IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

BD - comparatie

This topic is about BD - comparatie, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> BD - comparatie, boxer diesel - evolutie intre modele anterioare si curente
mgabi
post Mar 21 2010, 10:43 AM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Am avut de curand ocazia sa testez si alte modele echipate cu BD. Ar fi OBK-ul nou - cu care am facut doar cativa km si impreza - pe care am avut-o la dispozitie cateva zile.
In primul rand se vede ca impreza au scos-o mult mai tarziu decat celelalte - obk, legacy si forester - dupa comportament s-ar pozitiona mai degraba in gama actuala.

Impreza BD:
- din pacate are interiorul din plastic, zice-se ca-i reciclabil. Asta poate sa conteze pentru posibili clienti de hibride &friends smile.gif
- tot ca minus la interior, nu-s toate butoanele luminate si s-ar putea sa ai ceva de pipait sa nimeresti reglajele oglinzilor.
- pe-afara n-arata rau. Are si ceva fear factor - xenon (nu flash-uri) + umflatura din capota + viteza de apropiere conving destul de multi soferi sa circule regulamentar pe banda 1.
- scaunele arata sport da' nu prea sunt. noroc ca au lasat frana de mana care devine un excelent maner in viraje.
- cutia in 6 se potriveste mult mai bine desi diferentele fata de cea in 5 trepte nu-s foarte mari. Face diferenta intre OK si excelent. In minus ar fi cursa usor imprecisa si mai lunga fata de 5MT. Pe traseul Rasnov - Poiana - Brasov treptele 2 si 3 sunt tot ce-ti trebuie drive.gif
- consumul este nesimtit de mic. Bv. - Buc am avut ~6.4 in conditiile in care am tinut-o numai in ture si la viteze relativ ridicate. In Bucuresti am plecat de la un consum de 13 resetand contorul cand stateam in coloana si dupa o zi a scazut la ~10. Impresia mea e ca atata vreme cat te misti, indiferent de viteza si regim de turatie va ramane oriunde in intervalul 8-10.
- la capitolul suspensie, la prima impresie pare destul de moale si da un sentiment de nesiguranta. Dupa ce prinzi un pic de curaj si incredere, incepe sa te suprinda in mod placut.
- nu stiu cat de uzate erau placutele dar la prima impresie franele nu prea isi faceau treaba. Lucrurile incep sa se intample la un atac mai vanjos al pedalei.

Per total, o masina OK. Cu un interior revizuit, o suspensie un pic mai ferma - la naiba, cine-si ia un subaru pentru "comfort" ?! - poate un pachet de frane mai capabile si un update de la prodrive in privinta ECU sigur ar deveni un "great car". Oricum, s-ar apropia periculos de WRX.

OBK nou BD (test scurt):
- interior de plastic, nu asa rau ca la impreza si forester dar fata de modelul precedent e un mare pas inapoi. Ne putem consola cu ideea ca-i reciclabil smile.gif
- exterior - nush ce sa zic, nu inspira, e mare si-atat. Daca stau sa ma gandesc un pic, Subaru nu s-a laudat niciodata ca face masini frumoase.
- cutia in 6 trepte i se potriveste de minune BD-ului si misca mastodontul surprinzator de agil.
- suspensia m-a surprins foarte placut. ma asteptam la o barca dar se pare ca i-au dat niste vitamine si au intarit-o fara a pierde din comfort. singurul termen de comparatie pe care-l am e legacy-ul meu.
- pentru fanii gadget-urilor, vesti bune, are o gramada de luminite, butoane si indicatoare, cel putin fata de varianta anterioara. Nu stiu daca chiar sunt mai multe dar cel putin par sa fie.

Per total, o masina ok pentru ca ordinea este: te apropii de masina - hmm, nu-i prea grozav, te urci in ea - hmm, ok, sa zicem, pleci la drum - deja te simti mai bine drive.gif , dupa cateva viraje, te simti si mai bine.

