Check engine + VDCS off, ambele aprinse |
This topic is about Check engine + VDCS off, the author, mgabi, wrote about: Salut, Mai, asa cum am zis si mai sus, a fost nevoie a fost sa insist un pic si sa trecem peste faza cu Am vorbit si nu exista update la legacy etc, e ... To read more just scroll down
Check engine + VDCS off, ambele aprinse |
Mar 14 2010, 09:56 AM
Post
#61
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Mai, asa cum am zis si mai sus, a fost nevoie a fost sa insist un pic si sa trecem peste faza cu "Am vorbit si nu exista update la legacy etc, etc" si sa puna calculatorul pe masina sa verifice. Daca ajungi la Bv. , cred ca nu va mai fi nevoie decat sa zici de EGR si de soft - acum sunt in tema baietii Ca fapt divers (vezi si mai sus) versiunea mea era xxx590, ultima xxx591 si avea o singura observatie "Solve EGR problem" - astea le-am vazut in aplicatia de update La mine, problema a aparut la 35K dar daca ar fi sa calculez un pic, cred ca sunt cam 15-20k km facuti in oras. -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Mar 14 2010, 10:25 AM
Post
#62
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
Salut, Mai, asa cum am zis si mai sus, a fost nevoie a fost sa insist un pic si sa trecem peste faza cu "Am vorbit si nu exista update la legacy etc, etc" si sa puna calculatorul pe masina sa verifice. Daca ajungi la Bv. , cred ca nu va mai fi nevoie decat sa zici de EGR si de soft - acum sunt in tema baietii Ca fapt divers (vezi si mai sus) versiunea mea era xxx590, ultima xxx591 si avea o singura observatie "Solve EGR problem" - astea le-am vazut in aplicatia de update La mine, problema a aparut la 35K dar daca ar fi sa calculez un pic, cred ca sunt cam 15-20k km facuti in oras. Eu am cum sa vad ce versiune e pe masina mea? -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 14 2010, 10:35 AM
Post
#63
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
Salut, Mai, asa cum am zis si mai sus, a fost nevoie a fost sa insist un pic si sa trecem peste faza cu "Am vorbit si nu exista update la legacy etc, etc" si sa puna calculatorul pe masina sa verifice. Daca ajungi la Bv. , cred ca nu va mai fi nevoie decat sa zici de EGR si de soft - acum sunt in tema baietii Ca fapt divers (vezi si mai sus) versiunea mea era xxx590, ultima xxx591 si avea o singura observatie "Solve EGR problem" - astea le-am vazut in aplicatia de update La mine, problema a aparut la 35K dar daca ar fi sa calculez un pic, cred ca sunt cam 15-20k km facuti in oras. Eu am cum sa vad ce versiune e pe masina mea? BTW si eu sunt pe la 36k+ ... -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 14 2010, 01:27 PM
Post
#64
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
EBD-urile le-am luat de unde zice si George, oamenii sunt foarte ok si au preturi bune. This post has been edited by V l a d: Mar 14 2010, 01:28 PM -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 14 2010, 01:50 PM
Post
#65
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Eu am cum sa vad ce versiune e pe masina mea? Nu prea ai cum, iti trebuie ceva asemanator cu ce au ei in service (OBD scanner/tool etc.) Am tot sapat pe net sa caut un tool de scanare/logging. Putine locuri unde sa zica clar ca e suportat si ECU-ul asta. -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Mar 14 2010, 10:33 PM
Post
#66
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
din pacate eu sunt pe la 24k km.... cam devreme a cedat... ma rog, se mai intampla. Pe de alta parte si eu stiam si voi stiati ca boxer diesel e un motor nou nout si clar va fi testat pe noi si clar va avea unele probaleme. Am stiut ca iau un motor "experimental" asta m-a si atras la el O sa sun luni la Brasov sa vad ce imi spun, pana atunci merg cu Suzuki-ul, Subaru l-am bagat in garaj si asteapta calatoria spre service. EBD-urile le-am luat de unde zice si George, oamenii sunt foarte ok si au preturi bune. da, cred ca toti cei care avem BD stim asta ... sa vedem cat de mare e pretul pe care tb sa il platim pentru aventura asta Eu am cum sa vad ce versiune e pe masina mea? Nu prea ai cum, iti trebuie ceva asemanator cu ce au ei in service (OBD scanner/tool etc.) Am tot sapat pe net sa caut un tool de scanare/logging. Putine locuri unde sa zica clar ca e suportat si ECU-ul asta. Cu proxima ocazie cu care trec prin bv o sa ii rog sa se uite, daca mai stii de vre-un upgrade ceva la Legacy sa imi spui te rog. Ai idee de unde fac rost de comenzi audio pe volan? -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 15 2010, 06:48 AM
Post
#67
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
De ce spuneti voi ca ati luat un motor experimental? Pana acuma au picat cacaturile facute de nemti sau mai stiu eu de cine (nu stiu cine face valva EGR).
