Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Renault Megane II
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Pages: 1, 2, 3
Sorin1
Fratilor, am vazut deja destule pe sosea, m-am binoclat la una la dealer, mi-au curs balele. Am ramas masca si de pret. Toata stima francezilor, li se mai spala rusinea cu Solenza E superba noua Megane, parerea mea, si are 5 stele la Euro NCAP...ce mai e de comentat? Voi ce ziceti? E vreun posesor de asa ceva pe aici sa-si dea cu parerea? Chiar si de Megane celalalt, sa-si dea cu parerea.Mie, sincer, imi vine sa-mi vand TDI-ul si sa ma infig la asa ceva !
Sorin von Siebenburgen

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-06-07 11:28 ]
Jack
Eu zic sa dai unda verde gandului tau . La fel ca si Fiat Punto la vremea lui , Megane ll a ajuns o referinta in ceea ce priveste clasa compacta , devansand chiar si Peugeot cu pretul lui special pt Romania. Un alt element care atarna destul de greu este aerul conditionat oferit standard , iar daca mai dai 263 euro iti iei climatronic . Imbietor, daca tinem cont ca un climatronic costa in jurul a 1500 euro . Pe de alta parte noua linie creata de Renault poate parea putin futurista , insa e de asteptat ca o vor prelua si alte marci . Eu personal astept sa vina varianta break ca sa ma bag la un 1.6 dynamic . Nu recomand diesel la aceasta masina , dat fiind pretul aproape identic pe piata cu cel al benzinei si in plus modelele pe benzina au un consum mai mult decat acceptabil . Nu cred ca diferenta pe care o dai ca sa-ti iei diesel o vei amortiza in mai putin de 4 ani . (ma refer la 1.9 diesel fata de 1.6 benzina).
OMEGA
Mai cititi un pic mai fratilor!
Megane 2 de 1.9 dCi are 120 de cai si un cuplu de 250 nm mai mult chair si decat propursorul de 2 L iar consumul este si el mic. nu stiu care se mai uita la consum daca e sub 7 in oras.
Apropo dCi de 1.9 are performante mai bune decat 1.6
kozma
eu am un Astra din 97 Diesel si un Clio Symbol din decembrei.Vreau sa le dau verde sa cumpar un Megane 2 Dynamic de 1.5 dci.E super .Am fost in Drive test cu el
A Go Go
Propun o rubrica noua :

Ce are Megane de celelate masini nu au si conducatorii auto romani nu pot traii fara el ?
smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif
L-am vazut pe situ-l Renault si e Ok dar cam atit.
Arata ca o Solenta dar cu un spate diferit ca frontul-i aproape identic nu numai dar si bordu-i la fel...hhmmmm...coincidenta sau surori din nastere ?????
PA si distractie placuta cu noul Megane.
Sorin1
Tizule, tu ai un fix cu Solenza...si cu facutul comparatiei cu Megane. Habar nu ai, nu te pricepi deloc...vezi poza, pozele si nu intelegi din ele nimic. www.renault.ro te poate lamuri cu Megane2. Dar e o adevarata jignire pentru Renault sa afirmi asemenea monstruozitati.
Astept pareri serioase fratilor; daca se poate, macar aici nu mai pomeniti de grozavia aia de Solenza
Sorin von...
Luc1an
Baieti.. eu am un Classic 1.9 TDI pe care l-am pus la vanzare ca sa-mi iau Megane II dci. Sint bolnav dupa masina asta de cind am vazut primele prezentari acum mai bine de un an iar la drive test a fost de mare senzatie. Este complet alta masina, singurul punct comun cu surata mai veche este numele. In rest este cu totul altceva... nemaivorbind de noutatile tehnologice. Apropos, am facut un calcul: la preturile de azi, motorul 1.9 dci se amortizeaza dupa vreo 60.000 de kilometri. Insa ai un motor cu un cuplu mai mare chiar decit la motorul 2.0 16V. Pentru cine zice ca Meganu e un fel de inSolenza ... il sfatuiesc sa se spele un pic pe ochi ca subiectul nici nu suporta comparatie.
A Go Go
Ptr 7 munti baronul ....fie vorba-ntre noi marca Renault in general este o jignire adusa tuturor marcilor de calitate in special marcilor japoneze.
Dovada este impasul in care se afla astazi ca vinzari in Europa marca Renault. Vezi pierderile mari pe piata europeana. Ce-i tine pe ei pe linia de plutire este compania Nissan care face automobile de inalta calitate si care le vind pe piata americana de desfacere a Nissanului unde de fapt fac un profit mare . Altfel, la pmaint....pa
P.S-Vezi ca au niste "sonder-angeboturi" la Seat ca doar asa sa vi le mai bage pe git, asta pentru cei cu fixatia de masini spaniole smile.gifsmile.gifsmile.gif
Solenta-i buna pentru romaniul de rind si cu bani putini. Cifrele vorbesc la vinzari ...smile.gifsmile.gif
A Go Go
pentru Lucian

