Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auris hybrid versus Golf 5 benzina 1.4 TSI 122 CP
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
omul vesel
Hristos a inviat.

Am un prieten care s-a stabilit in Franta si vrea sa-si schimbe actuala masina Polo 1.4 benzina 60 CP cu una din masinile din titlu.

Care credeti ca merita?
Auris aproape noua adica masina de drive test din showroom si Golf 5 SH.

Preturi: Auris 19000 euro versus Golf 13000 euro

Dotari Auris foarte multe

Dotari Golf depinde de ce gaseste pe piata.

Multumesc
HalbaSus
Cat costa Aurisul ???? 19.000 euro ??? si nici nu e noua ??? 19.000 de euroi pentru o compacta SH ? Aia sunt pe etnobotanice ?

Deci daca are o urma de ratiune in el atunci nu va arunca 19.000 de euro pe o compacta SH. La banii astia deja te apropii de clasa medie NOUA. Sau de hot hatch-uri... NOI.
AlexTM
Hai no, ca-i de drive test, deci noua. Si e si hibrid ... si Toyota, deci nu se strica ...


Insa, sa ia un Golf.
pmhoria
Daca cumpara hibridul, are ceva avantaje fiscale (din partea statului francez) ca sa justifice diferenta asta fata de o compacta SH?
Pe de alta parte .. pe volkswagen.fr la masini second sunt multe optiuni pt golf diesel nu mai vechi de 2008 si suma cuprinsa intre 14-15k euro.
Deci are de unde alege.
Eu as lua Aurisul daca as sta intr-un oras gen Paris .. plin de bouchoane, unde as avea consum mic plus automata. Daca face naveta si baga pe nationale la greu ..atunci golf diesel. smile.gif
Titi1988
eu sincer nu cred ca este o idee buna sa ia masina de drive test. Stiu foarte multe cazuri in care aceste masini sunt forjate de catre angajati.. sunt lovite la teste si reparate dupa etc. Ori noua ori SH cu putini km dar nu de drive test.

PS in Franta peste 90% dintre masini sunt lovite.. parca se joaca bumper cars cu ele whistling.gif
laurentiu
CITAT(HalbaSus @ Apr 25 2011, 09:59 AM) *
Cat costa Aurisul ???? 19.000 euro ??? si nici nu e noua ??? 19.000 de euroi pentru o compacta SH ? Aia sunt pe etnobotanice ?

Deci daca are o urma de ratiune in el atunci nu va arunca 19.000 de euro pe o compacta SH. La banii astia deja te apropii de clasa medie NOUA. Sau de hot hatch-uri... NOI.


Nu poate fi neaparat o alegere rea. Si oricum un hibrid in general este mai scump decat o masina normala. Acum depinde si unde merge mai mult. Daca de exemplu merge mai mult in oras, unde de multe ori cu mai mult de 40-50 km/h nu prea poti sa mergi poate ca ar renta un hibrid. Poate ca ma insel, dar din cate stiu Auris hibrid are un sistem asemanator cu Prius, merge electric pana la 40 km/h. Deci in cazul asta cred ca diferenta mai mare de pret se amortizeaza destul de repede si astfel Auris hibrid poate fi o alegere buna.
Pe de alta parte sa nu comparam preturile din restul UE cu cele de la noi. In Vest preturile sunt mai mari si pentru ca este o alta putere de cumparare.
Cat despre Golf TSI personal am o reticenta fata de motoarele supraalimentate, mai ales daca sunt folosite preponderent urban (de multe ori subturat).

Daca insa mai merge si in afara destul de mult, poate ziceti ca sunt nebun dar eu as prefera un 308 HDI: cnsum mic, fiabilitate buna, e "de-a casei" (intretinerea e destul de ieftina), confortabla, destul de satioasa, dotari mai bune decat la Golf, pret mai bun... cred ca ar fi suficient.

