Renault Megane II |
This topic is about Renault Megane II, the author, Istvan-Peter, wrote about: Mersi de raspuns! Nici eu nu mi-am dat seama ce ar trebui sa fie acele trape, dar nu am gasit nimic sub scaune. Airbagurile am gasit doua pe partea la ... To read more just scroll down
Renault Megane II |
Jul 28 2004, 03:18 PM
Post
#41
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 30-August 02 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 6.075 |
Nici eu nu mi-am dat seama ce ar trebui sa fie acele trape, dar nu am gasit nimic sub scaune. Airbagurile am gasit doua pe partea laterala a spatarului scaunelor. Nu au cum sa fie ele pentru cap, pt. ca sunt jos de tot. Iar inchiderea la demaraj am s-o incerc. |
|
|
Jul 28 2004, 04:45 PM
Post
#42
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 24-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.349 |
citind mesajele de pe forum incepe sa0mi para rau ca nu am luat un megane II 1.9 dci
am fost si eu de curand in situatia sa caut o masina si am facut-o chiar temeinic. Am vazut peugeot 306, noul astra , mazda 3, toyota cellica si audi a3. acum imi pare rau ca nu m-am uitat mai atent si la megane II as fi inclus si un renault megane II in lista dar am ramas cu o impresie cam ciudata dupa ce am condus mai bien de un an si ceva un megane I bicorp. so... cum e megane-ul asta bicorp?! eu ii spuneam masina saltareata. la viteze mai mari si pe drumurile noastre (numiti-le sosele europene, nationale, autostrada, etc) cam salta de pe sosea la cea mai mica denivelare. La fel in curbe.... cam strangeam din fund un pic pe de alta parte, bordul e total dezordonat.... de exemplu, cu cineva in dreapta mereu ma trezeam cu avaria pornita (o tot atingea cu genunchiul)... si nu va ganditi ca se intampla la stationare si respectiva adopta o pozitie nefireasca capacele care acopera suruburile ce fixeaza tapiteria de tavan... ma rog unul din ele a cazut a doua zi dupa ce am cumparat masina si, desi la fiecare revizie am cerut sa mi-l fixeze nu au reusit in prima iarna au inceput sa scartaie pedalele de frana si ambreiaj. dupa un timp au tot inceput sa scartaie cam toate surubelele prin masina cablul care merge catre boxa din usa fata dreapta a alunecat de unde era fixat si, era un nightmare pt. cel din dreapta sa aiba grija sa nu-l agate cu picioarele. la 1.5 ani s-a rupt nu stiu ce ventilator sau clapeta la aerul conditionat si trebuia schimbat cu totul... de data asta pe banii mei si nu aveam chef. what else.... mda... cam ieftine materialele de pe consola si tare incomode scaunele... cadeam din ele si, dupa drumuri mai lungi ma cam durea spatele... toate astea nu se intamplau in ford escort-ul precedent. la puncte tari as pune motorul care raspundea foarte bine la accelerari. tot la minusuri e computer0ul de bord care gestioneaza cam aiurea turatia la relanti... variaza cu cateva ste de ture so.... asta inseaman pt mine megane acum. ma intreb daca toate chestiile astea s-au corectat la megane-ul II care... admit imi place ca forma admit ca as sugera oricui sa se uite intai la mazda 3, noul astra sau audi A3 inainte de megane. pt. mine e obsolate, am luat un a3 dar ca sa nu fac recomandari aiurea amicilor mi0ar place sa aud niste opinii PS: raportul pret/calitate este totusi excelent la megane (inclusiv I) |
|
|
Jul 30 2004, 01:21 PM
Post
#43
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 6-July 04 From: Deva (Hunedoara) Member No.: 28.917 |
QUOTE(Istvan-Peter) Am si eu un MII sedan, 1,6 16V, dar dupa 2 saptamani si 1500 km am deja reprosuri in ce priveste finisajul interior. (Chederele de la consola centrala a franei de mana mi-au cazut dupa 2 zile!! Repet, 2 zile. Parca-s prinse doar in aer.)
