Consum la SUV |
This topic is about Consum la SUV, the author, florin40721, wrote about: Stie cineva care este diferenta intre fisa de catalog si realitatea la masinile Hyundai Diesel ? ... To read more just scroll down
Consum la SUV |
Feb 19 2005, 05:55 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 19-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.714 |
|
|
|
Feb 19 2005, 08:29 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Motoarele CRDi sun ffff. bune iar la noi nu au creat nici o problema (cel putin din cate stiu)!!!
Sunt putin mai zgomotoase in compardatie cu TDi, cdi, HDi insa zgomotul "suna placut"... |
|
|
Feb 19 2005, 03:47 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 19-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.714 |
Merci Cristi,
Stiu ca sunt bune. M-am gindit 2 saptamini pina m-am hotarit . Inca nu a venit. Din pacate de pe alte forum-uri am auzit ca inghit mai mult decit in catalog (5.9 l/100Km afara) . O fi adevarat ? |
|
|
Jun 6 2005, 03:35 PM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 19-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.714 |
10 L/100Km in afara inseamna pentru noi o pierdere de peste 1000EU pe an. Penibil :boxing: |
|
|
Jun 6 2005, 03:47 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
-------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jun 6 2005, 08:41 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.261 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.944 |
Ce ti-ai luat: Santa Fe sau Tucson?
-------------------- Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise Expect less than a fool, and you shall be satisfied Expect but a fool, and you should be gratified Expect more than a fool, and you are but a fool yourself |
|
|
Jun 6 2005, 08:48 PM
Post
#7
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
o pierdere fata de ce ?
-------------------- |
|
|
Jun 7 2005, 04:01 PM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 19-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.714 |
Deci am luat TUCSON si chiar doua ptr. firma. Unul are peste 5000Km, altul 4000 Km.
Sunt o teapa mare de tot. Daca inghiti faptul ca la ambele dupa 500Km a inceput sa scirtiie pedala de ambreiaj (am fost de TREI ori in service si situatia se repeta dupa 1-3 zile), daca mai treci si peste faptul ca garda la sol nu este nici macar acceptabila (iar scutul este o gluma din fibra de sticla), apoi uiti de faptul ca uneori calculatorul de bord o ia razna (de ex la 4WD LOCK dupa 20Km motorul trepida . am oprit masina si motorul, am repornit si totul a fost ok) cu consumul nu mai este deloc o joaca. Ma gindesc sa apelez la protectia consumatorului (fata de 5.9 L/100Km inregistreaza 10 L/100Km afara. in oras inghite peste 11.5 L/100Km). Credeti ca am vreo sansa ? poate scrie cineva un articol prin presa sa le deschida ochii ? :evil: -------------------- Life-is-Life
|
|
|
Jun 7 2005, 04:04 PM
Post
#9
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
1. trebuia sa sti ce cumperi
2. consumurile declarate de producatori sunt obtinute in conditii speciale 3. poti face plangere la OPC , doar ca : 3.1 consumul in afara este obtinut la o viteza de croaziera de 90km/h cu o incarcatura de 2 persoane 3.2 consumul in oras este obtinut pe un traseu special ce nu prea consta in mers fizic in oras , ci pe un circuit cu plecari , opriri ... mers la relanti... samd adica un circuit e simuleaza un ciclu urban -------------------- |
|
|
Jun 8 2005, 11:55 AM
Post
#10
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 19-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.714 |
Asa am zis si eu. Adica credeam ca stiu ce cumpar. numai ca fata de specificatie situatia este cu totul alta.
