Depasirea coloanei, Jmekerie sau necesitate |
This topic is about Depasirea coloanei, the author, Seri, wrote about: Welcome to our world /happy.gif" style="vertical-align:middle" emoid="^_^" border="0" alt="happy.gif" /> QUOTE Tot acolo am vazut si cea mai mare cant ... To read more just scroll down
Depasirea coloanei, Jmekerie sau necesitate |
Dec 29 2010, 08:39 PM
Post
#1
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
QUOTE Tot acolo am vazut si cea mai mare cantitate de smecheri, genul celor care depasesc la plezneala si apoi forteaza intrarea in coloana. Eu nu cred ca sunt jmecheri, pur si simplu nu poti altfel. Din pdv legal, de vina sunt cei din coloane pentru ca nu respecta distanta regulamentara fata de cel din fata. Daca s-ar respecta, nu ar mai fi nevoie sa fortezi reintrarea in coloana. In special in judetul Bihor, unde ai doar cateva secunde intre sate, posibilitatile de depasire sunt foarte reduse, iar atunci cand ai ocazia nu poti sa fii gentleman si sa lasi usa deschisa pentru cel din fata ta. Poate e incepator, nu e atent, e adormit, vorbeste la telefon, intra in depasire subturat, dar tu astepti ca fraierul dupa el. Daca ai liber, te bagi. Cel mai aglomerat este in luna august, cand era plin de conducatori de coloane italieni si spanioli. Se vedea pe ei ca aproape adorm la volan dupa atata drum si mergeau cu 70 km/h. La fiecare drum oradea-cluj depaseam peste 60 de masini, in vreo 10 coloane. Atunci am avut un consum extraurbam de 9% si media de 60km/h, fata de 6% si 80km/h cat ii normal. This post has been edited by Seri: Dec 29 2010, 08:42 PM -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Dec 30 2010, 08:28 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
QUOTE Tot acolo am vazut si cea mai mare cantitate de smecheri, genul celor care depasesc la plezneala si apoi forteaza intrarea in coloana. Eu nu cred ca sunt jmecheri, pur si simplu nu poti altfel. Din pdv legal, de vina sunt cei din coloane pentru ca nu respecta distanta regulamentara fata de cel din fata. Daca s-ar respecta, nu ar mai fi nevoie sa fortezi reintrarea in coloana. ..... Ba exact asta sunt: JMECHERI+NESIMTITI. Adica sa ne lamurim putin. Eu decid sa merg in coloana pentru ca e inutil sa depasesc ca dobitocu si sa ajung 30m mai in fata. Pastrez 20m fata de masina din fata. Intra JMECHERU intre noi. Distanta devine 7.5 m fata de masina din fta, care acum e alta(JMECHERU). Ridic picioru de pe acceleratie, sa pastrez distanta. Iar sunt 20m. Vine JMECHERU2. Repet procedura. De cate ori? Pana ma enervez si nu mai pastrez distanta. Accept ca sunt cateva cazuri IZOLATE in care oamenii chiar au o urgenta. Ma refer strict la tipul de urgente de care ai doar de cateva ori in intreaga viata!!! Dar cred totusi ca ar trebui pornit de la premiza ca nimeni nu se afla pe drum doar pentru ca se plictisea acasa si hoinereste. Tine de bun simt sa nu te apuci sa depasesti coloane ca idiotu' si sa crezi ca restul ar trebui sa-ti faca tie loc. |
|
|
Dec 30 2010, 09:44 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Nu vreau neaparat sa-i apar pe cei care depasesc coloana, doar ca matematic si statistic vorbind nu e asa cum spui tu.