Si alt aspect. Anumite dotari care apar pe site-ul oficial Renault, lipsesc in realitate, si anume: -airbag-urile laterale cap pt. locurile din fata. -inchidere automata a usilor la demaraj - se inchide doar daca apesi butonul! -trape sub locurile din fata. Eu consider lucrul asta o MARE NESERIOZITATE din partea unui producator, chiar daca e vorba de modelul de echipare de baza (Authentique). E bine, ca unii potentiali cumparatori sa stie asta! In rest cam lenes, dar sper ca in timp se mai rodeaza. Insa bineinteles, isi merita banii, astept alte surprize! Salutare! Am vești bune pentru tine: 1. inchiderea automata a ușilor la demaraj se seteaza atfel: pui contactul și apoi apeși butonul de inchidere a ușilor (de pe consola centrală) cca 5 sec. până apare o confirmare sonoră de setare (2 beep-uri). Pentru a renunța la această setare repeți pașii descriși anterior. (vezi cartea de instrucțiuni, cap 1, pctul 1.14) 2. trapele de sub locurile din față sunt cele aflate sub preșuri (unde stai cu picioarele). Sunt și la tine și în dreapta. Cât despre faptul că e leneș... ceva nu e ok. MII are un demaraj f. bun pentru motorul de 1,6. Nu mai știu exact cât îi ia până la 100 km/h, dar era cca 10-11 sec. Aici cred că e o problemă la mașina ta, dar s-ar putea să își dea drumul după ce mai faci ceva kilometrii. Apropo, ce benzină bagi? Încearcă OMV 100. Aprpos de surprize...vei avea și de astea. Ele apar la orice model nou, indiferent de marcă. MII nu face excepție. :evil: O să vezi! Să ai parte de ea |
|
|
Jul 30 2004, 03:42 PM
Post
#44
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 29-July 04 From: Bucuresti Member No.: 30.053 |
QUOTE("Istvan-Peter") Am si eu un MII sedan, 1,6 16V, dar dupa 2 saptamani si 1500 km am deja reprosuri in ce priveste finisajul interior. (Chederele de la consola centrala a franei de mana mi-au cazut dupa 2 zile!! Repet, 2 zile. Parca-s prinse doar in aer.)
Si alt aspect. Anumite dotari care apar pe site-ul oficial Renault, lipsesc in realitate, si anume: -airbag-urile laterale cap pt. locurile din fata. -inchidere automata a usilor la demaraj - se inchide doar daca apesi butonul! -trape sub locurile din fata. Eu consider lucrul asta o MARE NESERIOZITATE din partea unui producator, chiar daca e vorba de modelul de echipare de baza (Authentique). E bine, ca unii potentiali cumparatori sa stie asta! In rest cam lenes, dar sper ca in timp se mai rodeaza. Insa bineinteles, isi merita banii, astept alte surprize! salut, sint nou pe site si eu. am un autentique pe care l-am studiat destul de bine, cu toate ca il am doar de o saptamina. 1.trapele nu sint sub scaune, ci mai in fata, sub covorase, chiar la buza portierei(fi-miu e incintat sa-si ascunda bay-blade-ul acolo). 2.usile se inchid automat la pornire. trebuie sa tii apasat 5 secunde pe butonul cu pricina(cel din dreapta avariei). |
|
|
Aug 2 2004, 12:22 PM
Post
#45
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 191 Joined: 2-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.312 |
|
|
|
Aug 2 2004, 01:14 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 518 Joined: 8-July 02 From: Bucuresti Member No.: 5.114 |
Am vazut pe site-ul lor ca au lansat varianta break (estate). Arata super misto. Eu sunt adeptul berlinelor, dar este pentru prima oara cand sunt incantat de cum arata un break. Are idee cineva pe unde e facut asta? Daca e si turkish-free, nu vad cum ar putea cineva sa fie nemultumit de el.
|
|
|
Aug 2 2004, 01:17 PM
Post
#47
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Eu stiu ca in Turcia se produce numai varianta sedan, iar in Spania cea hatchback, despre break cred ca tot in Spania sau daca nu Franta.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Aug 5 2004, 05:34 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.007 Joined: 26-July 04 From: Bucuresti Member No.: 29.898 |
Salutare puteti sa i-mi spuneti si mie ce face mai concret Functia "follow me home" la sedan ?
|
|
|
Aug 6 2004, 09:32 AM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 518 Joined: 8-July 02 From: Bucuresti Member No.: 5.114 |
Iti mai tine aprinse farurile 1 minut (nu stiu sigur daca poti schimba intervatul sau e fix) dupa ce ai incuiat masina, dupa care le stinge automat. Asta e facuta pentru cand ajungi seara acasa, nu ai lumina pe strada, sa iti lumineze drumul pana intri in casa.
