Check engine + VDCS off, ambele aprinse |
This topic is about Check engine + VDCS off, the author, mgabi, wrote about: QUOTE (roadrunner81 Feb 21 2010, 0456 PM) @mgabi: Intrebare : Si cind mergem la doctor tot linga doctor stai in operatie ? E cam acelasi lucru. Faptul ... To read more just scroll down
Check engine + VDCS off, ambele aprinse |
Feb 21 2010, 03:47 PM
Post
#41
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
@mgabi: Intrebare : Si cind mergem la doctor tot linga doctor stai in operatie ? E cam acelasi lucru. Faptul ca masina este proprietatea dumneavoastra nu inseamna ca nu trebuie sa intelegem niste reguli de bun simt. Daca ai fi pentru citeva zile de partea cealalta a baricadei ai intelege... Incearca tu sa lucrezi la o masina, in timp ce proprietarul sta in sufletul tau intrebaind incontinuu ceva. Incearca sa aplici acest lucru in meseria pe care o practici si ai sa intelegi. @Am avut multe probleme legate de motorina furnizata de Lukoil. Problemele sunt generate de cele mai multe ori de gradul mare de sulf continut in motorina. Ca tot esti la curent cu problema, am intrebat ce coduri de eroare au aparut si ce recomanda Subaru - pretty straight forward as zice. Cum nu mi s-a raspuns la intrebare intr-un mod concret/coerent si suficient de detaliat, nu ti s-ar parea normal sa incerc sa aflu stand acolo "in sufletu' lor" ? Vis-a-vis de motorina, n-am pus decat MOL, ocazional OMV/PETROMV sau ROMPETROL. Tot vis-a-vis de motorina as avea o intrebare: care ar fi proportia maxima de BioDiesel acceptata de Subaru ? Stiu ca prin Europa nu prea se mai gaseste motorina fara continut Bio si presupun ca in curand si la noi o sa cam fie la fel. -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Feb 22 2010, 11:09 AM
Post
#42
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Ce anume v-a deranjat cel mai mult ? ... Ca vi s-au cerut scuze si ca v-a fost schimbata aceasta vlava in garantie dupa ce v-au fost returnati banii fara obiectii ? Ca baietii din service trebuie sa urmeze o procedura de service descrisa intr-un manual de reparatii si care presupune intii curatarea valvei si abia apoi inlocuirea acesteia ? Domnule JohnSA, nu incerc sa disculp pe nimeni, insa de la o vizita in service care a avut loc cu ocazia unei defectiuni (din pacate masinile se mai strica), si pina la batjocorirea unor persoane care isi fac meseria (domnisoara care v-a sunat) este drum lung, si nu cred ca sunteti corect. Stimati colegi, mi-ar fi foarte usor sa ma lansez in discutii interminabile pe acest forum, deoarece cu totii "omitem" sa scriem lucruri care nu sunt in avantajul nostru. Dar nu asta este scopul unui forum. Se poate un pic de fair-play ? On topic : Valva EGR prezenta la motorizarile diesel face parte din sistemul de reducere al emisiilor de noxe, si are ca functie recircularea gazelor nearse din nou in admisie pentru o ardere completa. Din pacate, datorita nivelului ridicat de cenusa rezultat in urma arderii unei motorine slabe calitativ aceasta valva se blocheaza si necesita curatarea. Operatiunea de curatare nu este acoperita de garantie, defectul nefiind cauzat de un defect de fabricatie al valvei. Manualul de service si procedura de reparatie specifica in mod clar ca valva nu se inlocuieste in garantie decit in cazul in care motorasul pas cu pas care actioneaza valva este defect. Situatia este intradevar neplacuta, si sevice-ul si-a cerut scuze. Imediat valva a fost inlocuita si factura pentru curatare a fost stornata. Sper ca ne-ati iertat Draga Doru, sau Dl. Roadrunner. O sa te rog sa adaugi tu Dl, stimabile,etc. astfel incat sa intelegi respectul din spatele vorbelor si sa nu cumva sa consideri tonul batjocoritor, parintesc, sfatos, superior sau orice alte forma decat directa si barbateasca. Mesajul tau este usor inbunatatit