IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Radu46256 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Radu46256
novice
Age Unknown
Gender Not Set
Timisoara
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 8-May 05
Profile Views: 136*
Last Seen: 11th June 2005 - 06:13 PM
Local Time: Apr 24 2024, 01:34 AM
22 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Radu46256

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
9 Jun 2005
Am un Audi A6 2.4 multitronic de 13.000 km. La 9.000 km computerul a semnalat pt prima data o scadere a nivelului uleiului din motor sub limita normala. Am completat 1/2 L. Pana acum am completat de 3 ori ,in total 1.25 L. Am fost cu masina in service specializat Audi si totul a iesit perfect. Explicatia lor este ca acest consum este normal si se incadreaza in limitele date de producator .

Voi ce ziceti ? blink.gif
27 May 2005
Mutarea grabita a topicului "Subaru versus masini germane" nu mi se pare chiar OK.
Credeam ca acest forum are rolul de a facilita schimbul de idei si de opinii. Eu iau mutarea asta ca pe o ejectare a unui subiect incomod.
E cumva acest forum un mijloc de reclama mascata ? Se iau bani ca sa scri de bine in stilui teleshopingului american ?
Cred ca nu dar asa pare!

Nu stiu ce rezolvam daca ne uitam in oglinda si ne laudam singuri ce frumosi suntem?
Ma deranjeaza ca ai mutat topicul intr-un mod cam comunist pt ca ma interesa parerea oamenilor de pe acest forum.

Un adevarat pasionat de automobile nu este deranjat de nici un subiect !
27 May 2005
Celor care vor dori sa ma injure dupa citirea acestui tex le transmit ca acum am un Audi A6 2.4 multitronic nou pe care vreau sa-l vand ca sa-mi iau un Forester 2.0 XT. (masina e de vanzare pe acest site).
M-am hotarat sa creez acest topic deoarece am gasit pe forum o multime de relatari in care masini Subaru au "umilit" marci germane recunoscute, indeosebi BMW. Am citit despre un X3 care "nu ma putea ajunge..." sau "M-am luat cu un X5 si l-am lasat cam perplex pe baiat... ".
Nu trebuie sa fi psifolog sa-ti dai seama ca genul asta de remarci sunt manifestarea unui complex de inferioritate si ajuta omul respectiv sa se autolinisteasca si sa se autoconvinga ca, totusi, e si el acolo, pe sosea...

Argumentul de vanzare a celor de la Subaru este ca platesti un pret "cinstit" pt ceea ce primesti. Este adevarat: daca vrei o masina sportiva ,bine finisata si nu ai bani multi de cheltuit Subaru e alegerea. De aici ii exceptez pe acei, putini, pt care diferenta dintre AWD simetric si Quatro este motiv de polemica .
Dar ce te faci cu aceia care nu cumpara masina "la kilogram"?
Daca am gandi asa si la haine, de exemplu, ne-am imbraca toti in salopete ca si chinezii: doar ne acopera corpul, ne feresc de soare sau de frig iar exploatate atent ne pot tine 15 ani fara sa cedeze la cusaturi !

Ce inseamna, de fapt , sa platesti "firma" cand iti iei un Audi, Merc sau BMW? Pe langa calitate si performanta ai design si stil (uneori conteaza).
Dar nu numai atat: cei care au studiat ofertele acestor producatori au putut remarca lista de optionale de cel putin 10 pagini. Aceasta iti permite sa-ti configurezi o masina asa cum o visezi. Atunci cand ai posibilitatea sa alegi din 5 tipuri de volane, de exemplu, producatorul trebuie sa aiba productia si aprovizionarea astfel organizata incat oricare dintre cele 5 volane sa poata fi livrat just in time. Acest lucru este valabil aproape pt orice componenta optionala rezultand mii de combinatii posibile.
Capacitatea de a realiza aceste mii de combinatii nu e putin lucru demonstrand potenta uriasului si complexului mecanism ce sta in spatele marcii. IAR ASTA COSTA !

Legat de performantele dinamice ale Subaru vreau sa va intreb: e chiar asa un record sa mergi cu 220 cand ai un motor de 3000?
Cu 3000 ccm nu e greu sa scoti o masina destul de sportiva mai ales daca nu te intereseaza consumul.
Cei interesati de comparatii trebuie sa stie ca Outback sau Legacy de 3000 deabia se apropie de un BMW cu motor disel de 2000 ccm atat din punctul de vedere al acceleratiei cat si din cel al vitezei maxime. Datele sunt pe net si oricine poate trage concluzia.
Daca e sa luam motorul de 3000 pe benzina de la BMW comparatiile chiar nu-si mai au locul: acceleratie 6.5 s/% si un consum urban de 12% (apropos la diesel avem o medie de 7-8%).

Asa ca va rog relaxati-va si nu va mai laudati ca plecati primii de la semafor, poate cel din masina de alaturi vorbea la telefon...

Astept cu maxim interes reactiile voastre pt a ne lansa in polemici constructive !
11 May 2005
[color=red][/color]
Urmeaza sa cumpar un Foreste 2.0 xt de 177 CP, cutie automata. Dealerul mi-a propus un tuning (2.000 euro) in urma caruia obtin un plus de putere de 96 cai fara a pierde garantia. Stie cineva daca exista si minusuri ? Cu cat va creste consumul ? Care va fi acceleratia masinii ? Dar viteza maxima ?
Last Visitors
Radu46256 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Radu46256.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 07:34 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here