IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Auris hybrid versus Golf 5 benzina 1.4 TSI 122 CP

This topic is about Auris hybrid versus Golf 5 benzina 1.4 TSI 122 CP, the author, omul vesel, wrote about: Hristos a inviat. Am un prieten care s-a stabilit in Franta si vrea sa-si schimbe actuala masina Polo 1.4 benzina 60 CP cu una din masinile din titlu. ... To read more just scroll down

5 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Auris hybrid versus Golf 5 benzina 1.4 TSI 122 CP
omul vesel
post Apr 25 2011, 03:52 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



Hristos a inviat.

Am un prieten care s-a stabilit in Franta si vrea sa-si schimbe actuala masina Polo 1.4 benzina 60 CP cu una din masinile din titlu.

Care credeti ca merita?
Auris aproape noua adica masina de drive test din showroom si Golf 5 SH.

Preturi: Auris 19000 euro versus Golf 13000 euro

Dotari Auris foarte multe

Dotari Golf depinde de ce gaseste pe piata.

Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Apr 25 2011, 03:59 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Cat costa Aurisul ???? 19.000 euro ??? si nici nu e noua ??? 19.000 de euroi pentru o compacta SH ? Aia sunt pe etnobotanice ?

Deci daca are o urma de ratiune in el atunci nu va arunca 19.000 de euro pe o compacta SH. La banii astia deja te apropii de clasa medie NOUA. Sau de hot hatch-uri... NOI.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Apr 25 2011, 08:37 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Hai no, ca-i de drive test, deci noua. Si e si hibrid ... si Toyota, deci nu se strica ...


Insa, sa ia un Golf.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Apr 25 2011, 08:49 PM
Post #4


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Daca cumpara hibridul, are ceva avantaje fiscale (din partea statului francez) ca sa justifice diferenta asta fata de o compacta SH?
Pe de alta parte .. pe volkswagen.fr la masini second sunt multe optiuni pt golf diesel nu mai vechi de 2008 si suma cuprinsa intre 14-15k euro.
Deci are de unde alege.
Eu as lua Aurisul daca as sta intr-un oras gen Paris .. plin de bouchoane, unde as avea consum mic plus automata. Daca face naveta si baga pe nationale la greu ..atunci golf diesel. smile.gif


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Apr 25 2011, 09:08 PM
Post #5


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



eu sincer nu cred ca este o idee buna sa ia masina de drive test. Stiu foarte multe cazuri in care aceste masini sunt forjate de catre angajati.. sunt lovite la teste si reparate dupa etc. Ori noua ori SH cu putini km dar nu de drive test.

PS in Franta peste 90% dintre masini sunt lovite.. parca se joaca bumper cars cu ele whistling.gif


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Apr 25 2011, 09:10 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



CITAT(HalbaSus @ Apr 25 2011, 09:59 AM) *
Cat costa Aurisul ???? 19.000 euro ??? si nici nu e noua ??? 19.000 de euroi pentru o compacta SH ? Aia sunt pe etnobotanice ?

Deci daca are o urma de ratiune in el atunci nu va arunca 19.000 de euro pe o compacta SH. La banii astia deja te apropii de clasa medie NOUA. Sau de hot hatch-uri... NOI.


Nu poate fi neaparat o alegere rea. Si oricum un hibrid in general este mai scump decat o masina normala. Acum depinde si unde merge mai mult. Daca de exemplu merge mai mult in oras, unde de multe ori cu mai mult de 40-50 km/h nu prea poti sa mergi poate ca ar renta un hibrid. Poate ca ma insel, dar din cate stiu Auris hibrid are un sistem asemanator cu Prius, merge electric pana la 40 km/h. Deci in cazul asta cred ca diferenta mai mare de pret se amortizeaza destul de repede si astfel Auris hibrid poate fi o alegere buna.
Pe de alta parte sa nu comparam preturile din restul UE cu cele de la noi. In Vest preturile sunt mai mari si pentru ca este o alta putere de cumparare.
Cat despre Golf TSI personal am o reticenta fata de motoarele supraalimentate, mai ales daca sunt folosite preponderent urban (de multe ori subturat).

Daca insa mai merge si in afara destul de mult, poate ziceti ca sunt nebun dar eu as prefera un 308 HDI: cnsum mic, fiabilitate buna, e "de-a casei" (intretinerea e destul de ieftina), confortabla, destul de satioasa, dotari mai bune decat la Golf, pret mai bun... cred ca ar fi suficient.

