Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea VIII-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
_Constantin_
Continuam aici.
drabisan
Costache, dupa 3 vine 4. Chiar si la ora asta, tot asa imi iese socoteala.
vali44
Nu stiu ce sa zic,tot ce spuneti este ok,dar momentul de secunde sau miimi de secunde din momentul in care realizezi impact iminent cu producerea lui, sa reactionezi cu impact frontal cu luat maini de pe volan,din moment ce tu incerci orice pentru evitare,atunci ori ai multe impacturi la activ,ori nu stiu...poate nu ai singe cald,dar totul ce spuneti se capata cu experienta in impacturi



Tibinel , tine minte un lucru esential - a merge cu masina este similar cu jocul de sah ... cine nu gandeste cu cateva mutari inainte , pierde !!!
Asa se intampla si in cazul unui impact ... il prevezi cu cateva de zecimi de secunda si ai timp sa faci ceea ce ti-am spus ... nu sunt cascador sa am la activ impacturi dar viata m-a invatat SA GANDESC ... si nu spun asta doar ca sa o spun ... oricum , daca vrei sa afli mai multe , vorbim cat dai berea !!! beer.gif deja ma gandesc la urmatoarea intalnire ... mai sunt doar 3 luni ....
cristsib
QUOTE (drabisan @ May 16 2009, 05:07 AM) *
Costache, dupa 3 vine 4. Chiar si la ora asta, tot asa imi iese socoteala.

Este corect "8", nu stiu cine a transformat partea VII in III (partea III s-a "terminat" prin iunie 2007).
_Constantin_
Asa e ... cine a modificat a pus in loc de V un I si de aici eroarea. thumbsup.gif Mersi cristsib
22nst
Merge bine Avensis-ul!
Am ajuns la partea a 8-a, adica 400 posturi smile.gif

Problema cu numele topicului vechi se poate rezolva foarte usor smile.gif
TIBINEL
QUOTE (vali44 @ May 16 2009, 12:52 PM) *
Nu stiu ce sa zic,tot ce spuneti este ok,dar momentul de secunde sau miimi de secunde din momentul in care realizezi impact iminent cu producerea lui, sa reactionezi cu impact frontal cu luat maini de pe volan,din moment ce tu incerci orice pentru evitare,atunci ori ai multe impacturi la activ,ori nu stiu...poate nu ai singe cald,dar totul ce spuneti se capata cu experienta in impacturi



Tibinel , tine minte un lucru esential - a merge cu masina este similar cu jocul de sah ... cine nu gandeste cu cateva mutari inainte , pierde !!!
Asa se intampla si in cazul unui impact ... il prevezi cu cateva de zecimi de secunda si ai timp sa faci ceea ce ti-am spus ... nu sunt cascador sa am la activ impacturi dar viata m-a invatat SA GANDESC ... si nu spun asta doar ca sa o spun ... oricum , daca vrei sa afli mai multe , vorbim cat dai berea !!! beer.gif deja ma gandesc la urmatoarea intalnire ... mai sunt doar 3 luni ....

Vali treba cu ganditu nu zic nu dar prea multa gandire rateaza surprizele ce sunt sarea si piperul ce uneori avem nevoie,ma rog o sa incerc sa introduc in subconstient ce spui sa reactionez instinctiv asa dar fereste doamne de asa mutare de sah,nu prea sunt bun la sah,dar poker,rummy,etc. ceva de cartier sau cazino ma bag.
Sa stii ca si eu doresc mai repede o reintalnire,in perioada asta de criza am pierdut ceva"prieteni".
vio
roger roger , merge Ionele la mine ,. thumbsup.gif
22nst
Gata, merge... in sfarsit s-a reparat smile.gif
Colonelu'
QUOTE (vio @ May 16 2009, 05:52 PM) *
roger roger , merge Ionele la mine ,. thumbsup.gif

Domnu', ti-ai tras statie radio sau deocamdata exersezi din gura? whistling.gif
vali44

Sa stii ca si eu doresc mai repede o reintalnire,in perioada asta de criza am pierdut ceva"prieteni".
[/quote]