Titi, oricum o masina second este o loterie. Daca nu este intretinuta cum trebuie poate sa fie praf dupa nici 50000 de km. Iar de obicei cu masinile de drive test se urmareste ca mereu sa fie in stare perfecta, ca daca vine "clientul", sa nu scartaie sau sa se strice tocmai cand o testeaza. O masina de drive test, daca este analizata cu atentie eu zic ca nu poate fi neaparat o idee proasta. smile.gif
omul vesel
QUOTE (pmhoria @ Apr 25 2011, 07:49 PM) *
Daca cumpara hibridul, are ceva avantaje fiscale (din partea statului francez) ca sa justifice diferenta asta fata de o compacta SH?
Pe de alta parte .. pe volkswagen.fr la masini second sunt multe optiuni pt golf diesel nu mai vechi de 2008 si suma cuprinsa intre 14-15k euro.
Deci are de unde alege.
Eu as lua Aurisul daca as sta intr-un oras gen Paris .. plin de bouchoane, unde as avea consum mic plus automata. Daca face naveta si baga pe nationale la greu ..atunci golf diesel. smile.gif



Conduce 15000 km/an, locuieste in Dijon. In concediu (la drum intins) face cam 2000 km. Masina este folosita doar de 2 persoane. Nu are copii, inca.


Din partea statului francez primeste 2000 euro. Pretul de 19000 euro include si acei 2000, deci masina ar fi costat 21000. Masina noua costa 23000.

Aurisul este la drive test din februarie. Cat de rau poate fi?
Seri
Hibridele de drive test sunt tratate altfel decat masinile normale de drive test. Clientii de hibride nu prea sunt interesati de atingerea limitelor de stabilitate si performante ale masinii. Mai degraba o conduc foarte incet, ca sa vada cat pot merge pe electric.

Daca era benzinara sau diesel de drive test, atunci m-as astepta sa fi fost forjata.

Cred ca sunt singurul care la drive test cu Prius am incercat sa vad cu ce viteza pot lua sensul giratoriu fara sa se rastoarne. teehee.gif
James Kilowatt
QUOTE (Seri @ Apr 26 2011, 12:42 PM) *
Cred ca sunt singurul care la drive test cu Prius am incercat sa vad cu ce viteza pot lua sensul giratoriu fara sa se rastoarne. teehee.gif


Cred ca te inseli. Asta e singurul motiv pentru care cineva ar face un drivetest cu un hibrid, ca de cumparat oricum nu are nimeni de gand sa le cumpere biggrin.gif
omul vesel
Eu nu stiu prea multe despre Auris hybrid de aceea le-am recomandat Golf. Stiu ca atunci cand a aparut Prius putea merge doar in modul electric circa 3 km. Cred ca intre timp lucrurile s-au schimbat. Hibride in Franta nu sunt atat de multe precum ar parea. Nici prietenii lui nu are o masina hybrida.
Totusi este o hibrida si daca e sa cada ceva la ea nu stii unde sa o cauti decat la reprezentanta unde tarifele sunt asa cum stim cu totii, la Golf de ex, exista mecanici la orice colt de strada.

Si inca ceva, portbagajul e cam mic, 280 l fiindca bateriile se afla in portbagaj. Prietenu' a facut un calcul de consum intre Auris 19 000 si Golf de 13 000 euro. Investitia se amortizeaza in 10 ani daca alege Auris.
DORU
Atunci in baza ACESTUI calcul economic poate face alegerea corecta thumbsup.gif
AlexTM
Nu ca as vrea sa sprijin Auris-ul smile.gif dar la calculul asta a fost din start dezavantajat, fiind masina noua.
Un Golf nou facea tot cat Auris-ul si-atunci nu mai era asa evidenta alegerea...
omul vesel
Golf-ul are cutie automata, probabil DSG, abia acum am aflat. Se schimba in acest caz datele problemei?
omul vesel
CITAT(omul vesel @ Apr 26 2011, 01:04 PM) *
Golf-ul are cutie automata, probabil DSG, abia acum am aflat. Se schimba in acest caz datele problemei?


