Forester vechi MY06-07 2.0 158CP 4EAT, Orice info despre acest model este de apreciat! |
This topic is about Forester vechi MY06-07 2.0 158CP 4EAT, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Forester vechi MY06-07 2.0 158CP 4EAT, Orice info despre acest model este de apreciat! |
Jan 11 2012, 10:41 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 11-February 11 Member No.: 131.300 |
Dupa luuungi perioade de citire(devorare mai bine spus) a multor forumuri despre Subaru forester atat din afara cat si in RO m-am decis sa postez si aici. Sper ca nu o dau in bara mai ales ca sunt incepator in chestia asta cu forumuri,asa ca imi cer scuze dinainte daca am facut ceva gresit. Pe scurt,am tot cautat o masina cu valente nu doar on road ci si ptr mersul mai pe la tara(fara off-road veritabil).Initial ma oprisem la un Subaru forester diesel,noul model,am avut si o testare la activ si am ramas placut impresionat. A se tine totusi cont ca de obicei am avut numai masini europene majoritatea germane,VW,Mercedes,BMW ,condus Ford si Opel. Ultima masina, inca in posesie e un MBW 525D modelul 2008 automata,full ..etc cu 197CP.Foarte multumit de ea,nu am avut nici o problema.Stiu ca multi probabil vor ramane masca de ce as vrea sa schimb un BMW seria 5 cu un Subaru forester modelul vechi??? Simplu,chiar daca masina e de vis,implica niste costuri desturi de mari cu asigurarea si impozitul aici unde locuiesc eu.(DE) Un alt motiv,este faptul ca circul f. mult in RO,si aici pot spune cu mana pe inima ca BMW 525d nu este clar masina de romania,pur si simplu nu ai unde sa mergi cu 197CP, in DE e alta poveste,unde mai pui si faptul ca daca vreau sa merg la tara pot sa imi iau adio de la drum,ce sa mai vorbim despre gropile noastre.. Ultima data tot cu Dacia am ajuns la tara Very Happy Asadar, "distractia" cu BMW a fost frumoasa(depasiri,mers cu viteza etc..),dar acum trebuie sa schimb masina,contactat virus subaru,altfel nu se poate rezolva. Acum am o mica problema in a ma hotara daca sa fie manuala sau automata.(prefer automata) Majoritatea masinilor descrise mai sus erau automate, prefer comoditatea,asa sunt din fire...chiar daca mai penalizeaza un pic din sportivitatea masinii(de fapt la ultimul model asta nici macar nu s-a simtit) Vreau un forester model vechi model 2.0,158Cp cutie automata ,imi place mai mult,insa nu am citit nici un fel de comentarii despre cutia automata. Cam tot ce am citit este despre cea manuala. As dori sa spuna si mie din experientele avute daca Foresterul vechi cu cutie automata este cat de cat OK. Ce vreau sa spun prin OK?simplu,daca schimba normal,fara socuri,trepidatii sau alte surprize,daca are aceleasi valente "off-road" si aici ma refer la repartizarea tractiunii fata-spate,daca este fiabila si nu in ultimul rand daca e OK in depasiri pe strazile noastre.am spuns OK,nicidecum sa exceleze. Stiu acum ca nu pot compara cu BMW dar ma intereseaza si aspectul asta,mai ales daca se pot schimba vitezele manual.Am vazut din ce am vizitat pana acum ca are in afara de P R D si optiunea de a comuta pe viteza 1,2,3.Stiu ca de obicei aceste viteze se folosesc ptr frana de motor(cel putin asa foloseam eu pe celelalte masini). Se pot folosi aceste viteze si ptr mersul normal?ceva gen tip-tronic..? Exista cineva de aici pe forum care a condus un 4EAT pe o benzinara 2.0? Am citit multe despre cutia automata de la 2,5XT,dar aceea este alta mancare de peste,are sportshift in plus,se schimba datele problemei. Probabil ca singurul dubiu pe care il am este daca se poae conduce schimband vitezele si manual utilizand treptele 1,2,3 si cam cat de bine merge masina schimband in modul asta. E bine de stiu mai ales in cazul unei depasiri cam ce rezerve de putere am in cazul asta.Sunt constient ca nu la fel ca la BMW Smile. Din pacate nu am gasit nici un fel de informatie despre aceasta cutie,asa ca apelez la ajutorul vostru sa imi impartasiti si voi impresiile voastre sau de ce nu ,experienta in cazul in care detineti o masina ca cea din descriere. Va multumesc anticipat. P.S. normal ca am devenit fan subaru! |
|
|
Jan 15 2012, 12:04 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Nu stiu exact, dar automata are cuplaj electronic, si nu e 50:50 permanent. Cei de la service mi-au spus ca la cele automate, daca scoti o anumita siguranta, transformi tractiunea intr-un 4x2(adica numai pe fata) si scade drastic consumul (au facut asta unei d-ne din Oradea care nu avea nevoie de 4x4 neaparat s i-a scazut consumul pe la 6l/100km - de pe la 8,5 - adica doamna merge la consum). Si mai erau pe niste forumuri ceva informatii cum sa faci un circuit electronic cu care sa poti bloca din buton raportul de transmisie (un fel de 4x4 lock center diff) numai la cele automate.
PS: uite aici mai multe informatii, care confirma cele spuse mai sus. This post has been edited by Mircea104901: Jan 15 2012, 12:07 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:43 AM |