Help - Search - Members - Calendar
Full Version: kalos
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
wasssu35017
Ce parere aveti de masina asta? Cum vi se pare?

PS:Mai e un topic pe tema asta... dar e vechi.... de 6 luni.. poate cineva si-a mai schimbat parerea.. smile.gif...
madalina
Exista topicuri "inviate" dupa mai bine de un an. Puteai continua pe vechiul topic.
Marius30562
Si pe mine ma intereseaza subiectul.
Sunt pe cale de a achizitiona o masina la firma si oscilez intre Kalos si un SH Germania (Peugeot 206, Fiat Punto).
La Kalos ma atrage pretul pt. o masina noua (oricum vreu sa fac un leasing) si faptul ca e noua (plus ca-mi place cu arata)

Poate intra pe aici cineva care si-a achizitionat o astfel de masinuta si poate sa vina cu ceva detalii in cunostinta de cauza:
- comportament la drum,
- probleme tehnice aparute
- costuri revizii

Astept cu interes.

Merci !

Toate cele bune
Gica-6
Pai aruncati si voi o privire pe forumul Daewoo (daewooclub.ro), ca sunt subiecte dedicate pentru Kalos acolo (e totusi un Daewoo). Eu pot sa spun din propria experienta ca merita, are parti placute si cateva mai putin placute din punct de vedere constructiv, dar ca fiabilitate, deocamdata cu al meu s-au parcurs doar 10.000 de km si nici o defectiune de fabricatie nu s-a aratat. Sa vedem in continuare...
Eu personal nu as fi luat nici nou Fiat Punto sau 206 in locul lui Kalos, sa nu mai zic de SH... Dar poate si din cauza ca am eu indoieli asupra fiabilitatii masinilor din Franta si Italia... :oops:
James Kilowatt
Eu nu am dubii legate de fiabilitatea masinilor italiene sau franceze, ci asupra SH-urilor din Germania.... As alege masina noua, chiar daca e o marca mai fara pretentii.
Marius30562
Merci de raspunsuri.

Am aruncat un ochi si pe forumul indicat si am dat o tura si pe la dealer.

Se pare ca, la banii pe care sunt dispus sa-i bag intr-o masina acum, Kalos este o alegere potrivita.
Sincer sa fiu aveam oarecare retineri cu privire la costurile de intretinere, dar nu sunt asa mari - prima revizie la 15.000 km costa 120 Euro + TVA.
Rezonabil, zic eu.

In plus, ii si cunosc pe cei de la reprezentanta locala si sunt oameni seriosi, dotarea service-ului este de ultima ora si in plus, patronul este ... sas de la mama lui din Germania !!!!

Cred ca merg pe un Kalos cu 5 usi, cu AC - pret CIP 6918 Euro.
La un avans de 40% si 20 % valoare reziduala, vine o rata rezonabila de cca. 95 Euro + TVA la care se adauga CASCO ~ 500 Euro/an.

Decat un SH la 6000 Euro in Germania, eu zic ca ies mai bine.

Mai am cca. 2 luni de gandire, asa ca, daca mai are cineva detalii legate de Kalos, as fi recunoscator sa le posteze aici.

