Dilema, sa il pastrez sau sa il arunc? |
This topic is about Dilema, the author, Manta B, wrote about: Salutari Posed un scuter chinezesc (Baotian GoPoP Runner) luat acum 3-4 ani din magazin, nou-nout. Treaba se prezinta asa: Are 3000km(eu zic ca-i puti ... To read more just scroll down
Dilema, sa il pastrez sau sa il arunc? |
Jun 11 2011, 12:19 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 15-May 11 From: Bucuresti Member No.: 132.283 |
Posed un scuter chinezesc (Baotian GoPoP Runner) luat acum 3-4 ani din magazin, nou-nout. Treaba se prezinta asa: Are 3000km(eu zic ca-i putin) in toata perioada asta(de la cumparare pana acum). Problemele intalnite: 1. A doua zi dupa cumparare, nu mai pornea. Cum pe vremea aia inca exista garantie, l-am dus la aia. L-au reparat(fiind iarna, taman in primavara l-am dus) 2. Mi-a cedat cureaua de transmisie (prima) 3. Iar mi-a cedat cureaua de transmisie(a doua, la nici 2 saptamani dupa prima) 4. Ati ghicit...iar cureaua(intre timp firma cu garantia a dat faliment) 5. Set motor(logic, l-am schimbat) 6. CDI ars(hai sa-l schimbam si pe asta) 7. Acum, mi-a cedat si ambreiajul.(impreuna cu semiluna si rack-ul) Va intreb: sa-l mai pastrez sau sa ii dau foc si sa vad cum arde feeric sub clar de luna? N-am nimic cu el insa....la 40 si ceva milioane date pe el, trebuia sa mearga si el macar 3-4 ani fara probleme. Cand colo..... Acum sta abandonat in curte, pisicile se joaca pe el si zau ca nu mai stiu ce sa fac cu el. Ma innebuneste. |
|
|
Jun 11 2011, 12:24 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
La 4000 ron iti iei unul sh in stare exceptionala si de firma
-------------------- |
|
|
Jun 11 2011, 01:01 PM
Post
#3
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
la chestii de genul eu as face urmatoarele:
1. il pui de vanzare sa recuperezi ceva bani 2. il donezi cuiva 3. il duci intr-un loc ferit de lume, arunci ceva beznina pe el etc pui un fitil, te adapostesti si admiri spectacolul -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Jun 11 2011, 01:19 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Probleme: Mi s-a infundat carburatorul (de doua ori). Mi s-a intrerupt un fir dintre contact si CDI si nu-l mai puteam opri decat prin scoaterea CDI-ului. De pornit pornea si fara cheie . E un defect sistematic la cele albastre, din ce mi s-a spus. La cateva luni dupa ce l-am luat luni bateria a lesinat, si nu e acoperita de garantie (n-a murit, insa nici putere sa invarta demarorul n-avea, am pornit pana am schimbat-o perioada doar la kick). A avut de nou niste cuple electrice .... decuplate si ba nu-mi mergea stopul spate cu frana stanga, ba ledul la bord pt semnalizare, etc, insa dupa ce l-am desfacut odata le-am rezolvat, merg toate. Cu exceptia bateriei, nu m-a costat inca nimic, asa ca sunt multumit de el. E probabil loterie cu astea. Daca te pricepi nu costa mare lucru, piesele sunt foarte ieftine. Pe ebay un CDI e 7€, o curea de transmisie in jur de 10, un set motor 25, chiar de oarecum de calitate, nu chinezarie ( de ex pt sym, made in taiwan). @George Deja mare parte din consumabile chiar si la astea de firma tot made in china sunt. Sau invers, poti sa iti echipezi chinezaria cu piese de calitate, fiind toate clonate unele dupa altele se potrivesc foarte multe chestii de la una la alta. This post has been edited by James Kilowatt: Jun 11 2011, 01:20 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 11 2011, 01:54 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 15-May 11 From: Bucuresti Member No.: 132.283 |
Eu am Baotian 49BTQ9, derestrictionat, care acum are 3100km. Are si topic la totul despre masina mea. Probleme: Mi s-a infundat carburatorul (de doua ori). Mi s-a intrerupt un fir dintre contact si CDI si nu-l mai puteam opri decat prin scoaterea CDI-ului. De pornit pornea si fara cheie . E un defect sistematic la cele albastre, din ce mi s-a spus. La cateva luni dupa ce l-am luat luni bateria a lesinat, si nu e acoperita de garantie (n-a murit, insa nici putere sa invarta demarorul n-avea, am pornit pana am schimbat-o perioada doar la kick). A avut de nou niste cuple electrice .... decuplate si ba nu-mi mergea stopul spate cu frana stanga, ba ledul la bord pt semnalizare, etc, insa