Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Test Drive: 2011 Jeep Grand Cherokee Limited
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
f1anatic
Suferind de lipsa de imaginatie in planuirea vacantelor...sau poate am beneficiat de ocazia ivita, am petrecut citeva zile in Colorado unde am inchiriat un JGC 2011. Surprizele au fost duble si diferite: costul de inchiriere a ramas cu 30% mai scump ca in Chicago dar masina a fost varianta Limited FOARTE bine echipata, cu scaune incalzite si cu memorie, oglinzi incalzite si rabatabile la merdsul inapoi, hard drive navigation (Garmin); moonroof; Quadra-Track II; faruri HID. Motorul pe benzina, 3.6L V6. Transmisia 5 Auto + overdrive. In general masinile disponibile la Avis-Budget Group...pe care le inchiriezzi la buget, nu vin cu atitea optiuni standard.

Mai intii numerele: 1048 de mile (1648 km) distanta totala
Consumul: in Denver (1600 m altitudine), pe teren plat: 28.2 mpg @ 60 mph (comparat cu Subaru Legacy 30-33 mpg @ 60 mph) verificat pe o distanta de cca 37 mile conduse non-stop si pe cruise control.
Consumul in regim de autostrada (viteze variabile 60-75 mph), urcat pe munte, coborit de pe munte,off-road, pe o distanta de cca 884 mile: 20.4 mpg Ca nu o fi 28.2 ci doar 27 dupa cum mi-a iesit la un singur calcul din pix, tot aia este. Si forumul Jeep tot cca 1.0 mpg in plus raporteaza comparat cu calculele clasice.

Concluzia: Fenomenala masina: este ca si cumparata. Nu voi fi dezamagit daca cumpar aceasta masina ACUM, cu actuala transmisie si motor si in nivelul de echipare testat. Eu astept modelul 2012 (sau 2013) care va veni cu o noua transmisie ZF cu 8 trepte si motor 3 L diesel facut de VM Motori. Eu bineinteles doresc transmisia Quadra-Drive si suspensia reglabila, masina din test neavind aceasta dotare. Masina beneficia de noul reflash la transmisie insa. Cind a iesit pe piata, JCG avea 4 trepte + 2 overdrive insa dupa ce m-am documentat pe forum si am citit "Dealership Recall" pe usa cu codul aferent, am realizat ca masina beneficia de reflash.

- Comparat cu Subaru Forester, suspensia este mai tare, masina fiind mai stabila in curbe luate agresiv pe munte.
- Comparat cu ambele Subaru din grajd, frinele de pe Jeep mi s-au parut mai tari, mai rezistente la temperatura si uzura (no brake fade)
- Spatiu interior imens
- Consumul: incredibil pt o masina atit de grea. In trecut am mai parcurs aprox. aceleasi trasee cu un Legacy N/A si un Outback N/A (2009, 2010) si consumul nu a fost cu mult mai bun (2-4 mpg). Cam ce traseu ? Denver (1600m) - Colorado Springs (2000 m) - Pikes Peak (4100 m) - Trail Ridge Road (3500 m) - Mount Evans (4300 m) - Independence Pass (3500 m) - Aspen (250 0m) - Maroon Bells, Ashcroft (2700 m) - Independence Pass (3500 m) - Loveland Pass (3500 m) - Mount Evans (4300 m). Acest traseu a fost inclus in cele 884 de mile "montane". Spre exemplu, cele cca 35 de mile urcate de la I-70 (autostrada) pina pe virful lui Mount Evans (4300), sint suficiente sa iti faca acul de la rezervor sa "sara" 2 diviziuni.
- Performanta off-road - excelenta
- Mai inchiriez un Jeep GC in weekend acum cind merg la cursa de F1 in Canada pentru a imi putea completa impresiile dar per total, ofera 75% din economia la benzina de la Forester, cu 75% mai multa capabilitate off-road si spatiu tot cu 75% mai mare. 75% e o cifra scoasa din burta, recunosc cinstit, dar tot la fel marturisesc de buna voie si nesilit de nimeni ca imi voi cumpara aceasta masina. Nu inlocuieste Legacy Spaceship ci va umple un gol.