Si de asta plangi ??? O prietenie se face usor dar se pastreaza greu .... yes.gif
Cat despre intalnire , vom incepe sa-l presam pe Fane pe la inceputul lunii august .... de ce nu ne-am intalni , in septembrie , tot la Danes ? pana atunci se anuleaza si punctele pe care le-ati primit in primavara ... 36182451.gif
Legionaru'
Azi am vazut in trafic noul Avensis.Privit din fata, in miscare, nu arata rau.Spatele vazut in oglinda laterala arata oribil.
TIBINEL
De acord cu ce s-a spus mai sus,dar motorizarea D-CAT si obtiunile de pe varianta TOP ,sunt OK.
ZORRO
Doar preturile nu prea sunt Ok, cam maricele !
Daca vor sa vanda ceva trebuie sa bage ceva promotii.
Cristi Horvat
Este o promotie de 5% la motorizarile 2.2 D-4D si 2.2 D-Cat.
lebadaseverin
Mi-a cazut un lemn pe capota, la mijloc, la 5 cm de luneta, si a facut o denivelare(adancitura) cu un diametru de cca. 5 cm si adanca de 5-7 mm. Va rog sa-mi spuneti cum as putea sa o rezolv cu un deranj cat mai mic. Am uitat sa fac o poza. Va multumesc.
ZORRO
In craiova avem un service care face indreptari de caroserie fara vopsire.
xxx
Am vazut un filmulet pe net cum se fac aceste operatii, rezultate chiar spectaculoase. Era un roman care repara masini in germania. Lucra doar pe exterior , cu ciocanase , adezivi si cateva scule speciale.
lebadaseverin
QUOTE (ZORRO @ Jun 5 2009, 08:30 AM) *
In craiova avem un service care face indreptari de caroserie fara vopsire.
xxx
Am vazut un filmulet pe net cum se fac aceste operatii, rezultate chiar spectaculoase. Era un roman care repara masini in germania. Lucra doar pe exterior , cu ciocanase , adezivi si cateva scule speciale.

Merci frumos ZORRO.
FAR EASTERN
Mneam!!!
rolleyes.gif
Legionaru'
Oribila.
vio
ca orice toyota de altfel
DRAGOS
dar in poza aia ce a fost la origine? ca mie imi seamana a orice, numai a toyota nu biggrin.gif
FAR EASTERN
Poza e de aici .
pmhoria
Dar exista pe undeva modelul asta de Avensis care sa fie la origine cu 2 usi? Sau e numai photoshot?
TIBINEL
QUOTE (ZORRO @ Jun 5 2009, 09:30 AM) *
In craiova avem un service care face indreptari de caroserie fara vopsire.
xxx
Am vazut un filmulet pe net cum se fac aceste operatii, rezultate chiar spectaculoase. Era un roman care repara masini in germania. Lucra doar pe exterior , cu ciocanase , adezivi si cateva scule speciale.

atentie link-ul da virus
22nst
Bravo Tibinel, ai dreptate, o sa sterg linkul!
bhp
Cum se apropie revizia de 45k ma bate gandul sa folosesc alt tip de ulei. In momentul de fata am in motor ulei mineral 15w40.

Ce ulei ma sfatuiti sa folosesc avand in vedere temperaturile ridicate din Spania?
Colonelu'
QUOTE (bhp @ Jun 18 2009, 02:32 PM) *
Cum se apropie revizia de 45k ma bate gandul sa folosesc alt tip de ulei. In momentul de fata am in motor ulei mineral 15w40.

Ce ulei ma sfatuiti sa folosesc avand in vedere temperaturile ridicate din Spania?

Nu ai precizat daca vrei sa pui tot ulei mineral sau daca vrei sa pui din categoria sintetice, respectiv nu ai precizat in ce clasa de vascozitate vrei sa te incadrezi. De asemeni, nu ai precizat ce marca de ulei este acum in motor si daca vrei sa pastrezi aceeasi marca sau vrei sa o schimbi.
Dupa cum vezi, sunt mai multe variabile de luat in calcul la care trebuie sa te clarifici.
bhp
Bun....asa este ai dreptate. In primul rand vreau sa schimb tipul de ulei (sa trec de la mineral la sintetic) pt ca motorul mi se pare foarte galagios. Zic galagios doar cand acesta este rece si ..dupa ce se incalzeste doar la plecarile de pe loc. Uleiul utilizat acum este celebrul "Toyota" si voi ramne in continuare pe uleiurile lor. Ceea ce vreau este sa pun un ulei sintetic pt ca din ce m-am documentat este mult mai bun pentru motor, avand in vedere si numarul de km care ii are masina.

Problema intervine la vascozitate pentru ca aici temperaturile sunt foarte ridicate. Eu ma gandeam la un sintetic 5w30.....ceva pareri???? thumbsup.gif
Colonelu'
Cu marca uleiului ne-am lamurit - la fel si cu categoria lui. A ramas clasa de vascozitate.