|
|
|
Aug 6 2004, 10:17 AM
Post
#50
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
am si eu functia asta, dar nu am reusit pana acum sa aflu cum se activeaza... poata imi spune si mie cineva :oops: Multumesc in avans
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Aug 6 2004, 10:39 AM
Post
#51
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 6-July 04 From: Deva (Hunedoara) Member No.: 28.917 |
QUOTE(V l a d) am si eu functia asta, dar nu am reusit pana acum sa aflu cum se activeaza... poata imi spune si mie cineva :oops: Multumesc in avans
Salutare Vlad, Detalii gasesti in ghidul de utilizare la puntul 1.77. Pe scurt trebuie sa faci urmatoarele: 1. opresti motorul si scoti cardul 2. tragi maneta pentru faruri spre tine (cum stai in pozitie normala la volan) in acelasi mod ca atuci cand dai faza lunga. Farurile se vor aprinde si raman aprinse pentru cca. 30 sec, dupa care se sting singure. Daca vei sa maresti intevalul cat stau aprinse, dai de mai multe ori de ea (max. 4 blitzuri pentru max 2 min) :idea: Scuze pentru exprimarea nu tocmai stiintifica, dar sper ca ai inteles. daca nu...nu uita de Ghidul de utilizare, pagina 1.77. Sper sa iti fie de folos. :salute: |
|
|
Aug 6 2004, 12:20 PM
Post
#52
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
multumesc mult pentru raspuns, ai fost chiar foarte clar. O sa incerc chiar azi sa activez sistemul.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Aug 24 2004, 03:37 PM
Post
#53
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 30-August 02 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 6.075 |
Mersi de răspunsuri și în special la sfaturi pentru toți. Oricum m-am lămurit la multe chestii. Locurile de depozitare din fața scaunelor le știu, și pot să spun, că sunt deja mulțumit și de demaraj. Un mic rodaj a prins bine. Am ajuns deja la 5200 km, și lucrurile s-au schimbat mult. Încă o dată Mersi!!!
|
|
|
Sep 2 2004, 12:14 AM
Post
#54
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 1-September 04 From: Galati (Galati) Member No.: 31.710 |
Vreau sa-mi iau si eu prima mea masina noua si de o luna am luat reprezentantele la rand si m-am saturat de drive-test_uri. Am condus numai diesel, Toyota Avensis, Ford Mondeo, Opel Vectra, Skoda Octavia & Superb, Peugeot 407. M-as baga la un CIP intre 13.000 si 19.000, dar as vrea sa nu arunc banii aiurea ca nu detin tipografie .
Sincer dupa o luna sunt mai nehotarat ca la inceput. Toate la aceeasi motorizare si dotari au preturi relativ asemanatoare. La Renault nu m-am gandit ( consideram fara motiv ca e o marca relativ slaba si nefiabila dar am inceput sa-mi cam schimb parerea dupa ce am citit aici ). Am un prieten care are un Megane Sedan Privilege 1,5 dCi de 80 CP si care a facut 45.000 Km in 4 luni. E super multumit, cica reviziile sunt cam scumpe ( comparativ cu concurenta ... dar la 13 mii si ceva CIPu' !!! ). Cica daca si-ar mai lua unul ar mai baga si ceva optionale + motorul de 100 sau 120. Ce sa zic, clar Renault Megane Sedan e cam cu 3000 Euro (poate mai bine ) mai ieftin decat concurenta la aceeleasi dotari si motorizare. Pentru o masina de 12 - 13 mii CIPul e probabil cea mai buna optiune. Eu ma gandesc la un Privilege de 1,9 dCi de 120 CP cu clima si alte cateva chestii si CIPu ajunge pe la 16.000 si un pic. Nu e totusi cam mult pentru un Megane ? Adika la banii astia te apropii de orice masina enumerata mai sus ..cei drept mai saracutze ca dotari. Un singur lucru mi se pare ciudat ...Renault da garantie doar 18 luni in timp ce ceilalti dau 2 sau 3 ani fara limita sau 100.000 km Ce parere avetzi ? |
|
|
Sep 2 2004, 08:47 AM
Post
#55
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
eu zic ca merita. Nu cred sa iti ei alte modele cu aceeasi motorizare si aceeleasi dotari la 16.000. Inainte sa imi iau meganul am cautat si eu la toti dealerii si am constatat exact ce spui si tu. Orice model de la megane e mai ieftin cu 3000 decat rivalii sai (motorizari identice si dotari identice). Eu sunt foarte multumit de ea am 6000 km si merge impecabil. Parerea mea e ca se merita o reducere de 3000 de euro pentru o masina bine dotata si cu o motorizare buna ca 1.9 care are 130 cp din cate stiu eu.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Sep 10 2004, 09:45 PM
Post
#56
|
|
pilot Group: Membri Posts: 257 Joined: 7-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.104 |
Nu mi se pare o oferta pre buna sa dau pe un megane 2 _16000E CIP tinand cont ca este facut in Turcia,la 20000E DDP este Passat-ul TDI care este super masina,21500DDP Skoda Superb TDI,Toyota Avensis 2.0 D la 20500E,Ford MOndeo-masini kare se kk pe Renault asta pt 1500E in plus kred ca merita,de fapt Renaultul este o Dacie cu imbunatatiri
|
|
|
Sep 11 2004, 08:28 AM
Post
#57
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
te rog sa nu mai utilizezi k in loc de c.