Legacy vechi - 2008 - prin comparatie cu cele de mai sus
- interior fain, clasic, elegant cu materiale care daca nu-ti plac foarte tare, nici n-o sa-ti displaca prea rau
- la minus-uri as pune cutia 5MT. Oarecum de inteles, fiind prima varianta. Oarecum pentru ca le-a luat 9 ani dezvoltarea. Fata de 6MT-ul curent e un pic mai dificil sa te pastrezi permanent in ture si cuplu.
- la capitolul suspensie as pune, arcuri prea moi, amortizoare ok. ca si fapt divers, la 40k pe soselele patriei, amortizoarele mele inca au ~85% eficienta.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- mgabi   BD - comparatie   Mar 21 2010, 10:43 AM
- - GLC120   QUOTE (mgabi @ Mar 21 2010, 10:43 AM) - l...   Mar 21 2010, 06:57 PM
|- - mgabi   QUOTE (GLC120 @ Mar 21 2010, 08:57 PM) Po...   Mar 21 2010, 08:19 PM
- - bogcot76   Care e dimensiunea rotilor la noul OBK BD? E aceea...   Mar 22 2010, 08:29 AM
- - GLC120   Pneuri mai off-road la noul Outback 225/60 R17 R...   Mar 22 2010, 11:29 AM
- - bogcot76   Terminati mai frate cu off-road-ul si Subaru. Iar ...   Mar 22 2010, 11:38 AM
- - GLC120   Dupa cum se vede noul OBK are roti sensibil mai ma...   Mar 22 2010, 02:15 PM
|- - vlademir   E un articol in ultimul Esquire, exact pe aceeasi ...   Mar 22 2010, 06:58 PM
|- - bogcot76   QUOTE (GLC120 @ Mar 22 2010, 02:15 PM) Da...   Mar 22 2010, 08:33 PM
- - GLC120   Nu, viteza e mai mica. Raportul final si rapoartel...   Mar 22 2010, 08:45 PM
- - bogcot76   Programelul asta e chiar funny Obk BD vechi merge...   Mar 22 2010, 11:13 PM
- - GLC120   bogcot, dpdv teoretic, avand aceeasi transmisie, r...   Mar 23 2010, 12:01 AM
- - timejumper   QUOTE (mgabi @ Mar 21 2010, 10:43 AM) - c...   Mar 24 2010, 06:18 PM
|- - bogcot76   QUOTE (timejumper @ Mar 24 2010, 06:18 PM...   Mar 24 2010, 06:23 PM
|- - timejumper   QUOTE (bogcot76 @ Mar 24 2010, 06:23 PM) ...   Mar 24 2010, 10:21 PM
|- - JohnSA   QUOTE (timejumper @ Mar 24 2010, 10:21 PM...   Mar 25 2010, 09:14 AM
|- - timejumper   QUOTE (JohnSA @ Mar 25 2010, 09:14 AM) QU...   Mar 25 2010, 09:26 AM
||- - JohnSA   QUOTE (timejumper @ Mar 25 2010, 09:26 AM...   Mar 25 2010, 09:54 AM
||- - timejumper   QUOTE (JohnSA @ Mar 25 2010, 09:54 AM) QU...   Mar 26 2010, 10:50 AM
||- - mgabi   QUOTE (timejumper @ Mar 26 2010, 12:50 PM...   Mar 26 2010, 02:46 PM
||- - DRAGOS   Ar fi interesanta o varianta de upgrade de la prod...   Mar 26 2010, 03:16 PM
|- - mgabi   QUOTE (JohnSA @ Mar 25 2010, 11:14 AM) QU...   Mar 26 2010, 09:36 AM
|- - bogcot76   QUOTE (mgabi @ Mar 26 2010, 09:36 AM) A 6...   Mar 26 2010, 11:56 AM
|- - mgabi   QUOTE (bogcot76 @ Mar 26 2010, 01:56 PM) ...   Mar 26 2010, 02:32 PM
|- - bogcot76   QUOTE (mgabi @ Mar 26 2010, 02:32 PM) QUO...   Mar 26 2010, 06:11 PM
- - bakero   ma baieti,cu toate ca BD = boxer diesel ceea ce n-...   Mar 25 2010, 11:07 PM
|- - bogcot76   QUOTE (bakero @ Mar 25 2010, 11:07 PM) n-...   Mar 26 2010, 06:37 AM
- - G e o r g e   impreza diesel poate fi urcata la 180 cp la noi in...   Mar 26 2010, 03:39 PM
- - DRAGOS   Stiu, cunosc Pt cat merg eu la ora asta, e o opt...   Mar 26 2010, 03:53 PM
- - G e o r g e   subaru sunt limitate din fabrica la top speed ... ...   Mar 26 2010, 07:10 PM
- - mgabi   Cine a zis de 200+ in RO ? am mers de trei ori pan...   Mar 26 2010, 08:36 PM
|- - JohnSA   QUOTE (mgabi @ Mar 26 2010, 07:36 PM) Mai...   Mar 28 2010, 03:54 PM
- - kroko   - Voi ar trebui sa acceptati ideea ca un turbodies...   Mar 26 2010, 09:01 PM
|- - vlademir   QUOTE (kroko @ Mar 26 2010, 09:01 PM) - V...   Mar 26 2010, 10:51 PM
- - bakero   QUOTE (bogcot76 @ Mar 26 2010, 06:37 AM) ...   Mar 26 2010, 10:05 PM
|- - bogcot76   QUOTE (bakero @ Mar 26 2010, 11:05 PM) ce...   Mar 28 2010, 07:09 PM
|- - pista   CITAT(bakero @ Mar 26 2010, 08:05 PM) cee...   Mar 29 2010, 11:28 PM
- - bakero   Pai micul meu A-Klasse incepe sa zburde dupa 2500 ...   Mar 26 2010, 11:06 PM
- - bakero   @bogcot76 Sunt de acord cu ce spui.Parerile sunt ...   Mar 29 2010, 07:09 PM


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th May 2024 - 10:57 AM