Sfaturi achizitie masinuta, Pareri pro contra 2 modele |
This topic is about Sfaturi achizitie masinuta, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Sfaturi achizitie masinuta, Pareri pro contra 2 modele |
May 31 2009, 09:38 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 31-May 09 Member No.: 120.099 |
As avea si eu nevoie de un sfat. Ma chinuie de ceva timp un dor de mers pe munti si dealuri asa ca m-am hotarat sa imi iau o masina speciala pentru offroad. M-am apucat de cautat si am redus pana la urma alegerea la doua modele TOYOTA LAND CRUISER Culoare: neagra Motor 2,5 TD Putere 90CP An fabricatie 87 CUTIE MANUALA 5+1; SERVO-DIRECTIE; PROIECTOARE; SUSPENSIE OME ROTI SUPER SWAMPER 36 SCAUNE RECARO BARA ARB Pret 4000 Euro JEEP GRAND CHEROKEE Culoare: Verde Motor 5,9 I - Benzina Putere 255CP An fabricatie 1997 Carburant Benzina +GPL CUTIE AUTOMATA; SERVO-DIRECTIE; PROIECTOARE; PREGATITA PTR. OFF ROAD, ROTI + GUME SUPER SWAMPER OFF ROAD INCA UN SET DE 5 ROTI DE VARA CU JENTI ALIAJ, TROLIU DE 4000 kg FORTA, DUBLA INSTALATIE GPL Pret: 5000 Euro Tind sa inclin spre varianta 2 numai ca: a. ambele masini sunt din germania (neinmatriculate) b. Jeep-ul este cam prea accesorizat pentru ce imi trebuie mie (are climatizare, scaune incalzite piele etc.) c. Detin o toyota in prezent (si pana acum au mai trecut 2 prin mainile mele) si am incredere in brand d. Mi se par 90cp ai Toyotei cam putini e. Am citit pe forum ca se recomanda benzinari de turatie in favoarea motoarelor diesel f. Daca platesc taxa de poluare la Jeep nu prea imi mai raman bani de bagat in ea d. Nu stiu daca pentru off-road nu ar fi mai buna o cutie manuala Am inteles ca ar exista o varianta de inmatriculare ca si utilaj sau asa ceva... Eventual daca stie cineva as avea nevoie de detalii si despre acest subiect Astept si eu sfaturi eventual o sa incerc sa postez si niste poze |
|
|
Jun 14 2009, 09:58 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
chiar la voi este un 90 verde praz care se da sau se dadea la open. masina de extrem nu scoti din asta. gumele maxime pe care le poti pune sint 32"-uri - daca te apuci sa tai din ea poti pune si 33". e greu de modificat un 90. pretul e ok, mai bagi 2000eur in troliu, suspensii si gume, si tot nu vei avea o masina de extrem, ci o foarte buna masina de tura. acum, nu stiu cit de extrem vrei sa mergi, eu cred ca un troliu bun te scoate din majoritatea situatiilor.
daca tot mergi in anglia, cauta un 70. si mai bine, poate gasesti acolo un LR sau RR deja modificat la banii astia si ai scapat de batai de cap. englezii sint foarte buni la preparat masini si daca nu te derajneaza cu volan pe dreapta, au preturi excelente. iar de restul banilor umpli portbagajul cu piese HD: planetare, bucse, o cutie de transfer... adica de 6000 de eur te dai mai mult chiar daca se strica ceva la masina. This post has been edited by air_wolf: Jun 14 2009, 10:00 AM -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 10:55 AM |