Pentru ca daca tu nu depasesti, si stai in spatele masinii A... vine jmekeru1 (J1) care depaseste coloana se baga in fata ta... deci tu vei fi in spatele lui J1 care la randul lui va fi in spatele lui A... in momentul in care se va ivi o noua oportunitate de depasire va porni in depasire atat jmekeru1 (J1) cat si jmekeru2 (J2)... deci tu pentru cateva secunde vei fi din nou in spatele lui A, iar ulterior eventual se va baga tot in fata ta J2, dar nici in acest caz nu vei avea in fata A, J1, J2 ci doar A si apoi J2... In conditii normale, pana cand apare J3 deja J1 si uneori chiar si J2 au depasit deja coloana si nu mai au nicio tangenta cu tine. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 30 2010, 09:56 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
)... deci tu pentru cateva secunde vei fi din nou in spatele lui A FALS. Numarul de JMECHERI e suficient de mare si intre tine si A vor fi, de ex J6, J8, J12, J13. Dupa cum se vede, J6 a fost un Jmecher mai fraier . Nici viata Jmecherilor nu e chiar atat de polina de oportunitati de depasire (la 2 secunde). Mai vin si TIR-uri din sens opus. This post has been edited by Lucian107416: Dec 30 2010, 09:58 AM |
|
|
Dec 30 2010, 10:16 AM
Post
#5
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Si .. partea interesanta e ca o masina care nu facea parte din coloana care mergea constant, incearca sa intre (aka Jmecherii). Fiind in Germania, unul din coloana franeaza sa-i faca loc. In urma faptului ca unul franeaza si incetineste, aceasta incetinire se propaga in coloana ajungandu-se la situatia ca la a 10a masina (numarata dupa cel care i-a facut loc jmecherului) sa se opreasca complet. Aici vb de un trafic care se deplaseaza cat de cat constat ... -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Dec 30 2010, 10:26 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pai oportunitatile de depasire sunt deobicei egale... adica atunci cand poate depasi J1 poate depasi si J2 (reciproca nu e tot timpul valabila, dar "ori suntem jmekeri ori numai suntem" ). Deci cand vine un jmeker din spate pleaca jmekerul din fata ta... asta cu exceptia situatiei cand jmekerii merg in grup, dar chiar si atunci se baga deobicei lasand un interval de o masina... adica daca J3, J4, J5 vin in grup din spatele tau, probabil J3 se va baga intre tine A, J4 se va baga in spatele tau, iar J5 la inca o masina distanta...
Acum desigur nu toti jmekerii sunt egali intre ei, iar daca cei care vin din spate sunt mai jmekeri decat cei care deja te-au depasit e posibil sa apara situatii de genul celei expuse de tine. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 30 2010, 10:46 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Pai oportunitatile de depasire sunt deobicei egale... Nu-i adevarat. Exista oprtunitati de depasire pentru J din spate care nu exista pentru J din fata( in linie dreapta). Me refer la situatii de drum drept. In plus, exsita diferite level-uri de jmecheri si de masini. Se amesteca/depasesc si jmecheri intre ei @pmhoria. Frumoasa demonstratia. Deci jmecherii incetinesc coloana, ceea ce sustine ce am spus eu, ca nu e civilizat sa depasesti coloane. This post has been edited by Lucian107416: Dec 30 2010, 10:48 AM |
|
|
Dec 30 2010, 10:53 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Merge facut alt topic.
Eu stiam ca e o regula de bun simt, de "road etiquette", ca prima masina mica ce merge in urma unui camion are prioritate la depasire. Primul va avea doar camionul/autobuzul/tractorul de depasit, tu care il urmezi vei avea tot atat si ne vedem de drum. Daca primul la coada de depasit este intr-o Dacie 1300, ar fi bine sa stie sa retrogradeze eu personal astept 2-3 ocazii si abia daca le rateaza pe toate ma apuc sa depasesc. Oricum, la ultimul drum de 8 ore in continuu pe soselele patriei am dezvoltat un sistem anti-jmekeri. Cu ochii pe gps, vad cand apar liniile drepte, inca de pe viraj cand e vizibilitate zero pun semnal ca depasesc, retrogradez, la intrarea pe linia dreapta sunt cu jumatate de masina pe contrasens si estimez daca am spatiu de depasit. De obicei jmekerul din spate abia se angajeaza in depasire cand eu am terminat. Horia, asa se intampla pe autostrazile din UK. Am vazut niste studii cu valurile de dopuri care se formeaza. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Dec 30 2010, 12:07 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Dar cel care face o coloana in spatele lui de kilometri intregi e smecher sau nesimtit? Caz concret: zilele trecute cand am fost la Orsova la un moment dat aveam in fata un camion care merge cu 70 km/h. Brusc franeaza pana la 40 pentru ca in fata lui era unul cu o Fabia care nici in ruptul capului nu a vrut sa mearga mai tare. Imediat in spate s-a facut o coloana cu zeci de masini, inclusiv tiruri. Eu am depasit si camionul si pe cel cu Fabia destul de greu... unii cu siguranta stiu cum e drumul ala. Cel cu camionul nu a putut sa depaseasca, nu avea timp.
