Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BD - comparatie
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
mgabi
Am avut de curand ocazia sa testez si alte modele echipate cu BD. Ar fi OBK-ul nou - cu care am facut doar cativa km si impreza - pe care am avut-o la dispozitie cateva zile.
In primul rand se vede ca impreza au scos-o mult mai tarziu decat celelalte - obk, legacy si forester - dupa comportament s-ar pozitiona mai degraba in gama actuala.

Impreza BD:
- din pacate are interiorul din plastic, zice-se ca-i reciclabil. Asta poate sa conteze pentru posibili clienti de hibride &friends smile.gif
- tot ca minus la interior, nu-s toate butoanele luminate si s-ar putea sa ai ceva de pipait sa nimeresti reglajele oglinzilor.
- pe-afara n-arata rau. Are si ceva fear factor - xenon (nu flash-uri) + umflatura din capota + viteza de apropiere conving destul de multi soferi sa circule regulamentar pe banda 1.
- scaunele arata sport da' nu prea sunt. noroc ca au lasat frana de mana care devine un excelent maner in viraje.
- cutia in 6 se potriveste mult mai bine desi diferentele fata de cea in 5 trepte nu-s foarte mari. Face diferenta intre OK si excelent. In minus ar fi cursa usor imprecisa si mai lunga fata de 5MT. Pe traseul Rasnov - Poiana - Brasov treptele 2 si 3 sunt tot ce-ti trebuie drive.gif
- consumul este nesimtit de mic. Bv. - Buc am avut ~6.4 in conditiile in care am tinut-o numai in ture si la viteze relativ ridicate. In Bucuresti am plecat de la un consum de 13 resetand contorul cand stateam in coloana si dupa o zi a scazut la ~10. Impresia mea e ca atata vreme cat te misti, indiferent de viteza si regim de turatie va ramane oriunde in intervalul 8-10.
- la capitolul suspensie, la prima impresie pare destul de moale si da un sentiment de nesiguranta. Dupa ce prinzi un pic de curaj si incredere, incepe sa te suprinda in mod placut.
- nu stiu cat de uzate erau placutele dar la prima impresie franele nu prea isi faceau treaba. Lucrurile incep sa se intample la un atac mai vanjos al pedalei.

Per total, o masina OK. Cu un interior revizuit, o suspensie un pic mai ferma - la naiba, cine-si ia un subaru pentru "comfort" ?! - poate un pachet de frane mai capabile si un update de la prodrive in privinta ECU sigur ar deveni un "great car". Oricum, s-ar apropia periculos de WRX.

OBK nou BD (test scurt):
- interior de plastic, nu asa rau ca la impreza si forester dar fata de modelul precedent e un mare pas inapoi. Ne putem consola cu ideea ca-i reciclabil smile.gif
- exterior - nush ce sa zic, nu inspira, e mare si-atat. Daca stau sa ma gandesc un pic, Subaru nu s-a laudat niciodata ca face masini frumoase.
- cutia in 6 trepte i se potriveste de minune BD-ului si misca mastodontul surprinzator de agil.
- suspensia m-a surprins foarte placut. ma asteptam la o barca dar se pare ca i-au dat niste vitamine si au intarit-o fara a pierde din comfort. singurul termen de comparatie pe care-l am e legacy-ul meu.
- pentru fanii gadget-urilor, vesti bune, are o gramada de luminite, butoane si indicatoare, cel putin fata de varianta anterioara. Nu stiu daca chiar sunt mai multe dar cel putin par sa fie.

Per total, o masina ok pentru ca ordinea este: te apropii de masina - hmm, nu-i prea grozav, te urci in ea - hmm, ok, sa zicem, pleci la drum - deja te simti mai bine drive.gif , dupa cateva viraje, te simti si mai bine.

