Discutie & Pronosticuri - editia Abu Dhabi 2010 |
This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Abu Dhabi 2010, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Discutie & Pronosticuri - editia Abu Dhabi 2010 |
Nov 9 2010, 11:23 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
Lungime circuit: 5.554 km Lungime cursa: 305.361 km Record: 1:40.279 - S. Vettel (2009) abu_dhabi.jpg ( 208.69K ) Number of downloads: 5 Castigatori precedenti 2009 - S. Vettel (Red Bull) Rezultate 2009 Pole Position: - 1:40.948 - Lewis Hamilton (McLaren) Podium podium2_lg.jpg ( 35.7K ) Number of downloads: 1 Programul etapei: - vineri 12 noiembrie antrenamente 11:00-12:30 antrenamente 15:00-16:30 - sambata 13 noiembrie antrenamente 12:00-13:00 calificari 15:00-16:00 - duminica 14 noiembrie cursa 15:00 asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine: - top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct - pole position - 3 pct - fastest lap - 3 pct - finish - 3 pct - ultimul pilot care termina cursa (clasat) - 3 pct - intrebarea etapei (cecyly) - premiata cu un tricou si o sapca inscriptionate masini.ro. criteriul de departajare va fi, in cazul mai multor raspunsuri corecte, numarul de puncte de la concursul de pronosticuri. (userul cu cele mai multe puncte este declarat castigator) clasament This post has been edited by Oana: Nov 15 2010, 08:33 PM -------------------- |
|
|
Nov 15 2010, 02:08 PM
Post
#2
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Nimic despre cursa in afara faptului ca m-am plictisit intens, de altfel, intregul campionat nu merita mai mult de stilul lapidar pe care o sa-l adopt in urmatoarele fraze.
Vorbim in primul rand de Caesar si ii transmitem toate felicitarile noastre; cum-necum, cu sansa sau cu ghinion, cu talent sau cu ajutor, cu catel sau cu purcel Vettel este campionul meritat al acestui sezon (Azazel, lui Vettel ii spun campion fara nicio retinere ). Marelui perdant, Alonso: "Nu-i posibil sa vrei titlul dar sa nu-l poti depasi pe Petrov!!! Plangi ca o fata mare in loc sa fi rupt rahatul ala de Ferrari in doua a.i. chiar de-ti crapa sub fese macar mureai frumos si stateai cu capul drept dupa cursa si sezonul acesta." De acum incolo Webber nu cred sa mai ocupe atat de multe litere de-ale noastre; a fost sansa lui, i-a fost frica de ea/a fost facut sa-i fie frica/n-a prinso/n-a vrut s-o prinda habar n-am, nici nu mai conteaza dar cat timp Trulli mai e prin F1 se va gasi un volan si pt el. Au fost etape in care aproape fiecare dintre pilotii nou veniti au impresionat; n-o sa nominalizez pe nimeni ci o sa le doresc mult succes in continuare. Incepe sa nu-mi prea mai placa F1: nu tu depasiri, nu tu rasturnari de situatii (evolutia primilor clasati nu poate fi considerata asa ceva), nu tu reguli clare - aceleasi pentru toata lumea, nimic altceva decat un show grandios din trecut redus la un circ marunt. Formula 1 ar trebui sa inseamne performanta pura, sa poti schimba 10 motoare pe cursa, sa poti merge cu aceleasi anvelope sau sa le schimbi in fiecare tur (daca te tine), sa ai o masina care sa-ti moara dupa ce treci primul linia de sosire, sa testezi in draci 24h/24 (iti iei sandvisul in cabina si dormi in curbele mai lente); ce bugete, ce suport pentru echipe?! Daca nu-ti permiti material, inseamna ca nu ai ce cauta aici. o da, saracu de el, avea nevoie de dadaca. hamilton, massa au stiut sa piarda mai bine. acum ceva timp am avut senzatia ca s-au produs niste schimbari in caracterul sau, dar de cand e la ferrari a inceput sa-si dea iar arama pe fata.... tot un inganfat a ramas, ce crede ca i se cuvine tot. ok, asta nu inseamna ca nu este un pilot talentat... Alonso are ceea ce apreciam si la Schumacher: nesimtire, un ego imens si o dorinta infinita de a fi primul cu orice pret. De ce apreciam aceste trasaturi? Pentru ca pe mine nu ma intereseaza ca pilotul sa raspunda frumos intrebarilor reporterilor, sa pozeze cu catei, sa apere drepturile frunzelor de tei, nu ma intereseaza sa isi "respecte" colegii de cursa ci sa incerce cu orice ocazie sa arate ca este mai bun decat toti, sa castige si sa faca pentru asta spectacol pe pista. Acestea fiind spuse, tragem cortina peste un sezon nereusit (acelasi lucru as fi spus oricare ar fi castigat titlul) si [poate] asteptam anul viitor. -------------------- |
|
|
Nov 16 2010, 09:33 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 51 Joined: 2-November 10 Member No.: 129.920 |
Nimic despre cursa si..... [poate] asteptam anul viitor. +1 din partea mea foarte bine punctat Totusi intr-un singur punct nu sunt de acord cu tine :sezonul 2010 mi sa parut unul f f reusit .Poate cel mai puternic campionat din ultimii zece ani ....nici mie nu-mi convine ca exista un singur furnizor de pneuri ,electronica stat pardon stas s.a.m.d ca sa nu mai vorbim de motoarele limitate la 18000 rpm.Sigur ,am pierdut cateva echipe consecinta acestori reglementari (honda si mai ales bmw) dar victime colaterale intodeauna for exista .Toate aceste lucruri trebuiau facute deoare era in joc viitorul formulei unu .Ti-ar fi convenit sa ramana 3 sau 4 echipe care sa-si permita f1 si sa ruleze cu trei masini /echipa ?Ar fi fost patetic... This post has been edited by serious_sam: Nov 16 2010, 09:35 AM -------------------- "Use your talent, we know how big it is..." This time wasn`t enough :(
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 09:23 PM |