Deci eu am fost JMECEHRUL, NESIMTITUL SAU DESTEPTUL? -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Dec 30 2010, 01:12 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Nu asta e cazul care se discuta.
|
|
|
Dec 30 2010, 01:18 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Ok, ne uitam in manualul de depasiri imaginar.
Situatia 1: Un camion/duba/dacie1310 ce merge incet... in spatele ei merge o masina normala. Solutie: Asa cum a zis diesel astepti in principiu sa depaseasca masina din fata ta (iti va fi mai usor si tie si lui)... daca vezi ca nu vrea sa depaseasca atunci ii depasesti pe amandoi dintr-o singura manevra. Motivare: Daca tu nu depasesti, cel din spatele tau daca vrea sa depaseasca ar fi fortat Situatia 2: In fata ta e o coloana de masini, tu nu stii exact cine a format coloana... stii doar ca faci si tu parte din ea. Solutie: Cand ai suficient spatiu pentru a depasi un numar mare de masini (posibil toata coloana) te bagi in depasire si apesi acceleratia la maxim si incerci sa depasesti toata coloana... daca dupa ce ai depasit 7-8-10.. masini vezi ca nu mai poti continua depasirea cauti un spatiu in care poti intra cu cel mai mai mic deranj si in asa fel incat franarea majora sa o faci tu si nu cel din spatele tau (adica te bagi mai aproape de bara spate a masinii in spatele careia te bagi decat de bara fata a masinii in fata careia te bagi)... concomitent poti retrograda asta ajuta si la franare (frana de motor) iar in cazul in care contrasensul se elibereaza poti continua depasirea fara sa pierzi prea mult elanul initial... Motivare: Daca coloana e formata din 20 de masini si tu te pui cuminte la coada tocmai ai format o coloana de 21 de masini... daca o depasesti (dintr-una sau mai multe miscari) atunci vei lasa in spatele tau o coloana de 20 de masini... deci masinile care vin dupa tine vor avea o treaba mai usoara cand va trebui sa depaseasca coloana. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 30 2010, 01:42 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
E vorba de situatia 2, cand viteza coloanei e nejustificat de mica. Din fata vin masini, dai ai avea timp sa depasesti 2-3 masini. Nu ai loc sa intri, dar totusi te bagi in depasire, ca ti-o face cineva loc, eventual mai franeaza cel din fata etc
This post has been edited by Lucian107416: Dec 30 2010, 01:42 PM |
|
|
Dec 30 2010, 01:50 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 24-November 05 From: Wonderland Member No.: 61.933 |
Bai ce de romani pe aici
-------------------- ex Corolla 1,6 SOL - vanduta in anticiparea pretului de 9 lei/l la benzina
Yaris 1,4 D4D Luna |
|
|
Dec 30 2010, 02:01 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Mie mi se pare de porc sa te bagi in fata, indiferent din ce motive.
Eu prefer sa conduca inca un km si ceva pana la un giratoriu si sa ma intorc decat sa ma bag in fata cand merg la Carefour. -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Dec 30 2010, 05:22 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.029 Joined: 2-December 08 From: Ramnicu Valcea Member No.: 118.674 |
Depasirile coloanelor lungi le consider de-a dreptu nesimtite, exceptie fac coloanele formate exclusiv din tiruri (tiristi au bun simt si te anunta cand ii poti depasi in siguranta), uneori ai alternative nu vrei sa mergi ca melcul, poti face stanga/dreapta dupa necesitate la prima bifurcatie si chiar daca drumul pana la destinatie e cu cativa km mai lung tot este un castig la consum, asta este varianta preferata de mine pt ca urasc sa ma tarasc ca melcul dar nici nu indraznesc sa depasesc ca turbatul fara a avea certitudinea ca vreun bun samaritean ma va lasa sa reintru pe sens sa nu ma faca vreun tir de pe contrasens piftie, o alta alternativa, daca coloana nu este foarte foarte lunga, este sa astepti rabdator sa iti vina randul sa-l depasesti pe cel care a format coloana poate din motive tehnice ale masinii sau ale soferului (are diaree si fundul lui se simte mai in siguranta la 60 km/h decat la 100). A doua alternativa, daca ar fi aleasa si respectata de toti, devine rapid un mod de a scapa de coloana unul cate unu si cu consum redus de benzina in comparatie cu "sunt marele J depasesc doi trei apoi franez ma bag, iar doi trei iar franez iar ma bag).
