IMPREZA 2.0D vs BMW 120D, comparatie |
This topic is about IMPREZA 2.0D vs BMW 120D, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
IMPREZA 2.0D vs BMW 120D, comparatie |
Oct 9 2009, 07:06 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 17-October 08 From: Sibiu Member No.: 118.310 |
de cateva saptamani ma tot documentez despre diferite marci de masini si diferite modele.Momentan conduc de 4 ani o Skoda Octavia Tour,motor de 1.6 benzina,102 cp.Sunt foarte multumit de masina,si-a facut treaba extraordinar,nu pot decat sa o laud.In fine,a venit vremea sa o schimb pe saraca si dupa multe documentari am ajuns la 2 modele hatchback.Este vorba despre noua Subaru Impreza Diesel si BMW Seria 1. Ma gandeam la motoarele de 2 litri diesel,mi se par cele mai rentabile,avand si putere decenta si si consum decent.Acum am ajuns in punctul in care nu ma pot nicicum sa ma hotaresc la una dintre ele.De aia ma-m hotarat sa scriu si pe un forum sa vad mai multe pareri,poate chiar de la detinatori de modelele respective.Va multumesc anticipat,si astept sa povestim.Cele bune -------------------- OSU NO SEISHIN!
|
|
|
Oct 10 2009, 09:19 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Rebel, vreau sa te contrazic putin:
- Daca dinamica seriei 1 este net mai buna fata de un impreza atunci cum se compara cu o compacta FWD ? In clasa compacta impreza nu sta deloc rau, practic este singura compacta cu tractiune integrala permanenta "adevarata" (A3 quattro si golf 4-motion folosesc haldex, distributia cuplului fiind in principiu de 95% fata). Sunt de acord ca pe circuit dinamica BMW-ului va triumfa fata de o impreza diesel, dar pentru un sofer normal dinamica este doar "un pic" mai buna. - impreza nu MAI este un sedan, este tot hatchback... iar sa faci comparatii intre designul seriei 1 si cea a imprezei hatchback... c'mon... deja ajungem la estetica uratului. Nici una din cele doua nu va castiga vreodata un concurs de frumusete, sunt convins ca nici badimiki nu pentru frumusete le-a ales. - Referitor la calitate, o fi foarte calitativ bmw-ul, nu stiu. Dar in afara de variantele foarte bine dotate (piele/navigatie/etc) interiorul arata exact ca la loganul de baza (variantele de echipare superioare de la logan arata chiar mai bine, chiar daca nu sunt la fel de calitative). Eu inteleg ca filosofia designului interior a fost de "sportivitate, interior spartan, bangle a inventat apa plata si bordul fara butoane, etc..." dar chiar daca ar fi facut din cele mai bune materiale, si din cel mai pur aluminiu si din cel mai moale plastic tot ar fi un interior dezolant de trist. De cealalta parte nici interiorul de la impreza nu e o opera de arta, dar macar la aia nici nu ai pretentii. Sa nu uitam ca diferenta de pret este totusi semnificativa, deci chiar daca seria 1 este o masina ceva mai buna decat impreza diesel, sa nu uitam de raportul calitate-pret. Chiar si asa sustin in continuare ca o un 120d foarte bine dotat va aduce mai multa satisfactie decat o impreza diesel. Doar sa se fereasca de variantele slab dotate ale 120d-ului (din pacate, fiind masina entry level a bmw-ului exista foarte putine 120d-uri bine dotate, deoarece de banii de un 120d bine dotate puteai sa cumperi o serie3 ceva mai slab dotata). -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 10 2009, 09:45 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
impreza nu e o opera de arta, dar macar la aia nici nu ai pretentii. Cred ca ai comasat totul in fraza de mai sus. Ca si completare vin si eu si intreb: de ce comparam o masina cu pretentii cu una fara pretentii? referitor la interior stim cu totii ca este o chestiune de gust si de perceptie, fiecare il vede cum crede. mie imi place BMW-ul. Cat despre noul Impreza, exista deja o mare unanimitate: e urata. dar cui ii place, sa o ia. Si hai sa nu mai batem moneda aia cu raportul calitate-pret, eu am mai spus si o repet: Cat dai atata face. Nu degeaba o masina este mai scumpa. Si exista si firme care pe baza unei perceptii cu grija construite in timp, fac bani oferindu-ti acelasi sasiu si aceeasi tehnologie imbracata intr-un alt palton dar pe care altii le cumparapentru ca au un alt badge (vezi Lexus). Privitor la dinamica, da se simte. Ai dreptate, daca stai cuminte cu 60/h nu o sa simti mare diferenta decat ca in Impreza vei avea mai mult zgomot. daca insa stii sa "duci" un RWD, da-mi voie sa iti spun ca senzatia adevarata este in RWD. Si sa nu uit: eu recunosc Impreza Diesel nu am vazut desfacut si nici nu am stiut ca, caroseria modelului diesel este diferita de benzina, are elemente din fibra de carbon si motorul din titaniu... Scuzele mele... In general discutiile de aici sunt "din afara". Cand veti vedea ce materiale au ambele si cum sunt lucrate si ati avut posibilitatea sa vedeti "fit & finish-ul" pieselor, atunci mai vorbim. Sincer, trebuie sa plec nu am timp sa port o discutie prea ampla, nu stiu la voi, dar la mine e week-end... This post has been edited by Rebel: Oct 10 2009, 09:49 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 02:35 AM |