si contine chiar si scuzele discutate in trecut drept acte de curaj, dar nu pot decat sa-l consider mieros prin prisma enunturilor tale , pentru ca mai intai trebuie sa ne explici daca s-a schimbat ceva in afirmatiile/consideratiile enuntate aici pe forum : 1. nu clientul este cel ce ne plateste salariile ; 2. ne bucuram ca ati gasit profesionisti de valoare in reteaua Subaru din provincie ( in traducere ironica, oricum tot de la noi luati pisele cu adaosuri intre 100-350%); 3. nu ne este permis sa participam pe forum, de fapt. Am lasat mai sus extrase din postul tau pentru a comenta ideile (nu persoana, asa ca nu o lua ca pe un atac personal), pentru ca se merita niste sublinieri pe care nu le distingi in atitudinea clientilor vv. de cei ce reprezinta service-ul SMT. Esenta atitudinii este data de ideea ca " a fost schimbata aceasta valva in garantie dupa ce v-au fost returnati banii fara obiectii". Crezi ca e normal sa se ajunga in faza asta, in care fiecare dintre noi isi poate imagina ce nervi are clientul pus intr-o astfel de situatie ? Pai a devenit un fel de ritual in mintea noastra : te duci la SMT, ei o sa se dea in barci ca e vina ta si o sa-ti emita o factura, tu sari , te enervezi si faci ca toti dracii dupa care sub presiune se accepta ca de fapt e vorba de o garantie. Cam asa ajungem toti sa ne gandim pe drum spre SMT Service. De aceea si observatia ta intr-unul din posturi ca a venit clientul cu capsa pusa : sunteti in folclorul consumatorului vostru cu aceasta buba. Cand tot ritualul asta de service este dublat si de faptul ca , dupa ce este pus la plata , e nervos, clientul mai si pleaca din service cu defectul prezent, rezultatul este unul singur : catalogarea afacerii drept o escrocherie si o emanatie a incompetentei. Pot sa fie mecanicii aia campionii absoluti ai mecanicii , nimic nu-i mai scapa de catalogarea in bloc chiar daca ei sunt aia care muncesc pe bune. Nimeni nu-i observa, ca e politica SMT sa nu vezi ce se intampla, sa nu ti se explice si sa nu ti se accepte nici o opinie. Caci alt aspect este atitudinea de usoara autosuficenta atotstiutoare in care nu se poarta un dialog cu clientul, se emit axiome despre lucruri care nu are cum el, clientul, sa aibe vreo parere valabila. Pe bune, ai avut vreodata senzatia ca interlocutorul tau nici macar nu asculta ce ai de spus , fiind usor iritat si grabit sa-i impuna propriile ganduri ? Asta te priveste direct , ca fiind persoana care sta de vorba in numele service-ului cu clientul. De altfel si acuza ca am jignit domnisoara se bazeaza pe acelasi lucru : daca tu ai pornit cu idea ca noi jignim , atunci jignim. Eu nu vad unde e jignire in descrierea "dominsoara cu voce draguta... arma secreta..." . Din contra , as spune , daca asi citi si asi intelege mesajul. Ei , daca pui in balanta tariful orar practicat si rezultatele reale sau emotive obtinute in mintea consumatorului vostru, putem spune ca ori nu realizati ce dezastruos se deruleaza afacerea post-vanzare Subaru, ori pur si simplu nu va pasa , mergand pe balcanisme de genul "are balta peste". A doua varianta e intarita de faptul ca demersurile domnisoarei nu au rezultate in a imbunatati ceva (cel putin noi nu simtim) si de faptul personal ca, desi am acceptat sa platesc ceva ce trebuia schimbat fara discutii de voi , mergand pe credinta ca discutia purtata era serioasa, voi urmand sa derulati procedurile voastre prin care se propaga pe verticala incidentul cu cauze-efecte-solutii_pentru_client a ramas fara nici un rezultat comunicat mie, intarindu-mi ideea ca am fost fraierit de niste jmecheri . La polul opus se afla cei de la Brasov. Si ei au avut greseli in service, dar onestitatea simpla si tratamentul de la egal la egal face toti banii si timpul de deplasare pana acolo : faptul ca te relaxezi pe un drum numai