Legacy vechi - 2008 - prin comparatie cu cele de mai sus
- interior fain, clasic, elegant cu materiale care daca nu-ti plac foarte tare, nici n-o sa-ti displaca prea rau
- la minus-uri as pune cutia 5MT. Oarecum de inteles, fiind prima varianta. Oarecum pentru ca le-a luat 9 ani dezvoltarea. Fata de 6MT-ul curent e un pic mai dificil sa te pastrezi permanent in ture si cuplu.
- la capitolul suspensie as pune, arcuri prea moi, amortizoare ok. ca si fapt divers, la 40k pe soselele patriei, amortizoarele mele inca au ~85% eficienta.
GLC120
QUOTE (mgabi @ Mar 21 2010, 10:43 AM) *
- la minus-uri as pune cutia 5MT. Oarecum de inteles, fiind prima varianta. Oarecum pentru ca le-a luat 9 ani dezvoltarea. Fata de 6MT-ul curent e un pic mai dificil sa te pastrezi permanent in ture si cuplu.


Poti sa detaliezi? Primele 5 trepte de la 6MT au rapoartele de la 5MT. De ce ar fi mai dificil ....?

Poate vrei sa spui ca e mai greu sa mergi economic pe autostrada!
mgabi
QUOTE (GLC120 @ Mar 21 2010, 08:57 PM) *
Poti sa detaliezi? Primele 5 trepte de la 6MT au rapoartele de la 5MT. De ce ar fi mai dificil ....?

Poate vrei sa spui ca e mai greu sa mergi economic pe autostrada!


Nu-s chiar asa, a 2-a nu e la asa mare distanta de 1 si 3. E foarte posibil sa fi pastrat fix cele 5 rapoarte de la 5MT dar au alt raport final 3.9 versus 3.7. Sper sa nu gresesc.
bogcot76
Care e dimensiunea rotilor la noul OBK BD? E aceeasi cu cea de la modeul vechi?
GLC120
Pneuri mai off-road la noul Outback 225/60 R17

Raport final mai mare 4.444 vs 3.900 (date site subarumotors)

Per total un raport mai mare la noul Outback cu 8.5%. Iarasi un pic mai bun in off-road. Deci masina asta e mai aproape de un SUV.
bogcot76
Terminati mai frate cu off-road-ul si Subaru. Iar incepeti? Eu intrebam de roti pentru ca daca dimensiunea rotilor e mai mare parca influenta cumva si raportul final.
GLC120
Dupa cum se vede noul OBK are roti sensibil mai mari. Acestea compenseaza intr-o oarecare masura raportul final mult mai mare. Ramane totusi un raport mai mare, pentru a compensa dimensiunile si greutatea.
Daca sunt corecte datele de pe site noul OBK va avea la aceeasi turatie o viteza cu 8.5% mai mica.

Off-road este ceva generic, citeste soft-road ca sa fim mai aproape de adevar. Cert este ca daca oamenii exagerau cu OBK-ul vechi vor exagera si mai mult cu asta nou. Asteptam si pe aici un proaspat proprietar, sa ne povesteasca impresii. unsure.gif
vlademir
E un articol in ultimul Esquire, exact pe aceeasi tema.
bogcot76
QUOTE (GLC120 @ Mar 22 2010, 02:15 PM) *
Daca sunt corecte datele de pe site noul OBK va avea la aceeasi turatie o viteza cu 8.5% mai mica.


Nu cumva mai mare? ermm.gif
GLC120
Nu, viteza e mai mica. Raportul final si rapoartele cutiei indica de cate ori se invarte roata mai incet decat motorul.

Daca ar exista reductor raportul ar fi si mai mare, adica la aceeasi turatie, viteza de deplasare (turatia la roata) va fi si mai mica.

In mod cert noul OBK este ceva mai bun pentru mers prin padure.
bogcot76
Programelul asta e chiar funny

Obk BD vechi merge mai repede decat cel nou din cauza raportului final nu din cauza dimensiunilor rotilor ma gandesc eu. Oricum diferentele sunt minore. Ca altfel la aceeasi masina la o anumita turatie si o anumita viteza cu cat roata e mai mare si viteza e mai mare. Gresesc? Roata aia de care spui tu nu cumva e pinionul treptei de viteza respectiv?