Legat de consum am incercat-o si pe asta cu 90Km/h, 1 persoana, fara bagaj, fara lumini si clima. Departe de ce scrie in oferta lor sau pe site. Din pacate vinzatorii erau invatati sa spuna ca dupa cca 3000Km consumul se reduce dramatic. Fals. Metoda balcanica sa te duca cu presul ca poate te obisnuiesti cu idea. -------------------- Life-is-Life
|
|
|
Jun 8 2005, 12:12 PM
Post
#11
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
dupa 3000 km se reduce consumul
nu te duc cu presul . in plus , in perioada de rodaj trebuie sa se evite mersul constant ! trebuie sa ase alimenteze doar cu carburant de calitate superioara , iar surpriza pe la 5000 km - 10 000 km va consuma cam cu 30% -40% mai putin ca la primul plin si inca o chestie , luminile aprinse nu influenteaza consumul in mers . ci doar pe cel de la mersul la relanti daca sarcina consumata este mai mare decat poate sa dea alternatorul , atunci este crescuta turatia motorului pentru a suplini consumul de energie -------------------- |
|
|
Jun 8 2005, 05:21 PM
Post
#12
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 7-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.683 |
QUOTE(G e o r g e) dupa 3000 km se reduce consumul
nu te duc cu presul . in plus , in perioada de rodaj trebuie sa se evite mersul constant ! trebuie sa ase alimenteze doar cu carburant de calitate superioara , iar surpriza pe la 5000 km - 10 000 km va consuma cam cu 30% -40% mai putin ca la primul plin si inca o chestie , luminile aprinse nu influenteaza consumul in mers . ci doar pe cel de la mersul la relanti daca sarcina consumata este mai mare decat poate sa dea alternatorul , atunci este crescuta turatia motorului pentru a suplini consumul de energie In mare, asa e George. La Diesel, dupa 3-4.000 incepe motorul sa se aseze, si scade consumul treptat. Cam dupa 10.000 se ajunge la cifra reala. Insa: luminile aprinse INFLUENTEAZA consumul in mers, neglijabil, insa fenomenul apare, deoarece orice consumator implica o sarcina crescuta pe alternator, care duce la un efort crescut din partea motorului. Nu cred ca are rost sa intram in detalii de electrica, dar este acelasi lucru ca la relanti. E ca si cum ai spune ca ACeu' consuma doar la relanti. In fine, on-topic: Tucson la ~ 7000 km, consumuri: afara: 7 - 7.5 l / 100 km (mers in limite, 120 - 130, cu sarit destul de putin calul, in general in depasiri). Urban: ~10, cu clima pornita non-stop. In rest, am comentat destul pe topicul de aici (sorry de link din afara, daca nu este permis - rog sa se scoata; oricum, acolo exista link catre topicul de fata, asa ca nu vad o problema existentiala; insa am scris acolo destul de mult, si nu are rost sa dau copy-paste aici, mai ales ca se poate interpreta aiurea): http://forum.softpedia.com/index.php?showt...=51942&st=0 La ce a spus florin mai sus, am de facut aici doar un singur comentariu: 4WD Lock tinut on pe 20 KM inseamna MINIM 30 minute de mers cu diferentialul blocat (sare automat la viteza mai mare de 40 KM/h). Am spus si dincolo, mi-e greu sa ma gandesc la conditii care sa necesite 20 km diferential blocat. Incontinuu. Poate ma insel eu, nu mi-o luati in nume de rau. Oricum, ar trebui intrebat la service despre problema respectiva. In rest, masina mi se pare OK, si - dupa 7000 nu am ce sa-i reprosez. Si sunt destul de "carcotas" la calitate. PS: bine v-am gasit! :wave: |
|
|
Jun 8 2005, 06:53 PM
Post
#13
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
consumul este absolut neglijabil ... tinzand spre zero . dar daca ii spui cuiva ca luminile consuma el isi inchipuie ceva raportat la litri / 100 km . am incercat sa explic unora si altora ca nu consuma ei ca da ... asta e nu am reusit .
as mai adauga ca (,) consumul accesoriilor la relanti este cu atat mai mare deoarece eeste tinut in sarcina motorul . complicat de explicat pt mine la ora asta ca mi-e cam somn ... exemplu de mers 20km in AWD: 15 km dus 15 km intors la peste -------------------- |
|
|
Jun 10 2005, 01:15 PM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 7-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.683 |
neglijabil am zis si eu ...