De fapt toate Renaulturile sint o Solenta ....ah ,nu invers tote Solentele sint un Renault....dar cred ca mult mai bun si mult mai ieftin .
Ia mai uita-te tu la botul Magne si Solenta ...poate ar fi bine sa-ti speli ochii mai des decit cele 7 zile de rigoare in Ro.smile.gifsmile.gif ...si inca ceva vezi ca si interiorul mai precis bordul Solentei arat aproape identic cu cel al lui Megane...coincidenta crezi ?
De fapt cum i-am mai spus si lui von Sorin vinzarile conteaza si nu vorbele.
Sa-ti spun un proverb:
" money talks si bull shit walks" proverb valabil pentru unii pe aicea ....smile.gif
Dragos4
Pentru Sorin de peste apa

Mai omule, pe zi ce trece spui aceleasi chestii, insa din ce in ce mai spre eronat!
Cum sa spui tu ca "marca Renault in general este o jignire adusa tuturor marcilor de calitate in special marcilor japoneze." Cum sa pomenesti de masini japoneze intre cele europene!?? ... "Dovada este impasul in care se afla astazi ca vinzari in Europa marca Renault." Cum sa fie impas in vanzari daca ma duc pe strada si una din 4-5 masini e Megane, Clio, Laguna, Scenic, RX4, etc. Sunt ENORM de multe. Daca ma uit la stiri si prezinta una un reportaj, prin spatele ei pe strada trec Clio si Megane. Deci nu numai in Iasi e plin de Renault-uri! Sunt MULT mai multe Renault decat Solenza pe strazi. Bun.

Probabil fiind acolo, in USA incerci cat mai mult, prin Internet sa vezi cam cum sta treaba aici, din toate punctele de vedere, si se vede CAM CLAR ca siturile te induc in eroare!

Normal ca Dacia a fost facuta dupa Renault. Prima Dacie a fost facuta dupa Renault. Toate daciile au fost facute dupa Renault. Am SupeRNova si are casetofon si motor si cutie de Clio, deci de Renault. Solenza este facuta dupa Renault, cu bot ASEMANATOR ca cel de la Renault si alte chestii. Insa nu se compara din NICI un alt punct de vedere.

Tot argumentezi ca si-au cumparat nu stiu cati Solenta de la inceputul anului si ca bate nu stiu ce record. Da, insa 90 % din ei au avut inainte 1310. Normal sa nu se planga nimeni de ea, pentru ca posesorii au trecut, cumparand Solenza, de la Lastun la Trabant. (Si o lauda la prietenii lor, acestia fiind cu siguranta tot posesori de 1310).Si cum Trabant e masina straina fata de Romania, asa li se pare lor mare lucru acum Solenza. Da ia sa ii fi vazut eu, daca inainte de Solenza ar fi avut fiecare posesor actual, cate un un Peugeot 307. Oare nici atunci nu existau comentarii pe seama Solenza? Cei 10% care nu au avut inainte 1310 au avut probabil, o masina straina. Veche de 15 ani poate. Cu siguranta ca le pare rau de achizitia facuta!

"invers tote Solentele sint un Renault....dar cred ca mult mai bun si mult mai ieftin"
Deduc ca "Solenza e un Renault MULT MAI BUN SI MULT MAI IEFTIN". Hello? Man? Are you kidding me? Cum poate cineva sa zica ca Dacia e mai buna decat Renault? Mai e cineva aici pe forum de aceeasi parere? Nu imi venea a crede, am citit de 20 de ori ce ai scris, ma gandeam ca nu am inteles eu bine!!? Eu zic sa o lasi mai moale cu afirmatiile astea.... daca nu esti aici, nu vezi care si cum masini sunt pe strazi si alte alea, degeaba incerci sa te informezi prin Internet sau oricum altfel.

Numa Bine
4x4
, indiferent de tema discutiei tot la solentza se ajunge , Dragos are dreptate sau cel putin eu ii dau dreptate .

Prin bucuresti am inceput sa vad ici colo cate o solentza, dar la volan fie o dra fie cate un pensionar sigur fost posesiori de 1310 .