revin cu poze
f1anatic
Independence Pass;
Loveland Pass;
Ashcroft (Aspen) - am luat'o pe drumul din dreapta in regim off-road. complet cu 4WD LOW, ROCK setting, Diff Locks, ca sa dau de zapada adinca pina la genunchi, asa dintr-o data, si sa fiu nevoit sa dau inapoi, marche-arriere, in panta, in stinga prapastie, in dreapta munte, vreo jumatate de mila (800 m) pina cind am putut sa intorc. Nu pot spune ca a fost prea reusita experienta mea off-road.
Mount Evans;
Pikes Peak;

Citeva cu Jeep-ul.

Si citeva cu un balcanic parcat in Snow Mass. La noi se agata de oglinda retrovizoare un permis de handicapat. Cum cel cu Viper-ul nu avea, trag concluzia ca era handicapat la cap, lucru confirmat de faptul ca Viper-ul era supercharged. Un om normal nu ar pune compresor pe ceva de 8.0 L V10 care avea deja 500+ cai putere.
Otto73

Da, masina e o frumusete dar nici pozele nu sunt mai prejos.
De noul JGC SRT-8 ce zici?
emy75
Super Jeep-ul nou, dar o intrebare...ce parere ai de fiabilitate?
Am tot citit pe forumuri din State si toti se vaita cu probleme dupa 30k-40k mile.
Eu vreau sa cumpar un 4Runner (pentru fiabilitate, nu design si apoi este si "Made in Japan 100%") in loc de Jeep GC, dar la cum arata imi place mai mult Jeep-ul.
dinpoplaca
Asta am auzit si eu la JEEP - probleme

De aratat, arata bine.
f1anatic
Pe rind:

@ OTTO
Mie SRT-8 nu imi spune multe. Nu consider ca SUV-urile ar trebui sa fie construite pt putere si viteza. Nu am vazut inca modelul nou, inca nu a iesit pe piata dar stiu ca va avea transmisia noua ZF de 8 trepte. SRT-8 cel vechi imi placea estetic vorbiind si stiu ca m-am dat cu el la un salon auto, intr-un test de acceleratie.
Sa mai pun citeva poze ca vad ca iti plac.

@EMY & @DIN
Este o masina noua, bazata i n parte pe Mercedes ML Klasse. Probelemel la fiabilitate sint categoric bazate pe experientele consumatorilor cu modelele precendente. Numai timpul va spune ce si cum la actualul model 2011, care este o masina complet noua. Mie constructia masinii mi s-a parut solida. OK Plasticul putea fi mai moale...dar nici un buton nu mi-a dat impresia ca poate sari de la locul lui; scaunele se incalzeau cind le cereai, aerul conditionat era rece; iar masina desi noua, fusese deja "abuzata" 12,000 de mile (aproape 20,000 km) cind a intrat pe miinile mele. Mie sincer mi-a facut impresia ca a fost lucrata cu simt de responsabilitate. Iar motorul - saracul - mergea asa frumos cu benzina de 85 (noi "americanii" stim ce-i aia - este benzina mai proasta decit aia cea mai proasta. La Chicago se gaseste 93, 89 si 87 octane) incit ma gindesc ca ar merge incredibil cu cea de 93.
f1anatic
citeva poze
f1anatic
OK. Am inchiriat un Jeep Grand Cherokee Laredo 4x4. 1204 mile la board. Echipare mai slaba: fara HID, fara NAVI (dar are ecranul touchscreen); fara memory seats; fara oglinzi care se rabat in jos cind dai inapoi; fara Quadra-Track II (sistemul care imi permite blocarea diferentialelor si selectarea tipului de teren). Toate acestea au fost optiuni prezente pe JGC Ltd pe care l-am avut la Denver. Ah...si fara sunroof.

