IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

kalos

This topic is about kalos, the author, wasssu35017, wrote about: Ce parere aveti de masina asta? Cum vi se pare? PS:Mai e un topic pe tema asta... dar e vechi.... de 6 luni.. poate cineva si-a mai schimbat parerea.. ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> kalos
wasssu35017
post Jan 11 2005, 12:31 AM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 27-October 04
Member No.: 35.010



Ce parere aveti de masina asta? Cum vi se pare?

PS:Mai e un topic pe tema asta... dar e vechi.... de 6 luni.. poate cineva si-a mai schimbat parerea.. smile.gif...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Jan 11 2005, 08:55 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Exista topicuri "inviate" dupa mai bine de un an. Puteai continua pe vechiul topic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Jan 16 2005, 08:44 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Si pe mine ma intereseaza subiectul.
Sunt pe cale de a achizitiona o masina la firma si oscilez intre Kalos si un SH Germania (Peugeot 206, Fiat Punto).
La Kalos ma atrage pretul pt. o masina noua (oricum vreu sa fac un leasing) si faptul ca e noua (plus ca-mi place cu arata)

Poate intra pe aici cineva care si-a achizitionat o astfel de masinuta si poate sa vina cu ceva detalii in cunostinta de cauza:
- comportament la drum,
- probleme tehnice aparute
- costuri revizii

Astept cu interes.

Merci !

Toate cele bune


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gica-6
post Jan 18 2005, 10:04 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 135
Joined: 15-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.477



Pai aruncati si voi o privire pe forumul Daewoo (daewooclub.ro), ca sunt subiecte dedicate pentru Kalos acolo (e totusi un Daewoo). Eu pot sa spun din propria experienta ca merita, are parti placute si cateva mai putin placute din punct de vedere constructiv, dar ca fiabilitate, deocamdata cu al meu s-au parcurs doar 10.000 de km si nici o defectiune de fabricatie nu s-a aratat. Sa vedem in continuare...
Eu personal nu as fi luat nici nou Fiat Punto sau 206 in locul lui Kalos, sa nu mai zic de SH... Dar poate si din cauza ca am eu indoieli asupra fiabilitatii masinilor din Franta si Italia... :oops:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 18 2005, 11:40 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu nu am dubii legate de fiabilitatea masinilor italiene sau franceze, ci asupra SH-urilor din Germania.... As alege masina noua, chiar daca e o marca mai fara pretentii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Jan 18 2005, 01:32 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Merci de raspunsuri.

Am aruncat un ochi si pe forumul indicat si am dat o tura si pe la dealer.

Se pare ca, la banii pe care sunt dispus sa-i bag intr-o masina acum, Kalos este o alegere potrivita.
Sincer sa fiu aveam oarecare retineri cu privire la costurile de intretinere, dar nu sunt asa mari - prima revizie la 15.000 km costa 120 Euro + TVA.
Rezonabil, zic eu.

In plus, ii si cunosc pe cei de la reprezentanta locala si sunt oameni seriosi, dotarea service-ului este de ultima ora si in plus, patronul este ... sas de la mama lui din Germania !!!!

Cred ca merg pe un Kalos cu 5 usi, cu AC - pret CIP 6918 Euro.
La un avans de 40% si 20 % valoare reziduala, vine o rata rezonabila de cca. 95 Euro + TVA la care se adauga CASCO ~ 500 Euro/an.

Decat un SH la 6000 Euro in Germania, eu zic ca ies mai bine.

Mai am cca. 2 luni de gandire, asa ca, daca mai are cineva detalii legate de Kalos, as fi recunoscator sa le posteze aici.

Toate cele bune.


