Un nou motor pe Logan si Sandero |
This topic is about Un nou motor pe Logan si Sandero, the author, rembrandt, wrote about: Incepand de maine, 23 iunie, modelele Logan si Sandero cu motor pe benzina 1.2 16V 75 CP pot fi comandate in reteaua de agenti autorizati Dacia. Model ... To read more just scroll down
Un nou motor pe Logan si Sandero |
Jun 22 2009, 04:05 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 17-March 09 Member No.: 119.537 |
pentru mai multe detalii aveti link-ul mai jos! http://masini.ro/stiri-auto-oficial-noul-m...andero-7241.htm |
|
|
Jun 22 2009, 06:32 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 53 Joined: 7-December 08 From: bucuresti Member No.: 118.712 |
banuiesc ca motorul de 1400 cmc va disparea,nu si mai are rostul
-------------------- skoda octavia tour sport.1.9tdi
|
|
|
Jun 22 2009, 06:35 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 25-April 09 From: Ploiesti Member No.: 119.839 |
interesant.. aceeasi putere cu 0.2mc mai putin
sa vedem cum se comporta. nu cred ca o sa renunte la cel de 1.4... -------------------- Skoda Fabia 1.2HTP
|
|
|
Jun 22 2009, 07:02 PM
Post
#4
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
-------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jun 22 2009, 07:08 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 53 Joined: 7-December 08 From: bucuresti Member No.: 118.712 |
-------------------- skoda octavia tour sport.1.9tdi
|
|
|
Jun 22 2009, 08:34 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 25-April 09 From: Ploiesti Member No.: 119.839 |
am zis ca are cuplul mai mare.. dar m-am uitat aqm si nu e cine stie ce... adik 5Nm...
cat despre cutia automata, am auzit si eu ca are fi in plan si ca vor sa faca asta dar nu stiu nimic concret... ar fi buna pt taxiuri (parerea mea) off:lasa bacu', mai uit si eu de el la naiba This post has been edited by SorynZ: Jun 22 2009, 08:35 PM -------------------- Skoda Fabia 1.2HTP
|
|
|
Jun 22 2009, 08:37 PM
Post
#7
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
deci daca ii pune si cutie automata o sa faca loganu de 15 000 euro...
cat despre 1,4 eu si azi am imbatranit in 2-3 depasiri in treapa 4 a la 80 la ora... trece ea criza economica!!! -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Jun 22 2009, 08:51 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Cine te-a pus sa folosesti treapta a 4-a? la 80 abia se trezeste motorul pentru a 3-a.
Revenind, e o treaba buna aparitia motorului asta, probabil e prezent deja pe Clio. Cred ca e o alegere ideala pentru un Logan/Sandero ce nu paraseste orasul. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Jun 22 2009, 09:56 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
Pun pariu ca motorizarea de 1.2 va fi mai slaba decat cea de 1.4 din doua motive:
1. Cuplul maxim este mai mic cu 5Nm si nu asta ar fi marea problema, ci faptul ca se obtine la o turatie destul de ridicata: 4250rpm fata de 3000rpm inseamna un consum mai mare de benzina si un disconfort evident la mersul in oras sau in afara! 2. Un motor mai mare va rezista mai mult in timp decat unul mai mic la sarcini egale! Daca mai punem si A/C in ecuatie, atunci, personal cred ca ratiunea pentru care au introdus acest motoras este pur economica! Acelasi lucru l-au experimentat si cei de la Fiat pe Albea: au introdus initial motorul de 1.2 80CP, care se regaseste si pe Opel Corsa, insa au renuntat la el si au introdus motorul de 1.4 77CP care se regaseste pe GrandePunto. Rezultatul? A scazut turatia de cuplu maxim si implicit consumul cu cca 1.5-2L/100km! Mai conteaza si etajarea cutei de viteze, fiindca, daca vor pastra rapoartele de la cutia de 1.4, apoi sa vezi Logane si Sandero depasite de Dacia 1300 GPL in rampa, ca batrana n-are A/C! -------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
Jun 23 2009, 01:00 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Din cate stiu motorul asta e de cativa ani buni pe Clio si s-a dovedit a fi un motor destul de fiabil. Totusi, asa cum zicea si Cipp, si eu sunt adeptul motoarelor de cilindree mai mare chiar daca puterea nu ar fi foarte mare. Motorului ii este mai usor "sa traga".
Nici eu nu vad care ar fi avantajele concrete ale aestui motor, in afara de taxele ceva mai mici. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jun 23 2009, 01:23 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Eu cunosc doua persoane care au Fabia cu motor de 1.2 care nu se plang de jucariile lor. Unul din ei, dupa ce i-am sa tina cutia de viteze pe neutru doar cand sta pe loc, a inceput sa se laude cu niste valori la consum obscen de mici. Acum vad ca SorynZ are Fabia cu 1.2HTP, sa ne povesteasca el ce parere are despre motor.