bun pentru un Subaru si nimeresti la e cafea pe fise cot la cot cu cei ce se murdaresc pe maini si care sunt direct pasionati ca si tine de mecanica masinii pica exact pe gustul celor ce-si cumpara Subaru. Ca sa incheiem mai vesel: avand in vedere proverbul ca afacerea incepe dupa vanzare , nevasta-mea cocheteaza cu ideea de Impreza iar eu corespondez cu reprezentantul dintr-o tara vecina conditiile de garantie si postvanzare(suflu in iaurt), nu pot sa definesc rezultatul Service-ului SMT si al Dep. Post-Vanzare decat prin concluzia pe care o pune un prieten de al meu angajatilor cand o cam dau in bara : Baieti, ati infrant ! -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Feb 22 2010, 11:47 AM
Post
#43
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
...... afacerea incepe dupa vanzare , nevasta-mea cocheteaza cu ideea de Impreza iar eu corespondez cu reprezentantul dintr-o tara vecina conditiile de garantie si postvanzare(suflu in iaurt), nu pot sa definesc rezultatul Service-ului SMT si al Dep. Post-Vanzare decat prin concluzia pe care o pune un prieten de al meu angajatilor cand o cam dau in bara : Baieti, ati infrant ! Daca-i vorba de Bulgaria, trebuie sa te informez cu privire la faptul ca se afla tot sub ”pulpana” SMT. Daca-i de la Szeged incolo .... Ia uite ce preturi au la Impreza in DE: Aici - 2.0 Benzina = 15.980 Euro si AICI - 2.0 Diesel 21.393 Euro Interesante preturi, NU ?? TVA deductibil daca-o iei pe firma .... -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Feb 22 2010, 01:01 PM
Post
#44
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Apropos de motorina: exista o motorina pe piata romaneasca ce nu e slaba calitativ? Eu alimentez doar OMV Alpin sau ce de vara scumpa care nu mai stiu cum ii spune. E ok? Eu zic sa batem in cuie un topic cu sensibilitatile acestei masini : cam tot ce am fost pusi sa platim si nu ni se pare normal in primii 35000 Km. Ca prea ne izbesc contrastele astea direct in buzunar. E , are cineva vreo idee de titlu ca lumea pentru un astfel de topic ? -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Feb 22 2010, 11:01 PM
Post
#45
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
La polul opus se afla cei de la Brasov. Si ei au avut greseli in service, dar onestitatea simpla si tratamentul de la egal la egal face toti banii si timpul de deplasare pana acolo : faptul ca te relaxezi pe un drum numai bun pentru un Subaru si nimeresti la e cafea pe fise cot la cot cu cei ce se murdaresc pe maini si care sunt direct pasionati ca si tine de mecanica masinii pica exact pe gustul celor ce-si cumpara Subaru. Ai surprins exact ideea ... pentru altii se pare ca e mai greu. Eu zic sa batem in cuie un topic cu sensibilitatile acestei masini : cam tot ce am fost pusi sa platim si nu ni se pare normal in primii 35000 Km. Ca prea ne izbesc contrastele astea direct in buzunar. E , are cineva vreo idee de titlu ca lumea pentru un astfel de topic ? Propun sa facem un sticky gen "Limited warranty" -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Feb 22 2010, 11:13 PM
Post
#46
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Pot sa pun si eu citeva intrebari domnule Gabi ? Ce anume v-a deranjat cel mai mult ? Ca ati stat 4 ore sa se rezolve o problema la masina, si ca tehnicienii nu au visat cu seara inainte ce problema are masina dumneavoastra si nu au destula dexteritate sa curete valva fara sa o demonteze si fara o diagnoza inainte ? Ca vi s-au cerut scuze si ca v-a fost schimbata aceasta vlava in garantie dupa ce v-au fost returnati banii fara obiectii ? Ca baietii din service trebuie sa urmeze o procedura de service descrisa intr-un manual de reparatii si care presupune intii curatarea valvei si abia apoi inlocuirea acesteia ? Stimati colegi, mi-ar fi foarte usor sa ma lansez