IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Audi A4 1.9tdi 2002 sau 2.0i 2002

This topic is about Audi A4 1.9tdi 2002 sau 2.0i 2002, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Audi A4 1.9tdi 2002 sau 2.0i 2002
Chelos
post Aug 29 2009, 11:49 AM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 29-July 09
From: Ploiesti
Member No.: 120.567



Aveti idee care din motorizari este mai buna?
O comparatie intre piesele de schimb daca aveti va rog.
Reconditionarea pieselor cat costa?(exemple daca aveti)
Orice informatie este bine venita mai ales de la posesori de Audi. Multumesc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
HalbaSus
post Aug 30 2009, 08:57 AM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu am avut A4 1.9 TDI si intretinerea e orice numai ieftina nu. Cateva exemple: scutul motor+cutie (doua bucati de PLASTIC ORDINAR) = 900 de RON (si e o piesa care se gaseste doar in reprezentanta, in alta parte nu). Furtun de freon (alta piesa pe care o gasesti doar la reprezentanta)= 850 RON, cot de cauciuc (pentru aerul care vine de la turbina, o piesa de vreo 6-7 cm facuta exclusiv din CAUCIUC) = 200 RON, compresor de clima = 4000 RON (nu la reprezentanta)

Sa nu intelegi gresit, masina e fiabila, piesele mentionate de mine nu s-au "stricat" ci le-am lovit eu (cu compresorul am dat intr-o groapa in ceva satuc uitat de lume, scutul l-am facut franjuri in repetate iesiri in "off-road", furtunele au fost singurele chestii care s-au stricat "de la sine"). Singura parte a masinii care e cu adevarat nefiabila (pe drumurile noastre cel putin) este suspensia multilink fata, are 12 brate + o groaza de chestii auxiliare, este extrem de complicata, asta inseamna ca din cele 12 brate in orice moment vei avea rupte minim 3 brate, ceea ce e OK, pentru ca nu se simte absolut nimic in neregula cu suspensia pana pe la 5-6 brate rupte... Atunci incepe sa troncane, eu dadeam cam 1000 de RON anual pentru suspensie (in fiecare an picau cateva brate, nu ACELEASI brate, mereu altele, cam in 2-3 ani cred ca faceam schimbul complet de brate). E adevarat ca eu exploatam masina in conditii ceva mai aspre, si vedea foarte des drumuri "de tara" sau gropi luate in viteza... la o exploatare blanda s-ar putea sa tina mult mai bine.

Referitor la intrebarea privind motorul ?
1.9 TDI e un motor bun, trage ca disperatul, cuplu cat china, consum indecent de mic, dar suna exact ca un tractor, si oricata izolatie ar avea masina tot se va auzi tzacanitul de diesel, pe mine ma deranja, defapt era singurul lucru care ma deranja la motorul ala.
2.0i e un motor de rahat, nu trage si consuma mult, NU LUA ASA CEVA.
Recomandarea mea este: 1.8T (benzina), trage bine, consum decent pentru puterea lui, destul de fiabil, posibilitati de tuning daca vrei...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th May 2024 - 01:32 PM