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Claudiu33139
post Jan 20 2005, 04:29 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 24-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.132



Salutare!
Kalos 1.4i, 16V- impresie ff buna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Claudiu33139
post Jan 20 2005, 05:10 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 24-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.132



Salut!
am luat o astfel de masina acum 3 luni si am mers 3000Km. Impresia este f. buna, insa mi-a trebuit cam o saptamana sa ma obisnuiesc cu ea, in sensul ca nu-mi dadeam seama unde se termina si unde incepe. Inainte condusesem dacia si matiz. Comenzile sunt ok, le gasesti imediat.
Sindura varianta pe care am condus-o este cea sedan cu motor cu 16 valve. Se comporta foarte bine si la viteze mari -150-160 km/h. Puterea motorului 94 cai mi se pare suficienta pentru a-ti da oarece senzatii placute, iar in viteza a 4, cam la 3300 de turatii ale motorului, echivalent cu o viteza de 100km/h, masina este chiar sprintena. Cutia de viteze nu mi se pare deosebit de reusita, insa se comporta bine, cursa schimbatorului nu e f lunga, vitezele se sch usor, insa uneori la viteza 1, opune o oarecare rezistenta(care dispare daca ridici si calci iar pedala de ambreiaj).
Masina nu are computer de bord, insa consumul pe care i l-am facut eu este la drum intins cam 7.2 l/100 km cu viteza constanta 130-140km/h fara AC, iar in oras cam 12l/100km ( mentionez ca motorul nu se incalzeste complet si deja eu ajung la serviciu-cam 4 km) Este normal ca in momentul in care merg mai mult, consumul sa mai scada, insa in anotimpul asta nu cred ca va ajunge la specificatiile producatorului de 8 si ceva la 100km.
Franele mi se par foarte bine gandite, nu tin f sus sa te dea in nas imediat cand le apesi, pedala eate usor elastica, abs-ul este cu 3 circuite (2 fata pt fiecare roata separat si 1 spate pt ambele roti odata).
Servodirectia este ok, volanul si scaunul soferului se regleaza pe inaltime.
Portbagajul este incapator si sistemul audio este excelent.
Daca mai aveti intrebari, ziceti cu incredere.
Claudiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laur007
post Jan 21 2005, 09:58 AM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 15-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.567



Eu propun varianta sedan 1,4i 16 V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-Cristian2908...
post Feb 20 2005, 08:03 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 10-July 04
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 29.079



Am si eu unul si am mers cu el 15000 de km. Excelenta masinuta. Si nici consumul nu este prea mare, cu conditia sa turezi motorul la valorile indicate de ei. Recomand cu caldura la toata lumea.


--------------------
NU EZITA SA INTREBI! ESTE GREU DE CREZUT CA LE STII PE TOATE...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian41198
post Mar 6 2005, 07:29 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 179
Joined: 25-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.191



Singura problema pe care am constatat-o la testarea sedan-ului a fost aceea ca in spate nu au loc persoane peste 1,7 m. In rest masina mi se pare in regula si daca o cumperi in leasing devine chiar rentabila.
Hyundai Accent mi se pare mai rentabila dpdv financiar dar este un model cam invechit si este mai inghesuit decat Kalos.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Mar 6 2005, 07:53 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Accentul e inca o masina marginal mai buna decat Kalos chiar daca e mai veche... Daca pretul Kalos ar fi la dotari similare cu cel putin vreo 500 de Euro sub Accent as merge pe Kalos. Cielo a fost inlocuit de Lanos care a fost inlocuit in 2003 de Kalos.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gica-6
post Mar 11 2005, 08:15 PM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 135
Joined: 15-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.477



Cateva mici corectii (din cate stiu eu) : Cielo a fost inlocuit de Nubira (clasa compacta ambele). Cu Lanos, Daewoo isi facusera debutul la clasa mica la acea vreme. De fapt nu conteaza prea mult, si intr-adevar, Kalos a inlocuit Lanos.
Cat despre celebra comparatie Kalos - Accent : la situatia din Romania, motorul de 1.4 16V de pe Kalos cred ca e comparabil cu 1.35 12V de pe Accent. Chiar daca acesta din urma are cu 10HP mai putin, castiga la stabilitate si poate chiar si fiabilitate. Stabilitatea in curbe la Kalos lasa de dorit, nu stiu la Accent.
Insa preturile sunt apropiate, Accentul nu are prea multe variante de dotari, iar Hyundai Auto Romania este extrem de scumpa la intretineri si reparatii (sau erau)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Mar 11 2005, 10:02 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



in 1994-1998 gama Daewoo avea 3 modele: Tico, Cielo si Espero. in 1998 au introdus o gama cu 4 masini: Matiz, Lanos, Nubira1 si Leganza. Lanos este la fel de mare ca si Cielo hatch si chiar seamana f. mult si la design...

