Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dilema
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini pe doua roti
Manta B
Salutari!
Posed un scuter chinezesc (Baotian GoPoP Runner) luat acum 3-4 ani din magazin, nou-nout. Treaba se prezinta asa: Are 3000km(eu zic ca-i putin) in toata perioada asta(de la cumparare pana acum).
Problemele intalnite:
1. A doua zi dupa cumparare, nu mai pornea. Cum pe vremea aia inca exista garantie, l-am dus la aia. L-au reparat(fiind iarna, taman in primavara l-am dus)
2. Mi-a cedat cureaua de transmisie (prima)
3. Iar mi-a cedat cureaua de transmisie(a doua, la nici 2 saptamani dupa prima)
4. Ati ghicit...iar cureaua(intre timp firma cu garantia a dat faliment)
5. Set motor(logic, l-am schimbat)
6. CDI ars(hai sa-l schimbam si pe asta)
7. Acum, mi-a cedat si ambreiajul.(impreuna cu semiluna si rack-ul)

Va intreb: sa-l mai pastrez sau sa ii dau foc si sa vad cum arde feeric sub clar de luna? N-am nimic cu el insa....la 40 si ceva milioane date pe el, trebuia sa mearga si el macar 3-4 ani fara probleme. Cand colo.....

Acum sta abandonat in curte, pisicile se joaca pe el si zau ca nu mai stiu ce sa fac cu el. Ma innebuneste.
G e o r g e
La 4000 ron iti iei unul sh in stare exceptionala si de firma smile.gif
Titi1988
la chestii de genul eu as face urmatoarele:
1. il pui de vanzare sa recuperezi ceva bani
2. il donezi cuiva
3. il duci intr-un loc ferit de lume, arunci ceva beznina pe el etc pui un fitil, te adapostesti si admiri spectacolul

thumbsup.gif
James Kilowatt
Eu am Baotian 49BTQ9, derestrictionat, care acum are 3100km. Are si topic la totul despre masina mea.
Probleme:

Mi s-a infundat carburatorul (de doua ori).
Mi s-a intrerupt un fir dintre contact si CDI si nu-l mai puteam opri decat prin scoaterea CDI-ului. De pornit pornea si fara cheie biggrin.gif. E un defect sistematic la cele albastre, din ce mi s-a spus.
La cateva luni dupa ce l-am luat luni bateria a lesinat, si nu e acoperita de garantie (n-a murit, insa nici putere sa invarta demarorul n-avea, am pornit pana am schimbat-o perioada doar la kick).
A avut de nou niste cuple electrice .... decuplate si ba nu-mi mergea stopul spate cu frana stanga, ba ledul la bord pt semnalizare, etc, insa dupa ce l-am desfacut odata le-am rezolvat, merg toate.

Cu exceptia bateriei, nu m-a costat inca nimic, asa ca sunt multumit de el. E probabil loterie cu astea. Daca te pricepi nu costa mare lucru, piesele sunt foarte ieftine. Pe ebay un CDI e 7€, o curea de transmisie in jur de 10, un set motor 25, chiar de oarecum de calitate, nu chinezarie ( de ex pt sym, made in taiwan).

@George
Deja mare parte din consumabile chiar si la astea de firma tot made in china sunt. Sau invers, poti sa iti echipezi chinezaria cu piese de calitate, fiind toate clonate unele dupa altele se potrivesc foarte multe chestii de la una la alta.
Manta B
QUOTE (James Kilowatt @ Jun 11 2011, 11:19 AM) *
Eu am Baotian 49BTQ9, derestrictionat, care acum are 3100km. Are si topic la totul despre masina mea.
Probleme:

Mi s-a infundat carburatorul (de doua ori).
Mi s-a intrerupt un fir dintre contact si CDI si nu-l mai puteam opri decat prin scoaterea CDI-ului. De pornit pornea si fara cheie biggrin.gif. E un defect sistematic la cele albastre, din ce mi s-a spus.
La cateva luni dupa ce l-am luat luni bateria a lesinat, si nu e acoperita de garantie (n-a murit, insa nici putere sa invarta demarorul n-avea, am pornit pana am schimbat-o perioada doar la kick).
A avut de nou niste cuple electrice .... decuplate si ba nu-mi mergea stopul spate cu frana stanga, ba ledul la bord pt semnalizare, etc, insa dupa ce l-am desfacut odata le-am rezolvat, merg toate.

