Tuning pentru Forester |
This topic is about Tuning pentru Forester, the author, Radu46256, wrote about: [color=red][/color] Urmeaza sa cumpar un Foreste 2.0 xt de 177 CP, cutie automata. Dealerul mi-a propus un tuning (2.000 euro) in urma caruia obtin un ... To read more just scroll down
Tuning pentru Forester |
May 11 2005, 01:01 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 8-May 05 From: Timisoara Member No.: 46.249 |
Urmeaza sa cumpar un Foreste 2.0 xt de 177 CP, cutie automata. Dealerul mi-a propus un tuning (2.000 euro) in urma caruia obtin un plus de putere de 96 cai fara a pierde garantia. Stie cineva daca exista si minusuri ? Cu cat va creste consumul ? Care va fi acceleratia masinii ? Dar viteza maxima ? |
|
|
May 11 2005, 01:24 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
despre ce dealer de vorba ? ca sunt tare curios . eu stiam ca la noi in tara nu se face asa ceva
-------------------- |
|
|
May 11 2005, 01:51 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 8-May 05 From: Timisoara Member No.: 46.249 |
Stadex din Timisoara
|
|
|
May 11 2005, 02:26 PM
Post
#4
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
consumul va fi influentat , adica o sa creasca . nu te sfatuiesc sa faci tuningul cand masina are 0km . din mai multe motive. ma intereseaza si pe mine pentru ca am 2 subaru , un impreza si un forester si as fi vrut sa aflu una alta . o sa caut un numar de telefon. as vrea sa stiu unde se face tuningul si ce implica acest tuning. problemele ar fi multiple . prima problema este ca inlocuirea softului calculatorului se face prin inlocuirea calculatorului , adica cateva mii de euro . 2000 mi se pare tare putin sincer sa fiu solutia asta este practicata inafara , dar la noi e prima data cand aud de asa ceva. mai vino cu detalii te rog. -------------------- |
|
|
May 11 2005, 04:02 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 8-May 05 From: Timisoara Member No.: 46.249 |
Mie mi-au spuc ca va creste consumul cu 1/2 litrii dar mi se pare cam prea optimist. Numarul de tel de la Stadex il gasesti pe site-ul Subaru. Patronul are o Impreza si participa la raliuri ca profesionist, deci cred ca stie ce vorbeste. Marca tuningului nu am retinut-o insa este o firma agreata de Subaru iar tuningul se face numai de catre personalul de service Subaru. De ce nu ar trebui facute modif la 0 km ? |
|
|
May 11 2005, 05:54 PM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pentru restul elementelor catre trebuie sa se rodeze.
mi se pare destul de exagerata cifra de 96 cp. asta inseamna o putere finala peste cea a STI ului care mai are niste elemente in plus gen franele ! -------------------- |
|
|
May 12 2005, 03:59 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 8-May 05 From: Timisoara Member No.: 46.249 |
Intradevar, 96 CP sunt multi. Crezi ca este o pacaleala ?
|
|
|
May 13 2005, 06:20 AM
Post
#8
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
da de discul de ambreiaj, schimbat cu unul ceramic, de frane, de evacuare nu ti-a zis nimic dealerul?
-------------------- |
|
|
May 14 2005, 12:16 PM
Post
#9
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
la asta ma gandeam si eu .
-------------------- |
|
|
May 25 2005, 03:28 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 8-May 05 From: Timisoara Member No.: 46.249 |
Pt un plus de 96 CP nu trebuie schimbate discul de ambreiaj si nici cele de frana. Mai exista o varianta de tunning prin care se obtin 200 CP in plus iar acolo, intradevar se schimba si acestea.
|
|
|
May 25 2005, 03:44 PM
Post
#11
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
din cate stiam eu subaru este sensibil la ambreiaj. de fapt nu masina, ci modul lor de a fi conduse
si stiu ca este recomandat sa fie pus unul ceramic. george si f1anatic ne pot confirma. -------------------- |
|
|
May 25 2005, 07:57 PM
Post
#12
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pai daca ai grija de ambreiaj nu trebuie schimbat .
daca mergi la liniute si mai stiu eu ce atunci da . la mine se prezinta in perfecta stare -------------------- |
|
|
May 25 2005, 08:01 PM
Post
#13
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
pai de ce mai faci tuning nu ca sa profiti de motor din plin? nu la liniute ma refer.
-------------------- |
|
|
May 25 2005, 08:11 PM
Post
#14
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
chiar asa , inca o faza nu o pot pricepe .
cum vine aia , fac tuning de mii de euro , am masina de 300 cp dar sa consume cat un 1.5 dci daca se poate -------------------- |
|
|
May 25 2005, 08:22 PM
Post
#15
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
stii, multi confunda chiptuningul cu reglajul de jigloare de la dacie.
imi cer scuze daca unii se vor simti ofensati, dar nu mai credeti basmele vanzatorilor de chip cum ca o sa va scada consumul. sau cel mult limitati-va la chip. in momentul in care faci schimbari in vederea cresterii puterii atunci asteptati-va si la cresteri de consum. si nu schimbati doar la motor. e nevoie sa va opriti si in siguranta sau sa mai aveti si confort sau sa evacuati mai bine gazele sau sa ii bagati aer suficient. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 12:32 PM |