Toate cele bune.
Claudiu33139
Salutare!
Kalos 1.4i, 16V- impresie ff buna
Claudiu33139
Salut!
am luat o astfel de masina acum 3 luni si am mers 3000Km. Impresia este f. buna, insa mi-a trebuit cam o saptamana sa ma obisnuiesc cu ea, in sensul ca nu-mi dadeam seama unde se termina si unde incepe. Inainte condusesem dacia si matiz. Comenzile sunt ok, le gasesti imediat.
Sindura varianta pe care am condus-o este cea sedan cu motor cu 16 valve. Se comporta foarte bine si la viteze mari -150-160 km/h. Puterea motorului 94 cai mi se pare suficienta pentru a-ti da oarece senzatii placute, iar in viteza a 4, cam la 3300 de turatii ale motorului, echivalent cu o viteza de 100km/h, masina este chiar sprintena. Cutia de viteze nu mi se pare deosebit de reusita, insa se comporta bine, cursa schimbatorului nu e f lunga, vitezele se sch usor, insa uneori la viteza 1, opune o oarecare rezistenta(care dispare daca ridici si calci iar pedala de ambreiaj).
Masina nu are computer de bord, insa consumul pe care i l-am facut eu este la drum intins cam 7.2 l/100 km cu viteza constanta 130-140km/h fara AC, iar in oras cam 12l/100km ( mentionez ca motorul nu se incalzeste complet si deja eu ajung la serviciu-cam 4 km) Este normal ca in momentul in care merg mai mult, consumul sa mai scada, insa in anotimpul asta nu cred ca va ajunge la specificatiile producatorului de 8 si ceva la 100km.
Franele mi se par foarte bine gandite, nu tin f sus sa te dea in nas imediat cand le apesi, pedala eate usor elastica, abs-ul este cu 3 circuite (2 fata pt fiecare roata separat si 1 spate pt ambele roti odata).
Servodirectia este ok, volanul si scaunul soferului se regleaza pe inaltime.
Portbagajul este incapator si sistemul audio este excelent.
Daca mai aveti intrebari, ziceti cu incredere.
Claudiu
Laur007
Eu propun varianta sedan 1,4i 16 V.
Dan-Cristian29086
Am si eu unul si am mers cu el 15000 de km. Excelenta masinuta. Si nici consumul nu este prea mare, cu conditia sa turezi motorul la valorile indicate de ei. Recomand cu caldura la toata lumea.
adrian41198
Singura problema pe care am constatat-o la testarea sedan-ului a fost aceea ca in spate nu au loc persoane peste 1,7 m. In rest masina mi se pare in regula si daca o cumperi in leasing devine chiar rentabila.
Hyundai Accent mi se pare mai rentabila dpdv financiar dar este un model cam invechit si este mai inghesuit decat Kalos.
Iulian HondaFan
Accentul e inca o masina marginal mai buna decat Kalos chiar daca e mai veche... Daca pretul Kalos ar fi la dotari similare cu cel putin vreo 500 de Euro sub Accent as merge pe Kalos. Cielo a fost inlocuit de Lanos care a fost inlocuit in 2003 de Kalos.
Gica-6
Cateva mici corectii (din cate stiu eu) : Cielo a fost inlocuit de Nubira (clasa compacta ambele). Cu Lanos, Daewoo isi facusera debutul la clasa mica la acea vreme. De fapt nu conteaza prea mult, si intr-adevar, Kalos a inlocuit Lanos.
Cat despre celebra comparatie Kalos - Accent : la situatia din Romania, motorul de 1.4 16V de pe Kalos cred ca e comparabil cu 1.35 12V de pe Accent. Chiar daca acesta din urma are cu 10HP mai putin, castiga la stabilitate si poate chiar si fiabilitate. Stabilitatea in curbe la Kalos lasa de dorit, nu stiu la Accent.
Insa preturile sunt apropiate, Accentul nu are prea multe variante de dotari, iar Hyundai Auto Romania este extrem de scumpa la intretineri si reparatii (sau erau)
Iulian HondaFan
in 1994-1998 gama Daewoo avea 3 modele: Tico, Cielo si Espero. in 1998 au introdus o gama cu 4 masini: Matiz, Lanos, Nubira1 si Leganza. Lanos este la fel de mare ca si Cielo hatch si chiar seamana f. mult si la design...

acum gama cuprinde:
- Matiz ( in curand Matiz2),
-Kalos ( in USA Chevrolet Aveo, in Canada ca Pontiac Wave si Suzuki Swift+),
-Nubira2 ( comercializata in USA sub numele de Suzuki Forenza iar in Canada, Africa de Sud, India, Thailand si America de Sud sub numele Chevrolet Optra, varianta hatch se vinde sub numele de Daewoo Lacetti si in USA ca Suzuki Reno)
-si exista si un succesor al Leganzei care in USA se vinde sub marca Suzuki sub numele de Verona, iar in Canada -Chevrolet Epica in timp ce in Europa va apare ca Chevrolet Evanda in vreme ce in Asia se va comercializa ca Daewoo Magnus...

