Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima |
This topic is about Subaru vs. Restul Lumii Reloded, the author, pista, wrote about: Eu am inteles din postul lui Mircea varianta c) a lui hdi, adica motorul porneste brutal la 1800rpm si pierde forta la fel de brutal la 3500rpm. Adica ... To read more just scroll down
Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima |
Mar 5 2009, 12:15 AM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
-------------------- |
|
|
Mar 5 2009, 12:24 AM
Post
#42
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Sper ca nu v-am incurcat. Chiar simteam nevoia de pareri proaspete. Zi si tu cum e cu TDI-ul (daca ti s-a intamplat vreodata sa te sui in unul) Sau cum e cu turatie vs viteza. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 5 2009, 12:32 AM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Sper ca nu v-am incurcat. Chiar simteam nevoia de pareri proaspete. Zi si tu cum e cu TDI-ul (daca ti s-a intamplat vreodata sa te sui in unul) Sau cum e cu turatie vs viteza. Cu TDI am mers alaltaieri cu taxiul. Inainte de OBK am avut Mondeo 2.0DI si 2.0TDCI. Si la aceste motoare am simtit acelasi lucru de care povestiti: "lovitura de cal" intre 2000-3000rpm, in afara de plaja asta nu era mare lucru in afara de zgomotul motorului la turatii peste 3500rpm. Situatia s-a imbunatatit la 2.0DI dupa chiptuning. -------------------- |
|
|
Mar 5 2009, 12:51 AM
Post
#44
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Explica-mi si mie cu e la 120D: creste viteza direct proportional cu turatia? Adica ai o rata de crestere constanta? Uita-te si tu la postul nr. 37 -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 5 2009, 01:09 AM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Deja mi-e frica sa afirm orice. Am fost facut atotstiutor intr-un alt versus. Sper ca am inteles bine intrebarea ta. Raspunsul e afirmativ, viteza in acelasi treapta creste proportional cu turatia. Nici nu poate altfel la o cutie manuala. Ce se schimba este nivelul acceleratiei in timp, dupa plaja optima viteza creste mai incet impreuna cu turatia. Corpul omenesc este sensibil si imediat sesiseaza scaderea nivelului de acceleratie, simtind ca o incetinire(acceleratie negativa), dar practic ai o acceleratie mai scazuta, pozitiva pana in momentul cand se plafoneaza motorul, adica viteza nu mai creste(acceleratie 0) si ai ajuns in zona rosie a turometrului. Practic nu ai acceleratie 0, altfel nu ai ajunge in zona rosie. This post has been edited by pista: Mar 5 2009, 01:10 AM -------------------- |
|
|
Mar 5 2009, 01:16 AM
Post
#46
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Da, am fost cu taxiul TDI in zona combat . Deja mi-e frica sa afirm orice. Am fost facut atotstiutor intr-un alt versus. Suntem cu ochii pe tine si veghem asupra ta. Asa ca nu te lasa! Raspunsul e afirmativ, viteza in acelasi treapta creste proportional cu turatia. Nici nu poate altfel la o cutie manuala. Ce se schimba este nivelul acceleratiei in timp, dupa plaja optima viteza creste mai incet impreuna cu turatia. Corpul omenesc este sensibil si imediat sesiseaza scaderea nivelului de acceleratie, simtind ca o incetinire(acceleratie negativa), dar practic ai o acceleratie mai scazuta, pozitiva pana in momentul cand se plafoneaza motorul, adica viteza nu mai creste(acceleratie 0) si ai ajuns in zona rosie a turometrului. Practic nu ai acceleratie 0, altfel nu ai ajunge in zona rosie. Ma predau! Eram convins ca acceleratia/100rpm (am luat si eu o rata la 100rpm ca referinta) este mai mare in zona 2000-3000rpm (sa zicem) decat i zona 4000-5000rpm....Ce ti-e dom'ne si cu masinile astea... This post has been edited by hdi: Mar 5 2009, 01:17 AM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 5 2009, 01:51 AM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Ma predau! Eram convins ca acceleratia/100rpm (am luat si eu o rata la 100rpm ca referinta) este mai mare in zona 2000-3000rpm (sa zicem) decat i zona 4000-5000rpm....Ce ti-e dom'ne si cu masinile astea... Valorea acceleratiei, acceleratia este mai mare in zona 2000-3000rpm decat in zona 4000-5000rpm. Adica ajungi intr-un timp mai scurt de la 2000 la 3000rpm decat de la 4000 la 5000rpm. La 4000rpm ai viteza dubla fata de viteza la 2000rpm. a=2s/t2 (t la patrat) -------------------- |
|
|
Mar 5 2009, 09:51 AM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
ce am vrut sa spun: pana in aprox 1800rpm accelereaza..hmm..slab. pe la vreo 1800 acceleratia creste puternic si se simte foarte brutal.ritmul continua in acelasi ritm pana pe la 2500 si apoi scade slabut pana pe la 3500 (pana aici se simte ca accelereaza). Dupa care scade la fel de brusc cum a inceput. De la 4000rpm in sus nu are rost sa tii un TDI decat pentru a curata esapamentele.