Consumul va creste cu mult in cazul cutiei automate, comparativ cu una manuala sau va fi acelasi?
getodac
QUOTE (omul vesel @ Apr 26 2011, 02:15 PM) *
Consumul va creste cu mult in cazul cutiei automate, comparativ cu una manuala sau va fi acelasi?


Circa 1 litru la 100 de km in plus la cutia automata la consum urban, nu stiu insa daca DSG-ul nu este mai economica, dar la motoare identice de 1.6 de la VW echipate pe golf 4 la cel cu transmisie manuala a iesit un consum de 9,5 vara, urban iar la cel cu cutie automata aproximativ aceleasi conditii si trasee zilnice similare consumul a fost de 10,5 ambele date de CB.
Seri
Automatele clasice, cum are Getodac, pierd randament la convertizorul de cuplu, de la asta creste si consumul.
Cutiile manuale au ambreiajul care rezolva problema asta de randament. DSG are ambreiaj, doua chiar.

Consumul pt DSG va fi acelasi ca si pt manuala, eventual chiar mai mai mic pentru ca schimba treptele mai rapid si in momente mai potrivite decat un utilizator normal.
vio
d.p.m.d.v. topicul asta se reduce la clasicul diesel vs benzina , daca incepurati cu costul mashini si asa mai departe . ar trebuii sa scoateti total din ecuatie pretzul daca vreti sa fie o alegere corecta , daca nu , nu vad rostu acestui versulici ... aurisul este oricum peste , tehnologic, Golfu ala daca e TSI si are si turbina si compresor o sa ai prb cat casa cu el si un consum de iti iei sonda . asta garantat .
DORU
@AlexTM: eu am facut aprecierea de mai sus in baza duratei medii de utilizare, nu a investitiei numa. Daca proprietarul va tine masina 5 ani, e clar ca mk5-ul are castig de cauza, asta am gandit.

@vio: versiunile pana la 150 cai au numa turbina. Si crede-ma ca sunt f fiabile motoarele de 1.4TFSI ! In plus consumul este enervant de decent ! wink.gif Nici nu incape discutie ca motorizarea merita, poate doar alte considerente sa schimbe alegerea catre Auris Hybrid.

QUOTE (omul vesel @ Apr 26 2011, 04:04 PM) *
Golf-ul are cutie automata, probabil DSG, abia acum am aflat. Se schimba in acest caz datele problemei?


Nu stiu cum arata masina si cum merge fiind SH, dar 1.4TFSI + DSG este o combinatie f reusita thumbsup.gif
omul vesel
CITAT(vio @ Apr 26 2011, 02:09 PM) *
d.p.m.d.v. topicul asta se reduce la clasicul diesel vs benzina , daca incepurati cu costul mashini si asa mai departe . ar trebuii sa scoateti total din ecuatie pretzul daca vreti sa fie o alegere corecta , daca nu , nu vad rostu acestui versulici ... aurisul este oricum peste , tehnologic, Golfu ala daca e TSI si are si turbina si compresor o sa ai prb cat casa cu el si un consum de iti iei sonda . asta garantat .


De ce sa aiba probleme cat casa? Daca e TSI are doar turbina , iar daca este TFSI are turbina si compresor, asa cred. Cine se pricepe sa ne spuna mai multe.
Si ce probleme poate avea?
DORU
TSI / TFSI sunt doar chestiuni de marketing.

Doar treapta de putere spune ce sta dpdv tehnic sub capota, am scris mai sus in mod grosier cam pe unde se despart turbo simplu de turbo + compresor.
omul vesel
QUOTE (DORU @ Apr 26 2011, 02:24 PM) *
@AlexTM: eu am facut aprecierea de mai sus in baza duratei medii de utilizare, nu a investitiei numa. Daca proprietarul va tine masina 5 ani, e clar ca mk5-ul are castig de cauza, asta am gandit.