O adevarata brambureala creata de GM...

Suzuki detine 15% din actiunile GM Daewoo, Shanghai Auto ( firma auto chineza) are 10%, iar GM 45%, restul fiind detinute de bancile creditoare ale fostului Daewoo Auto.
Gica-6
Da, o mare nebunie facuta de GM si pt. ce ? Ca sa aiba mai mult succes comercial bazat pe renumele unei marci sau a alteia...?

Vezi ca Nubira 2 nu se mai face (exceptand Craiova.. :brilsmurf: ) si aceea e Nubira 3. La noi in Rom, de exemplu, nici nu mai exista in oferta Chevy Nubira, ci Lacetti in 4 usi (Nub. cu fata un pic schimbata...). Ce sa mai zic, le-a amestecat de tot ! De fapt si cand s-a lansat in Europa, Daewoo a avut o tendinta de a schimba niste nume (vezi Cielo-Nexia), insa mult mai putin.

Nubira 2 s-a vandut in USA odata cu Leganza pt. o perioada, si avea motor de 2000 de cmc, nu ce am eu aici 1600... sad.gif (cu toate ca pt. mine sunt supersuficienti cei 106 HP)

Nu sunt inca convins despre Lanos, ce trebuia sa inlocuiasca, probabil ca doar pe Nexia H/B... mai ales ca acesta din urma a avut si varianta mai mica la 2 usi.
Bogdan44003
Am luat in iunie un Kalos 1,4 16V si pot sa va spun urmatoarele:
- in oras (sos. Stefan cel Mare zilnic) consuma cam 10-11 l/100 km, iar afara cam 7 l/100 km. Aerul conditionat folosit partial vara. Deci mult mai mult decat zice producatorul.
- nu este recomandat sa folositi aerul conditionat la depasiri de masini lungi sau la urcarea pantelor. Puterea motorului scade (normal) totusi destul de mult.
- oarecare zgomot si greutate la trecerea in treapta a 2 de viteza
In rest pot sa zic ca este buna. Nu am avut probleme cu ea (desi nu am mers prea mult inca). Rugati-va sa nu o loviti sau sa va loveasca cineva ca asteptati 16 zile sa intrati la service.
Oricum masina nu arata rau si m-au oprit multi sa ma intrebe cat costa si daca merita. Numarul din ce in ce mai mare de masini din Bucuresti ma face sa cred ca lumea si-a dat seama ca merita.
nicolae31529
Va salut respecuos!
Am shi eu un Kalos.. de fapt sora mea.. dar am mers shi eu destul cu el. Panas acum (9500 km) nu am avut nimic sa ii reprosez masinii.. se comporta foarte bine in diferite situatzii, e f bine dotata la bani putzini, motor bine dimensionat (1.4-94CP) interior acceptabil , spatzios.. ce mai, mashina merita! Am mers cu ea constant cu 160 shi se tzine bine!!
Insa acum a aparut o problema, oarecum enervanta: se aud niste trosnituri in dreptul stalpilor, bilateral. Problema a aparut dintr-o data. Eu sper sa se remedieze la un service de tinichigerie, sper sa o unga cu ceva, sa stranga nishte suruburi, nu shtiu..ideea e k inainte nu se auzea nimic in masina.. shi acum se aud trosniturile astea .. mai ales cand pleci shji porneshti din loc!
Daca mai are cineva asha ceva.. "forumatzi"!!
multzumesc
Marius30562
Am achizitionat si eu acum o saptamana un Kalos 3 usi 1.4 16 V 94 CP.
Are cam tot ce-ti poti dori (inclusiv AC, CD, full electric, pachet piele, vopsea metalizata etc.)
Pret CIP 7730 EURO.
In leasing iese bine (mai ieftin cu ~ 1000 Euro dupa 4 ani decat daca o luam cu plata cash !!!).