Am patit de multe ori ca schimbam in a 4-a(deh, obisnuinta de la benzina) si ajungeam imediat la concluzia ca mai bine mergeam cu a 5-a ). E un paradox al TDI-ului, si e cam greu sa conduci(adica il omori degeaba) daca esti obisnuit cu benzina. Me hate it! -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Mar 5 2009, 10:07 AM
Post
#49
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Mi se pare ca unii de aici desconsidera motorul TDI fara a fi condus vreo masina echipata cu asa ceva.
Daca va face sa va simtiti mai bine atunci sustineti in continuare ca se plafoneaza la 3500 rpm, daca vreti sa fiti obiectivi luati in considerare faptul ca schimbatul vitezelor la 4k rpm nu modifica in mod negativ performantele si ca sa fim in continuare obiectivi ganditi-va ca momentan niciun dizel nu poate fi sportiv. edit: eu sunt bata la fizica dar a nu era delta ve pe delta te? This post has been edited by klm: Mar 5 2009, 10:08 AM -------------------- |
|
|
Mar 5 2009, 10:29 AM
Post
#50
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Klm nu esti bata la fizica accelaratia asta inseamna: variatia vitezei in intervalul de timp. Deci delta V/delta T.
Eu nu am mare experienta cu TDI dar daca puterea maxima este la 4000rpm ar trebui sa accelereze la fel de bine (sau chiar mai rapid) dupa 3500. Hdi, intr-o anumita treapta de viteza motorul si rotile sunt practic legate. Cum se invarte motorul asa se invarte si roata, adica sunt direct proportionale. Daca la 2000 rpm ai 70km/h la 4000 rpm vei avea 140 km/h. Obligatoriu cat timp esti in aceeasi treapta asa cum ti-a confirmat si Pista! Trebuie neaparat sa te convingem de asta daca vrei sa prinzi utilitarele alea sportive care zboara pe soselele patriei. Cat de repede ajungi de la 70 (2000) la 140 (4000) este subiectul de care discutam. Voi spuneti ca TDI accelereaza rapid de la 1800 la 3500 si mai slabut intre 3500 si 4000. Eu spun ca motorul are putere mai mare intre 3500-4000 si eventuala explicatie vine de la rezistenta aerodimamica marita (proportionala cu patratul vitezei adica de 4 ori mai mare la 3600 rpm fata de 1800 rpm). -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 5 2009, 10:45 AM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Nu stiu cum e curba motorului, stiu cum se simte. Daca esti obisnuit cu el si nu ai condus/nu ai bani de alte diesel-uri, e ok.
Daca esti obisnuit cu stilul motoarelor pe benzina: a)il vei place daca esti un sofer care conduce linistit (si oricum nu si-a turat masina mai mult de 4000rpm); b)il vei ura de-a dreptul daca iti place cum suna o benzina turata. Zgomotul scos e plictisitor&enervant si pt anul 2009 foarte mare,fumul ca de la Copsa Mica, mai ales in sarcina. VAG, de cand au facut motorul asta, nu au investit 1 EUR sa-l faca mai silentios. Au investit in materiale antifonante -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Mar 5 2009, 11:23 AM
Post
#52
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Mircea, exista in prezent cel putin 3 versiuni 1.9Tdi, 2.0 din prima generatie si 2.0 CR.
E totusi exagerat sa spunem ca nu au suflu la 3500rpm, sunt zgomotoase, VAG nu mai investeste.... Aceleasi motoare sunt si pe Audi, masini de lux care costa a caruta de bani. As spune ca aici e mai mult o chestie de gust. Nici mie nu imi plac Tdi-urile, dar motorul mic pe benzina 1.4 TSI mi se pare o mare realizare. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 5 2009, 11:51 AM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Mircea, exista in prezent cel putin 3 versiuni 1.9Tdi, 2.0 din prima generatie si 2.0 CR. E totusi exagerat sa spunem ca nu au suflu la 3500rpm, sunt zgomotoase, VAG nu mai investeste.... Aceleasi motoare sunt si pe Audi, masini de lux care costa a caruta de bani. As spune ca aici e mai mult o chestie de gust. Nici mie nu imi plac Tdi-urile, dar motorul mic pe benzina 1.4 TSI mi se pare o mare realizare. E o chestie sa pacalesti oamenii sa-ti dea mai multi bani pe acelasi produs, in alt ambalaj, nu? De 1.4 TSI nu comentez ca nu am date, nu am condus, nu am vazut. Nici nu ma atrage ca idee, pt ca au preluat-o de la Porsche(pentru care am un mare respect), primul constructor care a reusit sa puna bi-turbo pe benzina. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Mar 5 2009, 12:21 PM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Asa e, dar stii sigur ca e acelasi produs? pe acest principiu oricine ia masina la pret tarif e pacalit, acum cand toti producatorii au/vor avea promotii incredibile. Ai vazut Toyota? 1900 de masini in stoc la preturi speciale?