Titi, oricum o masina second este o loterie. Daca nu este intretinuta cum trebuie poate sa fie praf dupa nici 50000 de km. Iar de obicei cu masinile de drive test se urmareste ca mereu sa fie in stare perfecta, ca daca vine "clientul", sa nu scartaie sau sa se strice tocmai cand o testeaza. O masina de drive test, daca este analizata cu atentie eu zic ca nu poate fi neaparat o idee proasta. smile.gif

This post has been edited by laurentiu: Apr 25 2011, 09:14 PM


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Apr 26 2011, 12:08 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



QUOTE (pmhoria @ Apr 25 2011, 07:49 PM) *
Daca cumpara hibridul, are ceva avantaje fiscale (din partea statului francez) ca sa justifice diferenta asta fata de o compacta SH?
Pe de alta parte .. pe volkswagen.fr la masini second sunt multe optiuni pt golf diesel nu mai vechi de 2008 si suma cuprinsa intre 14-15k euro.
Deci are de unde alege.
Eu as lua Aurisul daca as sta intr-un oras gen Paris .. plin de bouchoane, unde as avea consum mic plus automata. Daca face naveta si baga pe nationale la greu ..atunci golf diesel. smile.gif



Conduce 15000 km/an, locuieste in Dijon. In concediu (la drum intins) face cam 2000 km. Masina este folosita doar de 2 persoane. Nu are copii, inca.


Din partea statului francez primeste 2000 euro. Pretul de 19000 euro include si acei 2000, deci masina ar fi costat 21000. Masina noua costa 23000.

Aurisul este la drive test din februarie. Cat de rau poate fi?

This post has been edited by mike.omega: Apr 26 2011, 12:29 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Apr 26 2011, 12:42 PM
Post #8


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Hibridele de drive test sunt tratate altfel decat masinile normale de drive test. Clientii de hibride nu prea sunt interesati de atingerea limitelor de stabilitate si performante ale masinii. Mai degraba o conduc foarte incet, ca sa vada cat pot merge pe electric.

Daca era benzinara sau diesel de drive test, atunci m-as astepta sa fi fost forjata.

Cred ca sunt singurul care la drive test cu Prius am incercat sa vad cu ce viteza pot lua sensul giratoriu fara sa se rastoarne. teehee.gif


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 26 2011, 01:24 PM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE (Seri @ Apr 26 2011, 12:42 PM) *
Cred ca sunt singurul care la drive test cu Prius am incercat sa vad cu ce viteza pot lua sensul giratoriu fara sa se rastoarne. teehee.gif


Cred ca te inseli. Asta e singurul motiv pentru care cineva ar face un drivetest cu un hibrid, ca de cumparat oricum nu are nimeni de gand sa le cumpere biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Apr 26 2011, 01:39 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



Eu nu stiu prea multe despre Auris hybrid de aceea le-am recomandat Golf. Stiu ca atunci cand a aparut Prius putea merge doar in modul electric circa 3 km. Cred ca intre timp lucrurile s-au schimbat. Hibride in Franta nu sunt atat de multe precum ar parea. Nici prietenii lui nu are o masina hybrida.
Totusi este o hibrida si daca e sa cada ceva la ea nu stii unde sa o cauti decat la reprezentanta unde tarifele sunt asa cum stim cu totii, la Golf de ex, exista mecanici la orice colt de strada.

Si inca ceva, portbagajul e cam mic, 280 l fiindca bateriile se afla in portbagaj. Prietenu' a facut un calcul de consum intre Auris 19 000 si Golf de 13 000 euro. Investitia se amortizeaza in 10 ani daca alege Auris.

This post has been edited by 22nst: Apr 26 2011, 02:38 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 26 2011, 02:30 PM
Post #11


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Atunci in baza ACESTUI calcul economic poate face alegerea corecta thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Apr 26 2011, 02:44 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Nu ca as vrea sa sprijin Auris-ul smile.gif dar la calculul asta a fost din start dezavantajat, fiind masina noua.
Un Golf nou facea tot cat Auris-ul si-atunci nu mai era asa evidenta alegerea...


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Apr 26 2011, 03:04 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



Golf-ul are cutie automata, probabil DSG, abia acum am aflat. Se schimba in acest caz datele problemei?

