Test Drive: 2011 Jeep Grand Cherokee Limited |
This topic is about Test Drive: 2011 Jeep Grand Cherokee Limited, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Test Drive: 2011 Jeep Grand Cherokee Limited |
Jun 8 2011, 01:24 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Mai intii numerele: 1048 de mile (1648 km) distanta totala Consumul: in Denver (1600 m altitudine), pe teren plat: 28.2 mpg @ 60 mph (comparat cu Subaru Legacy 30-33 mpg @ 60 mph) verificat pe o distanta de cca 37 mile conduse non-stop si pe cruise control. Consumul in regim de autostrada (viteze variabile 60-75 mph), urcat pe munte, coborit de pe munte,off-road, pe o distanta de cca 884 mile: 20.4 mpg Ca nu o fi 28.2 ci doar 27 dupa cum mi-a iesit la un singur calcul din pix, tot aia este. Si forumul Jeep tot cca 1.0 mpg in plus raporteaza comparat cu calculele clasice. Concluzia: Fenomenala masina: este ca si cumparata. Nu voi fi dezamagit daca cumpar aceasta masina ACUM, cu actuala transmisie si motor si in nivelul de echipare testat. Eu astept modelul 2012 (sau 2013) care va veni cu o noua transmisie ZF cu 8 trepte si motor 3 L diesel facut de VM Motori. Eu bineinteles doresc transmisia Quadra-Drive si suspensia reglabila, masina din test neavind aceasta dotare. Masina beneficia de noul reflash la transmisie insa. Cind a iesit pe piata, JCG avea 4 trepte + 2 overdrive insa dupa ce m-am documentat pe forum si am citit "Dealership Recall" pe usa cu codul aferent, am realizat ca masina beneficia de reflash. - Comparat cu Subaru Forester, suspensia este mai tare, masina fiind mai stabila in curbe luate agresiv pe munte. - Comparat cu ambele Subaru din grajd, frinele de pe Jeep mi s-au parut mai tari, mai rezistente la temperatura si uzura (no brake fade) - Spatiu interior imens - Consumul: incredibil pt o masina atit de grea. In trecut am mai parcurs aprox. aceleasi trasee cu un Legacy N/A si un Outback N/A (2009, 2010) si consumul nu a fost cu mult mai bun (2-4 mpg). Cam ce traseu ? Denver (1600m) - Colorado Springs (2000 m) - Pikes Peak (4100 m) - Trail Ridge Road (3500 m) - Mount Evans (4300 m) - Independence Pass (3500 m) - Aspen (250 0m) - Maroon Bells, Ashcroft (2700 m) - Independence Pass (3500 m) - Loveland Pass (3500 m) - Mount Evans (4300 m). Acest traseu a fost inclus in cele 884 de mile "montane". Spre exemplu, cele cca 35 de mile urcate de la I-70 (autostrada) pina pe virful lui Mount Evans (4300), sint suficiente sa iti faca acul de la rezervor sa "sara" 2 diviziuni. - Performanta off-road - excelenta - Mai inchiriez un Jeep GC in weekend acum cind merg la cursa de F1 in Canada pentru a imi putea completa impresiile dar per total, ofera 75% din economia la benzina de la Forester, cu 75% mai multa capabilitate off-road si spatiu tot cu 75% mai mare. 75% e o cifra scoasa din burta, recunosc cinstit, dar tot la fel marturisesc de buna voie si nesilit de nimeni ca imi voi cumpara aceasta masina. Nu inlocuieste Legacy Spaceship ci va umple un gol. revin cu poze This post has been edited by f1anatic: Jun 10 2011, 05:40 AM -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 03:44 AM |