Vrea sa tina masina cat mai mult posibil, dupa parerea mea cel putin 10-12 ani. Polo pe care il are acum l-a luat tot sh in 1998 si inca merge. La drive test a vazut in Auris multe plastice, iar finisarile nu erau cele mai bune.
vio
i am un coleg de munca care abia a scapat de aceasta mashina , G5 1,4 Tsi 122 cp DSG ... consum in orash era pe undeva la la 12-14 fatza de 9.5 cat scria in carte si n afara la fel , ca sa scoata cat de ct ce scrie acolo trebuia sa nearga ffff incet 80 parca .oricum tipul fff dezamagit de mashina.plus rigorile serviceului adica se ducea cam des cu te miri ce prb.
si scuze daca e , parca citisem 140 cp de aia am zis ca sunt prb . la 122 are doar ce are el acolo . oricum tot la idea mea raman , nu poti compara 2 mashini total diferite ca motorizare dotari numai ca pretz.
DRAGOS
1.4 tsi consuma cat un motor de puterea lui. 1.4 tsi 125cp pus pe audi A3, ~11 in bucuresti. acelasi consum il am si eu cu 1.8 140 cp smile.gif
Lucian107416
Dragos, tii regulat o evidenta a consumului? Sau ti-a iesit odata 11% si de atunci zici ca iti consuma 11? Eu, in Bucuresti ma chinui sa scot un nenorocit de 11 cu 1.4 aspiurat de 94 cp. Ma rog, in oras nu prea folosesti diferenta dintre 94 cp si 122 cp si atunci e normal sa fie la fel consumul.
laurentiu
CITAT(omul vesel @ Apr 26 2011, 11:39 AM) *
CITAT(DORU @ Apr 26 2011, 02:24 PM) *
@AlexTM: eu am facut aprecierea de mai sus in baza duratei medii de utilizare, nu a investitiei numa. Daca proprietarul va tine masina 5 ani, e clar ca mk5-ul are castig de cauza, asta am gandit.


Vrea sa tina masina cat mai mult posibil, dupa parerea mea cel putin 10-12 ani. Polo pe care il are acum l-a luat tot sh in 1998 si inca merge. La drive test a vazut in Auris multe plastice, iar finisarile nu erau cele mai bune.


In cazul asta parerea mea e sa nu se arunce la masini cu tehnica (oarecum) complexa, motoare turbo, electrice etc. pentru ca sansele sa pice ceva scump sunt mai mari. Un simplu diesel eu zic ca e mai ok.Si in continuare sustin ca o alegere buna ar fi un Peugeot 308 aproape nou. Este o masina care le place francezilor si s-a vandut foarte bine in Franta, asa ca nu are cum sa nu gaseasca o oferta foarte buna.
DRAGOS
asta e consumul meu mediu in 90% din cazuri. am scos si mai putin, dar si mai mult. mergi zi de zi din militari spre foisorul de foc sau piata romana si retur.

si 1.4 98cp de pe clio-ul maicamii tot atat consuma thumbsup.gif

noi vorbim de motoare cu tehnologie noua, care teoretic sunt adaptate sa aiba un echilibru intre putere si consum. 1.4 TSI e considerat de toata lumea ca fiind un motor economic, iar eu spun ca poti obtine lucruri mai bune de la un aspirat cu adevarat bun.
Lucian107416
QUOTE (laurentiu @ Apr 26 2011, 05:45 PM) *
In cazul asta parerea mea e sa nu se arunce la masini cu tehnica (oarecum) complexa, motoare turbo, electrice etc. pentru ca sansele sa pice ceva scump sunt mai mari. Un simplu diesel eu zic ca e mai ok.

Laurentiu, un simplu diesel e o putoare ordinara si nu se mai prea gaseste in oferta comerciala de autoturisme. Peugeot 308 nu are asa ceva, de ex. De acord la partea cu simplitatea. De aceea toate masinile mele sunt motoare aspirate pe benzina. thumbsup.gif
omul vesel
CITAT(laurentiu @ Apr 26 2011, 03:45 PM) *
CITAT(omul vesel @ Apr 26 2011, 11:39 AM) *
CITAT(DORU @ Apr 26 2011, 02:24 PM) *
@AlexTM: eu am facut aprecierea de mai sus in baza duratei medii de utilizare, nu a investitiei numa. Daca proprietarul va tine masina 5 ani, e clar ca mk5-ul are castig de cauza, asta am gandit.