GLC120
bogcot, dpdv teoretic, avand aceeasi transmisie, raportul final este cu 14% mai mare si din cauza acestui raport, noul OBK va merge mai incet la aceeasi turatie. De exemplu 1000rpm in treapta I.

Rotile mai mari ale noului model (eu am calculat o diferenta de 5% a circumferintei) compenseaza din aceasta diferenta si o aduc la 8.5%.

Deci ai dreptate, vechiul OBK are viteza mai mare din cauza raportului final. Daca ar fi avut acelasi raport avea viteza mai mica din cauza rotilor mai mici.
timejumper
QUOTE (mgabi @ Mar 21 2010, 10:43 AM) *
- cutia in 6 trepte i se potriveste de minune BD-ului si misca mastodontul surprinzator de agil.


Aveti idee, a renuntat subaru la cutia in 5 trepte pt BD?
bogcot76
QUOTE (timejumper @ Mar 24 2010, 06:18 PM) *
QUOTE (mgabi @ Mar 21 2010, 10:43 AM) *
- cutia in 6 trepte i se potriveste de minune BD-ului si misca mastodontul surprinzator de agil.


Aveti idee, a renuntat subaru la cutia in 5 trepte pt BD?


Da. Nu ai citit posturile de mai sus? biggrin.gif
timejumper
QUOTE (bogcot76 @ Mar 24 2010, 06:23 PM) *
QUOTE (timejumper @ Mar 24 2010, 06:18 PM) *
QUOTE (mgabi @ Mar 21 2010, 10:43 AM) *
- cutia in 6 trepte i se potriveste de minune BD-ului si misca mastodontul surprinzator de agil.


Aveti idee, a renuntat subaru la cutia in 5 trepte pt BD?


Da. Nu ai citit posturile de mai sus? biggrin.gif

Hmmm ... deci o sa ramanem cativa cu 5 trepte si mai incolo o sa cam chitaim pentru tehnologia inovativa.
JohnSA
QUOTE (timejumper @ Mar 24 2010, 10:21 PM) *
Hmmm ... deci o sa ramanem cativa cu 5 trepte si mai incolo o sa cam chitaim pentru tehnologia inovativa.


Pai ce pana mea sa faci cu viteza a sasea ? "De la cat" sa o mai utilizezi si pe aia ? Eu a patra nu vad in oras neam si odata la 2 sapt ma dau pe autostrada pana la al doilea pod si inapoi in Hornbach sa nu rugineasca pinioanele pe a 4 si pe a 5-a.
timejumper
QUOTE (JohnSA @ Mar 25 2010, 09:14 AM) *
QUOTE (timejumper @ Mar 24 2010, 10:21 PM) *
Hmmm ... deci o sa ramanem cativa cu 5 trepte si mai incolo o sa cam chitaim pentru tehnologia inovativa.


Pai ce pana mea sa faci cu viteza a sasea ? "De la cat" sa o mai utilizezi si pe aia ? Eu a patra nu vad in oras neam si odata la 2 sapt ma dau pe autostrada pana la al doilea pod si inapoi in Hornbach sa nu rugineasca pinioanele pe a 4 si pe a 5-a.


Ma gandesc la partea de piese, stoc, etc si la faptul ca ei nu au pb cu ambreiajul pe care o avem noi.
JohnSA
QUOTE (timejumper @ Mar 25 2010, 09:26 AM) *
Ma gandesc la partea de piese, stoc, etc si la faptul ca ei nu au pb cu ambreiajul pe care o avem noi.