Iar tu @timejumper, dupa ce iei o masina cu un an de testdrive, la ce vroiai sa te astepti? Imi inchipui ce a incasat masinuta aia saraca intr-un an de zile. Un prieten de-al meu cand a fost la drive test i s-a spus: "dai in ea si omoar-o sa vezi ce poate ca n-are moarte" ...........si i-a dat. |
|
|
Mar 15 2010, 07:48 AM
Post
#68
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
De ce spuneti voi ca ati luat un motor experimental? Pana acuma au picat cacaturile facute de nemti sau mai stiu eu de cine (nu stiu cine face valva EGR). Iar tu @timejumper, dupa ce iei o masina cu un an de testdrive, la ce vroiai sa te astepti? Imi inchipui ce a incasat masinuta aia saraca intr-un an de zile. Un prieten de-al meu cand a fost la drive test i s-a spus: "dai in ea si omoar-o sa vezi ce poate ca n-are moarte" ...........si i-a dat. Ai dreptate, m-am gandit si eu la asta cand am intrat in ea, probabil de asta au si schimbat pe garantie fara comentarii, dar la faza cu experimentalul nu ai ce sa zici, asa se intampla la orice nou: ai tot felul de surprize (vezi vista etc). Dar, hey, stim cu totii la ce ne-am bagat, mai facem cate un upgrade de firmware , mai injuram una si mergem mai departe, cine mai are BD? Ideea e ca orice imbunatatiri mai inventeaza ei sa ne de-a de veste din timp si sa nu ne traumatizam cu experiente naspa ... de asta suntem aici sa ne mai zicem ofurile. -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 15 2010, 09:57 AM
Post
#69
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 3-February 09 Member No.: 119.172 |
Iar tu @timejumper, dupa ce iei o masina cu un an de testdrive, la ce vroiai sa te astepti? Imi inchipui ce a incasat masinuta aia saraca intr-un an de zile. Un prieten de-al meu cand a fost la drive test i s-a spus: "dai in ea si omoar-o sa vezi ce poate ca n-are moarte" ...........si i-a dat. despre partea cu masinile de test si eu le dadeam fara mila....sa vedeti voi ce poate un quashqai cam la 150km/h in treapta 3, apoi am un prieten care la un opel astra la test atata l-a frecat sau nu stiu ce i-a facut de i-a desprins planetara si nu s-a mai miscat din loc...a coborat din masina si asta a fost, lasandu-l pe cel de la reprezentanta masca ...atat am avut de zis despre masinile de test -------------------- forester 09 XS
seat cordoba 07 |
|
|
Mar 17 2010, 01:06 PM
Post
#70
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
E primul motor BD de asta spun ca e "experimental", cu ghilimelele de rigoare. Adica e un motor nou, netestat suficient. Deobicei nu iei o masina care abia a aparut ci lasi sa treaca cam 1-2 ani de cand a aparut modelul ca sa se remedieze bug-urile. Noi ne-am aruncat la un motor nou nout si primul de acest gen din lume. Eu unul ma asteptam la bug-uri sincer sa fiu... asta nu insemna ca imi place mai putin Subaru...
