Toyota Avensis partea VIII-a |
This topic is about Toyota Avensis partea VIII-a, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Toyota Avensis partea VIII-a |
May 16 2009, 12:19 AM
Post
#1
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
This post has been edited by _Constantin_: May 16 2009, 12:20 AM -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Jul 14 2009, 09:44 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Proaspat intors de pe drum dupa un circuit care a avut ca destinatie doua localitati de langa Timisoara, respectiv Arad. Plecarea a avut loc duminica dupa-amiaza pe o vreme de ... numarat bani sau facut copii. Nici nu facusem 60km, caci din cauza ploii torentiale si a "vitejiei" la volan, doi soferi de Dacii au facut praf masinile in sant, ambele accidentele fiind cu victime.
Bine ca nu sunt nevoit sa circul des spre vestul tarii, caci la intoarcere am avut parte de un trafic extrem de incarcat pe ruta Arad-Sibiu. De un real ajutor s-a dovedit la drum statia radio CB prin care mai aflam vesti de la colegii de trafic: blocaje, accidente, controale sau chiar rute ocolitoare. In final pot spune ca daca ar fi ceva ce sa imi doresc acum ar fi doar mai multi cai la caruta (undeva in jurul lui 200CP ar fi acceptabil, iar spre 250CP ar fi multumitor), cat si un scaun cu suport lombar. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jul 15 2009, 07:03 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
Bine ca nu sunt nevoit sa circul des spre vestul tarii, caci la intoarcere am avut parte de un trafic extrem de incarcat pe ruta Arad-Sibiu. De un real ajutor s-a dovedit la drum statia radio CB prin care mai aflam vesti de la colegii de trafic: blocaje, accidente, controale sau chiar rute ocolitoare. In final pot spune ca daca ar fi ceva ce sa imi doresc acum ar fi doar mai multi cai la caruta (undeva in jurul lui 200CP ar fi acceptabil, iar spre 250CP ar fi multumitor), cat si un scaun cu suport lombar. Pentru partea a 2-a crezi ca un Acord Type S (motor de 2.4) nu ti-ar fi pe plac? Poti sa-mi dai ceva amanute despre statia ta, am in plan achizitionarea uneia dar inca nu stiu ce si cum. -------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Jul 15 2009, 12:09 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Bine ca nu sunt nevoit sa circul des spre vestul tarii, caci la intoarcere am avut parte de un trafic extrem de incarcat pe ruta Arad-Sibiu. De un real ajutor s-a dovedit la drum statia radio CB prin care mai aflam vesti de la colegii de trafic: blocaje, accidente, controale sau chiar rute ocolitoare. In final pot spune ca daca ar fi ceva ce sa imi doresc acum ar fi doar mai multi cai la caruta (undeva in jurul lui 200CP ar fi acceptabil, iar spre 250CP ar fi multumitor), cat si un scaun cu suport lombar. Pentru partea a 2-a crezi ca un Acord Type S (motor de 2.4) nu ti-ar fi pe plac? Poti sa-mi dai ceva amanute despre statia ta, am in plan achizitionarea uneia dar inca nu stiu ce si cum. Nu am apucat inca sa ma dau cu Accordul de 2.4, asa ca nu pot sa emit pareri, dar sunt deschis la provocari. Daca vorbesti de Type S, atunci inseamna ca te referi la modelul anterior presupun. Ce mi-as dori de la viitoarea masina e sa poata tasni rapid in depasire atunci cand mergi in spatele altuia, iar depasirea sa o pot face foarte repede. Despre statie iti dau pm, ca sa nu poluam topicul. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jul 15 2009, 02:28 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
-------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Jul 15 2009, 03:10 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
eu compar fostul meu Ave 1.8 benzinar cu Acordul de 2.0 benz, dif sunt evidenta am parcurs cu ambele masini cam ac dist peste 65 k Deocamdata as fi tentat sa o cipuiesc, iar dupa cum se lauda unii as ajunge undeva la vreo 160CP si vreo 360Nm, dar inca nu sunt complet hotarat. http://www.dieseltuning.co.uk/toyota-diesel-tuning.html As mai fi tentat si de un Subaru diesel, care are deja 150CP si 350Nm, iar dupa cip ar avea 190CP si 410Nm, care inseamna altceva. This post has been edited by Colonelu': Jul 15 2009, 03:14 PM -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jul 15 2009, 05:36 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
Ia legatura cu <Tibinel> eu i-am vazut ce-i poate masina pe drumul de la brasov spre sighisoara si el e cu un Ave dieselar
-------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 07:45 PM |