bafta


Sorin1
Tizule, pe zi ce trece ma conving ca esti blonda, de fapt. Anii aia traiti in USa chiar nu te-au schimbat deloc...aceeasi mentalitate? Arunci cu noroi in orice doar ca sa-ti argumentezi o idee subreda?"fie vorba-ntre noi marca Renault in general este o jignire adusa tuturor marcilor de calitate in special marcilor japoneze." Afirmand chestia asta, tu geniule moldav, automat ii faci prosti si tampitii pe toti posesorii si viitorii posesori de asa ceva, pe toti specialistii in domeniul auto care au dat atatea premii marcii Renault pentru performantele si realizarile sale. Daca mai afirmi si ca interiorul la Megane 2 e "asemanator daca nu chiar identic" cu Solenza, ma conviing ca ai tot atat de-a face cu masinile cat are si bunica-mea cu computerele. Ce sa mai zic de simt estetic.
Si sa-ti mai spun ceva, nici pe departe nu am o fixatie pentru marcile spaniole, pur si simplu acest model ne-a placut cand ne-am hotarat sa cumparam o masina. Urmatorul poate va fi altceva, dar te asigur ca nu va fi o masina japoneza. Uite, spre deosebire de tine, eu sunt obiectiv, le recunosc calitatea, dar eu nu o doresc din motive subiective: nu am vaut inca una care sa ma atraga ca design, iar piesele sunt ff scumpe aici. Noi nu ne permitem, ca voi, sa luam o masina la 2-3 ani. Si astea japoneze pica repede. Si eu prefer diesel, punct la care japs nu exceleaza.
"bull shit walks" <= aici ai dreptate, rahatul a aparut pe sosea si se deplaseaza, se numeste Solenza
Aveam o mai mare consideratie pentru spiriul moldav, da' tu trebuie sa fi exceptia aia de intareste regula; repeti intr-una aceleasi chestii fara sa argumentezi nimic inteligent; nu ai fost in stare sa raspunzi la nici una din interpelarile mele si ale celorlalti aceleasi "Solenza e ideala", "cele peste 5000 de bucati vandute vorbesc de la sine"
Tot o dai cu vanzarile, ia uita-te pe piata europeana in ansamblu, cate japoneze se vand? Cate americane? O Europa intreaga e tampita? Nu cred...mai repede invers. Atata timp cat americanii isi tiparesc banii de cate ori au chef, isi pot trage si 3-4 masini pe an, chiar daca pica rapid...ce conteaza, alta la rand.
Noi europenii suntem mai gospodari...ti-am mai spus textul cu mediul, gandul la viitor...etc...chestii pe care nu le intelegi , oricum
Sorin von....
krysty
sorin are dreptate! seat este o mașină care se prezintă foarte bine. designul este atrăgător ca sa nu mai spun de sistemele de securitate dupa care multe mașini americane doar visează!
PS: sorinilor faceți ceva fraților să vă poată deosebi lumea! un nou intrat ar zice că e unu' care suferă de dedublare! parol!
Sorin1
Cristiane, curat dedublare ! ce dreaq sa facem noi? Pai adminii halesk moka pita? Eu nu-mi schimb nick-ul, ca am fost first. Daca esti atent, eu ma semnez la sfarsit cu "von" sau "von Siebenburgen"...pe tiz il recunosti dupa Solenza prezenta in fiece mesaj si aberatii
Sorin von...tradu tizule

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-06-10 08:37 ]
Luc1an
Putem sa stam sa ne contram la nesfirsit pe tema de mai sus. Eu propun sa punem mina de la mina sa-i luam baiatului de tip sorin un bilet de avion si sa-i aranjam un test drive. Daca omu n-a vazut...nu poti sa te superi pe el. Nu poti sa te superi ca n-a vazut plasticu' de super rahat de pe solenza si cum se rup prizele de aer daca vrei sa-ti muti "jetu' " (ca sa zic asa...) sau ca din cind in cind capota de la motor nu se inchide pentru ca a ramas blocat un anume cablu. De asemenea nu poti sa te superi ca nu stie ca solenza e de fapt o supernova cu facelift. Sau poate doar arunca o piatra si noi nebunii ne ingramadim s-o scoatem:)
guerilla
eu zic mai bine sa ii trimitem o solenta acolo asa poate primeste ce merita: sa il faca de cacao dragii lui conationali cand l-or vedea pe transcontinentala cu minunata insolenta
Cristian2
M......... SORIN CEL CU RENAULT, CARE ZICE CA FORD SUNT RABLE (BINE CA SUNT RENAULT MAI BUNE) CREZI CA DACA STAI SAU AI FOST IN USA ESTI MAI INTERESANT CREDE-MA CA NU ESTI DELOC, BA DIMPOTRIVA ESTI CU MULT MAI PROST SI MAI TAMPIT, CRETIN, IDIOT.... ETC
Cristian2
MUIE SORIN
guerilla
esti total off topic omule.
controleaza-ti limbajul.
chiar daca cineva spune ineptii pe forum a spus-o intr-un mod elegant si nu a jignit cu apelative de genul pe care le folosesti tu.

citeste istoria de pe forum... a mai fost cineva ca tine. am mai vazut filmul asta. da si tu dovada ca esti om. ai chef de injuraturi baga-te si tu pe topicul: loc de dat cu capul. e special creat pentru asa ceva.
mersi
krysty


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-06-10 13:45 ]
OMEGA
Sorine cum poti sa compari un renault cu dacia, in special Megane 2, topicu cu locu de dat cu capu e casa ta!
Dragos4
Pentru Cristian cel cu injuraturile, nu e frumos asa man, omul ala nu are nici o vina sa il injuri tu, ex exprimandu-si parerea pur si simplu, cum se face, fara sa injure pe nimeni. Pe de alta parte are mai mult de 40-45 ani. Tu cat ai? E frumos asa? Fa un topic separat si injuram acolo, dar lasa-le oamenilor dreptil la opinie!


Pe de alta parte:

mai... se deosebesc usor Sorin unul de celelalt, ca va uitati sub numele "Sorin" in stanga si cate mesaje a postat. Cel din USA care iubeste Solenza are 100 si ceva iar cel din Romania vreo 70 sau 80. Eu in felul asta ii deosebesc.

Era unul pe aici care tot se lua de Sorin de peste apa, cum ca e moldovean si ca nu stiu ce, stati mau usor ca nu numai el e nasut in Moldova pe aici... mai sunt si exceptii... daca el e din Moldova si are gandirea asta, NU inseamna ca suntetm toti la fel. Si ca are gandirea asta nu-i nimic, nu-i nici o rusine. Asta e opinia lui si gata, pacat ca nu prea a adus argumente solide...
Il asteptam, poate aduce!