This post has been edited by omul vesel: Apr 26 2011, 03:06 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Apr 26 2011, 03:15 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



CITAT(omul vesel @ Apr 26 2011, 01:04 PM) *
Golf-ul are cutie automata, probabil DSG, abia acum am aflat. Se schimba in acest caz datele problemei?


Consumul va creste cu mult in cazul cutiei automate, comparativ cu una manuala sau va fi acelasi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
getodac
post Apr 26 2011, 03:28 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.029
Joined: 2-December 08
From: Ramnicu Valcea
Member No.: 118.674



QUOTE (omul vesel @ Apr 26 2011, 02:15 PM) *
Consumul va creste cu mult in cazul cutiei automate, comparativ cu una manuala sau va fi acelasi?


Circa 1 litru la 100 de km in plus la cutia automata la consum urban, nu stiu insa daca DSG-ul nu este mai economica, dar la motoare identice de 1.6 de la VW echipate pe golf 4 la cel cu transmisie manuala a iesit un consum de 9,5 vara, urban iar la cel cu cutie automata aproximativ aceleasi conditii si trasee zilnice similare consumul a fost de 10,5 ambele date de CB.


--------------------
G4 - simplu si eficient.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Apr 26 2011, 03:48 PM
Post #16


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Automatele clasice, cum are Getodac, pierd randament la convertizorul de cuplu, de la asta creste si consumul.
Cutiile manuale au ambreiajul care rezolva problema asta de randament. DSG are ambreiaj, doua chiar.

Consumul pt DSG va fi acelasi ca si pt manuala, eventual chiar mai mai mic pentru ca schimba treptele mai rapid si in momente mai potrivite decat un utilizator normal.

This post has been edited by Seri: Apr 26 2011, 03:48 PM


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Apr 26 2011, 04:09 PM
Post #17


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



d.p.m.d.v. topicul asta se reduce la clasicul diesel vs benzina , daca incepurati cu costul mashini si asa mai departe . ar trebuii sa scoateti total din ecuatie pretzul daca vreti sa fie o alegere corecta , daca nu , nu vad rostu acestui versulici ... aurisul este oricum peste , tehnologic, Golfu ala daca e TSI si are si turbina si compresor o sa ai prb cat casa cu el si un consum de iti iei sonda . asta garantat .


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 26 2011, 04:24 PM
Post #18


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



@AlexTM: eu am facut aprecierea de mai sus in baza duratei medii de utilizare, nu a investitiei numa. Daca proprietarul va tine masina 5 ani, e clar ca mk5-ul are castig de cauza, asta am gandit.

@vio: versiunile pana la 150 cai au numa turbina. Si crede-ma ca sunt f fiabile motoarele de 1.4TFSI ! In plus consumul este enervant de decent ! wink.gif Nici nu incape discutie ca motorizarea merita, poate doar alte considerente sa schimbe alegerea catre Auris Hybrid.

QUOTE (omul vesel @ Apr 26 2011, 04:04 PM) *
Golf-ul are cutie automata, probabil DSG, abia acum am aflat. Se schimba in acest caz datele problemei?


Nu stiu cum arata masina si cum merge fiind SH, dar 1.4TFSI + DSG este o combinatie f reusita thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Apr 26 2011, 04:24 PM
Post #19


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



CITAT(vio @ Apr 26 2011, 02:09 PM) *
d.p.m.d.v. topicul asta se reduce la clasicul diesel vs benzina , daca incepurati cu costul mashini si asa mai departe . ar trebuii sa scoateti total din ecuatie pretzul daca vreti sa fie o alegere corecta , daca nu , nu vad rostu acestui versulici ... aurisul este oricum peste , tehnologic, Golfu ala daca e TSI si are si turbina si compresor o sa ai prb cat casa cu el si un consum de iti iei sonda . asta garantat .


De ce sa aiba probleme cat casa? Daca e TSI are doar turbina , iar daca este TFSI are turbina si compresor, asa cred. Cine se pricepe sa ne spuna mai multe.
Si ce probleme poate avea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 26 2011, 04:28 PM
Post #20


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



TSI / TFSI sunt doar chestiuni de marketing.

Doar treapta de putere spune ce sta dpdv tehnic sub capota, am scris mai sus in mod grosier cam pe unde se despart turbo simplu de turbo + compresor.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 09:31 AM