Cu exceptia bateriei, nu m-a costat inca nimic, asa ca sunt multumit de el. E probabil loterie cu astea. Daca te pricepi nu costa mare lucru, piesele sunt foarte ieftine. Pe ebay un CDI e 7€, o curea de transmisie in jur de 10, un set motor 25, chiar de oarecum de calitate, nu chinezarie ( de ex pt sym, made in taiwan).

@George
Deja mare parte din consumabile chiar si la astea de firma tot made in china sunt. Sau invers, poti sa iti echipezi chinezaria cu piese de calitate, fiind toate clonate unele dupa altele se potrivesc foarte multe chestii de la una la alta.



Stiu, piesele sunt ieftine, insa ce poate sa aiba de acum schimb una, imediat pica alta? La motor, am schimbat setul cu unu "de firma"(nu ma intreba natia ca sunt paralel la scutere). Merge fain, dar acu a mai cedat ambreiaju asta(care nu stiu cum vine bagat si e greu de scos) Ar trebui sa ii desfac tot motorul piesa cu piesa si sa il refac cu alte piese, de calitate mai buna? Intreb si eu ca nah, m-am saturat sa-l tot vad in curte folosit ba ca suport de plante, ba ca teren de joaca pentru matze sau chiar uscator de rufe. In rest, la electrica nu mi-a facut figuri, merge chiar bine... e ciudat rau scuteru asta
Seri
Scuterele au ambreiaj centrifugal. Principiul de baza este acelasi ca si la franele pe tambur.

La frana sabotii sunt impinsi spre tambur de catre pistoane hidraulice cand franezi.
La ambreiaj sabotii sunt impinsi spre tambur de catre forta centrifuga pe masura ce creste turatia. Niste arcuri tin sabotii catre centru cand esti la relanti. Partea centrala, cu sabotii si arcurile, este conectata la volanta motorului. Tamburul este conectat la axul de iesire catre cutia de viteze.
Manta B
Il vand sau il schimb pana la urma...mi s-a luat de el verymad.gif
James Kilowatt
Si mie de al meu verymad.gif Nu mai merge demarorul electric, probabil iar a iesit o mufa de pe undeva ca apas degeaba pe buton.
Probabil in weekend o sa il repar si imi trece, vreo trei luni pana sare alt fir de undeva...
Manta B
e demarorul...si al meu are aceeasi chestie. Si daca incerci sa faci contact la borne, demarorul merge.....e un defect comun
Manta B
Si..... saracul intra in reparatii grele. Luni imi iau ambreiajul si apoi urmeaza sa ii iau rack-ul si semiluna si poate o sa reusesc sa-l repun cat de cat pe picioare. Ramane de vazut. oricum, cert e ca nu prea am cum sa scap de el.
indiscutabil34
Cred ca daca te apuci sa il donezi cuiva, faci mai mult rau decat bine. Daca ar fi sa il vinzi, la fel. Cred ca il pastrezi pentru tine, si inveti din greseli.
James Kilowatt
Eu l-am vandut intre timp pe al meu.
La 4100km a cedat cureaua de transmisie. A costat 13 euro una noua, iar daca ai scule (adica o cheie de impact si o cheie de 8) si stii ce faci o schimbi in 15 minute.
La mine demarorul era bun, problema era de la un fir intrerupt care trece prin stopul de frana si da +-ul in releul care alimenteaza demarorul. Pus un + pe direct pe releu si problema s-a rezolvat, cu costuri 0, iar "modificarea" a dus la faptul ca se poate actiona demarorul fara sa mai pui frana.
juna65
imi plac masinile pe daou roti!

____________________________
va invit sa accesati masini.ro
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.