Intr-adevar, uleiul 15W40 face ca motorul sa fie mai galagios la rece deoarece pana se incalzeste uleiul, acesta este destul de vascos si nu reuseste sa circule foarte usor prin orificiile tachetilor hidraulici, iar acestia la randul lor nu reusesc sa compenseze perfect jocul dintre supape si axul cu came (raman putin in urma cu deschiderea completa, iar cama loveste peste ei in loc sa fie in contact permanent de frecare).

Nu am manualul la indemana, dar daca vrei sa mergi pe categoria sintetic, atunci ai avea de ales 10W40, 5W40 si recomandatul Toyota 5W30. As sugera in masura posibilitatilor sa vezi ce ulei recomanda Toyota in manualul din limba spaniola.
Eu am mers de cand am masina doar cu 5w30, iar motorul s-a comportat foarte bine si in timpul caniculelor de la noi. Masina mea are 49.500km. La schimbul de la 15.000 mi s-a pus ulei imbuteliat Toyota, la 30.000 m-au fentat si am realizat prea tarziu ca mi se pune Mobil (nu ca ar fi rau, dar as fi dorit sa merg doar pe Toyota), iar la revizia de 45.000 m-am suparat si mi-am cumparat Motul.
bhp
Am inteles.
Cand i-am intrebat de ce au pus ulei mineral mi-au raspuns ca datorita climei din aceasta tara si sa stau linistit ca este un ulei foarte bun, insa daca sufletelul meu doreste au si uleiuri mult mai bune. Scopul acestul ulei mineral este de a minimiza cheltuielile in ceea ce priveste manopera....de exemplu revizia de 30.000 a costat in jur de 100 € smile.gif...Acum vad ca de 2 luni si ceva Toyota recomanda pentru Spania ulei semi-sintetic 10w40 unsure.gif . Eu o sa cer sa-mi puna sintetic 5w30...sa vad cum se comporta.


Multumesc de info ....numai bine. thumbsup.gif

PS: balena mea are instructiunile scrise in romana ninja.gif este venita de pe plaiuri mioritice whistling.gif
vali44
QUOTE (bhp @ Jun 19 2009, 12:43 AM) *
Am inteles.
Cand i-am intrebat de ce au pus ulei mineral mi-au raspuns ca datorita climei din aceasta tara si sa stau linistit ca este un ulei foarte bun, insa daca sufletelul meu doreste au si uleiuri mult mai bune. Scopul acestul ulei mineral este de a minimiza cheltuielile in ceea ce priveste manopera....de exemplu revizia de 30.000 a costat in jur de 100 € smile.gif...Acum vad ca de 2 luni si ceva Toyota recomanda pentru Spania ulei semi-sintetic 10w40 unsure.gif . Eu o sa cer sa-mi puna sintetic 5w30...sa vad cum se comporta.


Multumesc de info ....numai bine. thumbsup.gif

PS: balena mea are instructiunile scrise in romana ninja.gif este venita de pe plaiuri mioritice whistling.gif

Pune 5 W 30 . Uleiul Toyota este de fapt Mobil 1 ...
bhp
rolleyes.gif
HORIA100213
Salutare, baieti.

Nu am scris cam de multisor pe forum, ocupat fiind cu constructia casutei (si cu tot ce implica acest demers aproape sinucigas in vremuri de criza).

Ultimele noutati cu Avensisul meu: am ajuns la 187.000 de km si ceva maruntis. Zero probleme de cand am scris ultima data. Cu o exceptie. Acum circa doua saptamani, in Orsova, pe o ploaie torentiala, pe strada paralela cu Dunarea inainte de iesirea spre stanga catre Timisoara, am transformat masina in barca. Mai exact, am mers doua ture, ambele de circa 4-500 de metri, in apa care depasea inaltimea farurilor. Viteaz si neinfricat, am apasat pedala de acceleratie. Ca sa nu ramanem in balta, ii explicam eu, optimist, sotiei. Care sotie se uita, destul de sceptic, la masinile localnicilor de pe trotuarul din dreapta. Baieti patiti, orsovenii mergeau pe trotuar, zona in care eu nu mai aveam nicio sansa sa ajung. Altfel ma pupam cu ei in bot.

Ce sa o mai lungesc, dupa repriza a doua, la scurt timp dupa ce am intrat pe drumul de Timisoara, canci acceleratie. Se aprinde martorul galben de defectiune la sistemul electronic de control al acceleratiei. Ploua torential. Eu cu sotia si cei doi copii in masina. Ma trec toate transpiratiile. Depasesc momentul. Trag pe dreapta. Cumva. Il sun pe Tinu, mecanicul meu. Uleiul e OK? Da. Atunci ai o bujiie uda. Vino acasa, ca merge. Tinule, dar mai am 400 de km pana acasa. Calc-o usor ca merge. Zis si facut. Incetisor, fara bruscari, ca imediat imi taia alimentarea, am ajuns la Oradea.

