IMPREZA 2.0D vs BMW 120D, comparatie |
This topic is about IMPREZA 2.0D vs BMW 120D, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
IMPREZA 2.0D vs BMW 120D, comparatie |
Oct 9 2009, 07:06 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 17-October 08 From: Sibiu Member No.: 118.310 |
de cateva saptamani ma tot documentez despre diferite marci de masini si diferite modele.Momentan conduc de 4 ani o Skoda Octavia Tour,motor de 1.6 benzina,102 cp.Sunt foarte multumit de masina,si-a facut treaba extraordinar,nu pot decat sa o laud.In fine,a venit vremea sa o schimb pe saraca si dupa multe documentari am ajuns la 2 modele hatchback.Este vorba despre noua Subaru Impreza Diesel si BMW Seria 1. Ma gandeam la motoarele de 2 litri diesel,mi se par cele mai rentabile,avand si putere decenta si si consum decent.Acum am ajuns in punctul in care nu ma pot nicicum sa ma hotaresc la una dintre ele.De aia ma-m hotarat sa scriu si pe un forum sa vad mai multe pareri,poate chiar de la detinatori de modelele respective.Va multumesc anticipat,si astept sa povestim.Cele bune -------------------- OSU NO SEISHIN!
|
|
|
Oct 11 2009, 11:21 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Mie mi-e destul de clar. Daca iti permiti seria 1 numai SH, apoi nu ti-o permiti. Costurile de intretinere la BMW sint mari, trebuie sa iei asta in calcul, nu se rezuma totul la pretul initial. Vezi cit costa frinele si la cit timp le schimbi. Vezi cit e un cauciuc d-ala run flat.
Impreza e mai mare, mai fiabila (noua=grantie=fiabila) mai practica pentru ca are AWD ceea ce e mare chestie in Romania, are costuri mai mici. Ce mai era? a dimanica, circuit vs. raliu. VAX! Daca impreza era vreo barca intelegeam dar nu e. Pe strazi nu e nici circuit nici raliu, ci doar o graoza de trafic. QUOTE Si astept cu interes competitorii care au EfficientDynamics - Brake Energy Regeneration (iGR) cu Intelligent Alternator Control (IAC), Absorbent Glass Mat battery, chiar si run-flat tires und andere. Brake Energy Regeneration: e rahat. E zero. Run flat tires: un minus. In afar marketing, seria 1 are clar niste plusuri mult mai reale: devalorizare mai mica (masina SH, BMW tine valoarea foarte bine), e o masina rigida si bine inchegata foarte placut de condus. Dar platesti destul de mult pentru asta, cel putin in comparatia de fata. QUOTE mai gurmande decat cele diesel Asta chiar nu e adevarat. Nici ratiunea economica nu mai e asa indoielnica ca pe vremuri. This post has been edited by ozz86651: Oct 11 2009, 11:23 AM -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 05:15 PM |