dupa ce l-am desfacut odata le-am rezolvat, merg toate. Cu exceptia bateriei, nu m-a costat inca nimic, asa ca sunt multumit de el. E probabil loterie cu astea. Daca te pricepi nu costa mare lucru, piesele sunt foarte ieftine. Pe ebay un CDI e 7€, o curea de transmisie in jur de 10, un set motor 25, chiar de oarecum de calitate, nu chinezarie ( de ex pt sym, made in taiwan). @George Deja mare parte din consumabile chiar si la astea de firma tot made in china sunt. Sau invers, poti sa iti echipezi chinezaria cu piese de calitate, fiind toate clonate unele dupa altele se potrivesc foarte multe chestii de la una la alta. Stiu, piesele sunt ieftine, insa ce poate sa aiba de acum schimb una, imediat pica alta? La motor, am schimbat setul cu unu "de firma"(nu ma intreba natia ca sunt paralel la scutere). Merge fain, dar acu a mai cedat ambreiaju asta(care nu stiu cum vine bagat si e greu de scos) Ar trebui sa ii desfac tot motorul piesa cu piesa si sa il refac cu alte piese, de calitate mai buna? Intreb si eu ca nah, m-am saturat sa-l tot vad in curte folosit ba ca suport de plante, ba ca teren de joaca pentru matze sau chiar uscator de rufe. In rest, la electrica nu mi-a facut figuri, merge chiar bine... e ciudat rau scuteru asta |
|
|
Jun 11 2011, 02:20 PM
Post
#6
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Scuterele au ambreiaj centrifugal. Principiul de baza este acelasi ca si la franele pe tambur.
La frana sabotii sunt impinsi spre tambur de catre pistoane hidraulice cand franezi. La ambreiaj sabotii sunt impinsi spre tambur de catre forta centrifuga pe masura ce creste turatia. Niste arcuri tin sabotii catre centru cand esti la relanti. Partea centrala, cu sabotii si arcurile, este conectata la volanta motorului. Tamburul este conectat la axul de iesire catre cutia de viteze. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Jun 16 2011, 11:01 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 15-May 11 From: Bucuresti Member No.: 132.283 |
Il vand sau il schimb pana la urma...mi s-a luat de el
|
|
|
Jun 17 2011, 07:40 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Si mie de al meu Nu mai merge demarorul electric, probabil iar a iesit o mufa de pe undeva ca apas degeaba pe buton.
Probabil in weekend o sa il repar si imi trece, vreo trei luni pana sare alt fir de undeva... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 17 2011, 07:00 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 15-May 11 From: Bucuresti Member No.: 132.283 |
e demarorul...si al meu are aceeasi chestie. Si daca incerci sa faci contact la borne, demarorul merge.....e un defect comun
|
|
|
Jun 21 2011, 05:04 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 15-May 11 From: Bucuresti Member No.: 132.283 |
Si..... saracul intra in reparatii grele. Luni imi iau ambreiajul si apoi urmeaza sa ii iau rack-ul si semiluna si poate o sa reusesc sa-l repun cat de cat pe picioare. Ramane de vazut. oricum, cert e ca nu prea am cum sa scap de el.
|
|
|
Feb 27 2012, 05:24 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 12-May 11 Member No.: 132.270 |
Cred ca daca te apuci sa il donezi cuiva, faci mai mult rau decat bine. Daca ar fi sa il vinzi, la fel. Cred ca il pastrezi pentru tine, si inveti din greseli.
|
|
|
Feb 27 2012, 06:10 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu l-am vandut intre timp pe al meu.
La 4100km a cedat cureaua de transmisie. A costat 13 euro una noua, iar daca ai scule (adica o cheie de impact si o cheie de 8) si stii ce faci o schimbi in 15 minute. La mine demarorul era bun, problema era de la un fir intrerupt care trece prin stopul de frana si da +-ul in releul care alimenteaza demarorul. Pus un + pe direct pe releu si problema s-a rezolvat, cu costuri 0, iar "modificarea" a dus la faptul ca se poate actiona demarorul fara sa mai pui frana. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 26 2014, 04:47 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 26-February 14 Member No.: 143.464 |
imi plac masinile pe daou roti!
____________________________ va invit sa accesati masini.ro This post has been edited by Mariustom: Mar 12 2014, 01:47 AM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 06:53 PM |