Numa Bine
sergiu1
dati-va cu parerea despre opel astra comparativ cu renault megane.
multumesc
Calibra
Acum vreo 2-3 ani de zile daca cineva imi pomenea de Renault pufneam in ras, m-am ferit in totdeauna de marca asta si cu toate astea dupa ce am vazut absolut tot ceea ce este pe piata am ajuns la concluzia ca Renault s-a reinventat, a renascut in ceva ce personal mie imi place la ora actuala din toate punctele de vedere.Am avut de nou un vw golf vr6 gti (state) din 96, masina cu tot ce se poate pune pe ea, fiind a treia masina am facut pana in 2003 04 cand am vandut-o 60.000 km. ATENTIE proasta, proasta, proasta masina, incredibil de proasta.Am schimbat niste piese la ea care in mod normal la orice alta masina ar trebui sa le schimbi la sute de mii de kilometrii si asta culmea in regim de mers normal.Consum enorm, m-am hotarat sa o vand.Zis si facut.Am cautat pe piata de data asta o masina diesel de clasa medie si am fost la toate firmele (marcile) sa caut ceva de genul asta.Dupa ce am studiat toate variantele au ramas trei masini in carti (asta si din cauza pretului nu neaparat ca sunt cele mai bune, vezi mondeo si volvo care lipsesc) MAZDA 6, RENAULT LAGUNA ESTATE (break) , OPEL VECTRA.Urmatorul pas a fost sa fac un drive-test cu fiecare dintre acestea.Primul opelul (cel mai scump dintre cele trei), dupa ce l-am condus am zis ca nu mai imi trebuie diesel, zgomotos, puturos, rigid si zgomotos pe amortizare, aiurea rau ca impact in ceea ce ma priveste desi e o masina nou iesita pe piata.A doua a fost laguna.Oameni buni am zis ca visez, am zis ca nu e adevarat, nu am gasit ce sa-i reprosez si asta fiind unul dintre aceia care au idei preconcepute in ceea ce priveste o marca anume, cum eram eu.Ma convins atat de tare incat am zis ca nu ma mai intereseaza mazda oricum ar fi deoarece eu nu am ce sa mai cer de la o masina (si asta dupa ce veneam de pe un VR6, o omega B si o honda CRV).Am plecat de la IPSO 1 Mai razand de mine cu renault-u "meu", dar mai tare razand de vectra care e un mare fas....Totusi intr-o zi fiind in apropiere de mazda am trecut pe acolo sa o incerc si pe aceasta.Am gasit exact ca si in celelalte cazuri dieselu.Pot sa zic ca daca as avea toti banii in mana nu as sti pe care dintre cele doua (laguna si mazda 6) sa o aleg. Masini de mare clasa (la mazda s-a vazut si in premiile pe care le-a luat).Cert este ca Renault marca care pana nu demult ma lasa rece ma atras mai mult si ma castigat in fata multor altor firme de prestigiu.Cea mai tare faza este ca exact inainte sa vand vw am dat cu el pe o ploaie intr-un canal fara capac (premiera in 250.000 km.) care a avut ca rezultat mucificarea amortizorului, pivotului, cap bara ... tot! Si dupa faza asta am zis ca cine si-o lua laguna de 24.000 de euro sa plateasca patru ani de zile la ea si s-o rupa in nenorocirile de drumuri care sunt la noi, nebun sa fie. Fratilor ghiciti ce mi-am luat. CLIO SYMBOL fratilor ha ha ha.... dci 10.000 de euro cu toate pe el fara jante (promotie), desi eu vroiam un megane 1,9 dti , clio nu ma atragea.Dar am facut un drive test cu amandoua si asta a iesit invingatoare (pentru mine).Tot ce pot sa zic acum dupa 6.000 km este ca sunt foarte multumit de ea si nu mai imi trebuie nici una din vechile masini, este beton din toate punctele de vedere (pentru clasa si pretul ei sa ne intelegem).Vreau sa va zic in incheiere ca de acum inainte sunt un fan inrait al acestei marci care ma castigat definitiv dupa ce am discutat si cu altii care sunt proprietari de renault in general si care sunt la fel de multumiti ca si mine.Si pe langa noul megane, ca de fapt despre el este vorba, vor veni in curand de la renault si alte surprize cel putin la fel de placute.Pretul la megane este imbatabil, designul este deosebit fata de ce este pe piata, masina este un best seller, cine a vazut-o si a condus-o a avut numai cuvinte de lauda la adresa ei.
krysty
ai dreptate calibra. renault in ultima vreme se prezinta foarte bine(dovada sunt testele pe care le-a trecut cu brio). clio este o mașină foarte buna pentru oraș(are un demaraj foarte bun) singura ei problemă fiind stabilitatea cam proastă.
Luc1an
off topic: Cristian, am avut clio symbol si am facut un drum pina la viena si inapoi. in afara de faptul ca se uita lumea ca la urs dupa mine ca nu mai vazusera, am fost foarte multumit de ea. e adevarat ca la 160 pe autostrada nu e chiar cea mai placuta senzatie insa isi merita cu prisosinta banii pe care-i dai. pe de alta parte cele 110 kile ale mele incapeau cam greu:)
krysty
tocmai asta am și spus, clio e o mașină de oraș. sunt mulțumit de performanțele sale. mtorul e chiar nervos pentru capacitatea sa(1,4) singura mea nemulțumire o reprezintă stabilitatea. in ceea ce te privește trebuie să recunosc că ai avut curaj ca i-ai "dat" 160. eu n-am indraznit mai mult de 140
valentino
Sa nu uitam totusi ca RENAULT au mai fost "deschizatori de drumuri" in domeniul auto - vezi Espace (practic ei au "inventat" monovolumul). La momentul acela (inceputul anilor '80) mai toata lumea si-a dat cu parerea ca va fi un esec... si uite acum: marea majoritate a producatorilor auto au adoptat monovolumul pe scara larga.