Iertare, da' la ce-ti trebuie 4WD Lock cand mergi la peste?! Pescuiesti cu Tucsonu'?! |
|
|
Jun 10 2005, 01:18 PM
Post
#15
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu am mers cu subaru la peste :angel: pe 01 . 01 . 05 mocirla + namol + baltoace = AWD imperativ necesar :angel:
-------------------- |
|
|
Jul 31 2005, 08:53 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 29-July 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 52.231 |
Daca te iei dupa ce iti arata computerul de bord te inseli amarnic.Daca vrei un consum real mergi "de la plin la plin " si o vezi diferenta .Daca totusi ti se pare si asa un consum mare ,mergi la Hyundai si se poate face un "up-grade " la PCM ,vei obtine un plus de putere ~ 17 CP si un consum mai mic de combustibil
:minigun: |
|
|
Aug 1 2005, 08:31 AM
Post
#17
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
consumul declarat trebuie macar sa fie intr-o marja de 10% fata de cel real !
bine mers incet , babesc ... dar ar trebui sa se apropie ! -------------------- |
|
|
Aug 2 2005, 08:31 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.261 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.944 |
Ma indoiesc ca daca te duci la Hyundai iti fac ei "up-grade-ul".Din cate stiu iti cam afecteaza garantia si s-ar da cap in cap cu politica firmei.
-------------------- Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise Expect less than a fool, and you shall be satisfied Expect but a fool, and you should be gratified Expect more than a fool, and you are but a fool yourself |
|
|
Aug 2 2005, 08:49 AM
Post
#19
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 7-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.683 |
QUOTE(Maff) Ma indoiesc ca daca te duci la Hyundai iti fac ei "up-grade-ul".Din cate stiu iti cam afecteaza garantia si s-ar da cap in cap cu politica firmei.
Cica se face la Hyundai, ~350 EU +TVA. Evident, fara pierderea garantiei. Zvonul e din mai multe surse, dar NECONFIRMAT inca. Va tin la curent, voi ajunge cat de curand la ei, la revizie. |
|
|
Aug 2 2005, 09:12 AM
Post
#20
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
se face la hyundai care il fac prin c & c care il fac prin dimsport , care au probleme grave cu compurile de la hyundai uri. asa ca atentie , sa nu ramaneti suspendati cu masina prin service
-------------------- |
|
|
Aug 29 2005, 12:03 AM
Post
#21
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 28-August 05 From: Calafat (Dolj) Member No.: 54.325 |
|
|
|
Aug 29 2005, 06:48 AM
Post
#22
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
e mult !
500km drum intins , la un 90-100km/h , ar trebui mai putin sa fie . -------------------- |
|
|
Aug 29 2005, 08:40 AM
Post
#23
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
vezi ca 500+250=750
-------------------- |
|
|
Aug 29 2005, 08:46 AM
Post
#24
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
la aia ma refeream eu 10.8, nissan 2.5DI pickup, 510km, transfagarasan, 160km/h pe A1 tot A ul, 50km drum offroad, 50km drum pietruit din ala marcat a nu se intra -------------------- |
|
|
Aug 29 2005, 12:32 PM
Post
#25
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 28-August 05 From: Calafat (Dolj) Member No.: 54.325 |
|
|
|
Aug 29 2005, 01:46 PM
Post
#26
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
Mie nu mi se pare mult deloc! Am avut si eu "placerea" :minigun: de a gusta din traficul estival, nu mi-am imaginat ca spre mare se poate circula in halul asta, si pe la Accent pe benzina, am scos 8.9%!!!!, singura diferenta fiind ca pe autostrada am mers cu 160! (Cred ca nu mai putin de 30% din masini mergeau cu viteza asta!)
-------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Aug 29 2005, 01:53 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Se poate sa mergi la mare cu masina, iar in loc de drumuri nationale sa fii obligat sa megi pe drumuri de pamant, pietruite, peroanele unor gari....
-------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Aug 30 2005, 08:15 PM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 27-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.320 |
Eu sunt tare dezamagit de TUCSON....