Ai rabdare sa-i "fortam" un pic pe astia de la Sachs sa ne dea si noua specificatiile alea de delta torque pentru panarama lor de ambreiaj ecologic. Acolo e problema si nu cred ca pe cutia cu 6 viteze au schimbat producatorul sau tipul de disc de ambreiaj. Poate are careva acces la codul discului pentru noul BD si le comparam, sa vedem si noi ca e diferit.
bakero
ma baieti,cu toate ca BD = boxer diesel ceea ce n-ar trebui sa existe in gama unei marci care producea per ansamblu masini sport.Dar trebuie sa recunoastem,pana si eu recunosc,e o varianta foarte buna si inteligenta la TDi-urile nemtesti D4-urile japoneze s.a.m.d....

In Constanta s-a umplut de BD si sincer ma bucur vand in vedere ca era plin de "passat" si "octavia" de "tucson" si tot asa....
Singurul impediment care ma impiedica sa optez pentru un OUTBACK BD - restul nu ma intereseaza este puterea mica: doar 150 cai! banned.gif
daca subaru o sa scoata ceva diesel peste 250 cai sau p-acolo eu imi cumpar!sa mor io!chiar o sa fac asta...la naiba!dar tre sa fie outback si sa fie AT...

asta evident nu se va intampla prea curand,deci o sa-mi iau un forester XT pana atunci yes.gif vrooom vroom drive.gif
bogcot76
QUOTE (bakero @ Mar 25 2010, 11:07 PM) *
n-ar trebui sa existe in gama unei marci care producea per ansamblu masini sport.


Alo Domnu', ce facem incepem iar, care masini sport per ansamblu - alea de 1,5 benzina sau alea de 2 litri aspirat? 36182451.gif
mgabi
QUOTE (JohnSA @ Mar 25 2010, 11:14 AM) *
QUOTE (timejumper @ Mar 24 2010, 10:21 PM) *
Hmmm ... deci o sa ramanem cativa cu 5 trepte si mai incolo o sa cam chitaim pentru tehnologia inovativa.


Pai ce pana mea sa faci cu viteza a sasea ? "De la cat" sa o mai utilizezi si pe aia ? Eu a patra nu vad in oras neam si odata la 2 sapt ma dau pe autostrada pana la al doilea pod si inapoi in Hornbach sa nu rugineasca pinioanele pe a 4 si pe a 5-a.


A 6-a ? s-ar fi pupat la fix pentru mers cruise in zona 150-180 si asa mai vioi de la 200 incolo, sa ajunga la 240.
timejumper
QUOTE (JohnSA @ Mar 25 2010, 09:54 AM) *
QUOTE (timejumper @ Mar 25 2010, 09:26 AM) *
Ma gandesc la partea de piese, stoc, etc si la faptul ca ei nu au pb cu ambreiajul pe care o avem noi.


Ai rabdare sa-i "fortam" un pic pe astia de la Sachs sa ne dea si noua specificatiile alea de delta torque pentru panarama lor de ambreiaj ecologic. Acolo e problema si nu cred ca pe cutia cu 6 viteze au schimbat producatorul sau tipul de disc de ambreiaj. Poate are careva acces la codul discului pentru noul BD si le comparam, sa vedem si noi ca e diferit.


da, ar fi super sa punem mana pe noua versiune, numa' sa se potriveasca si sa nu pierdem garantia la faza asta smile.gif

QUOTE (bakero @ Mar 25 2010, 11:07 PM) *
ma baieti,cu toate ca BD = boxer diesel ceea ce n-ar trebui sa existe in gama unei marci care producea per ansamblu masini sport.Dar trebuie sa recunoastem,pana si eu recunosc,e o varianta foarte buna si inteligenta la TDi-urile nemtesti D4-urile japoneze s.a.m.d....

