IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Garantie ambreiaj

This topic is about Garantie ambreiaj, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Garantie ambreiaj, ambreiaj patinat - cauze
Monica_Suica
post Mar 24 2010, 03:07 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 24-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.841



Salutare!
Am un Chevrolet Aveo Sedan motor 1.2, 72cp din mai 2008.
Am parcurs pana acum vreo 37000 km.

Ce imi puteti spune despre piesele care ies din garantie?
Cei de la service autorizat (GOLD PLATIN) mi-au spus ca ambreiajul este patinat si ca trebuie sa schimb discul de ambreiaj plus inca ceva pentru a rezolva problema.
Nu o sa il schimbe in garantie..scuza fiind faptul ca acest patinat se datoreaza proastei utilizari biggrin.gif si ca oricum pentru ambreiaj se acorda garantie doar in primii 5000km.Cica ma costa aprox 15 mil (1500 RON) sa rezolv la ei.

Intrebarea mea este urmatoarea: daca o componenta nu mai e in garantie, o pot schimba oriunde fara sa imi afecteze acordarea garantiei pentru celelalte componente?

Multumesc..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
G e o r g e
post Mar 24 2010, 03:09 PM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



1. au dreptate cu ambreiajul. e o piesa consumabila
2. daca vrei sa pastrezi garantia orice interventia facuta asupra masinii trebuie facuta la un service autorizat al marcii respective.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Monica_Suica
post Mar 24 2010, 03:41 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 24-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.841



QUOTE (G e o r g e @ Mar 24 2010, 03:09 PM) *
1. au dreptate cu ambreiajul. e o piesa consumabila
2. daca vrei sa pastrezi garantia orice interventia facuta asupra masinii trebuie facuta la un service autorizat al marcii respective.



Pai si daca schimb un bec insemna ca pierd garantia?
La ultima revizie mi-au schimbat un bec cu 45 lei biggrin.gif. Ulterior sotul meu a schimbat singur un alt bec pe care l-a cumparat cu 10 lei..
din cate am vazut in certificatul de service...au detaliat acordarea garantiei pe componentele principale.
Nu inteleg de ce ma obliga sa schimb consumabilele la reprezentanta.Eu prin consumabile inteleg si cauciucuri, becuri ... pe care le pot schimba oriunde...daca fac o explozie nu ma duc la reprezentanta sa imi schimbe cauciucul..
Scuze daca pun intrebari stupide, dar mi se pare ca astia la reprezentante fac tot ce pot sa ne stoarca de bani...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Mar 24 2010, 04:25 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



Ideea e ca ambreiajul, prin functionalitatea/defectele lui afecteaza o gramada de componente acoperite de garantie. Cred ca e normal sa se piarda garantia in asemenea cazuri.
Cat despre garantie, daca problema ambrejului e uzura uniforma a materialului de frictiune, ar trebui considerat consumabil. Altfel, nu. Oricum, pretul inlocuirii lui nu prea e de consumabil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Monica_Suica
post Mar 24 2010, 04:54 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 24-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.841



QUOTE (Lucian107416 @ Mar 24 2010, 04:25 PM) *
Ideea e ca ambreiajul, prin functionalitatea/defectele lui afecteaza o gramada de componente acoperite de garantie. Cred ca e normal sa se piarda garantia in asemenea cazuri.
Cat despre garantie, daca problema ambrejului e uzura uniforma a materialului de frictiune, ar trebui considerat consumabil. Altfel, nu. Oricum, pretul inlocuirii lui nu prea e de consumabil.



1. Dar care ar fi cauzele posibile ale patinarii?

2. Conteaza cum e reglat ambreiajul? Initial la plecarea dupa loc ridicam ambreiajul pana la un punct care mie mi se parea normal.
Dupa ultima revizie care am facut-o la GOLD-Platin (prin octombrie 2009 - era revizia de 30 000 km) nu stiu exact ce modificari au facut, dar am observat ca tine mult mai sus...adica la plecarea de pe loc aproape ca ridic de tot piciorul de pe pedala...

3. Plus ca de multe ori am impresia ca motorul se tureaza singur cand stau pe loc (la semafor, fara sa fie in vreo viteza). Asta mi-a zis si un prieten caruia i-am dat masina. E normal?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Mar 24 2010, 05:01 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



@1. uzura materialului de frictiune de pe discul de ambreiaj pare cea mai probabila dintre ele. (aici nu e garantie ). s-ar putea sa fie si alte componente defecte, dar aici cred ca un specialist ( eu nu sunt ) poate da detalii.
@2. Ideea e ca nu trebuie sa stai mult timp cu ambreiajul semicuplat. Reglarea lui nu are legatura directa, ci indirecta: te incurajeaza sau descurajeaza sa-l folosesti prelung.
@3. Nu e normal, dar nu pare sa aiba legatura cu ambreiajul

This post has been edited by Lucian107416: Mar 24 2010, 05:02 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2024 - 12:14 AM