Pe de alta parte, voi avea posibilitatea unui nou test de aproape 2500 mile (2000 Chicago - Montreal - Chicago) si vreo 500 mile ce ma mai invirt pe acolo, Quebec City, etc. In esenta, consumul de benzina ar trebui sa fie mai bun, masina neavind decit transmisia awd de 5 trepte fara echipamentul ce blocheaza diferentialul central; fara sunroof. Insa este aceeasi masina in ceea ce priveste motorul, transmisia (mers pe autostrada), butoanele, comfortul, frinele, handling, etc. Zic ca 3500 mile si cca 9 zile sint suficiente pentru a imi forma o parere valida despre masina.

PS: 2009 Subaru Forester se simte comparat cu Jeepul ca un IMS (pre-ARO) pe linga un Forester.
dinpoplaca
Pai consumul nu conteaza cand cumperi o masina ca asta; e de teren si o sa consume.

Tu vrei sa o cumperi pentru ca-ti place sau pentru ca iti trebuie asa ceva?
f1anatic
QUOTE (dinpoplaca @ Jun 9 2011, 10:52 PM) *
Pai consumul nu conteaza cand cumperi o masina ca asta; e de teren si o sa consume.

Tu vrei sa o cumperi pentru ca-ti place sau pentru ca iti trebuie asa ceva?


Ce importanta are ? Din ambele motive si inca unul in plus. Imi mai trebuie o masina.
dinpoplaca
QUOTE (f1anatic @ Jun 9 2011, 11:37 PM) *
QUOTE (dinpoplaca @ Jun 9 2011, 10:52 PM) *
Pai consumul nu conteaza cand cumperi o masina ca asta; e de teren si o sa consume.

Tu vrei sa o cumperi pentru ca-ti place sau pentru ca iti trebuie asa ceva?


Ce importanta are ? Din ambele motive si inca unul in plus. Imi mai trebuie o masina.

Doar curios,
Credeam ca o sa o conduci in fiecare zii, pentru ca vorbeai mai sus de consum.

Foarte multi in US au SUV-uri, si intotdeauna incerc sa aflu motivele pentru care oameni cumpara masinile astea pentru ca majoritatea nu le folosesc pe teren. Mie niciodata nu mi-au placut. ( adica nu le-am vazut sensul, decat daca locuiesti pe munte )
f1anatic
QUOTE (dinpoplaca @ Jun 9 2011, 11:47 PM) *
QUOTE (f1anatic @ Jun 9 2011, 11:37 PM) *
QUOTE (dinpoplaca @ Jun 9 2011, 10:52 PM) *
Pai consumul nu conteaza cand cumperi o masina ca asta; e de teren si o sa consume.

Tu vrei sa o cumperi pentru ca-ti place sau pentru ca iti trebuie asa ceva?


Ce importanta are ? Din ambele motive si inca unul in plus. Imi mai trebuie o masina.

Doar curios,
Credeam ca o sa o conduci in fiecare zii, pentru ca vorbeai mai sus de consum.

Foarte multi in US au SUV-uri, si intotdeauna incerc sa aflu motivele pentru care oameni cumpara masinile astea. Mie niciodata nu mi-au placut.


Nici mie nu imi plac cei care conduc Prius sau alte masini hibride si care se auto-ridica pe un podium imaginar si traiesc acest aspect la nivel de experienta religioasa ce le confera superioritate morala. Un vehicol hibrid in general nu are un impact ecologic mai redus ci doar polueaza in mod diferit si in locuri diferite.

Aici in USA relatia sofer-masina are o alta nuanta decit in Romania sau Europa. Nu am puterea emotionala si nici fizica de a explica a 184-a oara pe acest forum ce si cum. Atita doar - nici in cosmaruri nu as visa sa plec la un drum lung de mii de km intr-o masina care nu ar fi capabila. Iar unele sint mult mai capabile decit altele. Un drum de 3000 km nu se va face lejer de catre 4 persoane intr-un Prius. Am alte 2 masini, 2 Subaru, pe care le consider super capabile. Dar si acestora le lipseste spatiul. Si in Canada acum nici nu luam ciinele (Irish Setter, 40 kg, baiat bine crescut si voinic). Nu calatoresc nici prea des...dar nici prea rar; dar cind calatoresc merg cu miile de kilometri.