In Constanta s-a umplut de BD si sincer ma bucur vand in vedere ca era plin de "passat" si "octavia" de "tucson" si tot asa....
Singurul impediment care ma impiedica sa optez pentru un OUTBACK BD - restul nu ma intereseaza este puterea mica: doar 150 cai! banned.gif
daca subaru o sa scoata ceva diesel peste 250 cai sau p-acolo eu imi cumpar!sa mor io!chiar o sa fac asta...la naiba!dar tre sa fie outback si sa fie AT...

asta evident nu se va intampla prea curand,deci o sa-mi iau un forester XT pana atunci yes.gif vrooom vroom drive.gif


Cica ar lucra la un motor mai mare diesel ca sa il puna pe Tribeca, tb sa mai asteptam un pic smile.gif
bogcot76
QUOTE (mgabi @ Mar 26 2010, 09:36 AM) *
A 6-a ? s-ar fi pupat la fix pentru mers cruise in zona 150-180 si asa mai vioi de la 200 incolo, sa ajunga la 240.


E limitata electronic la 200. Testat de mine. confused.gif
mgabi
QUOTE (bogcot76 @ Mar 26 2010, 01:56 PM) *
QUOTE (mgabi @ Mar 26 2010, 09:36 AM) *
A 6-a ? s-ar fi pupat la fix pentru mers cruise in zona 150-180 si asa mai vioi de la 200 incolo, sa ajunga la 240.


E limitata electronic la 200. Testat de mine. confused.gif


ma, nu e ... pe-a mea am impins-o pe la ~225 pe bord ~210 gps. Mai mult nu vrea ca deja e pe la 4200rpm ...
mgabi
QUOTE (timejumper @ Mar 26 2010, 12:50 PM) *
Cica ar lucra la un motor mai mare diesel ca sa il puna pe Tribeca, tb sa mai asteptam un pic smile.gif


Ma macar daca l-ar aduce acolo unde l-au proiectat initial ... la ~200CP/~400Nm ... Sa vedem cand "rasufla" ceva de la Prodrive.
DRAGOS
Ar fi interesanta o varianta de upgrade de la prodrive... o impreza boxer diesel de 190-200 cp ar fi foooarte tentanta smile.gif
G e o r g e
impreza diesel poate fi urcata la 180 cp la noi in tara thumbsup.gif
DRAGOS
Stiu, cunosc biggrin.gif

Pt cat merg eu la ora asta, e o optiune reala, astept doar momentul potrivit smile.gif alaturi de 2,2-ul de la honda, BD-ul e singurul diesel pe care l-as cumpara.
bogcot76
QUOTE (mgabi @ Mar 26 2010, 02:32 PM) *
QUOTE (bogcot76 @ Mar 26 2010, 01:56 PM) *
QUOTE (mgabi @ Mar 26 2010, 09:36 AM) *
A 6-a ? s-ar fi pupat la fix pentru mers cruise in zona 150-180 si asa mai vioi de la 200 incolo, sa ajunga la 240.


E limitata electronic la 200. Testat de mine. confused.gif


ma, nu e ... pe-a mea am impins-o pe la ~225 pe bord ~210 gps. Mai mult nu vrea ca deja e pe la 4200rpm ...


Ha ha - poate ai o problema - la mine cand acul a ajuns pe undeva pe la 220 nu a mai vrut si pace sa treaca de limita asta. Daca nu ma insel cred ca a facut si un semnal acustic scurt de genul celui care apare cand nu ai centura pusa. Am presupus eu ca e 200. Oricum ce naiba ne trebuie viteza asta? Asta o faceam in Germania pe autostrada si nici acolo nu ma simteam foarte confortabil trebuie sa recunosc. Masina inalta, cauciucuri de kakat.
G e o r g e
subaru sunt limitate din fabrica la top speed ... la diverse viteze . de ex sti ul meu era limitat la 247km/h.

deci calm , ca viteza maxima e limitata . apoi , de ce ai vrea sa mergi cu 200+ in romania ?
mgabi
Cine a zis de 200+ in RO ?
am mers de trei ori pana acum cu viteze de top de 220-230 in ceva ani in RO ... nici eu nu-i prea vad "necesitatea".
Mai util, asa cum am mai spus, ar fi pentru mers pe distante lungi, si nu la noi ...
In restul timpului, petrecut mai mult in oras, abia daca vede a 3-a.
Iar chestia cu 200+ ... pentru autobahn smile.gif E ceva ce tre sa incerc din cand in cand, asa pentru sufletelul meu wink.gif

