you are but a fool yourself |
|
|
Jun 5 2005, 07:25 PM
Post
#30
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 148 Joined: 25-May 05 Member No.: 47.744 |
poate loganul diesel o sa aiba mai multe sanse de reusita... poate si ceva modificari.... loganul din prezent este ca dacia 1300 din 1970 .. poate peste vreo 30 de ani o sa fie si loganu ca o masina decenta din prezent
-------------------- |
|
|
Jun 6 2005, 08:54 AM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 226 Joined: 18-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.765 |
De la Audi A 6 la Logan
Gabi - te inteleg Dar tu ai mers cu o dacie din 1970 ??? |
|
|
Jun 6 2005, 10:16 AM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.261 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.944 |
Eu am mers si cu dacie din 85, cu dacie din 98, cu SuperNova si dupa aia am trecut la alte marci de masini; fata de SN este o evolutie extraordinara, dar daca stam sa ne gandim mai bine, totusi Loganul care se vrea o masina europeana nu cred ca ar trebui echipat cu motorul de 65cp, ar fi fost mai potrivit motorul de 80cp..........dar sa nu exageram, renaultul nu vrea sa-si fure caciula singur........
-------------------- Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise Expect less than a fool, and you shall be satisfied Expect but a fool, and you should be gratified Expect more than a fool, and you are but a fool yourself |
|
|
Jun 18 2005, 12:19 AM
Post
#33
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 18-May 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 47.130 |
Gabriel,
nu cred ca stii cum e o DACIE din anii '70... de abia astept sa scap de ea.. SOLNITA mi se pare departe iar GOLAN-ul super deci, ... nici chiar asa ! :bash: -------------------- Dacia 1300
|
|
|
Jun 18 2005, 10:14 AM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.261 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.944 |
Sa stii ca dacia din 70 mergea bine, muult mai bine decat cele din 80-90...
-------------------- Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise Expect less than a fool, and you shall be satisfied Expect but a fool, and you should be gratified Expect more than a fool, and you are but a fool yourself |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 05:27 PM |