BMW 520d la 30000 ddp !? a scris cineva pe topic-ul Combat, greu de crezut-merita vazut. Eu tot ma intreb cine sau cand se duce sa dea acum 32600 x 4.3 RON pe un Outback ca al meu? Asta nu e pacaleala? Sau ce iti faci cu mana ta, nu se pune? Prin bi-turbo se intelege Turbina + Compresor? Cel de 122CP are numai turbina. cele de 140-170 CP au turbo+compresor. This post has been edited by GLC120: Mar 5 2009, 12:23 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 5 2009, 12:37 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Eu tot ma intreb cine sau cand se duce sa dea acum 32600 x 4.3 RON pe un Outback ca al meu? Asta nu e pacaleala? Sau ce iti faci cu mana ta, nu se pune? Prin bi-turbo se intelege Turbina + Compresor? Cel de 122CP are numai turbina. cele de 140-170 CP au turbo+compresor. Nu vorbim de preturile exceptionale (adica discounturi masive datorate crizei). Si Outback a avut o reducere de 6000 si ceva de Eur. Am vazut reclame ca mai sunt. Vorbeam de preturile de lista. Si nu ai mentionat nici un discount de la VAG(cel in cauza). Am spus ca nu comentez, ca nu stiu. Ce stiu e ca e bi-turbo. Am citit in momentul aparitiei intr-o revista auto. Cu compresor, fara, n-am idee. Si nici nu ma tenteaza sa caut, ca nu-l am in vizor/nu am foarte mult timp la dispozitie/nu lucreaz in domeniu. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Mar 5 2009, 12:47 PM
Post
#56
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
E Ok. Nu am scris ca sa te contrazic. Cine vrea masina X in momentul To se duce si o cumpara. Mai asteapta si 4 luni dupa ea, sau chiar 8 !!! cum mi-au propus astia la Tiguan . Evident ca va plati mai mult, mai ales daca isi ia toate optiunile germane alese cu multa grija si 10000 Euro, din cele 15 pagini....
O fi bine? O fi acest client mai destept sau mai cultivat? O fi mai instarit? Se pricepe la masini? Poate This post has been edited by GLC120: Mar 5 2009, 12:47 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 5 2009, 01:19 PM
Post
#57
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Trebuie neaparat sa te convingem de asta daca vrei sa prinzi utilitarele alea sportive care zboara pe soselele patriei. Yes, please! Nu va mai contrazic ca vad ca mi-o iau! Voi verifica personal problema la proba practica... -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 5 2009, 01:24 PM
Post
#58
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Mircea, exista in prezent cel putin 3 versiuni 1.9Tdi, 2.0 din prima generatie si 2.0 CR. E totusi exagerat sa spunem ca nu au suflu la 3500rpm, sunt zgomotoase, VAG nu mai investeste.... Aceleasi motoare sunt si pe Audi, masini de lux care costa a caruta de bani. As spune ca aici e mai mult o chestie de gust. Nici mie nu imi plac Tdi-urile, dar motorul mic pe benzina 1.4 TSI mi se pare o mare realizare. Uneori setup-ul face toti banii. Am 2 exemple testate de moi personelment: 1.9JTD pe un Bravo e puternic si brutal (cam ca un TDI) iar acelasi 1.9JTD pe Alfa e o bijuterioara elastica si exuberanta. 1.6HDI pe 307 e exceptional iar pe Mazda3 e si mai si (i-au facut japonezii ceva ca pierde mai putine ture la schimbarea de viteza si se misca si mai bine) -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 5 2009, 01:27 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Da, corect, caroseria de Audi are antifonare mai buna )
Motorul e acelasi. Trenul de rulare difera, precum si alte componente. Poate si cutia. Nu stiu. Vag au ceva bun cu adevarat. Cutia DSG. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Mar 5 2009, 01:33 PM
Post
#60
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Au cred mai multe chestii bune... dar foarte scump Domn'e, scump...... 3-4-5 luni.... service, piese, programare peste o luna.
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 03:24 PM |