Nu pot sa spun prea multe deocamdata (abia azi face o saptamana si 400 km), dar .. imi place !
Tinuta de drum, confort interior si motor cu "zvac".
Intr-adevar, confirm cele spuse intr-un post anterior - cutia "agata" putin in treptele I - II, dar din ce am inteles de pe daewooclub.ro dupa cca. 1000 km se "mai lasa" si merge smooth.

Despre demaraj, ce sa spun (inca nu am forjat-o ca e inca in rodaj - desi dealer-ul spune ca nu este cazul) nu am prea depasit 120 km/h, dar la o depasire, de la 120 la 140 km/h a urcat frumos si fara sa turez motorul (140 km/h ~ 3400 rot/min in treapta a V-a)

Mie mi se pare o masina buna la un pret corect.
loredana51691
buna
intrucit ma imtereseaza sa achizitionez un alos in trei usi anul acesta, as vrea sa mai stiu doar daca se poate ajunge la consumul pe care-l dau ei - 8.6 / 6.1%...ce zici?
multan fain


QUOTE(Claudiu33139)
Salut!
am luat o astfel de masina acum 3 luni si am mers 3000Km. Impresia este f. buna, insa mi-a trebuit cam o saptamana sa ma obisnuiesc cu ea, in sensul ca nu-mi dadeam seama unde se termina si unde incepe. Inainte condusesem dacia si matiz. Comenzile sunt ok, le gasesti imediat.
Sindura varianta pe care am condus-o este cea sedan cu motor cu 16 valve. Se comporta foarte bine si la viteze mari -150-160 km/h. Puterea motorului 94 cai mi se pare suficienta pentru a-ti da oarece senzatii placute, iar in viteza a 4, cam la 3300 de turatii ale motorului, echivalent cu o viteza de 100km/h, masina este chiar sprintena. Cutia de viteze nu mi se pare deosebit de reusita, insa se comporta bine, cursa schimbatorului nu e f lunga, vitezele se sch usor, insa uneori la viteza 1, opune o oarecare rezistenta(care dispare daca ridici si calci iar pedala de ambreiaj).
Masina nu are computer de bord, insa consumul pe care i l-am facut eu este la drum intins cam 7.2 l/100 km cu viteza constanta 130-140km/h fara AC, iar in oras cam 12l/100km ( mentionez ca motorul nu se incalzeste complet si deja eu ajung la serviciu-cam 4 km) Este normal ca in momentul in care merg mai mult, consumul sa mai scada, insa in anotimpul asta nu cred ca va ajunge la specificatiile producatorului de 8 si ceva la 100km.
Franele mi se par foarte bine gandite, nu tin f sus sa te dea in nas imediat cand le apesi, pedala eate usor elastica, abs-ul este cu 3 circuite (2 fata pt fiecare roata separat si 1 spate pt ambele roti odata).
Servodirectia este ok, volanul si scaunul soferului se regleaza pe inaltime.
Portbagajul este incapator si sistemul audio este excelent.
Daca mai aveti intrebari, ziceti cu incredere.
Claudiu
Marius30562
Consumul depinde foarte mult de conditiile de trafic si de sofer.
Consumul mediu scos de mine se invarte in jur de 7,3 - 7,5 l/100 km.
AC-ul pornit 70% din timp, in afara 120 km/h, in oras, regulamentar (sau aproape)

Din observatiile mele, cu AC-ul pornit, consumul creste cu ~ 0,7 l/100 km.
Nu se simte la cum "trage" motorul decat la turatii mici (sub 2000 ture).

Masina are aproape 3 luni si 4500 km, Kalos 3 usi, 1,4 16 V 94 CP.
sorin37756
QUOTE(Marius30562)
Merci de raspunsuri.