Asa ca si Megane II, chiar daca pare mai ciudat in ce priveste designul (poate) va reprezenta un reper in industria auto.
Sorin1
He, he...mie nu mi se pare deloc "putin ciudat" designul de la Megane II..poate futurist, avangardist...si, ce-i mai important foarte ergonomic...Asta-i "meteahna francezilor" cand proiecteaza ceva cu sumt de raspundere...pun mult accent pe confortul si siguranta pasagerilor....bravo lor....apropos, vrea careva un Seat Toledo TDI ?
valentino
Sorin (cel din 7 cetătzi): Nu am vrut sa te necajesc daca am zis ciudat, e mai corect avangardist
Poate doar ca ne obisnuim (ochiul) ceva mai greu cu noul ( ...putera obisnuintei... )
OMEGA
Eu zic ca renault megane 2 va bate toti comopetitorii.
radu9
Dragii mei,

eu v-as propune sa discutam si putin d.p.d.v. tehnic in legatura cu MEGAUL II var. DIESEL(voi incerca sa fiu inpartial cu toate ca sunt fan al acestui model!!)

1. acest motor are "common rail". Ce inseman aceasta? -este un pas mare al tehnologiei in sensul ca motorul benficiaza de o "conducta" comuna din care se "alimenteaza" fiecare inJector.
Implicatii:
- nu mai apar unde de presiune ca in fiecare conducta de injectie ca in cazul motoarelor standard. In consecinta legea de injectie (legea care guverneaza injectia combustibilului in cilindru) se aproprie foarte mult de cea teoretic pentru care a fost proiectat motorul.
- injectia directa implica consumuri specifice (gr./CP/h) relativ scazute in comparatie cu motoarele diesel "antice" care aveau camere de vartej (cazul Volskwagen -camere de vartej COMET).
- un dezavantaj il reprezinta faptul ca pompa de injectie "lucreaza" la presiuni mai mari fapt care genereaza uzuri mai mari in timp.

2. Motorul, dupa stiinta mea, beneficiaza de o suflanta pentu supraalimentare cu geometrie variabila (Skoda Octavia are asa ceva!)
.....UFFFF! am obosit!

Daca vi se pare interesant mai discutam!

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-07-10 14:40 ]

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-07-10 14:42 ]
D
Desigur, fiecare are dreptul la o parere, care trebuie respectata. Vorbind despre masini, pto fi emise 2 categorii de opinii: pe de o parte opinia celui care vorbeste din carti (a vazut si el pe strada o masina, a citit una alta, etc - opinie care se bazeaza pe informatii nu intodeauna verificate), iar pe de alta parte este opinia celui care vorbeste din postura de sofer cu mii de kilometri la volanului unui anumit model (sau mai multor modele, uneori).

Intre aceste pareri pot spune ca este cel putin o mare diferenta:
- primii vorbesc din punctul de vedere a ceea ce le-ar placea, ce si-ar dori sa conduca (insa de la a dori sa conduci si pana la a conduce efectiv e o cale foarte greu de atins uneori) si atunci ei vorbesc tot timpul de modelele din clasele superioare - care exceleaza la capitolul dotari si performante, fiind foarte usor sa zici "e mai fain modelul X decat modelul Y", desi X e mai scump cu 50% decat Y sau masinile germane sunt cele mai bune)
- cei din categoria "am condus si stiu cum e" vorbesc mai in cunostinta de cauza si pot intr-adevar sa emita opinii, in general, avizate despre masini.
Revenind la subiectul topicului, si anume Megane II, cred ca e o masina care isi merita pe deplin banii -atat dpdv tehnic, cat si dpdv design. Momentan detin un Clio Symbol, pe care intentionez sa-l vand (desi sunt foarte multumit de el) si sa-mi achizitionez un Megane II.
Bineinteles ca mi-ar placea un BMW seria 3 (e ceea ce-mi doresc, insa personal fac diferenta intre ce imi place si ce imi permit).
Concluzia este: emiteti opinii in masura in care puteti sa-i ajutati pe ceilalti (de ex daca stiti ca service-ul la marca X e slabut ar fi bine de spus).
Vis-a-vis de "razboiul" cu bordul de Solenza e la fel cu cel de la Megane II, prezent in topicul de fata, e un exemplu de opinie total aiurea, spusa doar pentru a acumula posturi in plus.
Sal'
D.A.


