SEAT CORDOBA-NU PORNESTE |
This topic is about SEAT CORDOBA-NU PORNESTE, the author, DAN37015, wrote about: Problema este ca am dus masina la vopsit iar acum nu mai porneste. Am chemat mesariasi si dupa vreo 3 zile au ajuns la concluzia ca este stricat calcu ... To read more just scroll down
SEAT CORDOBA-NU PORNESTE |
Dec 10 2004, 02:42 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 10-December 04 From: Galati (Galati) Member No.: 37.008 |
Doresc urgent sfaturi de la cei care au mai avut asemea problema sau de la cei care se pricep sa repare astfel de defectiuni. Astept raspuns la adresa: damianlorena@yahoo.com |
|
|
Dec 10 2004, 06:33 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Cum ti s-a vopsit masina, ma gandesc in felu urmator: a ajuns vopseaua la chip si.... :roll: sau am baut prea multa cola si aberez :?: :compress:
-------------------- |
|
|
Dec 13 2004, 09:44 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 10-December 04 From: Galati (Galati) Member No.: 37.008 |
Problema este ca nu porneste masina iar cauza o spun unii ar fi computerul de bord( care costa cca 800 euro) nu faptul ca am vopsit masina. Ideea era ca eu nu pot sa cred ca un computer se strica asa deodata fara a da inainte vreun semn.
|
|
|
Dec 13 2004, 04:15 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Ai putea avea probleme cu fisele si bujiile. Fisele sa fie crapate si din cauza umezelii sa faca scurt, si bujiile sa fie terminate :!: Sunt patit, dupa ce masina a facut mai mult de 45000 km m-am trezit ca intr-o dimineata nu mai porneste... ghici ce era? -------------------- |
|
|
Dec 13 2004, 04:16 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
|
|
|
Dec 14 2004, 06:38 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Nu prea inteleg :!: :?:
In cazul meu, masina e un tico, si asta mi s-a intamplat cand avea 5 ani si ceva Cat despre dacii... hai sa nu intram in amanunte ca m-am plictisit de conceptia ca nu poate porni iarna :roll: -------------------- |
|
|
Dec 23 2004, 12:23 AM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 20-November 04 From: bistrita Member No.: 36.128 |
eu am leon 1.9 tdi 110hp cu chip de 150 hp din 2002 si am cautat destul de mult pentru detalii despre motor si computer. din cite am gasit, daca e dus computeru' nu mai afiseaza nici macar ceasul (la modelul meu) darami-te sa incerce sa porneasca.
solutia ar fi sa mergi la un service autorizat sa faci o diagnosticare sau daca gasesti pe cineva sa faca o interfata pentru VAG-COM si cu laptop poti face chiar tu diagnosticarea |
|
|
Dec 23 2004, 11:12 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
sunt putin off-topic, insa am o intrebare. La VAG motoarele TDI 1.9, cele de 90 si 110 CP sunt considerate proaste si nefiabile, iar cele de 100 si 130 fiabile. Ai idee din ce cauza?
|
|
|
Jan 4 2005, 02:19 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Ciudat ! din intretinere si exploatare rezulta exact invers.
|
|
|
Jan 4 2005, 10:57 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 4-January 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 37.936 |
Mai mult ca sigur este defect cititorul codului din cheie, se afla in spatele contactului . Nu poti sa-l inlocuiesti fara un tester de firma. Du-te cu masina la o reprezentanta.
|
|
|
Jan 21 2005, 03:20 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 21-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.949 |
-din simptomele descrise intr-adevar ar fi vorba de immobilizer si nu din cauza cheii ci din cauza cititorului. bateria a fost scoasa de pe masina la vopsit?
-cel mai sigur este o diagnoza, se poate face si cu tester bosch. -a nu se confunda computer de bord cu computer de motor. |
|
|
Jan 21 2005, 04:43 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(malin34426) Ciudat ! din intretinere si exploatare rezulta exact invers.
Si mie mi se pare straniu, si nu inteleg cauza. Insa in Franta revistele par de acord pe tema asta. |
|
|
Oct 30 2006, 10:38 PM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 29-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.660 |
aia de la vopsitorie te-or fi vazut mai naiv si ti-au inlocuit ceva de la aprindere. Clar.
-------------------- V6 2.5 tdi AFB 150CP 4x4 full
|
|
|
Oct 30 2006, 10:49 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
QUOTE(Cipi45667) aia de la vopsitorie te-or fi vazut mai naiv si ti-au inlocuit ceva de la aprindere. Clar.
Da de unde stii tu ca-i omul naiv. Cred ca avea nevoie de ajutor si sfaturi nu de caracterizari si presupuneri stimabile prieten! -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Oct 31 2006, 09:47 AM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
Nu poate fi imobilizer-ul pentru ca "masina da sa porneasca dar se opreste". Mai degraba ceva la aprindere, bujii, fise, etc
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Oct 31 2006, 09:51 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Domnilor, acum discutia e pur teoretica si cu valoare istorica Topicul n-a mai fost desprafuit de 2 ani.... cred ca intre timp a reusit s-o porneasca
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 31 2006, 06:26 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
Corect! Data viitoare am sa ma uit si la data cand a fost postat
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Feb 1 2012, 01:12 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 1-February 12 Member No.: 137.094 |
Salutare, am si eu o problema cu seat-ul meu 1.9tdi din 2004.de cand cu frigul asta afara refuza sa mai porneasca, dau la automat , invarte motorul dar nu vrea sa porneasca. M-am uitat in filtru si vine motorina deci nu e congelata in plus am dat filtrul jos si l-am curatat care e aproape nou si tot nu vrea.Am incercat sa o pacalesc cu rezistenta dar tot nu vrea.Motorul se invarte si ar da sa plece dar e ceva care nu-l lasa sa porneasca.bujiile le-am verificat si sunt bune.Motorul are 117000 km si filtrele si uleiul sunt schimbate curand... Astept o sugestie daca poate cineva sa ma ajute...Sper sa nu fie ceva pe la injectoare sau pe la pompa de injectie:confused:
This post has been edited by Seri: Feb 2 2012, 11:48 AM |
|
|
Feb 1 2012, 06:28 PM
Post
#19
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Cum ai verificat ca bujiile sunt bune ?
Trebuie verificate si injectoarele la pornire, respectiv daca clapeta EGR functioneaza. Ce cod motor este (ALH, AXR, ATD) ? -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 2 2012, 03:03 PM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 1-February 12 Member No.: 137.094 |
Motorul este AXR iar bujiile merg sigur, in schimb nu stiu daca injectoarele au ceva sau cum se verifica si nici clapeta EGR
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 09:17 PM |