Intentionez sa achizitionez acest SUV nu doar pt ca imi mai trebuie o masina (o noua persoana ce are nevoie de masina in familie). Daca mai vroiam o masina buna, mai luam un Subaru sau faceam efortul si luam un Audi. Daca vroiam masina, luam un Ford Focus sau Fusion Hybrid sau un Prius/Civi Hybrid. Doresc insa o masina "fun" care imi va permite sa ma si "joc" - off-road de data aceasta. Eu am mai multe hobby-uri legate de masini, poate cu alta ocazie iti spun, iar un nou hobby legat de masini pe care il doresc sa il dezvolt este off-road driving. Si in plus de asta sint si vinator si deja e timpul sa trec la animale mai mari dcit caprioarele. Am imbatrinit si nu mai imi plac masinile iuti, brutale, in ciuda faptului ca am o asemenea masina care de fiecare data cind o conduc mai agresiv ma face sa rinjesc de placere. Cred ca accentul trebuie pus pe "brutal" nu pe iute. Deh, oameni diferiti, nevoi diferite in locuri diferite la timpi diferiti.

Iti doresc week-end placut.
dinpoplaca
NU te impacienta nu te-am atacat. Doar eram curios.

Eu nu conduc decat Priusul. Mai am un Nissan Quest 3.5L, pentru drum lung cu 7 locuri, daca vrei sa dormi inauntru lasi ultimele 2 randuri de scaune jos. Randul din mijloc sunt doar 2 fotoli care se pot lasa pe spate ca sa dormi, cu locuri pentru pahare, o gramada de loc la picioare. Are 2 monitoare pentru filme, navigatie, casti wireless, etc, etc. Asa ca lasa Priusul in pace ca deja-l doare de atatea atacuri pe forumul asta ( saracul mellow.gif )

Doar ca nu vad sensul la SUV-uri. Sora mea are unul, mare afara, iar inauntru spatiul e poate, ( poate) putin mai mare decat la priusul meu. In nisanul meu incape si o coala de 4 X 8 ft. Vecinul meu are 4 (Patru) SVU-uri pe driveway, doar ca asa e moda si ca-i place nu ca le foloseste pe toate la ceva.
dinpoplaca
Daca tot veni vorba de prius, m-ai facut curios.

Jeep Grand Cherokee 2011


Front Seats

* Front head room: 40.0 in.
* Front hip room: 57.0 in.
* Front leg room: 40.3 in.
* Front shoulder room: 58.6 in.

Rear Seats
* Rear hip Room: 56.5 in.
* Rear head room: 39.3 in.
* Rear leg room: 38.6 in.
* Rear shoulder room: 58.0 in

Prius 2011

Front Seats

* Front head room: 38.6 in.
* Front hip room: 52.7 in.
* Front leg room: 42.5 in.
* Front shoulder room: 54.9 in.

Rear Seats

* Rear hip Room: 51.2 in.
* Rear head room: 37.6 in.
* Rear leg room: 36.0 in.
* Rear shoulder room: 53.1 in.
mike.omega
Observi ca aia e singura dimensiune care e mai mare fata de Jeep nu? Si oricum cei 2inch inseamna ~5cm, care daca ma intrebi pe mine nu inseamna mare lucru. Hai mai bine sa comparam locul din spate sau si mai bine, sa nu le comparam deloc smile.gif
f1anatic
QUOTE (mike.omega @ Jun 10 2011, 01:28 AM) *
Observi ca aia e singura dimensiune care e mai mare fata de Jeep nu? Si oricum cei 2inch inseamna ~5cm, care daca ma intrebi pe mine nu inseamna mare lucru. Hai mai bine sa comparam locul din spate sau si mai bine, sa nu le comparam deloc smile.gif


Nu cred ca gagicile ar fi de acord cu o asemenea afirmatie. 5 cm poate fi diferenta intre placere si extaz.

