Alternative la benzina |
This topic is about Alternative la benzina, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Alternative la benzina |
Nov 16 2004, 12:23 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 375 Joined: 21-May 04 Member No.: 26.076 |
Votati si explicati. |
|
|
Nov 21 2004, 12:04 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Temperatura ideala de functionare a unui motor ar fi cam de 110-120 gr C
( motoarele mercedes sunt cele care pornesc ventilatorul la 115, banda rosie fiind de la 120 in sus). Nu se aplica datorita rezistentei pieselor de tip garnituri si a faptului ca pe finele arderii temperatura sare de 1100 C (un grad in plus la inceputul compresiei duce la cresterea cu 30-100 C pe finele arderii cerand materiale mai costisitoare pt piese). racirea cu aer are marele dezavantaj al dilatarilor necontrolate si a variatilor mari de temperatura pe corpul aceleasi piese , lucru care duce la uzuri premature (explicatie pt motoarele de moto racite cu aer ). Cat despre proiectarea destinata unui tip de combustibil , ai dreptate ,normal este sa construieti camera de ardere destinata fiecarui tip de combustibil astfel incat sa obtii randamentul maxim. O problema la gpl ar fi si pornirea la rece (mult mai greoaie si mai periculoasa datorita retururilor de explozie in galeria de admisie, la rece). Sim mai sunt magnatii petrolului care au grija sa impiedica raspandirea policarburarii. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 04:57 AM |