acum gama cuprinde:
- Matiz ( in curand Matiz2),
-Kalos ( in USA Chevrolet Aveo, in Canada ca Pontiac Wave si Suzuki Swift+),
-Nubira2 ( comercializata in USA sub numele de Suzuki Forenza iar in Canada, Africa de Sud, India, Thailand si America de Sud sub numele Chevrolet Optra, varianta hatch se vinde sub numele de Daewoo Lacetti si in USA ca Suzuki Reno)
-si exista si un succesor al Leganzei care in USA se vinde sub marca Suzuki sub numele de Verona, iar in Canada -Chevrolet Epica in timp ce in Europa va apare ca Chevrolet Evanda in vreme ce in Asia se va comercializa ca Daewoo Magnus...

O adevarata brambureala creata de GM...

Suzuki detine 15% din actiunile GM Daewoo, Shanghai Auto ( firma auto chineza) are 10%, iar GM 45%, restul fiind detinute de bancile creditoare ale fostului Daewoo Auto.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gica-6
post Mar 14 2005, 10:03 AM
Post #15


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 135
Joined: 15-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.477



Da, o mare nebunie facuta de GM si pt. ce ? Ca sa aiba mai mult succes comercial bazat pe renumele unei marci sau a alteia...?

Vezi ca Nubira 2 nu se mai face (exceptand Craiova.. :brilsmurf: ) si aceea e Nubira 3. La noi in Rom, de exemplu, nici nu mai exista in oferta Chevy Nubira, ci Lacetti in 4 usi (Nub. cu fata un pic schimbata...). Ce sa mai zic, le-a amestecat de tot ! De fapt si cand s-a lansat in Europa, Daewoo a avut o tendinta de a schimba niste nume (vezi Cielo-Nexia), insa mult mai putin.

Nubira 2 s-a vandut in USA odata cu Leganza pt. o perioada, si avea motor de 2000 de cmc, nu ce am eu aici 1600... sad.gif (cu toate ca pt. mine sunt supersuficienti cei 106 HP)

Nu sunt inca convins despre Lanos, ce trebuia sa inlocuiasca, probabil ca doar pe Nexia H/B... mai ales ca acesta din urma a avut si varianta mai mica la 2 usi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan44003
post Apr 6 2005, 09:30 AM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 5-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.996



Am luat in iunie un Kalos 1,4 16V si pot sa va spun urmatoarele:
- in oras (sos. Stefan cel Mare zilnic) consuma cam 10-11 l/100 km, iar afara cam 7 l/100 km. Aerul conditionat folosit partial vara. Deci mult mai mult decat zice producatorul.
- nu este recomandat sa folositi aerul conditionat la depasiri de masini lungi sau la urcarea pantelor. Puterea motorului scade (normal) totusi destul de mult.
- oarecare zgomot si greutate la trecerea in treapta a 2 de viteza
In rest pot sa zic ca este buna. Nu am avut probleme cu ea (desi nu am mers prea mult inca). Rugati-va sa nu o loviti sau sa va loveasca cineva ca asteptati 16 zile sa intrati la service.
Oricum masina nu arata rau si m-au oprit multi sa ma intrebe cat costa si daca merita. Numarul din ce in ce mai mare de masini din Bucuresti ma face sa cred ca lumea si-a dat seama ca merita.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nicolae31529
post May 4 2005, 03:20 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 28-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.522



Va salut respecuos!
Am shi eu un Kalos.. de fapt sora mea.. dar am mers shi eu destul cu el. Panas acum (9500 km) nu am avut nimic sa ii reprosez masinii.. se comporta foarte bine in diferite situatzii, e f bine dotata la bani putzini, motor bine dimensionat (1.4-94CP) interior acceptabil , spatzios.. ce mai, mashina merita! Am mers cu ea constant cu 160 shi se tzine bine!!
Insa acum a aparut o problema, oarecum enervanta: se aud niste trosnituri in dreptul stalpilor, bilateral. Problema a aparut dintr-o data. Eu sper sa se remedieze la un service de tinichigerie, sper sa o unga cu ceva, sa stranga nishte suruburi, nu shtiu..ideea e k inainte nu se auzea nimic in masina.. shi acum se aud trosniturile astea .. mai ales cand pleci shji porneshti din loc!
Daca mai are cineva asha ceva.. "forumatzi"!!
multzumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post May 5 2005, 09:55 AM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Am achizitionat si eu acum o saptamana un Kalos 3 usi 1.4 16 V 94 CP.
Are cam tot ce-ti poti dori (inclusiv AC, CD, full electric, pachet piele, vopsea metalizata etc.)
Pret CIP 7730 EURO.
In leasing iese bine (mai ieftin cu ~ 1000 Euro dupa 4 ani decat daca o luam cu plata cash !!!).