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-07-14 10:39 ]
Don-2
Bai, ati innebunit sa comparati Solentza cu Megane 2 ???? Oare stiti despre ce vorbiti? Nici nu vreau sa argumentez in vreun fel indignarea mea... Am vazut in topicu' asta, ceva mai sus un istetz care pretindea ca din fata Megane 2 si Solenta sunt la fel... Sigur ca da, au tot 2 faruri, o grila si un spoiler... Cred ca au si 2 semnalizatoare fata, amandoua. smile.gif)

Nu pot sa fiu total obiectiv in ceeea ce priveste Megane 2 pentru ca din toamna trecuta sunt si eu fericitul, si subliniez fericitul, posesor al unui exemplar. 1,6 16V Full-options. Sunt incantat! Si asta dupa ce, ca si un coleg de topic de mai sus, mi-am jurat la un moment dat ca nu imi voi mai lua niciodata un Renault. Si asta nu ca ar fi proaste dar probabil am avut eu ghinion combinat cu zeama de tzeapa... Am avut pana acum vreo 6-7 ani un Renault 26 GTX, o frumusete. L-am luat la S.H., era fabricat in '84. In '92 cand l-am luat eu era deja batran, dar o perioada am fost multumit. Confort de nota 10, avangardist in dotari (geamuri electrice fata-spate - nu uitati ca era fabricat in '84, calculator de bord cu sintetizator de voce si o groaza de alte gadget-uri care-ti fac viata frumoasa si te ridica in ochii prietenilor).
Dupa o perioada nu foarte lunga, am inceput sa bag bani in el. Eram student si cum piesele noi erau si sunt inca foarte scumpe, luam piese de prin parcurile cu masini dezmembrate. Va dati seama ca din momentul ala nu a mai avut viata lunga... Intr-un final l-am vandut si mi-am promis sa nu mai iau alta data un Renault. Asta pana anul trecut, cand am fost total vrajit de un drive-test cu Megane 2. Iar in perioada intre cele 2 Renaulturi am mai avut cateva masini, in majoritatea lor "nemtzesti". Sunt super-multumit de Renault!
copaescu28924
Salutare oameni buni,

Sunt nou pe aici și de fapt prima oară pe un forum. M-a incitat discuția voastră, cu atât mai mult cu cât și eu am de cca. 6 luni un M2, 1.6, 16V, sedan.

Până aici am trecut prin a avea o Dacie berlină cu injecție monopunct și ulterior o SN Rapsodie. Le-am vândut pe fiecare până în doi ani și au fost ok la vremea lor pentru un student. Așa că pot spune câte ceva despre comparația Solenza vs. M2 laugh.gif. O fi având SN sau Solenza motor și cutie de Renault, dar restul... . M2 nu poate fi comparată cu ce face Dacia, e diferență de confort, sisteme de siguranță, finisaje și orice altceva.

În ceea ce privește lupta mașini EU vs. Jpn. Oameni buni, fiecare dintre ele este bună pentru cei cărora le plac și pentru cei care își doresc o marcă sau alta. Probleme sunt și la Toyota, Mazda, etc și la WW, Audi, Renault, etc. Nici mașinile din F1 nu sunt perfecte. :angel7:

Cât despre experiența mea cu M2 (am 13.000Km): mie îmi place cum merge mai ales cu OMV 100 (se simte diferența ca silențiozitate și demaraj). Am doar o problemă cu suspensiile care cam troncăne prin unele gropi și din câte am înțeles troncănitul ăsta este standard la lotul de sedan. Mă duc curând să îmi schimbe suspensiile și după cum spuneau prietenii care mai au sedan, se vindecă și de asta (Voi ce știți despre asta?). Din păcate, în general modelele noi (orice marcă) mai au câte o problemă care se rezolvă pe parcurs și M2 sedan nu face excepție.

În concluzie, eu zic că un M2 își merită banii!

Acum vreau să plec cu el în concediu în Turcia (la mama lui) și sper să facă impresie bună. :cheers:

Salutare
kill24595
M2 sunt cam proaste.
Sunt nefericitul posesor a unui 1,6 16V hatchback cu 8,000+km.

Probleme:
- suspensiile - criminal de tari / suscriu: troncane la greu (a mai spus cineva asta parca)
- hatchbackul - scartie mai ceva ca la o amarata de Dacia 1300 break
- una din portiere - la fel ca hatch-ul
- aer conditionat - acuma ca a venit vara pot sa spun ca si asta e slab rau (din pacate am luat-o asta iarna si nu am vazut)
- plus cateva alte zgomote prin habitaclu'
- 2 pb cu cardul (nu a mai vrut sa porneasca)

Am avut inaite un M1 (mult mai bun), pacat ca l-am vandut.
Mai cunosc inca 3 posesori de M2 cu aceleasi pb.

Din pacate designul e mistho si te imbie...