Vrea sa tina masina cat mai mult posibil, dupa parerea mea cel putin 10-12 ani. Polo pe care il are acum l-a luat tot sh in 1998 si inca merge. La drive test a vazut in Auris multe plastice, iar finisarile nu erau cele mai bune.


In cazul asta parerea mea e sa nu se arunce la masini cu tehnica (oarecum) complexa, motoare turbo, electrice etc. pentru ca sansele sa pice ceva scump sunt mai mari. Un simplu diesel eu zic ca e mai ok.Si in continuare sustin ca o alegere buna ar fi un Peugeot 308 aproape nou. Este o masina care le place francezilor si s-a vandut foarte bine in Franta, asa ca nu are cum sa nu gaseasca o oferta foarte buna.



Desi e francez, nu are incredere in masinile frantuzesti.

CITAT(vio @ Apr 26 2011, 03:01 PM) *
i am un coleg de munca care abia a scapat de aceasta mashina , G5 1,4 Tsi 122 cp DSG ... consum in orash era pe undeva la la 12-14 fatza de 9.5 cat scria in carte si n afara la fel , ca sa scoata cat de ct ce scrie acolo trebuia sa nearga ffff incet 80 parca .oricum tipul fff dezamagit de mashina.plus rigorile serviceului adica se ducea cam des cu te miri ce prb.
si scuze daca e , parca citisem 140 cp de aia am zis ca sunt prb . la 122 are doar ce are el acolo . oricum tot la idea mea raman , nu poti compara 2 mashini total diferite ca motorizare dotari numai ca pretz.


Nu putem compara Dijon cu Bucuresti. In Bucuresti mai mult stai pe loc decat circuli. In Dijon si chiar in Paris se merge destul de bine. La 15 000 km/an probabil merita acest motor.

Va multumesc pentru raspunsuri. Va tin la curent cu alegerea facuta, care va fi foarte curand probabil prin mai-iunie.
vio
sa stii ca numai e chiar asa in Buc , io de ex cu 1.4 a mea scad in Buc si sub consumul din carte adica 8,4 ... pe cand amicu se chinuia sa scoata cat am zis , si asta fara sa se dea la ea.ca sa scot ca el tre sa merg numai in 5000-6000 ture ... daca el merge asa pa pa rezervor.
omul vesel
CITAT(vio @ Apr 26 2011, 04:16 PM) *
sa stii ca numai e chiar asa in Buc , io de ex cu 1.4 a mea scad in Buc si sub consumul din carte adica 8,4 ... pe cand amicu se chinuia sa scoata cat am zis , si asta fara sa se dea la ea.ca sa scot ca el tre sa merg numai in 5000-6000 ture ... daca el merge asa pa pa rezervor.


Pana la urma e vorba despre stilul e condus. Vrei un consum redus, conduci mai putin agresiv, vrei sa simti cum masina pleaca de sub tine schimbi vitezele la 6000 si consumul sare la 12-14 poate chiar mai mult.
T u d o r
Parerea mea e ca diferenta de pret e mult prea mare. O fi Auris minunat dpdv tehnologic si greenpeacistic dar e tot 6000 euro mai scump. Daca am citit bine mai sus banii astia se amortizeaza in 10 ani? Pai si ce mai sta pe ganduri?!

Si eu sustin un 308 1.6 dar e-hdi, ala cu sistem start/stop. Consuma mai putin decat un hibrid.
omul vesel
CITAT( T u d o r @ Apr 26 2011, 05:19 PM) *
Parerea mea e ca diferenta de pret e mult prea mare. O fi Auris minunat dpdv tehnologic si greenpeacistic dar e tot 6000 euro mai scump. Daca am citit bine mai sus banii astia se amortizeaza in 10 ani? Pai si ce mai sta pe ganduri?!

