Discutie & Pronosticuri - editia Hockenheim 2010 |
This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Hockenheim 2010, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Discutie & Pronosticuri - editia Hockenheim 2010 |
Jul 19 2010, 08:45 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
Tururi: 67 Lungime circuit: 4.574 km Lungime cursa: 306.458 km Record: 1:13.780 - K. Raikkonen (2004) Castigatori precedenti 2008 - L. Hamilton (McLaren) 2006 - M. Schumacher (Ferrari) 2005 - F. Alonso (Renault) 2004 - M. Schumacher (Ferrari) 2003 - J.P. Montoya (BMW) Rezultate 2008 Pole Position: Lewis Hamilton Podium 82008272.jpg ( 53.44K ) Number of downloads: 0 Programul etapei: - vineri 23 iulie antrenamente 11:00-12:30 antrenamente 15:00-16:30 - sambata 24 iulie antrenamente 12:00-13:00 calificari 15:00-16:00 - duminica 25 iulie cursa 15:00 asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine: - top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct - pole position - 3 pct - fastest lap - 3 pct - finish - 3 pct - ultimul pilot care termina cursa (clasat) - 3 pct - intrebarea etapei (in ce tur se va inregistra primul abandon) - premiata cu un tricou si o sapca inscriptionate masini.ro. criteriul de departajare va fi, in cazul mai multor raspunsuri corecte, numarul de puncte de la concursul de pronosticuri. (userul cu cele mai multe puncte este declarat castigator) clasament -------------------- |
|
|
Jul 25 2010, 06:41 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
numai ca acum aceasta "strategie" nu mai este legala. apoi massa inca mai este in carti, matematic vorbind... practic i-au dat un sut in fund si i-au spus "felipe baby, alonso e sefu' ca de la el vin banii". momentul a fost cu atat mai prost pentru massa cu cat astazi s-a implinit exact un an de la accidentul din ungaria. sunt convinsa ca victoria asta pentru el insemna mai mult decat a insemnat oricare alta.
cu siguranta nu a fost decizia lui smedley, insa mi-as fi dorit sa se impotriveasca, pentru ca altfel este degeaba inginerul lui. ma bucura insa ca sanctiunile nu se opresc aici: stewards confirmed that Article 39.1 of the international sporting code – the ban on team orders – and Article 151c – bringing the sport into disrepute – have both been broken. The case will also be referred to the WMSC in Paris although for the time being the race result stands, with Alonso having finished just over four seconds ahead. din cate am gasit, urmatoarea intalnire va avea loc in septembrie... This post has been edited by Oana: Jul 25 2010, 06:41 PM -------------------- |
|
|
Jul 25 2010, 07:43 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
cu siguranta nu a fost decizia lui smedley, insa mi-as fi dorit sa se impotriveasca, pentru ca altfel este degeaba inginerul lui. ma bucura insa ca sanctiunile nu se opresc aici: stewards confirmed that Article 39.1 of the international sporting code ? the ban on team orders ? and Article 151c ? bringing the sport into disrepute ? have both been broken. The case will also be referred to the WMSC in Paris although for the time being the race result stands, with Alonso having finished just over four seconds ahead. din cate am gasit, urmatoarea intalnire va avea loc in septembrie... s-a impotrivit. Datorita lui si lui Massa, Ferrari ajunge la WMSC. Treaba lor ar fi fost ca lucrurile sa se petreaca discret, incat sa nu fie OBLIGATI stewarzii sa se sesizeze. De asta am afirmat ca au fost niste idioti. Sa vedem cat ii vor ajuta orgoliile pe viitor. Pana la urma, ambii sunt platiti regeste de Ferrari. Iar, realist vorbind, Massa nu mai avea nici o sansa sezonul asta. Eu, in schimb, ma tem sa nu fie regie toata treaba, adica reclama gratuita la F1. Daca ajung la concluzia asta, bye-bye F1 This post has been edited by Lucian107416: Jul 25 2010, 07:46 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 12:13 PM |