Important pentru comfort este si reglarea scaunului pe pozitia verticala astfel incit sa stai cu genunchii ridicati oarecum deasupra fundului ...cam cum sau pilotii de F1 in masina. Si la pariu ca poti regla scaunul pe verticala mai mult in Jeep decit in Prius.
HalbaSus
Atat in SUV-uri cat si in majoritatea Toyotelor (banuiesc ca si in prius, desi recunosc ca nu am stat in el) scaunul e inalt, iar reglarea pe verticala nu permite coborarea prea jos a sezutului fata de podea astfel incat genunchii sa fie deasupra fundului. Desigur eu nu am stat nici in noul grand cherokee nici in prius deci nu ma pot pronunta fix cu privire la masinile in cauza, spre exemplu in X5 pozitia de condus e foarte asemanatoare cu un sedan, chiar "mai joasa" decat in multe masini normale, dar in general pozitia de condus in SUV-uri este cea pe care o ai si pe toaleta (aceasta pozitie fiind adoptata si de multe non-SUV-uri, printre care si multe toyote, pozitia fiind chiar preferata de unii (nu imi dau seama daca e vorba de comfort fizic sau de unul psihologic, "ca vad mai bine" sau ca "sunt mai sus").

Ahh... si eu tocmai mi-am dat seama ca nu pot raspunde unei intrebari existentiale: ce masina mi-ar placea mai putin: un SUV sau un prius ? Pffff... greu de tot...

P.S: Cred ca totusi as alege SUV-urile din 2 motive:
1. Senzatia placuta pe care o ai stiind ca masina ta enerveaza toti greenpishii...
2. SUV-urile sunt niste utilitare care si-au depasit conditia si au ajuns sa se conduca aproape la fel de bine ca o masina, in timp ce priusul este o masina care in incercarea de a-si nega conditia a ajuns sa fie mult mai proasta decat o masina.

Otto73
Pozele sunt super.
Si apropo cand iti cumperi o masina nu asculta ce spune x,y sau z.
Ia-ti ce-ti spune ratiunea si ceea ce-ti place.
Oricum eu iti doresc succes in alegere si oricum JGC e unul dintre cele mai frumoase SUV-uri la ora actuala.
G e o r g e
Si eu votez cu jeepul
livion
Dupa muuulti ani revin si eu pe forum - sub alt nume fiindca l-am uitat pe cel vechi, dar ma rog. In continuare detin Legacy-ul 3.0 din 2005, si mai nou la cabana conduc si masina sotiei - Jeep Cherokee 2006.
Vazandu-l pe f1anatic (am dat pur si simplu un search pe Google cautand un review despre noul Grand Cherokee), imi dau seama ca avem se pare aceleasi preferinte - Subaru si Jeep.
Este drept ca pe mine Cherokee-ul m-a si dezamagit (la fiabilitate e destul de slab: cardanul schimbat dupa doi ani si jumatate, vreo doua module electronice, inca un modul de la caseta automata, aerul conditionat si alte "mici" probleme care m-au costat cateva mii de euro) - in schimb pentru mine prezinta urmatoarele avantaje:
- excelent in off-road (nu ca Wrangler-ul este drept!); blocantul central isi face treaba si in plus are auto-blocand mecanic pe spate, n-am ramas niciodata in noroi sau zapada, nu m-a facut de ras chiar si cand alte suv-uri erau "paralizate". raman la parerea ca 4x4 mecanic, brut si fara multa electronica este sfant. (din punctul asta de vedere ma intreb cum o fi noul Grand, am citit ca are LSD electronic, sper sa nu fie doar vreun TCS mai destept si atat).
- sunt atat de putine Jeep-uri pe strada incat te face sa te simti bine, intr-o mare de X-uri, Q-uri sau Tuaregi.
De mai bine de 1 an astept sa apara si Romania noul Grand - acum se poate cumpara din Germania dieselul de 234 cai - dar ce faci cu garantia, piese de schimb etc? Autoitalia ar fi trebui sa il aduca la noi - dar acum si-au schimbat actionariatul si cine stie ce alte treburi mai importante or avea pe cap...
Oricum ma bucur ca parerile sunt bune, ca cineva pe care il cunosc de pe forum a condus noul Grand si spune ca interiorul e fain etc.
Sa-l vedem si la noi si mai vorbim!
Liviu
f1anatic
[quote name='livion' date='Jul 28 2011, 12:18 AM' post='386043'
Vazandu-l pe f1anatic (am dat pur si simplu un search pe Google cautand un review despre noul Grand Cherokee), imi dau seama ca avem se pare aceleasi preferinte - Subaru si Jeep.
Liviu
[/quote]

