IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

respins rar

This topic is about respins rar, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> respins rar, bmw e39 520i
cristi_max2000
post Dec 8 2010, 01:05 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-December 10
Member No.: 130.453



salut!!!
am un bmw e39 520i an 1997 150ps 167.000km
am fost la rar si am fost respins pe motiv de noxe...
am fost la test si masina este ok din puct de vedere al testelor sondele sint ok...
ma poate ajuta cineva cu un sfat ce sa ii fac?
au fost facute 3 teste pe calculator si este totul perfect...
primu test rar cu benzina 95
hc: 219 ppm
co: 0.16%
co2: 12.37%
o2: 6.43%
co corr: 0.19% vol
lambada: 1.340
rpm: 781 rpm

hc 84: 84 ppm
co: 0.60%
co2: 14.03%
o2: 1.08%
co corr: 0.61%vol
lambada 1.030
rpm: 3488rpm

al doilea test tot la rar cu benzina de 99+
hc: 219ppm
co: 0.61%
co2: 13.28%
o2: 1.47%
co corr: 0.65%vol
lambada: 1.044
rpm: 781rpm

hc: 83ppm
co: 0.60%
co2: 13.58%
o2: 1.05%
co corr: 0.63%
lambada: 1.029
rpm: 2902 rpm

3 service testat sonda , debilmetru si test complet...erorii 0%
toata lume zice e este ok
care ar fii solutia ce sa ii fac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Rebel
post Dec 8 2010, 11:49 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Inca ceva: cumpara si tu cea mai buna benzina, si ruleaz-o apoi mai fa-i plinul o data si mergi cu ea full la RAR. Cand esti respins nu te duci tot cu benzina de 95; putin simt tehnic ce naiba.

Intrebare: ai certificat de poluare de la nemti?
Uite AICI un caz care te-ar putea ajuta.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Dec 9 2010, 12:43 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE (Rebel @ Dec 8 2010, 11:49 PM) *
Inca ceva: cumpara si tu cea mai buna benzina, si ruleaz-o apoi mai fa-i plinul o data si mergi cu ea full la RAR. Cand esti respins nu te duci tot cu benzina de 95; putin simt tehnic ce naiba.

Aici ai dat-o-n bara. N-are a faca poluarea cu CO a benzinei la acelasi motor(cu conditia sa fie respectate cerintele de alimentare ale producatorului). Benzina cu CO ridicat ofera avantaje doar la proiectare, pentru ca se poate alege o compresie mai mare. In cazul de fata, chiar n-are importanta ce benzina are.
PS. De altfel, te poti uita la rezultatele pt 99+

This post has been edited by Lucian107416: Dec 9 2010, 12:45 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Dec 16 2010, 09:00 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (Lucian107416 @ Dec 9 2010, 01:43 AM) *
QUOTE (Rebel @ Dec 8 2010, 11:49 PM) *
Inca ceva: cumpara si tu cea mai buna benzina, si ruleaz-o apoi mai fa-i plinul o data si mergi cu ea full la RAR. Cand esti respins nu te duci tot cu benzina de 95; putin simt tehnic ce naiba.

Aici ai dat-o-n bara. N-are a faca poluarea cu CO a benzinei la acelasi motor(cu conditia sa fie respectate cerintele de alimentare ale producatorului). Benzina cu CO ridicat ofera avantaje doar la proiectare, pentru ca se poate alege o compresie mai mare. In cazul de fata, chiar n-are importanta ce benzina are.
PS. De altfel, te poti uita la rezultatele pt 99+


Ceea ce spui tu este adevarat dar vorbeam despre influenta calitatii benzinei in rezultatele la noxe. Exista opinii care sustin importanta calitati benzinei iar eu sunt ferm convins de acest aspect.
Din experienta personala mi s-a intamplat sa nu trec RAR-ul cu o masina; i-am pus benzina de 98 si valorile s-au schimbat fara vreo interventie tehnica. Exista pe atunci un raport un grafic care imi arata arderi incomplete, m-a trimis inginerul respectiv la Shell si masina a fost alta.
Ulterior toate masinile primeau 98 inainte de inspectie si niciodata nu am avut probleme.
Pentru multi, astea or fi baliverne, dar pentru cei care au incercat si au constatat ca pana la urma benzina face diferenta, nu sunt
Eu de exemplu alimentez numai si numai Shell. Nu pentru ca imi pasa de noxe, ca aici nu se fac noxe, ci pentru ca imi place cum ruleaza masina si au aditivi ce elimina depunerile de pe supape si alte componente.

Am avut masina in Romania care cum bagam MOL scotea fum (m-am si panicat prima oara); cum bagam Shell sau altceva n-avea nici pe dracu. Cu MOL clar nu treaceam RAR-ul cu masina respectiva. Asta asa ca idee...

This post has been edited by Rebel: Dec 16 2010, 09:04 AM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2024 - 02:47 PM