in discutii interminabile pe acest forum, deoarece cu totii "omitem" sa scriem lucruri care nu sunt in avantajul nostru. Dar nu asta este scopul unui forum. Se poate un pic de fair-play ? On topic : Valva EGR prezenta la motorizarile diesel face parte din sistemul de reducere al emisiilor de noxe, si are ca functie recircularea gazelor nearse din nou in admisie pentru o ardere completa. Din pacate, datorita nivelului ridicat de cenusa rezultat in urma arderii unei motorine slabe calitativ aceasta valva se blocheaza si necesita curatarea. Operatiunea de curatare nu este acoperita de garantie, defectul nefiind cauzat de un defect de fabricatie al valvei. Manualul de service si procedura de reparatie specifica in mod clar ca valva nu se inlocuieste in garantie decit in cazul in care motorasul pas cu pas care actioneaza valva este defect. Ca urmare a acestui lucru, este necesara curatarea acesteia, iar daca aceasta functioneaza, nu este necasara inlocuirea. In cazul domnului Gabi, aceasta valva a functionat dupa curatare, insa la scurt timp dupa ce masina a plecat din service aceasta s-a blocat din nou, datorita defectarii motorasului. Situatia este intradevar neplacuta, si sevice-ul si-a cerut scuze. Imediat valva a fost inlocuita si factura pentru curatare a fost stornata. Sper ca ne-ati iertat In speranta unor dialoguri amicale, Cu stima, Doru. Asadar, ca sa mai aduc niste completari, tot in spiritul fair-play. Curatarea valvei EGR nu e o operatiune care sa apara in manualul pe care l-am primit eu (manualul de intretinere si cel de utilizare - cel de service e la service). Nu contest ca apar defectiuni si alte probleme - d'aia avem service si garantie - in nici un caz nu m-am suparat pentru asta. DAR, cand mi se spune ca e necesara o anumita operatie, ca la doctor, vreau si eu sa vad despre ce e vorba, ce recomanda Subaru s.a.m.d. Si pentru ca sustineti ca este o procedura trecuta in manualul de service, cat de greu vi se pare sa-mi aratati si mie, negru pe alb. Nu mi se pare ca se incalca vreun mare secret ... Vedeti dvs. detaliile acestea si alte chestiuni punctate de JohnSA ne fac sa reactionam asa. Daca as fi avut cum, mi-as fi achizitionat un manual de service, o interfata de diagnoza si m-as fi asigurat ca e exact "what the doctor ordered" inainte sa accept orice operatiunie. Daca cineva inca mai considera ca am omis ceva sau am spus ceva cu rautate sau rea vointa, e un forum public, pentru discutii. -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Mar 1 2010, 08:42 PM
Post
#47
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 14-January 04 From: Bucuresti Member No.: 19.923 |
de curiozitate la cati km au aparut problemele astea la voi? E am acum cam 25k si merg turat si o si calc... pana acum nu s-a aprins nimic niciodata si masina merge perfect. Nu am schimbat nimic pe garantie si nu s-a stricat nimic. George poate confirma ca nu menajez masina deloc si merg cu ea asa cum ar trebui mers cu o masina de 150cp si tractiune integrala. La fel de adevarat ca fac revizia odata la 10k in loc de 15k de km...
Repet.. service civilizat la Brasov pentru cine doreste. ALOOOOOOO ADMIN! ce-i cu banned si 5 posturi la mine???? WTF? Care s-a jucat pe contul meu????? Cate mesaje aveam eu din 2004 si pana acum, unde e avatarul si ce e cu astea la mine???? This post has been edited by Vladus: Mar 1 2010, 08:44 PM |
|
|
Mar 1 2010, 08:51 PM
Post
#48
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
ce bou sunt, e primul meu cont pe care l-am abandonat ) asa imi trebuie daca nu intru cu lunile am inteles de unde era problema... sorry
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 1 2010, 10:16 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Orice gand ai Vladus bine ai venit si sper sa o tii asa pana la 250,000 km cel putin.
