Norme de poluare germane |
This topic is about Norme de poluare germane, the author, Rares33469, wrote about: Exista vreo legatura intre specificatiile D3/D4 si normele Euro de poluare? ... To read more just scroll down
Norme de poluare germane |
Oct 11 2004, 12:23 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 29-September 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 33.462 |
|
|
|
Oct 11 2004, 01:03 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Din cate stiu eu (si spun ei ...)
D4 <=> EURO 3 D3 <=> GKat <=> Euro 2 Deja la Euro 4 spun si ei tot Euro 4. -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Oct 11 2004, 01:46 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 29-September 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 33.462 |
Nu stiu daca este chiar asa.
Uite ce raspuns am primit de la un neamt legat de acest aspect: "Yes Opel Omega 2,0i EZ. 1998 is Euro 3 (D3 Nr.30)" si ca aici, am primit astfel de confirmari. D4 sunt si eu convins ca se incadreaza la cerintele de "cel putin Euro 3". -------------------- Rares
|
|
|
Oct 11 2004, 03:27 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Dupa cum am precizat anterior "cred" ca acestea sunt echivalentele. Ce stiu sigur este ca D4 este cel putin Euro 3, asa cum bine ai precizat. Legat de D3 aveam si eu cateva retineri. D este o norma germana si este posibil ca, in cadrul acestei norme (D3) sa fie mai multe categorii de poluare dintre care unele sa se incadreze in norma Euro 2 iar altele la Euro 3. Legat de Opel Omega, un prieten a avut un Omega din 1995, cu motorul de 2.0 l Ecotec care era Euro 3, deci cel la care facea referite neamtul tau este posibil si probabil sa fie Euro 3. De altfel, din cate stiu eu (nu sunt mare specialist), Opel-ul a fost intotdeauna inaintea majoritatii producatorilor in ceeace priveste introducerea pe piata a motoarelor cu poluare redusa - Euro 2 inca din 1992, Euro 3 din 1995. Daca afli mai multe detalii concrete (si corecte) legate de acest subiect, te rog posteaza-le, chiar ma intereseaza subiectul - vreau sa-mi aduc o masina din Germania. -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Oct 11 2004, 03:35 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 29-September 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 33.462 |
Fi sigur ca o sa trec aici ce alte descoperiri mai fac. Pacat ca nu gasesc nimic la RAR, cei mai in cauza sa dea un raspuns. Nici macar documentul legislativ in care se specifica regulile de import auto nu le-am gasit. -------------------- Rares
|
|
|
Oct 12 2004, 08:31 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Am sa ma interesez si eu la RAR - am niste prieteni pe acolo, la oficiul de calcul (sau cu s-o fi chemand ...).
Poate vor fi capabili sa-mi dea niste lamuriri la obiect si "de la sursa". Daca aflu ceva voi posta si aici. Ma mir ca nu m-am gandit mai repede la treaba asta. Toate cele bune -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Oct 12 2004, 12:21 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Normele de poluare sunt diferite in Germania multe masini au chei cu numere si exista un tabel care iti indica exact norma de poluare.Dar nu stiu daca sunt valabile in Ro.Sunt masini care scriu direct Euro 3,Euro 4 dar nu la toate.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Oct 16 2004, 07:25 AM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Am intrebat un prieten de la RAR.
Zicea ca nu este - din punctul lor de vedere - nici o relevanta daca masina este D3 sau D4 - desi D4 inseamna sigur Euro 3. Ca sa poata spune sigur daca o masina este Euro 3 trebuie sa vada Brief-ul masinii (tipul de motor, etc). In orice caz, ar trebui ca in Brief sa scrie Euro 3. Din cate spunea el, D 3 este o norma germana care este utilizata acolo pentru stabilirea impozitelor la fisc si este in fapt un Euro 2 modificat (imbunatatit). In mod cert, spunea ca sunt Euro 3 masininile fabricate dupa 2000, pentru masinile mai vechi, trebuie solicitata o copie dupa Brief si verificat la RAR. Asadar, mare atentie ! Imi pare rau ca nu va ajut prea mult, sincer, speram sa existe pe undeva o baza de date cu modele/an de fabricatie dupa care sa se poata verifica daca o masina este/nu este Euro 3. -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Oct 16 2004, 02:08 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Exista si date dar in Germania unde fiecare poate sa vada dupa un numar trecut in Brief ce e.Dar din pacate puti stiu germana dac tot vreti incercati la adac.de dar mai nou trebuie sa fii cred eu si membru.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Dec 6 2004, 12:07 AM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 25-March 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 22.952 |
Am si eu o intrebare,de cand s-a introdus legea cu EURO 3 la noi in tara?
|
|
|
Dec 8 2004, 08:52 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 618 Joined: 1-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.554 |
Cred ca la 1 ian. 2002, dar oricum nu conteaza, de la anul va fi Euro4.
|
|
|
Dec 8 2004, 08:54 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Euro 4 va fi din 2007.
|
|
|
Dec 8 2004, 08:58 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 618 Joined: 1-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.554 |
Euro4 la masini SH din 2007? Eu stiam ca din 2005.
|
|
|
Dec 8 2004, 09:07 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
ORDIN nr. 211 din 11 februarie 2003
pentru aprobarea Reglementãrilor privind condiþiile tehnice pe care trebuie sã le îndeplineascã vehiculele rutiere în vederea admiterii în circulaþie pe drumurile publice din România - RNTR 2 8.4.2. Începând cu data de 1 ianuarie 2007 emisiile poluante, pentru omologarea de tip, trebuie sã respecte prevederile Directivei 70/220/CEE, ultima modificare prin Directiva 2001/100/CE ºi sã nu depãºeascã limitele indicate în tabelul 1 din anexa I, treapta B (« EURO 4 »). îndeplinirea acestor condiþii poate fi demonstratã ºi prin aplicarea prevederilor corespunzãtoare din Regulamentul ECE - UN nr. 83/05 echivalent 8.5.2. Începând cu data de 1 ianuarie 2007, pentru omologarea de tip, emisiile poluante, particulele poluante din gazele de evacuare, precum ºi opacitatea acestora trebuie sã respecte prevederile Directivei 88/77/CEE, ultima modificare prin Directiva 2001/27/CE ºi sã nu depãºeascã limitele indicate la treapta B1 a tabelelor din anexa I la aceastã directivã (« EURO 4 »). îndeplinirea acestor condiþii poate fi demonstratã ºi prin aplicarea prevederilor corespunzãtoare din Regulamentul nr. 49/03 ECE - UN, echivalent http://domino2.kappa.ro/mj/lex2002.nsf/Lis...2A?OpenDocument |
|
|
Dec 8 2004, 09:45 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 618 Joined: 1-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.554 |
Si atunci toata vorbaria ca nu vom mai putea inmatricula masini SH de la anul decat daca au Euro4 nu este adevarata?
|
|
|
Dec 8 2004, 09:49 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
actul respectiv este in vigoare. alt act legislativ care sa modifice anumite articole, nu am gasit!
|
|
|
Jan 28 2005, 06:49 AM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 104 Joined: 12-November 03 From: braila Member No.: 18.037 |
Buna !
La un forf cougar din 1999 ,D3=E2,raspunsul celor de la RAR. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 08:37 PM |