Intreb deci: soferii de Fabia si de Clio cum supravietuiesc? ei nu folosesc A/C? primul avantaj clar este traficul intens cand stai pe loc sau inaintezi cu 30kmh si iti e suficient un singur cilindru. Motoarele cu mai multe valve pe cilindru au un sunet un pic diferit si benzina asa se foloseste, la turatii mari. Consumul motoarelor nu e strict legat de regimul de turatie. (este insa legat de acceleratie ) This post has been edited by Diesel: Jun 23 2009, 01:28 AM -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Jun 23 2009, 07:11 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 53 Joined: 7-December 08 From: bucuresti Member No.: 118.712 |
am observat ca varianta laureat motorizare 1.216v e mai scumpa cu 150e decat varianta 1.4mpi.doar ca e mai "nou" acest motor o face mai scumpa?poate cineva ma lamureste.
-------------------- skoda octavia tour sport.1.9tdi
|
|
|
Jun 23 2009, 10:47 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Este o chestie care se aplica des in vanzari: atunci cand ai vanzari bune, maresti pretul pentru ca oricum vei vinde in continuare. Si este si faptul ca motorul asta de 1.2 e nou, desi costurile sale de productie cred ca sunt mai mici decat la 1.4
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jun 23 2009, 11:43 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
adevaratul avantaj mi se pare la revizii: 40000km sau 2 ani!!!!!!!!!!!
|
|
|
Jun 23 2009, 11:57 AM
Post
#15
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Glumesti?
In Ro intervale de revizii la 40000 km sau 2 ani? Nu prea imi vine sa cred... -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jun 23 2009, 02:09 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Glumesti? In Ro intervale de revizii la 40000 km sau 2 ani? Nu prea imi vine sa cred... Asa scrie pe net. Si in link-ul de la primul post si parca am citit si pe hotnews, desi sursa ar putea fi aceeasi. 2 ani pare cam mult pentru filtre la praful mioritic, dar si numai uleiul la 2 ani tot ar fi ceva. Sa zicem doar ca e o informatie la nivel de zvon deocamdata. |
|
|
Jun 23 2009, 05:01 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Banned Posts: 240 Joined: 30-March 09 From: dictatura basinesciana Member No.: 119.645 |
Eu cunosc doua persoane care au Fabia cu motor de 1.2 care nu se plang de jucariile lor. Unul din ei, dupa ce i-am sa tina cutia de viteze pe neutru doar cand sta pe loc, a inceput sa se laude cu niste valori la consum obscen de mici. Acum vad ca SorynZ are Fabia cu 1.2HTP, sa ne povesteasca el ce parere are despre motor. Intreb deci: soferii de Fabia si de Clio cum supravietuiesc? ei nu folosesc A/C? primul avantaj clar este traficul intens cand stai pe loc sau inaintezi cu 30kmh si iti e suficient un singur cilindru. Motoarele cu mai multe valve pe cilindru au un sunet un pic diferit si benzina asa se foloseste, la turatii mari. Consumul motoarelor nu e strict legat de regimul de turatie. (este insa legat de acceleratie ) Anul trecut am facut doua drumuri Caracal-Timisoara si retur cu o Fabia cu motor 1,2 l 3 pistoane . In afara de faptul ca in prima depasire m-au trecut fiori reci , va pot spune ca am avut un consum de 7,6-7,8 l la suta de km . Spun asta fara sa fiu malitios ... sunt curios cu cat va trece de 10 litri consumul real al motorului de 1.2 care va cara *aerodinamica* si *micuta* caroserie a Logan-ului... -------------------- AVENSIS 2.0 D-4 D color 8S6
- BANAT PE PERIOADÃ NETEDERMINATÃ - |
|
|
Jun 23 2009, 06:48 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Dupa cum am scris mai sus, nu e un motor pentru iesit din oras.
-------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Jun 24 2009, 09:51 AM
Post
#19
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
No pai sa va zic eu cum e cu Fabia de 1.2 64 cai.. doar am avut una timp de 3 ani.
Masina e ok daca stii s-o exploatezi corect. Adica nu tre sa-i ceri mai mult decat poate. Pe autostrazi mergi cu 130 lejer...ducea si 160 dar mai greu. Pe drumurile noastre cu o banda pe sens AC-ul se simte vara. Se simte destul de bine. Trebuie sa fii mai atent la depasiri. Avantajul motorului de 1.2 eu il vad daca mergi destul de regulamantar pe drumurile noastre. Consumul sta intre 5 si 6 functie de trafic in afara (am avut si sub 5 dar nu de asa de multe ori). In oras, e relativ. Am avut si 18% dar viteza medie a fost de 10km/h. In general consumul sta intre 8 si 9 in oras pe distante de minim 3,4 km. Deci,ca si concluzie, e un motor decent cu o cutie super bine etajata, care-si face treba cu orice tip de benzina. Daca te astepti sa fie cine stie ce avion, ai gresit. -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Aug 20 2009, 05:47 PM
Post
#20
|
|
sofer Group: Membri Posts: 53 Joined: 7-December 08 From: bucuresti Member No.: 118.712 |
am profitat sa zic asa de programul rabla si am optat pt modelul ambiance 1.2 16v abia astept sa vad ce e de capul lui.sper sa o pot forja un pic.nu e a mea deci imi permit
-------------------- skoda octavia tour sport.1.9tdi
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 06:17 PM |