Chiar crezi ca e util sa faci revizia la 10,000 ? Mergi des prin oras ? PS Eu cred totusi ca niste LED-uri sunt arse sau le-au scos cei de la Brasov, imposibil sa ne se aprinda nimic, nici macar EJECT sau SYSTEM FAILURE. Sau poate scrii despre o alta masina, uitand ca ti-ai luat BMW intre timp. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 2 2010, 08:34 AM
Post
#50
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Ieri am fost la Bv. pentru inlocuirea EGR-ului (in garantie).
Toata afacerea a durat 1h ... nu stiu de ce, ca era un singur mecanic care se ocupa. Rapid si eficient. Un mic test de urcare pana in Poiana + coborare in Rasnov mi-a confirmat ca toti caii si mai ales Nm sunt acolo off topic, mi-am schimbat si bucsile de la bara stabilizatoare fata - 128RON cu manopera cu tot - acelasi mecanic, i-a luat 10 min. @Vlad - problema a aparut la 36k km, iarna asta. Daca ai masina fabricata dupa aprilie 2009 e foarte posibil sa nu ai nici o problema. A mea e din august 2008 si avea o versiune mai veche de soft de la fabrica. La 10000 mi-as schimba si eu filtrele de aer macar. Ai grija si la motorina folosita. In cazul meu, ordinea e: Mol, OMV/petromv, Rompetrol. In vest, pe cat posibil, Shell Vpower -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Mar 2 2010, 11:42 AM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Masina lui Vlad e din 2008.
|
|
|
Mar 2 2010, 01:58 PM
Post
#52
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Eu am cumparat masina in noiembrie 2008. Merg mult in oras si reviziile le-am facut asa la toate masinile mele. Clar o revizie facuta mai repede nu are cum sa strice.
Nu s-a aprins nimic pana acum, singura problema e vesnicul ambreiaj puturos. In rest masina merge perfect. Sa fie oare pentru ca merg mai turat? Folosesc numai motorina Petrom si Omv in ambele cazuri varianta mai scumpa. Sprint parca si altceva la Petrom. Am insa momente in care imi pare ca masina nu trage cum trebuie. Dar e fooooarte posibil sa imi para doar. Probleme cu relanti-ul nu am avut. Am schimbat franele, dar asta e pentru sunt dintre cei care recunosc ca subaru are frane de 2 lei. In consecinta am discuri si placute EBC si diferenta e mare. -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 2 2010, 02:07 PM
Post
#53
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Mint, acum mi-am adus aminte ca s-a aprins becul de "atentie" cand s-au terminat placutele de frana. Aveam deja EBC-urile asa ca am inlocuit totul cu cele noi si s-a stins.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 13 2010, 05:47 PM
Post
#54
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
am vorbit prea devreme LOL iata ca la doar cateva zile mi-a crapat si mie EGR-ul, vdc aprins + martor poluare aprins si pana nu intra turbina masina e moarta rau, aproape ca nu reactioneaza la acceleratie. O sa vorbesc luni la Brasov sa imi fac o programare. Din pacate saptamana viitoare sunt full cu treaba si nu cred ca voi putea ajunge la service, dar mai mult ca sigur in 2 saptamani ajung si va tin la curent cu evolutia. Ciudat e ca eu o si turez si folosesc si motorina petrom sau omv varianta cea mai scumpa, deci nu pot fi acuzat ca merg subturat sau ca am pus motorina proasta. Sa vedem daca e EGR-ul, desi banuiala mea e ca 98% asta e.