Si eu sustin un 308 1.6 dar e-hdi, ala cu sistem start/stop. Consuma mai putin decat un hibrid.


Iese din discutie diesel-ul. Conduce maxim 15 000 km/an si nu are incredere in masinile frantuzesti.
T u d o r
Pai ce conteaza ce motor e daca il ia la acelasi pret? Poate fi si de racheta. Intreaba-l daca are incredere in femei. biggrin.gif

Serios, VW nu e tocmai etalonul fiabilitatii iar in acest domeniu PSA e cam tot pe acolo. Oricum a ales doua motoare al naibii de greu de testat din punctul asta de vedere. Cum vrea o masina pentru multi ani de acum incolo eu as zice sa caute ceva simplu si verificat nu avioane hibride sau turbocompresorizate de generatie noua.

Un motor simplu aspirat de 1.4 sau 1.6 nu i-ar placea?
vio
daca conduce atat nu are rost nici una dintre mashini .... sa se reprofileze ... tudore motorul de pe H este unu cu ciclu atkinson care functionaeza cu totul diferit ... parca asa era , daca nu il schimbara radiatzii astia intre timp
omul vesel
CITAT(vio @ Apr 26 2011, 10:50 PM) *
daca conduce atat nu are rost nici una dintre mashini .... sa se reprofileze ... tudore motorul de pe H este unu cu ciclu atkinson care functionaeza cu totul diferit ... parca asa era , daca nu il schimbara radiatzii astia intre timp



Atunci ce motor isi are rostul aici. Ar vrea totusi un motor care sa se miste cat de cat.
pmhoria
Atunci se poate uita la un Auris pe benzina de 1.6 VVTi
pe site-ul asta: http://www.toyota-occasions.com/rechercher-un-vehicule.aspx selecteaza toyota, auris, "essance" si o sa fie vre-o 70 de masini.
Am gasit un Auris din 2008 45kkm benzol cu 11900 euro. Eu as lua asa ceva smile.gif Plusa ca mai sunt si alte oferte destul de tentante.
HalbaSus
Da' de ce nu golf ? cam la orice motorizare golful se misca mai bine mai ales ca tinuta de drum (haurisul nu are suspensii independente pe spate si in general suspensia e mai moale si directia mai fara feeling).
Sau honda civic daca vrea masina care arata ozn-istic (bordul de pe auris e ciudat, pentru unii e atragator).
Sau focus...
Sau 308...
sau... ma rog... ar fi multe variante mai bune decat aurisul (fie el hibrid sau nu).
omul vesel
CITAT(HalbaSus @ Apr 27 2011, 06:37 AM) *
Da' de ce nu golf ? cam la orice motorizare golful se misca mai bine mai ales ca tinuta de drum (haurisul nu are suspensii independente pe spate si in general suspensia e mai moale si directia mai fara feeling).
Sau honda civic daca vrea masina care arata ozn-istic (bordul de pe auris e ciudat, pentru unii e atragator).
Sau focus...
Sau 308...
sau... ma rog... ar fi multe variante mai bune decat aurisul (fie el hibrid sau nu).



Comparatia era intre un hibrid si o benzina TSI. Daca ar fi sa aleaga intre 2 benzine va alege sigur o masina germana.
AZAZEL
daca tot este dispus sa dea 19.000, in banii astia gaseste un golf 6, 1.6 tdi 105 cp iar masina aia merge cu aer.
chiar nu mai conteaza daca face 15.000 km pe an atat timp cat costul de achizitie este primordial.
daca este dispus sa dea 19.000, poate avea din multe puncte de vedere o masina superioara si cu consum mic, taxe mici.
eu am mers cu golf 6 1.6 tdi 105 cp si chiar se misca frumos.
omul vesel
CITAT(AZAZEL @ Apr 27 2011, 07:23 AM) *
daca tot este dispus sa dea 19.000, in banii astia gaseste un golf 6, 1.6 tdi 105 cp iar masina aia merge cu aer.
chiar nu mai conteaza daca face 15.000 km pe an atat timp cat costul de achizitie este primordial.
daca este dispus sa dea 19.000, poate avea din multe puncte de vedere o masina superioara si cu consum mic, taxe mici.
eu am mers cu golf 6 1.6 tdi 105 cp si chiar se misca frumos.