Laurentiu nu-mi spune ca tu nu te-ai enervat niciodata in aglomeratie cand ai fost nevoit sa franezi din cauza unui nesimtit care sa bagat, mie unul mi-e rusine sa scriu aici tot ce imi vine in minte cand merg in coloana cu o viteza mica dar constanta si cuplez pilotul sa ma pot bucura si eu de o tigara si vine J cel tare si ma obliga sa franez. This post has been edited by getodac: Dec 30 2010, 05:23 PM -------------------- G4 - simplu si eficient.
|
|
|
Dec 30 2010, 06:43 PM
Post
#16
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Eu vad doua situatii distincte:
prima: coloana stationeaza din diverse motive - semafor, drum in lucru, accident, etc. E FOARTE de porc sa o depasesti sa te bagi ca smecherul in primul loc unde poti forta reintrarea. Astia sunt jmkrii. a doua: coloana se deplaseaza cu viteza celui mai incet, adica a primului. Din diverse motive (femeie, incepator, zelos, nesigur, pensionar si oricare combinatie intre acestea) se deplaseaza cu 40 km/h pe un drum cu limita de 90. Ce faci? Sa nu fii jmkr nu depasesti si tot asa? Adica toate masinile trebuie sa stea dupa cel din fata? Poate el nu se grabeste, poate are o problema mecanica, poate sa fie orice. Pentru un TIR sau pentru un diesel de 1.2 aspirat ar fi o problema depasirea. In principiu eu depasesc coloanele acolo unde se poate (linie discontinua, vizibilitate, toate conditiile de siguranta). Ma bag in depasire si daca e posibil depasesc tot ce pot. Daca cel din fata da semnal ca vrea si el il las, chiar daca asta inseamna sa incetinesc. Alternativa la ce zic eu ar fi sa nu depaseasca nimeni, inteleg de aici cu exceptia celui de-al doilea din coloana. Pai daca ala nu vrea sau nu poate ce e de facut? Formam coloane de 100 masini? -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 30 2010, 07:18 PM
Post
#17
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Ok, ne uitam in manualul de depasiri imaginar. Situatia 1: Un camion/duba/dacie1310 ce merge incet... in spatele ei merge o masina normala. Solutie: Asa cum a zis diesel astepti in principiu sa depaseasca masina din fata ta (iti va fi mai usor si tie si lui)... daca vezi ca nu vrea sa depaseasca atunci ii depasesti pe amandoi dintr-o singura manevra. Motivare: Daca tu nu depasesti, cel din spatele tau daca vrea sa depaseasca ar fi fortat Situatia 2: In fata ta e o coloana de masini, tu nu stii exact cine a format coloana... stii doar ca faci si tu parte din ea. Solutie: Cand ai suficient spatiu pentru a depasi un numar mare de masini (posibil toata coloana) te bagi in depasire si apesi acceleratia la maxim si incerci sa depasesti toata coloana... daca dupa ce ai depasit 7-8-10.. masini vezi ca nu mai poti continua depasirea cauti un spatiu in care poti intra cu cel mai mai mic deranj si in asa fel incat franarea majora sa o faci tu si nu cel din spatele tau (adica te bagi mai aproape de bara spate a masinii in spatele careia te bagi decat de bara fata a masinii in fata careia te bagi)... concomitent poti retrograda asta ajuta si la franare (frana de motor) iar in cazul in care contrasensul se elibereaza poti continua depasirea fara sa pierzi prea mult elanul initial... Motivare: Daca coloana e formata din 20 de masini si tu te pui cuminte la coada tocmai ai format o coloana de 21 de masini... daca o depasesti (dintr-una sau mai multe miscari) atunci vei lasa in spatele tau o coloana de 20 de masini... deci masinile care vin dupa tine vor avea o treaba mai usoara cand va trebui sa depaseasca coloana. Perfect, exact asa fac si eu, cu emotia si adrenalina la maxim si..cu nissanu-ul in 5-6000 de ture Eu vad doua situatii distincte: prima: coloana stationeaza din diverse motive - semafor, drum in lucru, accident, etc. E FOARTE de porc sa o depasesti sa te bagi ca smecherul in primul loc unde poti forta reintrarea. Astia sunt jmkrii. vinovat, dar fac chestia asta doar la un 2 semafoare din cluj pe care le cunosc foarte bine si ma bag chiar in fata primului (este loc cam de 2 masini usor pana in intersectie si stiu cand se face verde) deci nu fortez intrarea -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Dec 30 2010, 08:46 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.029 Joined: 2-December 08 From: Ramnicu Valcea Member No.: 118.674 |
Tudor ai dreptate sa iti doresti si sa poti depasii o coloana lenta, ai spus foarte clar ca iti iei toate masurile pentru a face asta rapid si in siguranta, din ce spui tu eu am inteles ca depasesti una doua masini plus capul de coloana (incepator, zelos, nesigur, pensionar ) si apoi ai drum liber in fata si nu deranjezi pe nimeni, discutia a plecat insa de la cei care au in fata o mare de masini depasesc doua trei si apoi il obliga pe al patrulea (inclusiv pe cei din spatele acestuia) sa franeze si sa ii faca loc berbecului, ca nu mai are cornuta unde sa se duca, asta e enervant si asta face diferenta intre cei care depasesc cateva masini si se duc.... si nesimtitii care se baga cu japca si ii stanjenesc pe ceilalti, eu daca am bun simt si merg cu viteza traficului nu inseamna ca sunt prostu' in targ care vinde muste.