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 17 2010, 01:47 PM
Post
#71
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
9 ani a durat dezvoltarea/testarea lui. asa ca nu e tocmai nou.
|
|
|
Mar 17 2010, 04:13 PM
Post
#72
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
A motorului desigur .
In rest celelalte piese sunt facute de terti . -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Mar 23 2010, 01:55 PM
Post
#73
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
offff.... nou pe piata adica.... adica netestat in numar mare.... duuuhhhh
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 24 2010, 04:21 PM
Post
#74
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Motorul n-are nici pe naiba, nu consuma ulei, trage de rupe, nu vibreaza dar se cam intampla belele cand faci treaba cu europenii.
La multtrambitata campanie Toyota cu pedala de acceleratie, se schimba doar sistemul american, existent pe Yarisurile Made in France, nu si sistemul marca Denso de pe Yarisurile Sport TS (asa ca eu am scapat) -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Mar 24 2010, 04:32 PM
Post
#75
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Pai ambreiajul a fost ales de europeni( nu conteaza de cine e fabricat)? Oricum, din cate observ Subaru nu vinde decat fanilor ( vezi topicul Forester vs Freelander ), dispusi sa se acuze mai degraba pe ei decat COMPANIA.
This post has been edited by Lucian107416: Mar 24 2010, 04:33 PM |
|
|
Apr 18 2010, 04:14 PM
Post
#76
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Pentru ca banuiesc ca EGR de pe OBD este asemanator cu EGR-urile de pe generatiile mai noi de Audi 3.0 tdi si 2.7tdi diesel atasez doua poze cu problema acestor noi EGR in 30,40 de mii de km nu se pune problema sa fie infundat cu calamida.
Simptomele sunt asemanatoare pe Audi ca pe OBD: -aprinderea becului de check engine -Tremuratul motorului ciudat -oprirea motorului aleator Cauza pare a fi un pinion de plastic (cel din poza) careia practic se i se rup dintii. Nu sunt sigur daca se aseamana cu cel de la OBD sa speram ca este de folos ceea ce am postat. This post has been edited by iulian_1976: Apr 18 2010, 04:18 PM -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Jun 3 2010, 05:08 PM
Post
#77
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Daaaaa.... si nu. Iata ca astazi am fost la smt si mi-am schimbat valva EGR. Ce apare in poze si inca nu se vede extrem de clar nu e o valva cu 150.000km la bord ci valva de pe masina mea care la 26.000km arata ca si una care are deja multi ani vechime. Era total colmatata si plina de mizerie. Nu exagerez cand spun ca depunerile de pe buza ei aveau peste 2mm. Nu pot decat sa spun atat, e motorina din pacate. Asta e. Daca nu as fi vazut cu ochii mei piesa as mai fi zis... Inauntru era jale... neagra si cu tone de depuneri... complet blocata...
Attached File(s)
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Jun 3 2010, 05:50 PM
Post
#78
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Deci pana la urma au dreptate..... aproape nimic nu mai e
Ti-au spus ce sa faci ca sa nu se mai depuna ? Au motorina japoneza la SMT ? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 3 2010, 06:02 PM
Post
#79
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
nu am ce sa fac, adica nu avem ce sa facem. Nu motorina japoneza ne trebuie, mergi la unguri sau austrieci sau in orice tara normala, deja e alta motorina. Ne trebuie o tara civilizata in care sa nu se mai fure (dilueze) orice, inclusiv benzina si motorina. Ca avem combustibili prosti nu e o noutate, hai sa fim seriosi, toti cei care am alimentat in afara stim ca exista o mare diferenta in comportamentul masinii. Asta e tara in care traim si in care ne complacem...
This post has been edited by V l a d: Jun 3 2010, 06:06 PM -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Jun 3 2010, 06:06 PM
Post
#80
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 101 Joined: 25-January 09 From: GRECIA Member No.: 119.070 |
hmmmm....si aici in Grecia se zice ca motorina-i ca porcu...vai de valva mea...
This post has been edited by raducuGR: Jun 3 2010, 06:06 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 04:51 AM |