La verificare, bobina de inductie de la cilindrul 1, dusa. Scurt de la apa sau soc termic, tot de acolo. Inlocuita. 7,3 milioane una noua. Noroc ca am facut rost de o bucata de la un Avensis dauna totala.

Morala? Am o masina care mi-a permis sa vin in trei cilindri cale de circa 400 de km. Din cate am inteles eu, mai rar asa soft la ECU. Norocul meu ca am Toyota. Si sa le dea D-zeu sanatate la inginerii care s-au chinuit si au gandit softul de functionare in trei cilindri: cu calcul de cuplu virtual, compensare de vibratii si functie de protectie a motorului la detonatii peste limitele admise (informatii furnizate de Tinu). Doamne ajuta!

Va doresc toate cele bune.
drabisan
Horia, tu ai doi ani de cind ai masina?
Sint curios sa fac o medie: cite ore stai tu in masina pe zi... smile.gif
cretzu03
s-a mai discutat problema...dar nu am gasit inca un raspuns clar... la un avensis 1.8 2005 cum se rezolva problema suieratului la viteza peste 170-180?
drabisan
Daca vorbesti de fluieratul chederelor, da - se rezolva prin inlocuirea lor.
Eu le-am schimbat pe amindoua in 2006. Stinga nu mai face, dar drepta face mai incet. Tocmai ce m-am interesat cit costa sa-l inlocuiesc. Astept raspunsul de la Toyota si o sa spun aici.
cretzu03
merci pt raspuns! la mine face doar pe partea stanga. Am inteles ca ar putea sa faca zgomotul asta si oglinda.
TIBINEL
SOLUTIE-Mers silentios sub 170-180
Sa fim seriosi toate suiera mai mult sau mai putin la viteze mari.
drabisan
Daca problema lui e cea pe care o stiu si eu...e imposibil de suportat.
La vint lateral puternic poate sa faca galagie mare la 130km/h. Si nu cred ca e nimeni dispus sa suporte asta.
Da, la viteze mari face si la vint lateral destul de slab, dar una e sa nu merge cu 180 si alta e sa te faca zgomotul sa reduci de la 130 pe autostrada.

AZAZEL
cunoasteti pe cineva din iasi cu nr-ul IS 11(sau 10) AVE ???
este un avensis de 1.8 si 129 cp. am avut ocazia sa-l intalnesc la un drum si mi-a placut cum alerga omul masina aia.
Colonelu'
Proaspat intors de pe drum dupa un circuit care a avut ca destinatie doua localitati de langa Timisoara, respectiv Arad. Plecarea a avut loc duminica dupa-amiaza pe o vreme de ... numarat bani sau facut copii. Nici nu facusem 60km, caci din cauza ploii torentiale si a "vitejiei" la volan, doi soferi de Dacii au facut praf masinile in sant, ambele accidentele fiind cu victime.
Bine ca nu sunt nevoit sa circul des spre vestul tarii, caci la intoarcere am avut parte de un trafic extrem de incarcat pe ruta Arad-Sibiu. De un real ajutor s-a dovedit la drum statia radio CB prin care mai aflam vesti de la colegii de trafic: blocaje, accidente, controale sau chiar rute ocolitoare.

In final pot spune ca daca ar fi ceva ce sa imi doresc acum ar fi doar mai multi cai la caruta (undeva in jurul lui 200CP ar fi acceptabil, iar spre 250CP ar fi multumitor), cat si un scaun cu suport lombar.
OCTAN_95
CITAT(Colonelu' @ Jul 14 2009, 10:44 PM) *
Bine ca nu sunt nevoit sa circul des spre vestul tarii, caci la intoarcere am avut parte de un trafic extrem de incarcat pe ruta Arad-Sibiu. De un real ajutor s-a dovedit la drum statia radio CB prin care mai aflam vesti de la colegii de trafic: blocaje, accidente, controale sau chiar rute ocolitoare.

In final pot spune ca daca ar fi ceva ce sa imi doresc acum ar fi doar mai multi cai la caruta (undeva in jurul lui 200CP ar fi acceptabil, iar spre 250CP ar fi multumitor), cat si un scaun cu suport lombar.


Pentru partea a 2-a crezi ca un Acord Type S (motor de 2.4) nu ti-ar fi pe plac?