Am aruncat un ochi si pe forumul indicat si am dat o tura si pe la dealer.

Se pare ca, la banii pe care sunt dispus sa-i bag intr-o masina acum, Kalos este o alegere potrivita.
Sincer sa fiu aveam oarecare retineri cu privire la costurile de intretinere, dar nu sunt asa mari - prima revizie la 15.000 km costa 120 Euro + TVA.
Rezonabil, zic eu.

In plus, ii si cunosc pe cei de la reprezentanta locala si sunt oameni seriosi, dotarea service-ului este de ultima ora si in plus, patronul este ... sas de la mama lui din Germania !!!!

Cred ca merg pe un Kalos cu 5 usi, cu AC - pret CIP 6918 Euro.
La un avans de 40% si 20 % valoare reziduala, vine o rata rezonabila de cca. 95 Euro + TVA la care se adauga CASCO ~ 500 Euro/an.

Decat un SH la 6000 Euro in Germania, eu zic ca ies mai bine.

Mai am cca. 2 luni de gandire, asa ca, daca mai are cineva detalii legate de Kalos, as fi recunoscator sa le posteze aici.

Toate cele bune.


Cred ca lucrezi la dealer! Pai tu spui pretul CIP, ca si ei, in loc de pretul pe care il platesti, mai mare. Spui revizie la 15.000 km: 120 EUR+ TVA - aceeasi chestie, ca sa nu mai spunem ca 143 EUR nu e tocmai putin ca sa-si bage nasul in motor la o masina in garantie. Pentru un filtru de aer...? Normal era sa ne spui ce piese se inlocuiescin acesti bani. Chiar nu inteleg pentru ce dai cei 143 EUR, de ce nu-i dai de exemplu, unui sinistrat.
Cred ca masina moderna inseamna probleme la service si piese. Daca mai e si straina, este mai rau!
In alta ordine, nici garantia la tabla de 6 ani nu mi se pare loiala fata de cumparator. Mai bine n-ar mai da deloc, pentru ca oricum abia dupa 6 ani apar probleme. Daca ziceau 12 ani era ceva. Dar iti da 6 ani, in loc sa te lase s-o antifonezi de la bun inceput. Iar in anul 7 poate apare rugina...
Marius30562
NU lucreaz la nici un dealer.
Am propria afacere in cu totul alt domeniu.
Normal ca vorbesc de pretul CIP atat timp cat (asa cum am mentionat ) voiam sa o iau in leasing (asa am si facut in urma cu 3 luni).

Pretul final (dupa 4 ani de leasing, deci cu dobanda aferenta) este ceva peste 10.000 Euro - nu retin exact si mi-e lene sa caut acum scadentarul de leasing.
In orice caz, e cu aproape 1000 Euro mai mic decat la cumpararea cash (de, chestie de taxe vamale).


Nu te supara, dar tu ce masina ai si cat te costa o revizie daca 120 Euro ti se pare mult? Nu pun la socoteala TVA-ul ca astia oricum nu sunt banii mei ci ai statului.
Nu stiu cu exactitate ce se inlocuieste la revizii (oricum, nu acelasi lucru la fiecare revizie), dar in orice caz este vorba de: ulei, filtru de ulei, filtru de aer, bujii, filtru (filtre) de benzina, si se verifica (completeaza/schimba) freonul din instalatia de clima, filtrul de la clima (filtrul de polen), lichidul de frana, antigelul. Placutele de frana nu stiu la cati km (a cata revizie) se inlocuiesc.

Si ce fac eu cu banii munciti de mine este strict problema mea, cert este faptul ca, 120 Euro+ TVA petru o revizie la 15000 km sau un an mi se pare rezonabil.