Great minds think alike. Eu astept modelul diesel. Decizia e luata si inca salivez dupa fiecare pe care il vad pe strada. In alta ordine de idei, se pare ca imbunatatirile ce urmau sa vina in modelul SRT si incepind cu 2012 in toata gama, nu se vor intimpla. Era vorba de o transmisie de 8 trepte facuta de ZF - iar acum se pare ca va fi doar de 6 trepte, o modificare a celei actuale. Care nu este rea, dar speram ca noua transmisie (facuta pt mai multe masini, inclusiv unele germane) sa ajute la producerea unui consum si mai scazut.
livion
In sfarsit Autoitalia a adus in show-room modelele Jeep.
Am vazut azi grand Cherokee Limited (CRD 240 CP) si Wrangler Sport (CRD 200 CP).
Modelele nu au fost disponibile pentru drive test si nici listele de preturi nu sunt inca gata - dar a fost destul pentru o prima parere.
Si din pacate am plecat dezamagit de la aceasta vizionare, cel putin din punctul de vedere al Grand Cherokee. Iata ce m-a dezamagit:
- plastic ieftin in interior!!!!! Nu stiu de ce in review-uri am citit ca de data asta calitatea materialelor ar fi mai buna - dar nu este adevarat. Plasticul este ieftin si arata rau de tot, iar pielea pare si ea una ieftina. pacat, ma asteptam la mult mai mult;
- motorul VM Motori 3 litri V6 diesel 240 CP: dezamagire: motorul se aude foarte tare in interior, mai are decat dieselul vechi de la Mercedes.
- portbagaj foarte mic...
- nu se importa deocamdata varianta cu Quarda Drive II - doar Quadra Trac II...
Sa asteptam si preturile dar daca nu vor fi semnificativ sub masinile germane nu cred ca ca voi alege Grand-ul doar fiindca scrie Jeep pe el...

Despre Wrangler mai putine de zis - doar atat ma asteptam ca noul VM Motori de 2.8 litri diesel sa fie ceva mai silentios decat varianta anterioara de 176 CP. Din pacate este la fel de zgomotos - da la Wrangler "merge".
pmhoria
Test drive cu Jeep Compass .. dpmdv e cel mai bun drive test pe care il poti gasi pe net.
http://www.turatii.ro/2011/11/01/jeep-comp...rd-4wd-limited/
Mai bine de 1h de film cu o singura masina. thumbsup.gif
Am postat aici ca nu am gasit un topic cat de cat apropiat. smile.gif
22nst
Ai si tu dreptare, dar e asa plictisitoooor biggrin.gif
Seri
Noul Grand Cherokee da dovada de comportament rutier demn de un off-roader veritabil. Cam rusinos!

http://www.autoblog.com/2012/07/09/watch-a...ens-moose-test/
Otto73
QUOTE (Seri @ Jul 9 2012, 12:45 PM) *
Noul Grand Cherokee da dovada de comportament rutier demn de un off-roader veritabil. Cam rusinos!

http://www.autoblog.com/2012/07/09/watch-a...ens-moose-test/

Bogus..........
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.