QUOTE (daewoo_espero_turbo @ Sep 28 2009, 12:56 AM)
Nu am condus nici un model Kia/Hyundai, dar am mers ca si pasager intr-un Accent model 2005, si nu m-a surprins cu nimic.
Mai mult mi-a placut cum merge un Opel Astra G sincer...
Aveo pare mai slabut ca Accentul, ca tinuta de drum, antifonare... dar e cam scump (Accentul).
In zilele noastre, masina trebuie sa fie cat mai ieftina, parerea mea.
P.S. Am mers acu ceva timp cu un passat diesel 2005, si pot spune cu mana pe inima ca aia e masina adevarata. La 140km/h plutea...
Hai sa nu comparam merele cu perele.
Accent, Logan si Aveo, fac parte din clasa mica. Uite dimensiunile pentru Accent-ul cu care ai mers tu:
Wheelbase 2440 mm (96.1 in)
Length Sedan: 4235 mm (166.7 in)
In plus toate au niste suspensii penibile pe spate.
Astra, i30 si Cee'D sunt in clasa compacta. Uite dimensiunile pentru Astra G:
Wheelbase 2,614 mm (102.9 in)
Length Hatchback: 4,199 mm (165.3 in)
Saloon: 4,342 mm (170.9 in)
Sper sa nu ma insel, dar toate trei au suspensii multi-link (independente sau semi-independente) pe spate, insa sunt relativ rigide, ceea ce nu e pe gustul tuturor.
Espero si Passat sunt berline. Uite dimensiunile Passat-ului B5, versiunea anterioara celei care se vinde acum, dar cea mai numeroasa la noi pe strazi:
Wheelbase 106.4 in (2703 mm)
Length 185.2 in (4704 mm) (saloon)
184.3 in (4681 mm) (estate)
Passat are tot suspensii independente pe spate, dar reglate pentru comfort.
Te rog sa observi cum evolueaza valoarea ampatamentului (wheelbase). Ceea ce ai simtit tu ca efect de plutire este datorat ampatamentului mare si suspensiilor moi.
A fost foarte corect sa compari Aveo cu Accent. Daca te nemultumeste pretul la Accent, ai dreptate, Hyundai are o politica de preturi cam dubioasa. Accent e la sfarsit de viata si inca tine coada sus iar inlocuitorul, i20, are un pret obscen.
In schimb, te invit sa te urci intr-un i30 sau Kia Cee'D si sa compari designul si calitatea interiorului cu Astra. H sau G.