Nu pot sa spun prea multe deocamdata (abia azi face o saptamana si 400 km), dar .. imi place !
Tinuta de drum, confort interior si motor cu "zvac".
Intr-adevar, confirm cele spuse intr-un post anterior - cutia "agata" putin in treptele I - II, dar din ce am inteles de pe daewooclub.ro dupa cca. 1000 km se "mai lasa" si merge smooth.

Despre demaraj, ce sa spun (inca nu am forjat-o ca e inca in rodaj - desi dealer-ul spune ca nu este cazul) nu am prea depasit 120 km/h, dar la o depasire, de la 120 la 140 km/h a urcat frumos si fara sa turez motorul (140 km/h ~ 3400 rot/min in treapta a V-a)

Mie mi se pare o masina buna la un pret corect.


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
loredana51691
post Jul 21 2005, 04:06 PM
Post #19


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 20-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.684



buna
intrucit ma imtereseaza sa achizitionez un alos in trei usi anul acesta, as vrea sa mai stiu doar daca se poate ajunge la consumul pe care-l dau ei - 8.6 / 6.1%...ce zici?
multan fain


QUOTE(Claudiu33139)
Salut!
am luat o astfel de masina acum 3 luni si am mers 3000Km. Impresia este f. buna, insa mi-a trebuit cam o saptamana sa ma obisnuiesc cu ea, in sensul ca nu-mi dadeam seama unde se termina si unde incepe. Inainte condusesem dacia si matiz. Comenzile sunt ok, le gasesti imediat.
Sindura varianta pe care am condus-o este cea sedan cu motor cu 16 valve. Se comporta foarte bine si la viteze mari -150-160 km/h. Puterea motorului 94 cai mi se pare suficienta pentru a-ti da oarece senzatii placute, iar in viteza a 4, cam la 3300 de turatii ale motorului, echivalent cu o viteza de 100km/h, masina este chiar sprintena. Cutia de viteze nu mi se pare deosebit de reusita, insa se comporta bine, cursa schimbatorului nu e f lunga, vitezele se sch usor, insa uneori la viteza 1, opune o oarecare rezistenta(care dispare daca ridici si calci iar pedala de ambreiaj).
Masina nu are computer de bord, insa consumul pe care i l-am facut eu este la drum intins cam 7.2 l/100 km cu viteza constanta 130-140km/h fara AC, iar in oras cam 12l/100km ( mentionez ca motorul nu se incalzeste complet si deja eu ajung la serviciu-cam 4 km) Este normal ca in momentul in care merg mai mult, consumul sa mai scada, insa in anotimpul asta nu cred ca va ajunge la specificatiile producatorului de 8 si ceva la 100km.
Franele mi se par foarte bine gandite, nu tin f sus sa te dea in nas imediat cand le apesi, pedala eate usor elastica, abs-ul este cu 3 circuite (2 fata pt fiecare roata separat si 1 spate pt ambele roti odata).
Servodirectia este ok, volanul si scaunul soferului se regleaza pe inaltime.
Portbagajul este incapator si sistemul audio este excelent.
Daca mai aveti intrebari, ziceti cu incredere.
Claudiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Jul 22 2005, 06:51 AM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Consumul depinde foarte mult de conditiile de trafic si de sofer.
Consumul mediu scos de mine se invarte in jur de 7,3 - 7,5 l/100 km.
AC-ul pornit 70% din timp, in afara 120 km/h, in oras, regulamentar (sau aproape)

Din observatiile mele, cu AC-ul pornit, consumul creste cu ~ 0,7 l/100 km.
Nu se simte la cum "trage" motorul decat la turatii mici (sub 2000 ture).

Masina are aproape 3 luni si 4500 km, Kalos 3 usi, 1,4 16 V 94 CP.


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 07:42 AM