multumesc . acum la 14 400 CIP iei un M2 1.9 dci 120 cp cu performante foarte bune si cu dotari peste masura lista preturi megane II 1.9 dCi dinamique la 19 000 CIP gasesti un 1.9 TDI 130cp cu dotari minime si cu performante bune. lista preturi passat acum vine intrebarea mea : daca eu iti dau 14 400 imi pui tu restul de bani pana la 19 000 ??? :bounce: si imi platesti tu diferenta la revizii ? ca la M2 este 4.6 mil , la passat este 10 mil . si preturile mele sunt amandoua fara taxe -------------------- |
|
|
Sep 12 2004, 02:20 AM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(ionut32111) Nu mi se pare o oferta pre buna sa dau pe un megane 2 _16000E CIP tinand cont ca este facut in Turcia.............de fapt Renaultul este o Dacie cu imbunatatiri
bre, Ionute, si ce daca megane2 se asambleaza si in Turcia? ce turcii n-au si ei 2 maini si un cap? uzina este construita de Renault, cu tehnologie Renault, personalul e instruit de Renault si majoritatea componentelor provin de la aceeasi producatori. ai matale date care arata ca productia de la uzina Renault din Bursa e mai de proasta calitate decat cea din Franta sau Spania? pana nu poti sa produci date exacte las-o jos... hai, daca spunem ceva sa vorbim in cunostinta de cauza, nu dupa ureche... uite ce reiese din raspunsurile nemtilor insisi la capitolul fiabilitate: http://www.jdpower.com/news/releases/press....asp?ID=2004056 deci Renault e mai fiabil decat VW si e mai bine sa iei masini VAG ansamblate in Cehia, i.e. Skoda... daca vrei sa stii si aici in USA VW cu Golf si Jetta/Bora a avut o fiabilitate mult mai proasta decat Chevrolet Cavalier (care e un fel de Dacie americana). Golf/Jetta sunt mult mai bune calitativ, dar au si ele bubele lor... http://www.jdpower.com/news/releases/press....asp?ID=2004055 survey-ul Consumer reports spune acelasi lucru VW sucks la fiabilitate... Megane2 nu e conceputa sau facuta in bazarele Istambulului... eu am un VW Golf 4 GTI, imi place VW in multe privinte, dar nu cred ca e asa un fenomen auto care pune Renault-ul in genunchi... apropos, stie cineva cu date serioase ca Megane2 este mai putin fiabil decat VW Golf4?... e clar ca pt. Golf5 nimeni nu stie exact cum sta treaba. Renault nu e Dacia, asta e clar si de pe malul asta al Atlanticului... Dacia e un Renault incremenit in proiect si in timp, vorba d-lui Liiceanu. Insa la vremea cand Renault 12 a aparut in Brazilia in 1968 sub numele de Ford Corcel ( in mod curios in Europa a debutat un an mai tarziu!!! ) VW Golf ( lansat in 1974) si Passat (1973) nu existau, decat poate pe plansetele de la Wolfsburg!!! la acea data Renault 12 era mai masina decat broscuta proiectata sub obladuirea lui Hitler in anii '30. |
|
|
Sep 12 2004, 07:41 AM
Post
#59
|
|
pilot Group: Membri Posts: 257 Joined: 7-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.104 |
Una full este peste 22000DDP (1.9dci) mi se pare enorm 22 pe un megane :evil: la banii aia ai alte optiuni Nissan Primera 1.9 dci (fabricat in Anglia) un full (clima,xenon,piele,ESP etc)23000DDP,Passat 22500DDP 1.9TDI 100cp (191km/h) 12.4s 0-100km/h (apr. full)
|
|
|
Sep 13 2004, 09:18 AM
Post
#60
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Motor de 100cp pentru passat e de toata jena Cum poti vorbi de asa ceva... Eu am dat pe M2-ul meu 14.800 si e plin de dotari si mai am si 115cp care fac 11 sec pana la suta, nu 12.4. Daca iti ei masina, baga una care are cu ce se lauda. Nu iti ei ferrari cu motor de 1.4, 16 v doar ca sa ai ferrari. (asta era o referire la passat, nu ca ar avea ferrari motor de 1.4). La 14.800 am toate sistemele de control si siguranta, un motor destul de puternic pentru caroseria asta si climatronic, cd, etc, etc, etc. Asa ca nu se compara 14.800 cu 22.000 sau 25.000. Normal ca daca as fi avut 25.000 luam alta masina, dar voi vorbiti in primul rand de clase diferite si mai apoi de preturi total diferite!
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:52 AM |