PS: stiu ca au mai fost polemici de genul "ce-ti trebuie 200+, mai ales in RO". Vreau sa ma fac inteles, e o mare diferenta sa mergi cu 200+ si sa ai o masina care merge usor cu 200+.
kroko
- Voi ar trebui sa acceptati ideea ca un turbodiesel trebuie tinut oricum peste 2000 ture pentru a impinge cit de cit, a se "invirti" corect, si fara sa creeze probleme.
- Nu va asteptati ca o masina de aprox 150 cai sa fie "vioaie" la viteze de peste 120-150 km/h. Oricum puterea asta nu poate "impinge" o masina de 1500 kile cu mai mult de 200-210 km/h. Legile fizicii nu pot fi "pacalite"...
- Puterea unei masini nu trebuie sa serveasca neaparat la fuga, ci la demaraj.
Oricit de putin ar consuma un turbodiesel, nu-i deloc varianta potrivita pentru mersul in oras. Ma rog, decit daca nu-ti pasa de chinul la care supui acel motor.
etc....
bakero
QUOTE (bogcot76 @ Mar 26 2010, 06:37 AM) *
QUOTE (bakero @ Mar 25 2010, 11:07 PM) *
n-ar trebui sa existe in gama unei marci care producea per ansamblu masini sport.


Alo Domnu', ce facem incepem iar, care masini sport per ansamblu - alea de 1,5 benzina sau alea de 2 litri aspirat? 36182451.gif


ceea ce spui tu e ca BMW nu face masini sport pentru ca au motorizari de 1.6....la naiba!
cand vorbesti de BMW te gandesti la M?Normal.Cand zici subaru te gandesti la STi? Da.Atunci?...what's the problem my friend?
Sau M-urile si STi-urile sunt tartacute pentru babe.Poate pentru tine masini sport inseamna Ariel ATom,Caterham Levante si Caparo...poate McLaren si Ferrari...Lamborghini...scuze,dar acestea din urma sunt masini "super-sport" sau "masini de vis" sau cum vrei sa le spui...
vlademir
QUOTE (kroko @ Mar 26 2010, 09:01 PM) *
- Voi ar trebui sa acceptati ideea ca un turbodiesel trebuie tinut oricum peste 2000 ture pentru a impinge cit de cit, a se "invirti" corect, si fara sa creeze probleme.
- Nu va asteptati ca o masina de aprox 150 cai sa fie "vioaie" la viteze de peste 120-150 km/h. Oricum puterea asta nu poate "impinge" o masina de 1500 kile cu mai mult de 200-210 km/h. Legile fizicii nu pot fi "pacalite"...
- Puterea unei masini nu trebuie sa serveasca neaparat la fuga, ci la demaraj.
Oricit de putin ar consuma un turbodiesel, nu-i deloc varianta potrivita pentru mersul in oras. Ma rog, decit daca nu-ti pasa de chinul la care supui acel motor.
etc....

Adevarat ca trebuie tinut mereu peste 2000 de ture. Altfel nu ai ce face, stai mereu la pândă. Dar trebuie sa spun ca e vioaie si la viteze de peste 150 km/h chiar daca are doar 150 cai. Asa e, nu am condus masini puternice, sunt doar senzatiile mele relativ la masinile avute anterior. Chiar m-ati facut curios sa fac un drivetest cu noul SOD.
bakero
Pai micul meu A-Klasse incepe sa zburde dupa 2500 rpm...de fapt,trage intre 2500 si 4000.....
JohnSA
QUOTE (mgabi @ Mar 26 2010, 07:36 PM) *
Mai util, asa cum am mai spus, ar fi pentru mers pe distante lungi, si nu la noi ...
In restul timpului, petrecut mai mult in oras, abia daca vede a 3-a.
Iar chestia cu 200+ ... pentru autobahn smile.gif E ceva ce tre sa incerc din cand in cand, asa pentru sufletelul meu wink.gif


