DAN37015
Dec 10 2004, 02:42 PM
Problema este ca am dus masina la vopsit iar acum nu mai porneste. Am chemat mesariasi si dupa vreo 3 zile au ajuns la concluzia ca este stricat calculatorul de bord. Eu nu pot sa cred asa ceva din moment ce am dus masina functionand la tinichigerie. Problema se manifesta astfel: dupa ce dau la cheie masina da sa porneasca dar se opreste. Initial am crezut ca defectiunea este de la cheie pentru ca acelasi lucru am patit cu o DACIA SOLENTA ,dar dupa ce am adus si dublura problema a persistat.
Doresc urgent sfaturi de la cei care au mai avut asemea problema sau de la cei care se pricep sa repare astfel de defectiuni. Astept raspuns la adresa: damianlorena@yahoo.com
mike.omega
Dec 10 2004, 06:33 PM
Cum ti s-a vopsit masina, ma gandesc in felu urmator: a ajuns vopseaua la chip si.... :roll: sau am baut prea multa cola si aberez :?: :compress:
DAN37015
Dec 13 2004, 09:44 AM
Problema este ca nu porneste masina iar cauza o spun unii ar fi computerul de bord( care costa cca 800 euro) nu faptul ca am vopsit masina. Ideea era ca eu nu pot sa cred ca un computer se strica asa deodata fara a da inainte vreun semn.
mike.omega
Dec 13 2004, 04:15 PM
Computerul, din cate stiu eu, nu se strica asa din senin :roll:
Ai putea avea probleme cu fisele si bujiile. Fisele sa fie crapate si din cauza umezelii sa faca scurt, si bujiile sa fie terminate :!:
Sunt patit, dupa ce masina a facut mai mult de 45000 km m-am trezit ca intr-o dimineata nu mai porneste... ghici ce era?
James Kilowatt
Dec 13 2004, 04:16 PM
DACIA ! :cheers:
mike.omega
Dec 14 2004, 06:38 PM
Nu prea inteleg :!: :?:
In cazul meu, masina e un tico, si asta mi s-a intamplat cand avea 5 ani si ceva
Cat despre dacii... hai sa nu intram in amanunte ca m-am plictisit de conceptia ca nu poate porni iarna :roll:
cristian36135
Dec 23 2004, 12:23 AM
eu am leon 1.9 tdi 110hp cu chip de 150 hp din 2002 si am cautat destul de mult pentru detalii despre motor si computer. din cite am gasit, daca e dus computeru' nu mai afiseaza nici macar ceasul (la modelul meu) darami-te sa incerce sa porneasca.
solutia ar fi sa mergi la un service autorizat sa faci o diagnosticare sau daca gasesti pe cineva sa faca o interfata pentru VAG-COM si cu laptop poti face chiar tu diagnosticarea
James Kilowatt
Dec 23 2004, 11:12 AM
sunt putin off-topic, insa am o intrebare. La VAG motoarele TDI 1.9, cele de 90 si 110 CP sunt considerate proaste si nefiabile, iar cele de 100 si 130 fiabile. Ai idee din ce cauza?
malin34426
Jan 4 2005, 02:19 AM
Ciudat ! din intretinere si exploatare rezulta exact invers.
fane37943
Jan 4 2005, 10:57 PM
Mai mult ca sigur este defect cititorul codului din cheie, se afla in spatele contactului . Nu poti sa-l inlocuiesti fara un tester de firma. Du-te cu masina la o reprezentanta.
Liviu38956
Jan 21 2005, 03:20 PM
-din simptomele descrise intr-adevar ar fi vorba de immobilizer si nu din cauza cheii ci din cauza cititorului. bateria a fost scoasa de pe masina la vopsit?
-cel mai sigur este o diagnoza, se poate face si cu tester bosch.
-a nu se confunda computer de bord cu computer de motor.
James Kilowatt
Jan 21 2005, 04:43 PM
QUOTE(malin34426)
Ciudat ! din intretinere si exploatare rezulta exact invers.
Si mie mi se pare straniu, si nu inteleg cauza. Insa in Franta revistele par de acord pe tema asta.
Cipi45667
Oct 30 2006, 10:38 PM
aia de la vopsitorie te-or fi vazut mai naiv si ti-au inlocuit ceva de la aprindere. Clar.
TLS-09
Oct 30 2006, 10:49 PM
QUOTE(Cipi45667)
aia de la vopsitorie te-or fi vazut mai naiv si ti-au inlocuit ceva de la aprindere. Clar.
Da de unde stii tu ca-i omul naiv. Cred ca avea nevoie de ajutor si sfaturi nu de caracterizari si presupuneri stimabile prieten!
Florin50070
Oct 31 2006, 09:47 AM
Nu poate fi imobilizer-ul pentru ca "masina da sa porneasca dar se opreste". Mai degraba ceva la aprindere, bujii, fise, etc
James Kilowatt
Oct 31 2006, 09:51 AM
Domnilor, acum discutia e pur teoretica si cu valoare istorica
Topicul n-a mai fost desprafuit de 2 ani.... cred ca intre timp a reusit s-o porneasca
Florin50070
Oct 31 2006, 06:26 PM
Corect! Data viitoare am sa ma uit si la data cand a fost postat
VL02GEY
Feb 1 2012, 01:12 PM
Salutare, am si eu o problema cu seat-ul meu 1.9tdi din 2004.de cand cu frigul asta afara refuza sa mai porneasca, dau la automat , invarte motorul dar nu vrea sa porneasca. M-am uitat in filtru si vine motorina deci nu e congelata in plus am dat filtrul jos si l-am curatat care e aproape nou si tot nu vrea.Am incercat sa o pacalesc cu rezistenta dar tot nu vrea.Motorul se invarte si ar da sa plece dar e ceva care nu-l lasa sa porneasca.bujiile le-am verificat si sunt bune.Motorul are 117000 km si filtrele si uleiul sunt schimbate curand... Astept o sugestie daca poate cineva sa ma ajute...Sper sa nu fie ceva pe la injectoare sau pe la pompa de injectie:confused:
DORU
Feb 1 2012, 06:28 PM
Cum ai verificat ca bujiile sunt bune ?
Trebuie verificate si injectoarele la pornire, respectiv daca clapeta EGR functioneaza.
Ce cod motor este (ALH, AXR, ATD) ?
VL02GEY
Feb 2 2012, 03:03 PM
Motorul este AXR iar bujiile merg sigur, in schimb nu stiu daca injectoarele au ceva sau cum se verifica si nici clapeta EGR
DORU
Feb 2 2012, 08:07 PM
Dupa taierea contactului, la maxim 3 sec se deschide o admisie de aer in conducta dinainte de EGR, cu capota ridicata verifica daca clapeta EGR face cursa intreaga, se afla in spatele EGR...
Pt masurarea injectoarelor ai nevoie de un tester VCDS, din ce oras esti ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.