Sincer, nu-ti inteleg "mania proletara" !!!
Sau ai vre-un interes in domeniu?
sorin37756
Cu TVA-ul nu ai dreptate. Sunt banii clientului, in cazul tau se deduc pentru ca inregistrezi pe firma, dar in general ii dai fara sa-i recuperezi.
Freon nu cred ca se mai foloseste, ar fi bestial date fiind problemele de mediu... Schimbul de ulei nu cred ca se face, oricum cred ca dupa 15.000 km uleiul ar fi prea ars, filtre poti schimba si tu...deci inca nu sunt convins ca 143 EUR se justifica. Pntru un filtru de aer? Cred ca dealerii au anumite calcule in asa fel incat orice masina vanduta de ei sa fie obiect de ciuguleala ulterior. De ce nu vine un dealer care sa spuna clar: manopera este X% din valoarea consumabilei/piesei inlocuite? Pentru ca n-ar mai putea scoate o manopera de 100% sau 300% pentru inlocuirea lor. E doar o chestie de loialitate. Ti-ar conveni sa cumperi de la mine o capra aproape gratis si sa constati ca nu se lasa mulsa decat de mine, iar eu iti cer pentru fiecare muls o suma de 3 ori mai mare decat valoarea laptelui obtinut?
Acesta este interesul: sa nu ma las pacalit de magarii care zbiara la tot pasul. Si cata vreme nu pacalesc si nu am de-a face cu dealeri neloiali, parveniti, samsari etc nu am motive de manie, nici chiar proletara.
Marius30562
Prima revizie consta in schimbarea urmatoarelor piese/consumabile:
- Ulei (4 l - 5W30 Long Life )
- Filtru de Ulei
- Filtru de benzina
- Filtru de Aer
- Filtru de polen.

Plus verificare frane, directie, lumini, AC.
Si bineinteles, manopera aferenta.

Cu TVA-ul, din punctul meu de vedere am dreptate. Toate cheltuielile intra pe firma si asa cum TVA-ul pe care-l incasez nu este al meu, asa si cel pe care-l platesc nu-mi apartine.

Referitor la manopera, fiecare operatiune (schimbarea unei piese, etc) este exprimata in ore tehnologice, iar costul total al manoperei este dat de relatia : "y" ore tehnologice X "z" Euro/Ora tehnologica.
Si asta este valabil la orice service auto (exceptie fac poate, "mesterii" care lucreaza intr-un garaj si cu care negociezi pretul total al reperatiilor).

Este adevarat ca in general timpii tehnologici pe operatiune sunt supra dimensionati si te taxeaza de exemplu 2 ore pt. un timp de lucru efectiv de 45 min.

Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste obligativitatea de a utiliza numai piese/consumabile de la dealerii autorizati precum si efectuarea oricaror operatii numai la ei sub amenintarea pierderii garantiei.
Dar asta, intr-un fel, poate fi privita si ca si o protectie a ta, ca si utilizator, impotriva unor posibile defectiuni majore (cu posibile urmari de-a dreptul neplacute ca sa nu spun tragice) aparute ca urmare a utilizarii unor piese de schimb/consumabile de calitate indoielnica achizitionate de cine stie unde - vezi cazul pieselor pt. Dacia 1300.
In plus, la masinile noi, este greu de crezut ca poti gasi un service )altul decat cele autorizate de producator/importator) unde sa dispuna de dotarea (atat din punct de vedere al echipamentelor cat si al documentatiilor tehnice) si experienta/calificarea necesara unor interventii corecte.
Nu cred ca ti-ai dori sa-ti dai masina pe mana unui "mester" care vede prima data asa ceva, si face experiente pe ea.
sorin37756
In cazul acesta mai astept, poate industria autohtona va veni cu un Logan mai mic, caci acesta, ridicat si larg, zici ca e proiectat pt refugii din calea apelor...
Lucian50012
Am si eu un Chevy Kalos, Black Pearl, 1.4,16 valve 94 HP, Cu toate ca nu am luat-o de noua (masina e din 2004) pina acuma sunt super multumit de ea. Singurul neajuns la ea mi se parea ca antifonajul lasa un pic de dorit. Dar din catre am inteles aceasta problema s-a remediat la modelul 2005. In rest ce mai ... e super si ca design si ca dotari. Cineva zicea aici ca persoanele de peste 1.70 nu prea incap iun spate. Fals ..eu am 1.90 si stau lejer fara sa dau cu capu' biggrin.gif
Dany_s
eu si consoarta avem un Chevy Aveo, Kalosul american, cu motor de 1.6 16V. In mare suntem multumiti de ea si e de departe cea mai buna oferta overall din clasa sub-compacta, cel putin pe piatza americana. Cel putin pana acum cand apare noua Kia Rio si noul Accent, sa vedem cum se prezinta ele. Noi o avem din octombrie 2004 si are 19 000 km.

