Opel ca marca a GM |
This topic is about Opel ca marca a GM, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Opel ca marca a GM |
Sep 5 2004, 10:53 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
FRANKFURT -- General Motors will likely have to suffer yet another year of losses at its German unit, Adam Opel, a company source told Reuters on Wednesday. iata ca in cida succesului noii Astra, Opel ramane inca un bolovan de gatul GM care si asa gafaie in USA la randul sau. |
|
|
Nov 19 2008, 08:08 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 21-November 06 From: Romania Member No.: 93.003 |
Opelul trece din nou printro perioada critica.GM-ul are mari probleme financiare, si trage in jos dupa el si Opelul, care reusise in ultima vreme sa inregistreze profituri, cu modelele Astra H, Corsa. Insignia, declarata masina anului 2009 in Europa ar intari imaginea Opel in randul publicului.Sper ca Opelul sa depaseasca aceste probleme cat mai repede posibil.Ar fi ideal ca Opel sa nu mai faca parte din GM si sa apartina unei firme auto germane.
Redau mai jos niste articole din presa privind situatia critica a Opel. ,,GM reduce beneficiile salariale ale managerilor de la Opel Beneficiile salariale ale personalul de conducere de la concernul Opel vor fi reduse drastic în următoarea perioadă de către șefii de la General Motors. Potrivit cotidianului Bild, șeful GM pe Europa, Carl-Peter Forster, a tăiat toate bonusurile și primele pentru următoarele 14 luni. Regulile se aplică la toate filialele europene ale Opel și la o altă companie deținută de General Motors, Saab, din Suedia. Opel intenționează o reducere a producției cu 10% și reducerea programului de lucru săptămânal la 30 de ore, potrivit declarațiilor conducerii companiei.'' ,,Pregătiți să cumpere uzinele Opel cu 1 miliard de euro! Autor: Valentin Vioreanu Publicat: 19 Noiembrie 2008 Vizionari: 504; Grupul german Solarworld pregateste o oferta pentru achizitionarea celor 4 uzine germane ale filialei General Motors pentru suma de 1 miliard de euro, arata un articol aparut astazi in presa internationala. Compania, care produce panouri solare, va oferi 250 de milioane de euro cash si restul sub forma de credit bancar. Singura conditie pentru care aceasta companie germana sa faca o oferta celor de la Opel este separarea completa de General Motors, se arata in comunicatul companiei. Aceasta precizeaza in comunicat ca ar continua sa produca masini in toate cele 4 uzine, dar ca va incepe sa dezvolte "o noua generatie de automobile, cu emisii reduse si consum mai mic". Solarworld are 2.000 de angajati,in timp ce Opel are la ora actuala nu mai putin de 26.000 in Germania. Sursa: lessentiel.lu'' ''Germania, pregatită să ajute Opel Autor: Andrei Hărăguș Publicat: 17 Noiembrie 2008 Vizionari: 722; Guvernul german va face tot ceea ce este necesar pentru a ajuta constructorul auto Opel, insa trebuie sa se asigure ca vor fi respectate regulile concurentiale si acest ajutor nu va declansa un lant al solicitarilor, a anuntat un purtator de cuvant. Potrivit acestuia, discutiile de luni ale cancelarei Angela Merkel impreuna cu repreyentantii Opel au drept scop informarea guvernului cu privire la problemele cu care constructorul se confrunta din cauza dificultatilor companiei mama, General Motors (GM). Pe de alta parte, ministerul german al finantelor, Peer Steinbrueck a declarat ca guvernul nu va acorda ajutoare tutiror companiilor aflate in suferinta din cauza crizei. "Sunt zeci de mii de locuri de munca legate in mod direct sau indirect de Opel. Niciun politician nu poate ramane indiferent in fata unei astfel de situatii", a precizat Steinbrueck, citat de cotidianul Leipziger Volkszeitung. Peer Steinbrueck a explicat ca "acele companii care sunt responsabile pentru problemele cu care se confrunta nici nu ar trebui sa apeleje la ajutoarele de stat, pentru ca acest lucru pur si simplu nu va functiona in cazul guvernului german". Afirmatiile ministrului derman al finantelor sunt sustinute si de catre ministrul economiei, Michael Glos, care si-a exprimat opozitia fata de alocarea unui pachet de ajutor pentru intregul sector auto din Germania. Glos a explicat ca "nu este rolul statului sa intervina atunci cand cererea consumatorilor scade". Criza financiara internationala a lovit puternic cererea de noi automobile, ceea ce a amplificat temerile germanilor de a nu ramane someri. Unul din cinci muncitori isi desfasoara activitatea in mod direct sau indirect in industria auto. Opel este primul constructor auto din Europa care a solicitat ajutor guvernamental pentru asigurarea unitatilor de cercetare si asamblare in cazul in care GM nu va mai furniza lichiditatile necesare pentru acest lucru. In uzinele Opel din Germania lucreaza circa 25.000 de angajati. Sursa: ANE'' This post has been edited by sorin200693010: Nov 19 2008, 08:11 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 07:32 PM |