1. Imediat ce m-am urcat in el, am remarcat cum aproape toata suprafata usilor era acoperita cu un plastic de foarte proasta calitate...e si normal daca stam sa ne gandim, niste materiale mai calitative ar urca acel pret de 17500CIP.... 2. Suspensiile sunt f f rigide, la 70km/h pe centura Ploiestiului m-a aruncat de cateva ori in sus de pe sosea (nu exagerez deloc)... 3. Consumul este destul de mare 10% in oras si un 7.8% in afara... 4. Motorul de 112CP 2.0L diesel este mult prea slab ptr o masina de 1.640Kg, cred ca cel pe benzina este mai potrivit, dar deja consumul creste exponential 5. In curbe se simte absenta ESP-ului...prin urmare daca exagerezi, ai toate sansele sa te rastorni... -------------------- Hyundai Elantra 1.6 GLS 107CP '04, Supernova Clima 1.4 75CP '02
|
|
|
Aug 30 2005, 10:04 PM
Post
#29
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 7-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.683 |
Eu - pe de alta parte - sunt foarte multumit, poate consumul putea sa fie mai mic. 10.5 - 11 in oras / 8 afara nu e chiar o fericire la un diesel.
Insa - probabil - merg cu el mai in ture, mai sportiv, lucru care duce la lipsa frustrarii unei motorizari considerate prea slaba. Nu mi se pare, si asta in conditiile in care am fost obisnuit cu benzinare mari (Honda 2l - :punk: , GM 2.6l ). Pe Fusion (~1.200+ kg) am motor de 1.6 / 100 CP, indeajuns de nervos pentru masinuta aia ... Si mi-e greu sa ma tin dupa cele 1.680 kg ale Tucsonului in depasiri & stuff). Stabilitate?! Mie mi s-a parut incredibila ... Si TOCMAI - suspensia independenta spate face toti banii ... Masina e mult mai lipita de sosea decat ma asteptam ... Suspensii rigide?! C'mon! E un SUV totusi, nu o barca de oras, gen C5 ... Stai sa vezi Freelanderu' cum e prin hartoape! Sau Nissan Patrol. Despre capitolul off-road - iarasi numai de bine! Pe unde am avut nevoie, m-a bagat si m-a scos fara nici o emotie. Calitatea interiorului? A mea e versiunea full, cu piele & stuff ... Nu prea am parte de materiale slabe la interior ... Cred ca am acoperit punctele de mai sus ... Probabil e si o parte subiectiva, in mare parte data de 2 aspecte: - probabil am fost invatat cu / imi plac alte tipuri de masini decat Cata54xxx ... - avem alte trasee, alt regim de folosire. |
|
|
Aug 31 2005, 08:04 AM
Post
#30
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
cat costa CIP a ta ?
-------------------- |
|
|
Aug 31 2005, 10:31 AM
Post
#31
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 7-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.683 |
QUOTE(G e o r g e) cat costa CIP a ta ?
cred ca a fost 20.200 sau 20.900 ... parca totusi, era cu 200: Asta a fost oferta de atunci: QUOTE TUCSON 2.0 CRDI 4WD Pret CIP 20.200 EURO
Specificatie de baza: caroserie 5 usi, motor 1.991 cc turbo diesel intercooler common rail direct injection, 16 supape, putere max. 112 cp/4000 rpm, transmisie manuala 5+1 trepte, norma de poluare EURO III. Dotari standard: • tractiune integrala permanenta cu 4WD LOCK, • trapa cu actionare electrica, • interior piele, • scaune fata incalzite, • sistem de climatizare automata, • computer de bord, • inchidere centralizata cu telecomanda si imobilizator motor, • geamuri cu actionare electrica fata-spate, • geamuri spate si luneta fumurii, • oglinzi cu actionare electrica si incalzire, • oglinda interioara cu reglare electronica a cromatismului si compas, • servodirectie si volan reglabil pe inaltime, • Anti-Lock Brake System (ABS), Electronic Brake Force Distribution (EBD), • Sistem de control al tractiunii (TCS), • Airbag sofer + pasager + airbag-uri laterale + airbag-uri cortina, • radiocasetofon – CD – MP3 cu 6 boxe, • bancheta rabatabila 1/3-2/3, • bandouri laterale gri, • jante din aliaj usor cu anvelope 235/60 R16, • scut protectie caroserie, • suporti portbagaj exterior, • proiectoare ceata |
|
|
Aug 31 2005, 10:34 AM
Post
#32
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ok , mie mi se pare scumpa , doarece pot sa iau un CRV sau forester in banii astia . parerea mea , hac.