In Ro insa nu cred ca merita decat prin leasing pt a scapa de taxe, cu banii jos pare putin mai scumpa decat concurenta europeana.
corina65141
Am inteles ca la acest tip de masini a fost cerut scut. Cum majoritatea masinilor straine nu au, se preteaza un scut la acest tip de masina? Nu se incalzeste motorul prea tare? Are cineva deja montat ? Care este impresia?Multumesc
Nexxus
QUOTE(corina65141)
Am inteles ca la acest tip de masini a fost cerut scut. Cum majoritatea masinilor straine nu au, se preteaza un scut la acest tip de masina? Nu se incalzeste motorul prea tare? Are cineva deja montat ? Care este impresia?Multumesc


Unii dealeri puneau scut la cerere (DiBas daca nu ma insel)! Motorul nu se incalzeste suplimentar si nu dauneaza masinii per ansamblu!
Mai problematic este ca se pare ca trebuie facute ceva modificari pe sub masina: sudate niste piulite pentru a putea prinde scutul sub masina!
Oricum, daca nu are scut nu este o problema foarte mare pentru ca masina este destul de inalta incat sa nu dea cu motorul de gropile patriei!!
Dar, cine stie, daca ai obiceiul sa te duci la peste sau offroad, atunci... pune-i scut! :wave:
Rudolf90835
Salut..am un kalos din februarie 2004, acum am 50.000km cu el, i-am schimbat doar caseta de directie.."pentru ca iei curbele cu viteza" (asa mi-a spus seriful de la service)..in rest e ok..alte probleme n-am avut..insa au avut altii cu ea si de aici am dedus urmatoarea chestie: tabla lasa de dorit..e foarte timida in sensul ca la o atingere mai apasata(nu foarte) se indoaie..cand am fost cu ea la service la 40.000 km erau vreo 4-5 acolo lovite urat de tot si l-am intrebat din nou pe acelasi serif local cum s-au lovit fiecare si mi-a zis..taticule n-aveau mai mult de 50km/h in momentul impactului..eu credeam ca s-au lovit pe autostrada la 120-130 pt ca erau groggy de-a dreptul..in fine ideea e ca si testul Ncap e ingrijorator..doua stele..lasand aspectele astea la o parte..am fost si eu ca tot omul la mare si am descoperit ca taximetristii constanteni sunt fani kalos(majoritatea!!!)..acum k nu se mai fabrica si a fost inlocuit cu aveo ar trebui sa-mi dau cu parerea despre modelul cel nou..cert este ca in februarie expira leasingul si o voi inlocui cu alta...per total, in aproape 3 ani de rulat cu kalosu pot afirma ca nu m-a dezamagit si pt cat am platit consider ca este echitabil raportul calitate/pret..cu un minus la consum dar in Bucuresti daca vrei consum redus iti iei diesel(iar eu unul nu sunt fan)..Drive Safe
James Kilowatt
Kalos are 3 stele ncap chiar daca meseriasii de la NCAP aveau dopuri in urechi si nu au auzit alarma de la centura
http://www.euroncap.com/images/results/sup...20Datasheet.pdf

Siguranta unei masini nu e data de tabla nedeformabila...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.