Poti sa-mi dai ceva amanute despre statia ta, am in plan achizitionarea uneia dar inca nu stiu ce si cum.
Colonelu'
QUOTE (OCTAN_95 @ Jul 15 2009, 07:03 AM) *
QUOTE (Colonelu' @ Jul 14 2009, 10:44 PM) *
Bine ca nu sunt nevoit sa circul des spre vestul tarii, caci la intoarcere am avut parte de un trafic extrem de incarcat pe ruta Arad-Sibiu. De un real ajutor s-a dovedit la drum statia radio CB prin care mai aflam vesti de la colegii de trafic: blocaje, accidente, controale sau chiar rute ocolitoare.

In final pot spune ca daca ar fi ceva ce sa imi doresc acum ar fi doar mai multi cai la caruta (undeva in jurul lui 200CP ar fi acceptabil, iar spre 250CP ar fi multumitor), cat si un scaun cu suport lombar.


Pentru partea a 2-a crezi ca un Acord Type S (motor de 2.4) nu ti-ar fi pe plac?

Poti sa-mi dai ceva amanute despre statia ta, am in plan achizitionarea uneia dar inca nu stiu ce si cum.

Nu am apucat inca sa ma dau cu Accordul de 2.4, asa ca nu pot sa emit pareri, dar sunt deschis la provocari. teehee.gif Daca vorbesti de Type S, atunci inseamna ca te referi la modelul anterior presupun.
Ce mi-as dori de la viitoarea masina e sa poata tasni rapid in depasire atunci cand mergi in spatele altuia, iar depasirea sa o pot face foarte repede.

Despre statie iti dau pm, ca sa nu poluam topicul.
OCTAN_95
eu compar fostul meu Ave 1.8 benzinar cu Acordul de 2.0 benz, dif sunt evidenta am parcurs cu ambele masini cam ac dist peste 65 k
Colonelu'
QUOTE (OCTAN_95 @ Jul 15 2009, 02:28 PM) *
eu compar fostul meu Ave 1.8 benzinar cu Acordul de 2.0 benz, dif sunt evidenta am parcurs cu ambele masini cam ac dist peste 65 k

Deocamdata as fi tentat sa o cipuiesc, iar dupa cum se lauda unii as ajunge undeva la vreo 160CP si vreo 360Nm, dar inca nu sunt complet hotarat.
http://www.dieseltuning.co.uk/toyota-diesel-tuning.html
As mai fi tentat si de un Subaru diesel, care are deja 150CP si 350Nm, iar dupa cip ar avea 190CP si 410Nm, care inseamna altceva. rolleyes.gif
OCTAN_95
Ia legatura cu <Tibinel> eu i-am vazut ce-i poate masina pe drumul de la brasov spre sighisoara si el e cu un Ave dieselar
TIBINEL
eu am luat si de aici, http://www.racechip.de/racechip-chiptuning...-2273-r.html,si te asigur ca am luat pe cel RACE,cum spun ei,si la fel ca celelaltge achizitionate nu dau mai mult de 162cp si370nm la motorizarea mea,si totodeta la acceleratie pe o plaja mai larga de la turatii de 2000-2400 la 4200 da avarie si intra in safe mod.Contactati dupa aceea nu au mai dat nici un semn de viata-bani pierduti-
Unul singur am gasit sa dea aceeasi putere si nm dar fara sa baga masina in avarie.
Acum lucrez cu cei de la GO Car la un nou model, sper sa rezolv fara sa mai busesc turbina.
Oricum obtiunea apartine fiecaruia,si urez succes.
Colonelu'
Pai cam de busit motorul ma tem, caci nu prea am chef de distractie prin service.
Din cele studiate de mine pana acum rezulta faptul ca sunt putin cei care garanteaza faptul ca nu vei strica motorul si ca ofera garantie in acest sens. Multi au cumparat ce au gasit mai ieftin, dar cei care ofereau mai scump o faceau pentru ca ofereau garantie.
Mai jos sunt doua trimiteri catre niste discutii privitoare la tuning box-uri:

1. http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=9439
... Si o concluzie foarte corecta: "... but dont have the four wheel drive or decent width tyres to get the power down..."

2. http://www.tyresmoke.net/forum/tuning-tune...sel-tuning.html

Ce spune alt producator de tuning box: "... By contrast to other power kits on the market, P-Tronic additional box-units maintain this active parameter in order to preserve the turbo in cases where too much is asked of it.", cat si "Our client service is available 7 days, from 8.00 am to 10.00 pm.". - http://www.ptronic.com/good-reasons.html

Cred ca pana la urma, cea mai buna decizie e sa schimb masina cu totul. tongue.gif ... Astept oferte smile.gif

StefanVVTi
E scump, dar nu cat o masina noua...as alege o resoftare la SKN -> 26 cp, 45 nm!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.