In rest bafta la toata lumea, K
V l a d
kill imipare rau ca ai avut probleme si am aflat ca intr-adevar prima seria a avut probleme. Dar eu am acum un m2 hatchback 1.6, 16 valve am 4000km cu el si merge superb. Clima bate caldura instant, nu scartaie nimic si supensiile sunt chiar un pic cam moi dupa gustul meu. Au remediat problemele primei serii. AM fost in Grecia si inapoi cu ea, in tara si in ficare zi prin Bucuresti si masina se comporta minunat, nu am de ce sa ma plang.
P.S. cine compara supernova sau logan cu megane nu e in mintile lui. E ca si cum ai compara skoda felicia cu passat. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Istvan-Peter
Am si eu un MII sedan, 1,6 16V, dar dupa 2 saptamani si 1500 km am deja reprosuri in ce priveste finisajul interior. (Chederele de la consola centrala a franei de mana mi-au cazut dupa 2 zile!! Repet, 2 zile. Parca-s prinse doar in aer.)
Si alt aspect. Anumite dotari care apar pe site-ul oficial Renault, lipsesc in realitate, si anume:
-airbag-urile laterale cap pt. locurile din fata.
-inchidere automata a usilor la demaraj - se inchide doar daca apesi butonul!
-trape sub locurile din fata.
Eu consider lucrul asta o MARE NESERIOZITATE din partea unui producator, chiar daca e vorba de modelul de echipare de baza (Authentique). E bine, ca unii potentiali cumparatori sa stie asta!

In rest cam lenes, dar sper ca in timp se mai rodeaza. Insa bineinteles, isi merita banii, astept alte surprize!
TheCube
Sa te bucuri de masina!
Insa:
1. Unde ai cautat airbagurile pentru cap? De exemplu, cele laterale pt. torace sunt in spatarul scaunului (asa am eu la Clio). Cele pentru cap nu sunt oare tot acolo? Nu stiu, intreb si eu pentru ca ma confrunt cu aceeasi problema.
2. Inchiderea usilor la demaraj e functie pe care o am chiar si eu la Clio. Nu mai stiu exact cum se seteaza, dar parca tii apasat butonul de inchidere cateva secunde. Ma uit si iti spun exact.
3. Nu stiu ce sunt "trapele" pentru locurile din fata, dar, daca te referi la acele sertare de sub scaune, e posibil sa ai numai la pasager, avand in vedere ca scaunul soferului e reglebil pe inaltime si nu are rost sa scurtezi cursa acestuia pentru un sertarel.
V l a d
imi pare rau dar airbagurile laterale sunt acolo, dar ca si la mine nu se vad in mod evident si nici nu scrie AIRBAG special pentru tine acolo. Locurile de depozitare nu sunt la modelul authentique. AM deja 5600 km si nu are nici cea mai mica problema, ba chiar sunt super multumit de ea. Usile se inchid la demaraj automat, probabil ca nu ti-au setat chestia asta sau...
Istvan-Peter
Mersi de raspuns!
Nici eu nu mi-am dat seama ce ar trebui sa fie acele trape, dar nu am gasit nimic sub scaune. Airbagurile am gasit doua pe partea laterala a spatarului scaunelor. Nu au cum sa fie ele pentru cap, pt. ca sunt jos de tot. Iar inchiderea la demaraj am s-o incerc.
Valentn28356
citind mesajele de pe forum incepe sa0mi para rau ca nu am luat un megane II 1.9 dci

am fost si eu de curand in situatia sa caut o masina si am facut-o chiar temeinic. Am vazut peugeot 306, noul astra , mazda 3, toyota cellica si audi a3. acum imi pare rau ca nu m-am uitat mai atent si la megane II

as fi inclus si un renault megane II in lista dar am ramas cu o impresie cam ciudata dupa ce am condus mai bien de un an si ceva un megane I bicorp.

so... cum e megane-ul asta bicorp?! eu ii spuneam masina saltareata. la viteze mai mari si pe drumurile noastre (numiti-le sosele europene, nationale, autostrada, etc) cam salta de pe sosea la cea mai mica denivelare. La fel in curbe.... cam strangeam din fund un pic

pe de alta parte, bordul e total dezordonat.... de exemplu, cu cineva in dreapta mereu ma trezeam cu avaria pornita (o tot atingea cu genunchiul)... si nu va ganditi ca se intampla la stationare si respectiva adopta o pozitie nefireasca smile.gif

capacele care acopera suruburile ce fixeaza tapiteria de tavan... ma rog unul din ele a cazut a doua zi dupa ce am cumparat masina si, desi la fiecare revizie am cerut sa mi-l fixeze nu au reusit

in prima iarna au inceput sa scartaie pedalele de frana si ambreiaj. dupa un timp au tot inceput sa scartaie cam toate surubelele prin masina
cablul care merge catre boxa din usa fata dreapta a alunecat de unde era fixat si, era un nightmare pt. cel din dreapta sa aiba grija sa nu-l agate cu picioarele.

la 1.5 ani s-a rupt nu stiu ce ventilator sau clapeta la aerul conditionat si trebuia schimbat cu totul... de data asta pe banii mei si nu aveam chef.

what else.... mda... cam ieftine materialele de pe consola si tare incomode scaunele... cadeam din ele si, dupa drumuri mai lungi ma cam durea spatele... toate astea nu se intamplau in ford escort-ul precedent.

la puncte tari as pune motorul care raspundea foarte bine la accelerari. tot la minusuri e computer0ul de bord care gestioneaza cam aiurea turatia la relanti... variaza cu cateva ste de ture

so.... asta inseaman pt mine megane acum. ma intreb daca toate chestiile astea s-au corectat la megane-ul II care... admit imi place ca forma

admit ca as sugera oricui sa se uite intai la mazda 3, noul astra sau audi A3 inainte de megane. pt. mine e obsolate, am luat un a3 dar ca sa nu fac recomandari aiurea amicilor mi0ar place sa aud niste opinii