Cred ca asta cu 200+ la Outback se incadreaza tot la off-road-ul facut cu el. Fiecare din modelele Subaru sunt adaptate pt ceva : Outback-ul stock este pentru comfort. Daca vreti altceva, trebuie sa-l modificati. Ajunge usor la 200 dar ia incercati franarea dupa 180 sa vedeti despre ce vorbesc. Daca mai ai si o sosea nu prea neteda, chiar poti avea parte de adrenalina. Plus ca pe mine ma omoara gandul la cat de subtiri sunt capetele alea de bara (sper ca asa se numesc end-links-urile) in care sunt prinse barele antiruliu .
bogcot76
QUOTE (bakero @ Mar 26 2010, 11:05 PM) *
ceea ce spui tu e ca BMW nu face masini sport pentru ca au motorizari de 1.6....la naiba!
cand vorbesti de BMW te gandesti la M?Normal.Cand zici subaru te gandesti la STi? Da.Atunci?...what's the problem my friend?
Sau M-urile si STi-urile sunt tartacute pentru babe.Poate pentru tine masini sport inseamna Ariel ATom,Caterham Levante si Caparo...poate McLaren si Ferrari...Lamborghini...scuze,dar acestea din urma sunt masini "super-sport" sau "masini de vis" sau cum vrei sa le spui...


Nu despre asta era vorba. Nu am spus ca Subaru nu face si masini sport, sau BMW. Insa din ce spui tu rezulta ca Subaru este prin excelenta divizie/companie de masini sport. Fals. Uita-te la istoria companiei. Subaru este celebra in special prin sistemul Symmetrical AWD introdus la un moment dat pe orice masina ce iesea pe poarta fabricii si pentru motorul boxer. Faptul ca au facut ceva istorie si cu turbo benzina e altceva. Hai sa fim seriosi, iti inteleg frenezia si am vazut ca esti super fan Subaru, insa trebuie sa intelegi odata cu nu sunt duda de pe coliva masinile astea.

Ai grija si cu Foresterul turbo pentru ca asa Subaru cum e el te poti face muci in doi timpi si trei miscari daca te ia valul prea tare.

Si inca ceva - cand vorbesc de BMW nu ma gandesc automat la M. Chiar deloc. Iar pentru mine Subaru nu inseamna automat STI. Inseamna o masina robusta, sigura pentru intreaga mea familie, cu un sistem de tractiune excelent pentru sosea (nu pentru off-road), foarte comfortabila (OBK) si care ofera si o anume imagine ce ma caracterizeaza - echilibrata, pentru clasa din care fac parte, imagine pe care multe alte masini nu mi-o ofera.
bakero
@bogcot76

Sunt de acord cu ce spui.Parerile sunt impartite.Fiecare are punctul lui de vedere si propria parare si viziune referitoare la masini.
De exemplu,o masina pentru familia mea as vedea ceva gen GL 420 CDI sau un E 420CDI ESTATE...Eu am alta filozofie cand e vorba de masini.

Iar de facut praf te poti face cu orice.Pana si o rabla de dacie "prinde" 100km/h ceea ce este suficient sa ajungi rapid "in cartierul de garsoniere"...


pista
CITAT(bakero @ Mar 26 2010, 08:05 PM) *
ceea ce spui tu e ca BMW nu face masini sport pentru ca au motorizari de 1.6....la naiba!

Nu mai au motorizari sub 2.0l . Vezi http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3serie...nical_data.html
In unele tari mai gasesti - inclusiv la noi - 1.6l benzina dar numai pe Seria3. La Seria1 nu mai exista acest motor.
http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie...ngine_data.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.