19 000 sunt cam multi bani. Ar fi dat doar pe Auris Hybrid, dar cred ca acum s-a razgandit total in ceea ce priveste Auris-ul. Banuiesc ca golf 1.6 tdi poate gasi si mai ieftin
omul vesel
A luat Auris Hybrid. 17 500 euro, aproape noua. Nu stiu de ce s-a razgandit de la Golf.
dinpoplaca
Fumos thumbsup.gif
omul vesel
Nu a luat Golf fiindca nu a gasit de vanzare 1.4 TSI 122 CP. Si cum in iulie pleaca in concediu, a luat Auris hybrid cu 60 km la bord. Nou nouta.
dinpoplaca

Nu o sa-i para rau. O sa stie exact ce buget ii trebuie pentru benzina daca stie cati km o sa faca pe an.

Spune-i doar sa schimbe uleiul la cutia de viteze nu mai tarziu de 50000Km, si nu la cat o sa-i recomande Reprezentantza sau toyota.
22nst
La noi in RO am schimbat la 45000 km (la avensis)
mike.omega
Care-i faza cu bugetul exact la benzina? unsure.gif
dinpoplaca
QUOTE (mike.omega @ Jun 14 2011, 01:27 PM) *
Care-i faza cu bugetul exact la benzina? unsure.gif



Stii exact cat o sa consume. Nu conteaza ca e trafic , sau ca mergi cu viteza mai mare sau mai mica. Dupa ce conduci masina un pic si te obisnuiesti cu ea, vezi care e consumul la stilul tau de condus si in functie de asta si de km care-i conduci pe an sau pe luna sti ce buget trebuie sa aloci pentru benzina



Uite la masina mea si la stilul meu de condus, dupa 1390km parcursi consumul e 4.08 l/100km care calculat la pompa e mai mare 4.23 l/100km

Nu am poza dar nu am resetat kilometrii pe bord de aproape 3200 km iar consumul actual in temperaturi de peste 30 grade celsius, mers cu A/C continu e (real la pompa calculat) 4.31 l/100 km.
Deci stiu precis cat o sa consume masina fara sa conteze in ce conditii de trafic sunt.
mike.omega
Aha.... deci e valabil la orice masina nu numai la Toyota. Eu am interpretat gresit mesajul biggrin.gif

PS: faptul ca dupa 3000 de km ai acelasi consum ca la inceput nu releva faptul ca fix atat consuma masina ta. Aceea este o medie absolut orientativa din punctul meu de vedere.
dinpoplaca
QUOTE (mike.omega @ Jun 14 2011, 02:08 PM) *
Aha.... deci e valabil la orice masina nu numai la Toyota. Eu am interpretat gresit mesajul biggrin.gif


Da, la orice masina hybrida, pentru ca cele normale consuma mai mult in trafic iar la drum intins mai putin; Hybridele aproximativ la fel in orice conditii.

QUOTE (mike.omega @ Jun 14 2011, 02:08 PM) *
PS: faptul ca dupa 3000 de km ai acelasi consum ca la inceput nu releva faptul ca fix atat consuma masina ta. Aceea este o medie absolut orientativa din punctul meu de vedere.


E relativa la diferiti soferi dar nu la aceeasi persoana. La stilul meu de condus( al nostru) asta e consumul. La alt sofer care conduce diferit consumul poate fii mai mare, si o sa fie mai mare dar constant in orice conditii de trafic.
James Kilowatt
Daca iei taxiul, sau optezi pentru car sharing, stii si mai precis care e bugetul lunar. La car sharing e chiar si mai precis, intrucat consumul, pretul benzinei si stilul de condus e irelevant (la noi e inclus in pret).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.