PS: raportul pret/calitate este totusi excelent la megane (inclusiv I)
copaescu28924
QUOTE(Istvan-Peter)
Am si eu un MII sedan, 1,6 16V, dar dupa 2 saptamani si 1500 km am deja reprosuri in ce priveste finisajul interior. (Chederele de la consola centrala a franei de mana mi-au cazut dupa 2 zile!! Repet, 2 zile. Parca-s prinse doar in aer.)
Si alt aspect. Anumite dotari care apar pe site-ul oficial Renault, lipsesc in realitate, si anume:
-airbag-urile laterale cap pt. locurile din fata.
-inchidere automata a usilor la demaraj - se inchide doar daca apesi butonul!
-trape sub locurile din fata.
Eu consider lucrul asta o MARE NESERIOZITATE din partea unui producator, chiar daca e vorba de modelul de echipare de baza (Authentique). E bine, ca unii potentiali cumparatori sa stie asta!

In rest cam lenes, dar sper ca in timp se mai rodeaza. Insa bineinteles, isi merita banii, astept alte surprize!


Salutare!
Am vești bune pentru tine: tongue.gif
1. inchiderea automata a ușilor la demaraj se seteaza atfel: pui contactul și apoi apeși butonul de inchidere a ușilor (de pe consola centrală) cca 5 sec. până apare o confirmare sonoră de setare (2 beep-uri). Pentru a renunța la această setare repeți pașii descriși anterior. (vezi cartea de instrucțiuni, cap 1, pctul 1.14)

2. trapele de sub locurile din față sunt cele aflate sub preșuri (unde stai cu picioarele). Sunt și la tine și în dreapta.

Cât despre faptul că e leneș... ceva nu e ok. MII are un demaraj f. bun pentru motorul de 1,6. Nu mai știu exact cât îi ia până la 100 km/h, dar era cca 10-11 sec. Aici cred că e o problemă la mașina ta, dar s-ar putea să își dea drumul după ce mai faci ceva kilometrii. Apropo, ce benzină bagi? Încearcă OMV 100.

Aprpos de surprize...vei avea și de astea. Ele apar la orice model nou, indiferent de marcă. MII nu face excepție. :evil: O să vezi!

Să ai parte de ea
bogdan30060
QUOTE("Istvan-Peter")
Am si eu un MII sedan, 1,6 16V, dar dupa 2 saptamani si 1500 km am deja reprosuri in ce priveste finisajul interior. (Chederele de la consola centrala a franei de mana mi-au cazut dupa 2 zile!! Repet, 2 zile. Parca-s prinse doar in aer.)
Si alt aspect. Anumite dotari care apar pe site-ul oficial Renault, lipsesc in realitate, si anume:
-airbag-urile laterale cap pt. locurile din fata.
-inchidere automata a usilor la demaraj - se inchide doar daca apesi butonul!
-trape sub locurile din fata.
Eu consider lucrul asta o MARE NESERIOZITATE din partea unui producator, chiar daca e vorba de modelul de echipare de baza (Authentique). E bine, ca unii potentiali cumparatori sa stie asta!

In rest cam lenes, dar sper ca in timp se mai rodeaza. Insa bineinteles, isi merita banii, astept alte surprize!



salut, sint nou pe site si eu. am un autentique pe care l-am studiat destul de bine, cu toate ca il am doar de o saptamina.
1.trapele nu sint sub scaune, ci mai in fata, sub covorase, chiar la buza portierei(fi-miu e incintat sa-si ascunda bay-blade-ul acolo).
2.usile se inchid automat la pornire. trebuie sa tii apasat 5 secunde pe butonul cu pricina(cel din dreapta avariei).
TheCube
Din cate vad eu prin posturile voastre, trapele pentru scaunele din fatza sunt sub covoras ?!? :scratch: Ca la Flinstones? :hello1:
stefan_ieu
Am vazut pe site-ul lor ca au lansat varianta break (estate). Arata super misto. Eu sunt adeptul berlinelor, dar este pentru prima oara cand sunt incantat de cum arata un break. Are idee cineva pe unde e facut asta? Daca e si turkish-free, nu vad cum ar putea cineva sa fie nemultumit de el.
V l a d
Eu stiu ca in Turcia se produce numai varianta sedan, iar in Spania cea hatchback, despre break cred ca tot in Spania sau daca nu Franta.
FESTINA
Salutare puteti sa i-mi spuneti si mie ce face mai concret Functia "follow me home" la sedan ?
stefan_ieu
Iti mai tine aprinse farurile 1 minut (nu stiu sigur daca poti schimba intervatul sau e fix) dupa ce ai incuiat masina, dupa care le stinge automat. Asta e facuta pentru cand ajungi seara acasa, nu ai lumina pe strada, sa iti lumineze drumul pana intri in casa.
V l a d
laugh.gif am si eu functia asta, dar nu am reusit pana acum sa aflu cum se activeaza... poata imi spune si mie cineva :oops: laugh.gif Multumesc in avans
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.