Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audi A4 1.9tdi 2002 sau 2.0i 2002
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi > A4/A5
Chelos
Aveti idee care din motorizari este mai buna?
O comparatie intre piesele de schimb daca aveti va rog.
Reconditionarea pieselor cat costa?(exemple daca aveti)
Orice informatie este bine venita mai ales de la posesori de Audi. Multumesc!
Baby Blues
Sa inteleg ca 2.0i este fara turbo, nu? Banuiesc ca platforma este aceiasi, numai motoarele difera. Daca iti permiti un consum mai mare alege benzina. Nu stiu la ce piese te gandesti dar cele care farama cele mai usor sunt la suspensie: capetele de bara , bieletele antirului, etc. Ce n-am inteles este cu reconditionarea? Ce piese sa reconditionezi?
RUE
a4 este si 1.6 benzina si e f ok pt masina.
Chelos
Turbina injectoare etc piesele care pica la diesel.
Am inteles ca 1.6 e cam submotorizat pentru gabaritul masinii.
Chelos
oare care dintre cele 2 masini : BMW 318i an 2002 si Audi A4 2.0i 2002 ar fi mai buna pentru drumurile noastre? Stiu ca nici una nu este pe deplin dar eu cred ca audi ar fi mai buna, voi ce credeti? Audi mi se pare a fi si mai fiabila si mai ieftin de intretinut si reparat fata de un BMW. Voi ce credeti?
Baby Blues
Nu stiu cum se reconditioneaza injectoarele dar banuiesc ca in mod normal piesele pt. benzina ar trebui sa fie mai ieftine, dar avand in vedere ca motorul de 1.9 il gasim pe jumatate din masinile din tara asta...
HalbaSus
Eu am avut A4 1.9 TDI si intretinerea e orice numai ieftina nu. Cateva exemple: scutul motor+cutie (doua bucati de PLASTIC ORDINAR) = 900 de RON (si e o piesa care se gaseste doar in reprezentanta, in alta parte nu). Furtun de freon (alta piesa pe care o gasesti doar la reprezentanta)= 850 RON, cot de cauciuc (pentru aerul care vine de la turbina, o piesa de vreo 6-7 cm facuta exclusiv din CAUCIUC) = 200 RON, compresor de clima = 4000 RON (nu la reprezentanta)

Sa nu intelegi gresit, masina e fiabila, piesele mentionate de mine nu s-au "stricat" ci le-am lovit eu (cu compresorul am dat intr-o groapa in ceva satuc uitat de lume, scutul l-am facut franjuri in repetate iesiri in "off-road", furtunele au fost singurele chestii care s-au stricat "de la sine"). Singura parte a masinii care e cu adevarat nefiabila (pe drumurile noastre cel putin) este suspensia multilink fata, are 12 brate + o groaza de chestii auxiliare, este extrem de complicata, asta inseamna ca din cele 12 brate in orice moment vei avea rupte minim 3 brate, ceea ce e OK, pentru ca nu se simte absolut nimic in neregula cu suspensia pana pe la 5-6 brate rupte... Atunci incepe sa troncane, eu dadeam cam 1000 de RON anual pentru suspensie (in fiecare an picau cateva brate, nu ACELEASI brate, mereu altele, cam in 2-3 ani cred ca faceam schimbul complet de brate). E adevarat ca eu exploatam masina in conditii ceva mai aspre, si vedea foarte des drumuri "de tara" sau gropi luate in viteza... la o exploatare blanda s-ar putea sa tina mult mai bine.

Referitor la intrebarea privind motorul ?
1.9 TDI e un motor bun, trage ca disperatul, cuplu cat china, consum indecent de mic, dar suna exact ca un tractor, si oricata izolatie ar avea masina tot se va auzi tzacanitul de diesel, pe mine ma deranja, defapt era singurul lucru care ma deranja la motorul ala.
2.0i e un motor de rahat, nu trage si consuma mult, NU LUA ASA CEVA.
Recomandarea mea este: 1.8T (benzina), trage bine, consum decent pentru puterea lui, destul de fiabil, posibilitati de tuning daca vrei...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.