QUOTE (Lucian107416 @ Dec 9 2010, 01:43 AM)
QUOTE (Rebel @ Dec 8 2010, 11:49 PM)
Inca ceva: cumpara si tu cea mai buna benzina, si ruleaz-o apoi mai fa-i plinul o data si mergi cu ea full la RAR. Cand esti respins nu te duci tot cu benzina de 95; putin simt tehnic ce naiba.
Aici ai dat-o-n bara. N-are a faca poluarea cu CO a benzinei la acelasi motor(cu conditia sa fie respectate cerintele de alimentare ale producatorului). Benzina cu CO ridicat ofera avantaje doar la proiectare, pentru ca se poate alege o compresie mai mare. In cazul de fata, chiar n-are importanta ce benzina are.
PS. De altfel, te poti uita la rezultatele pt 99+
Ceea ce spui tu este adevarat dar vorbeam despre influenta calitatii benzinei in rezultatele la noxe. Exista opinii care sustin importanta calitati benzinei iar eu sunt ferm convins de acest aspect.
Din experienta personala mi s-a intamplat sa nu trec RAR-ul cu o masina; i-am pus benzina de 98 si valorile s-au schimbat fara vreo interventie tehnica. Exista pe atunci un raport un grafic care imi arata arderi incomplete, m-a trimis inginerul respectiv la Shell si masina a fost alta.
Ulterior toate masinile primeau 98 inainte de inspectie si niciodata nu am avut probleme.
Pentru multi, astea or fi baliverne, dar pentru cei care au incercat si au constatat ca pana la urma benzina face diferenta, nu sunt
Eu de exemplu alimentez numai si numai Shell. Nu pentru ca imi pasa de noxe, ca aici nu se fac noxe, ci pentru ca imi place cum ruleaza masina si au aditivi ce elimina depunerile de pe supape si alte componente.
Am avut masina in Romania care cum bagam MOL scotea fum (m-am si panicat prima oara); cum bagam Shell sau altceva n-avea nici pe dracu. Cu MOL clar nu treaceam RAR-ul cu masina respectiva. Asta asa ca idee...