-------------------- |
|
|
Aug 31 2005, 10:51 AM
Post
#33
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 7-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.683 |
QUOTE(G e o r g e) ok , mie mi se pare scumpa , doarece pot sa iau un CRV sau forester in banii astia . parerea mea , hac.
Nu in dotarea aia ... Crede-ma, am studiat toate variantele disponibile atunci (e vorba de aprilie 2005). Singura optiune mai ieftina (la dotari relativ apropiate) era noul Sportage ... Aceeasi platforma, dar totusi mai limitata la dotari si la o calitate ceva mai slaba. Honda se ducea la minim 4.500 in plus (http://www.honda.com.ro/preturi/) si, cu toate ca sunt fan al marcii si motorului, nu ma omor dupa CRV ca design / performante on & off -road, iar Forester - pe langa faptul ca e urata cu spume in acceptiunea personala - se ducea iarasi destul de mult la costuri (cumulate). Plus ca au doar benzinare (fain motor, ce-i drept! ). |
|
|
Aug 31 2005, 12:24 PM
Post
#34
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
22500 CIP fara nici o promotie, nici un discount , clar iei macar un 5 % , forester 2.0 XT 177cp , cu piele ...
-------------------- |
|
|
Aug 31 2005, 08:21 PM
Post
#35
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 7-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.683 |
mda, numa' ca e benzina, si cam chel (AFAIK, destul de slabut la dotare, in afara de pielea aia). Au invartit-o niste prieteni pe toate partile ... Pana la urma au ramas la Outback de 3 kile ...
|
|
|
Aug 31 2005, 10:31 PM
Post
#36
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
cum adica cheala ?
ai tot ce vrei pe ea ? tu ce iti mai doresti ? outback 3.0 are controlul stabilitatii in plus si atat ! sa mai zic ca OT 3.0 e cu 10k mai scump ? Aer Conditionat Automat CD player - Radio (AM, FM) Geamuri actionate electric (fata, spate) Oglinzi actionate/ incalzite electric stg. / dr. Servodirectie Trapa dubla actionata electric Reglaj al pozitiei farurilor pe inaltime Imobilizator codat in cheie Controlul vitezei de croaziera Tapiterie piele Volan, schimbator, frana de mana - piele Faruri ceata Coloana volan reglabila pe inaltime Blocare usi & geamuri - comanda interior Inchidere centralizata Antena incorporata in geam Oglinzi curtoazie Suport pahare fata/spate Prize 12V, la consola centrala si portbagaj Iluminare portbagaj Suporti fixare bagaje (interior) Compartiment ptr. umbrela Scaun sofer cu reglaj pe inaltime Scaune fata cu incalzire Cotiera la scaun sofer si pasager Bancheta rabatabila - fractionabila 60 : 40 Sine portbagaj exterior Lampa ceata spate Siguranta AWD ABS si EBD Sistem mentinere garda la sol constanta Airbag frontal sofer si pasager Airbag-uri laterale Tetiere fata active la impact Ranforsare usi laterale Perimetru absorbtie impact frontal Tetiere reglabile (fata, spate) Centuri siguranta fata, dublu pretensionate Centuri siguranta reglabile in inaltime A treia centura spate cu fixare in 3 puncte Sistem fixare pt. 2 scaune copii (ISOFIX) Sistem antialunecare in panta (Hill Holder) Jante aliaj Geamuri UV (fata) -------------------- |
|
|
Sep 1 2005, 02:15 AM
Post
#37
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 7-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.683 |
... inseamna ca nu mai tin eu minte bine ... Oricum, tot urata cu spume ramane! Si mai scumpa. Si benzina!
|
|
|
Sep 1 2005, 09:26 AM
Post
#38
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
gusturile nu se discuta . scumpa nu este ! e la aceeasi bani cu hyundaiul , si e japoneza totusi nu coreeana , iar benzina , pai suta in 8.3 secunde ce mai poti sa vrei ?
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 06:07 PM |