This post has been edited by getodac: Dec 30 2010, 08:50 PM -------------------- G4 - simplu si eficient.
|
|
|
Dec 30 2010, 09:17 PM
Post
#19
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Chestia cu fortarea reintrarii in coloana in deplasare e cu dus si cu-ntors. In mod normal cei din coloana (si in general orice sofer) ar cam trebui sa pastreze o distanta de siguranta intre ei suficient de mare incat sa nu se puna problema fortarii. Eu daca vad pe cineva ca vine in depasire si a trecut de mine o las mai incet pentru a-i usura reintrarea. Nu-i suport pe berbecii care se lipesc de cel din fata lor si nu-i lasa pe altii sa depaseasca. Daca tot vrei sa mergi cu viteza coloanei de ce sa-i fortezi pe altii sa riste o depasire nesigura cand poti foarte bine sa lasi putin loc intre tine si cel din fata pentru ca cel mai rapid sa treaca de tine si apoi de celalalt. Eu pana la urma depasesc toata coloana cand e posibil, nu incurc pe nimeni. Doar ca daca nu se poate dintr-o manevra trebuie sa faci mai multe, nu?
Problema noastra e lipsa educatiei (de orice fel, dar aici vorbim strict de cea rutiera), orgolii si frustrari prostesti. Adica daca tot il vad pe ala ca merge mai repede de ce sa nu-l f*t nitel, sa vada cum e? Cati nu accelereaza cand vrei sa treci de ei? Chiar si dintre cei din coloane, nu vi s-a intamplat ca ala sa se lipeasca de cel din fata lui doar pentru a te sicana? Am intrat pe o autostrada de langa Nurnberg in fermoar (din doua benzi s-a facut una) la 80 km/h, cate o masina de pe fiecare banda succesiv. Asta indiferent de cine avea "prioritate", din respect si reguli nescrise de politete rutiera. Ati incercat vreodata sa faceti asa ceva in Romania? Daca da, stiti despre ce vorbesc. This post has been edited by T u d o r : Dec 30 2010, 09:18 PM -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 30 2010, 10:23 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
+1 cu ce zice Tudor.
Ok, poate ala a intrat in depasire fara sa poata sti daca poate depasi toata coloana si e nevoit sa intre intre tine si ala din fata ta... so fuckin' what ? E evident ca el se grabeste mai tare si in scurt timp va disparea din fata ta... e dreptul tau sa mergi incet si sa nu profiti de absolut fiecare ocazie de a depasi chiar si o masina, si e dreptul lui sa profite de fiecare ocazie pentru a depasi o singura masina... Eu personal nu depasesc masini in coloana una cate una, ori le depasesc pe toate (sau macar pe jumatate din ele) ori prefer sa ma abtin (dar asta tine mai mult de comoditate), dar nici nu sunt adeptul sfinteniei in respectarea ordinii depasirii... nu toate masinile si mai ales nu toti soferii sunt egali... eu am fost depasit de cele mai multe ori de loganuri si alte dacii... trebuia sa fac reclamatie la politie ca ei m-au depasit desi aveau cu 150 de cp mai putini decat mine ? Fiecare are dreptul sa mearga cu ce viteza vrea (oricat ar fi de mica) si fiecare din spatele lui are dreptul de a-l depasi... nu suport nici flashurile date celui din fata (care sunt de porc) si nici comentariile ca "am fost depasit desi in ordinea instituita in mintea mea eu eram primul la rand".... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 05:31 AM |