This post has been edited by V l a d: Mar 13 2010, 05:48 PM -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 13 2010, 06:12 PM
Post
#55
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
am vorbit prea devreme LOL iata ca la doar cateva zile mi-a crapat si mie EGR-ul, vdc aprins + martor poluare aprins ... Uite de aia duc eu dorul masinilor alea la care trageai socul putin si-l lasai la juma' , sau mai anulai un furtunas, etc. Uite ceva sa te ajute daca dai de codul de eroare : "P0400 is a conditional code note a componet code, meaning that the conditions have been met to set p0400 but not that the EGR is faulty as they rarely fail on a Subaru." This post has been edited by JohnSA: Mar 13 2010, 06:13 PM -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Mar 13 2010, 06:32 PM
Post
#56
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
La kilometrii care ii aveti voi nu puteti imputa calitatea motorinei,nici ca EGR ul este colmatat,cel din poza care am atasat o
este un EGR curatat de pe un Audi dupa 100 de mii de km aproximativ. Pare mai mult o problema pe parte electrica din EGR;nu sunteti singurii cu probleme la EGR se intampla si la case mai mari de exemplu pe Audi Q7 o tija din EGR este fabricata din plastic ... deja posesorii de 'Haudi Q7 au inceput sa improvizeze in EGR This post has been edited by iulian_1976: Mar 13 2010, 06:33 PM -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Mar 13 2010, 07:03 PM
Post
#57
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
P.S. offtopic ador cum sunt comparati mecanicii cu doctorii cateva posturi in urma, probabil ca sunt ceva mai tari ca un chirurg pe creier. Ma intreb daca stiu bancul cu ginecologul mecanic care facea totul prin teava de esapament. Eu cred ca le-a facut cineva lobotomie de au tupeul sa se compare cu un medic.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 13 2010, 09:22 PM
Post
#58
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Ciudat e ca eu o si turez si folosesc si motorina petrom sau omv varianta cea mai scumpa, deci nu pot fi acuzat ca merg subturat sau ca am pus motorina proasta. Crede-ma ca nici eu nu merg ca mosu' ... si totusi ... Incerca sa ajungi in service macar sa-ti diagnosticheze problema, sa nu te trezesti ca au ceva de comentat -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Mar 14 2010, 08:35 AM
Post
#59
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
Pana la urma, erorile au fost (for the record): P0403, P0406, P0409 - toate legate de EGR. Pana la urma exista si versiune de firmware update pentru Legacy BD (presupun ca si pentru OBK). La observatii, noua versiune spune ca rezolva o problema cu EGR ... Am facut un test asa mai in forta o tura dib bv, poiana, paraul rece si asa la o prima impresie s-a mai umblat un pic la curba de cuplu si la parametrii turbinei - masina accelereaza mai liniar. Asta asa ca impresie ca n-am alte informatii concrete. Tot la "for the record" : P0400....Exhaust Gas Recirculation Flow P0401....Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected P0402....Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected P0403....Exhaust Gas Recirculation Control Circuit P0404....Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance P0405....Exhaust Gas Recirculation Sensor 'A' Circuit Low P0406....Exhaust Gas Recirculation Sensor 'A' Circuit High P0407....Exhaust Gas Recirculation Sensor 'B' Circuit Low P0408....Exhaust Gas Recirculation Sensor 'B' Circuit High P0409....Exhaust Gas Recirculation Sensor 'A' Circuit sau mai multe aici, pentru curiosi : http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm Ohoooo, stimate mgabi, buna vestea cu firmware-ul, poti sa dai mai multe detalii? Am schimbat si eu volanta si ambreiaj si banuiesc ca ma asteapta un EGR Eu am cumparat masina in noiembrie 2008. Merg mult in oras si reviziile le-am facut asa la toate masinile mele. Clar o revizie facuta mai repede nu are cum sa strice. Nu s-a aprins nimic pana acum, singura problema e vesnicul ambreiaj puturos. In rest masina merge perfect. Sa fie oare pentru ca merg mai turat? Folosesc numai motorina Petrom si Omv in ambele cazuri varianta mai scumpa. Sprint parca si altceva la Petrom. Am insa momente in care imi pare ca masina nu trage cum trebuie. Dar e fooooarte posibil sa imi para doar. Probleme cu relanti-ul nu am avut. Am schimbat franele, dar asta e pentru sunt dintre cei care recunosc ca subaru are frane de 2 lei. In consecinta am discuri si placute EBC si diferenta e mare. De unde ai luat EBC la un pret normal? -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 14 2010, 08:43 AM
Post
#60
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ebc poti lua daca ccontactezi userul ralu_bestia2000 de pe acest forum
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 01:47 PM |