Brand-ul preferat : GM Daewoo sau Chevrolet |
This topic is about Brand-ul preferat : GM Daewoo sau Chevrolet, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Brand-ul preferat : GM Daewoo sau Chevrolet |
Sep 16 2009, 07:26 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 19-April 08 From: vidra Member No.: 116.937 |
Mie unul mi-ar fi placut mult sa gasim inca pe masinile astea emblema daewoo. Se potrivea mai bine. Cand auzi de chevrolet, te gandesti imediat la masini devoratoare de benzina, masini puturoase si greoaie. Ca deh, cam asa sunt astea americane. GM Daewoo parca suna mai bine. Plus ca era deja un brand destul de cunoscut in Europa pentru fabricarea de masini corecte in ceea ce priveste raportul pret/calitate/fiabilitate. Iar argumentul cel mai bun e ca, masinile astea fiind fabricate de Daewoo era normal sa se numeasca daewoo. Eu asa zic... Voi ce ziceti? Care brand se potriveste mai bine acestor masini? -------------------- GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car... Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90. Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor! Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!! GM Daewoo - new ways, always. |
|
|
Sep 28 2009, 09:40 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Nu am condus nici un model Kia/Hyundai, dar am mers ca si pasager intr-un Accent model 2005, si nu m-a surprins cu nimic. Mai mult mi-a placut cum merge un Opel Astra G sincer... Aveo pare mai slabut ca Accentul, ca tinuta de drum, antifonare... dar e cam scump (Accentul). In zilele noastre, masina trebuie sa fie cat mai ieftina, parerea mea. P.S. Am mers acu ceva timp cu un passat diesel 2005, si pot spune cu mana pe inima ca aia e masina adevarata. La 140km/h plutea... Hai sa nu comparam merele cu perele. Accent, Logan si Aveo, fac parte din clasa mica. Uite dimensiunile pentru Accent-ul cu care ai mers tu: Wheelbase 2440 mm (96.1 in) Length Sedan: 4235 mm (166.7 in) In plus toate au niste suspensii penibile pe spate. Astra, i30 si Cee'D sunt in clasa compacta. Uite dimensiunile pentru Astra G: Wheelbase 2,614 mm (102.9 in) Length Hatchback: 4,199 mm (165.3 in) Saloon: 4,342 mm (170.9 in) Sper sa nu ma insel, dar toate trei au suspensii multi-link (independente sau semi-independente) pe spate, insa sunt relativ rigide, ceea ce nu e pe gustul tuturor. Espero si Passat sunt berline. Uite dimensiunile Passat-ului B5, versiunea anterioara celei care se vinde acum, dar cea mai numeroasa la noi pe strazi: Wheelbase 106.4 in (2703 mm) Length 185.2 in (4704 mm) (saloon) 184.3 in (4681 mm) (estate) Passat are tot suspensii independente pe spate, dar reglate pentru comfort. Te rog sa observi cum evolueaza valoarea ampatamentului (wheelbase). Ceea ce ai simtit tu ca efect de plutire este datorat ampatamentului mare si suspensiilor moi. A fost foarte corect sa compari Aveo cu Accent. Daca te nemultumeste pretul la Accent, ai dreptate, Hyundai are o politica de preturi cam dubioasa. Accent e la sfarsit de viata si inca tine coada sus iar inlocuitorul, i20, are un pret obscen. In schimb, te invit sa te urci intr-un i30 sau Kia Cee'D si sa compari designul si calitatea interiorului cu Astra. H sau G. This post has been edited by Diesel: Sep 28 2009, 09:41 AM -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 12:25 PM |